Was er gister VI? Kan ik dat ergens terugzien?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Paxcon het volgende:
Die interviewer is echt een mongol zeg...
Nee gewoon Europa League, maar Johan deed de analyse.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Was er gister VI? Kan ik dat ergens terugzien?
De nabeschouwing van gister en eergisteren kan je wel zien op rtlgemist. De voorbeschouwing helaas niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Was er gister VI? Kan ik dat ergens terugzien?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef DrDentz het volgende:
![]()
Gaat 'ie als een soort meneer de Uil het nieuws voorlezen en de kijkers toespreken.
Ja, en dan. Dan zenden ze Home Alone VII uit ofzo?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Zonder Genee kan de show niet doorgaan, Johan heeft al meerdere malen aangegeven dat hij geen "goedenavond dames en heren, welkom bij alweer een nieuwe aflevering van Voetbal International" kan zeggen.
terwjl hij zit te luisteren naar danny vera + band die zijn zoeknummers spelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Het zou echt briljant zijn als ze anderhalf uur lang alleen Derksen aan tafel laten zitten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en dan. Dan zenden ze Home Alone VII uit ofzo?
quote:van der gijp ligt natuurlijk lekker op de bank te wachten tot er gevoetbald wordt. Die dacht": tja, ik zou toch gek wezen om van Dordrecht uren lang in de auto naar Hilversum te gaan zitten, als ik ook lekker op de bank kan blijven liggen in een bloemetjes overhemd.
Dan gaat er gewoon een herhaling van The A-Team in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en dan. Dan zenden ze Home Alone VII uit ofzo?
nee alvast een voorproefje van Live Dartsquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan gaat er gewoon een herhaling van The A-Team in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |