quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef pberends het volgende:
uitzending van vanavond:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Heerlijk!quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijne server. Soms oplopend tot 3,5 MB/s.
Het was inderdaad matig, maar misschien werden we de laatste maand gewoon heel erg verwend met de ene na de andere goeie afleveringquote:Op maandag 13 december 2010 23:21 schreef pberends het volgende:
Prutuitzending trouwens. Sowieso was de geluidskwaliteit erg matig omdat de akoestiek dramatisch slecht was in dat Sparta-hok. Bovendien miste het natuurlijk de sfeer van het echte VI-decor. En ook geen leuke mailtjes van kijkers. Ik zal het toch maar eens zeggen: Graydon.
René en Johan halen puur op basis van hun talent altijd een voldoende, waar een dravertje als Kuijt zijn hoofd boven water moet houden met noeste arbeid.quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Ook in een matige uitzending halen de mannen altijd wel een 7tje. De Dirk Kuijts van RTL.
Haha, helemaal mee eens, al vind ik de vergelijking met Messi meer op z'n plaats...zelfs in slechte afleveringen druipt de klasse er van af.quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Ook in een matige uitzending halen de mannen altijd wel een 7tje. De Dirk Kuijts van RTL.
Ik vind het not dun om Derksen met een hypocriete demagoog als Dirk Kuyt te vergelijken.quote:Op maandag 13 december 2010 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb helemaal niets tegen Johan maar een groot talent lijkt hij me niet, gewoon een modale hoofdredacteur die door dag in dag uit hard werken het optimale randement uit z'n beperkte kwaliteiten weet te halen.
iddquote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijne server. Soms oplopend tot 3,5 MB/s.
oja, wacht, zo is 'ie logischer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Johan als de loopjongen / butler van Blatter?!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:26 schreef Outlined het volgende:
die gast van vanavond, wat een kneus: "je mag toch wel hap man (pac man) zeggen, we leven toch in Nederland"
De Martin Jol van Rotterdamquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef gnilrednoz het volgende:
wat deed die jan everse trouwens raar joh. heel bizar. zal wel overspannen zijn ofzo. ik vond hem iig erg vervelend overkomen.
Die verhaaltjes zijn prima, maar hij moet niet het beleid van VI gaan bepalenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:26 schreef Lo-Fi het volgende:
Hoeveel zou die knakker Mattijs Manders (directeur Graydon) betalen om zijn oninteressante verhaaltje iedere week af te mogen steken?
Als het slecht gaat met zijn clubje dan wordt hij extra zuur, maar ook eerder begreep ik nooit dat hij werd geprezen om zijn Rotterdamse "humor". Ik heb hem eigenlijk altijd beschouwd als een druiloor van een vent.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Everse zit in de categorie Prem, Tijl en Ali B qua irritantheid. Strontvervelende zure vent zonder humor die het programma vervelend maakt. Nooit meer uitnodigen.
Wat wel mooi was om te zien is dat Genee daar gewoon schijt aan had, en door bleef gaan met zijn opmerkingenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Als het slecht gaat met zijn clubje dan wordt hij extra zuur, maar ook eerder begreep ik nooit dat hij werd geprezen om zijn Rotterdamse "humor". Ik heb hem eigenlijk altijd beschouwd als een druiloor van een vent.
Wanneer komt Gertjan Verbeek in VI?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Everse zit in de categorie Prem, Tijl en Ali B qua irritantheid. Strontvervelende zure vent zonder humor die het programma vervelend maakt. Nooit meer uitnodigen.
Nooit, hij zei in Barend en Barend niet met Derksen in discussie te willen gaan, omdat die vrijuit kan praten en hij niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Wanneer komt Gertjan Verbeek in VI?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef pberends het volgende:
uitzending van vanavond:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Toch weer prachtige beelden op die persconferentie in Groningen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Wanneer komt Gertjan Verbeek in VI?
Jammer dat ze zijn opmerking 'bus gaat' niet lieten zien. Fantastisch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:48 schreef Lo-Fi het volgende:
Toch weer prachtige beelden op die persconferentie in Groningen.
Nee man, als je Tijl en Ali B (en ook Prem in mindere mate (veel mindere mate)) in dezelfde categorie als Everse vindt zitten ben je niet helemaal lekker hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Die gasten proberen iig nog wel een leuke show te maken, Everse zat erbij alsof Sparta hem had gedwongen te komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nee man, als je Tijl en Ali B (en ook Prem in mindere mate (veel mindere mate)) in dezelfde categorie als Everse vindt zitten ben je niet helemaal lekker hoor
Everse is wat mij betreft nog een stuk erger. Vreselijke man. Vriend van me heeft bij Zwolle gevoetbald toen Everse er nog zat en schilderde hem af als een narcist die plotseling van karakter verandert wanneer er camera's bij zijn. Derksen trachtte hem nog een tijd te verdedigen en de schuld bij het bestuur van Zwolle neer te leggen, maar gelukkig is Zwolle van hem verlost. Derksen is overigens zo nu en dan alles behalve objectief.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef gnilrednoz het volgende:
Nee man, als je Tijl en Ali B (en ook Prem in mindere mate (veel mindere mate)) in dezelfde categorie als Everse vindt zitten ben je niet helemaal lekker hoor
Ik bedoelde ook dat Everse erger was jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Everse is wat mij betreft nog een stuk erger. Vreselijke man. Vriend van me heeft bij Zwolle gevoetbald toen Everse er nog zat en schilderde hem af als een narcist die plotseling van karakter verandert wanneer er camera's bij zijn. Derksen trachtte hem nog een tijd te verdedigen en de schuld bij het bestuur van Zwolle neer te leggen, maar gelukkig is Zwolle van hem verlost. Derksen is overigens zo nu en dan alles behalve objectief.
Ja inderdaad, met die lui gebeurt er iig wel watquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gasten proberen iig nog wel een leuke show te maken, Everse zat erbij alsof Sparta hem had gedwongen te komen.
Wekelijks item. Doet VI goed hoor. Heeft die gast nog wel tijd voor lezingen nu?quote:Op woensdag 15 december 2010 14:36 schreef Trystar het volgende:
René van der Gijp: 'Trainers doen allemaal zó stoer'
Dit heeft denk ik meer met het tijdstip van de wedstrijd te maken denk ik...ze konden moeilijk al om 7 uur met VI beginnen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit is wel een andere VI dan normaal.. Zouden ze nog steeds een beetje aan het spelen zijn wat het beste werkt voor als ze 3 a 4x in de week samen gaan?
Halfuurtje praten, dan voetbal, daarna nabeschouwen en nog wat samenvattingen is denk ik ook wat makkelijker vol te praten dan puur 1,5 uur VI.
Dan is voor mij de keuze snel gemaaktquote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef The_Avatar het volgende:
We mogen mailen met de keuze ;D 1, door lullen 2, voetbal zien haha
Tja...maakt het wat uit hoe ze het noemen? Zelfs als deze drie giganten in in "Het Familiediner" van Bert Van leeuwen zouden zitten, dan is dit het aangewezen topic om er over te lullen.quote:
Is toch heerlijk man zo'n lezinkie tussendoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Over een halfuurtje begint het weer
...vandaag helaas wel zonder Gijpie
Hij zegt van niet, maar volgens mij kijkt z'n vrouw echt wel alles.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou de vrouw van Derksen ook naar DWDD hebben gekeken?
ja ze kijkt wel dwdd, johan zelf ookquote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou de vrouw van Derksen ook naar DWDD hebben gekeken?
En dan noemt Derksen Kuyt een demagoogquote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Gewetenloos, sluw en naar: Dirk Kuijt.
Stuk of 5x gezongen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef marcodej het volgende:
Waren die spreekkoren de hele wedstrijd door dan? Viel toch ook wel mee?
Precies. Maar Derksen is gelukkig een vermakelijke hork van een demagoog.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan noemt Derksen Kuyt een demagoog
Is toch heerlijk man, demagoogjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En dan noemt Derksen Kuyt een demagoog
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ooit is dit begonnen als een serieus journalistiek programma...
Johnny en Rijk, Koot en Bie, Spaan en Vermeegen...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een koningskoppel zijn Derksen & Genee toch ook hè.
Wat ze ook presenteren, er valt altijd wat te lachen
Wat welke wedstrijden beginnen allemaal over vijf hinuten.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:59 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe laat begint wie wedstrijd?
Toen keek er niemandquote:Op donderdag 16 december 2010 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ooit is dit begonnen als een serieus journalistiek programma...
Iemand moet het vuile werk doen, en nee: daar word je niet populair van...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde, nu hebben we alleen Sjek die top journalistiek bedrijft.
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:58 schreef DrDentz het volgende:
Topjournalistiek kun je alleen bedrijven met spelers die op je schoot zitten, daar is Johan niet warm genoeg voor.
Derksen kent zijn beperkingen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Derksen een aanbieding van Barcelona had gekregen, dan had ie ook gewoon getekend...
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:16 schreef GGMM het volgende:
Wat een kut interview.die vent kan er niks van.
die comments op YouTubequote:Op donderdag 16 december 2010 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Wat misselijk, wat misselijk...echt misselijke TV"
De kunst van het relativeren is aan hen idd niet besteed.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
die comments op YouTube
wat zijn dat voor mensen?
Ik heb het wel live gezien, maar wist niet dat het Sierd was? Dacht trouwens dat het de vriend van Van Langen was...quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:33 schreef tong80 het volgende:
Sierd de Vos
'Heb je het gezien liefie ?'
Was er gister VI? Kan ik dat ergens terugzien?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Die interviewer is echt een mongol zeg...
Nee gewoon Europa League, maar Johan deed de analyse.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Was er gister VI? Kan ik dat ergens terugzien?
De nabeschouwing van gister en eergisteren kan je wel zien op rtlgemist. De voorbeschouwing helaas niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Was er gister VI? Kan ik dat ergens terugzien?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef DrDentz het volgende:
![]()
Gaat 'ie als een soort meneer de Uil het nieuws voorlezen en de kijkers toespreken.
Ja, en dan. Dan zenden ze Home Alone VII uit ofzo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Zonder Genee kan de show niet doorgaan, Johan heeft al meerdere malen aangegeven dat hij geen "goedenavond dames en heren, welkom bij alweer een nieuwe aflevering van Voetbal International" kan zeggen.
terwjl hij zit te luisteren naar danny vera + band die zijn zoeknummers spelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zou echt briljant zijn als ze anderhalf uur lang alleen Derksen aan tafel laten zitten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en dan. Dan zenden ze Home Alone VII uit ofzo?
quote:van der gijp ligt natuurlijk lekker op de bank te wachten tot er gevoetbald wordt. Die dacht": tja, ik zou toch gek wezen om van Dordrecht uren lang in de auto naar Hilversum te gaan zitten, als ik ook lekker op de bank kan blijven liggen in een bloemetjes overhemd.
Dan gaat er gewoon een herhaling van The A-Team in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en dan. Dan zenden ze Home Alone VII uit ofzo?
nee alvast een voorproefje van Live Dartsquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan gaat er gewoon een herhaling van The A-Team in.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
LEGENDARISCH jongen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef julian6 het volgende:
Hoe ging die introductie van derksen? Ik heb het gemist
Dit krijgt Wilfred nog wel een tijd te horen hoor, dat hij eigenlijk helemaal niet nodig is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef julian6 het volgende:
Hoe ging die introductie van derksen? Ik heb het gemist
Het blijkt toch echt een vak te zijn hè.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Emile steekt toch wel zeer schril af bij Wilfred.
Zeker.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Qua haar bedoel je?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Nah ja, zonder voorbereiding doet hij het gewoon prima. Maar hij heeft nou eenmaal niet die wisselwerking net Johan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
File.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef WebForce het volgende:
Waarom zit Wilfred nou in een andere studio?
Omdat hij niet meer in Hilversum kon komen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef WebForce het volgende:
noodoplossing, hij kan niet naar hilversum blijkbaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef WebForce het volgende:
Puur showquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:45 schreef WebForce het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moeten ze die tv over zetten op een ander kanaal
Of gewoon op mute... dat zal Johan heerlijk vinden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moeten ze die tv over zetten op een ander kanaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |