quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:26 schreef Outlined het volgende:
die gast van vanavond, wat een kneus: "je mag toch wel hap man (pac man) zeggen, we leven toch in Nederland"
De Martin Jol van Rotterdamquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:21 schreef gnilrednoz het volgende:
wat deed die jan everse trouwens raar joh. heel bizar. zal wel overspannen zijn ofzo. ik vond hem iig erg vervelend overkomen.
Die verhaaltjes zijn prima, maar hij moet niet het beleid van VI gaan bepalenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:26 schreef Lo-Fi het volgende:
Hoeveel zou die knakker Mattijs Manders (directeur Graydon) betalen om zijn oninteressante verhaaltje iedere week af te mogen steken?
Als het slecht gaat met zijn clubje dan wordt hij extra zuur, maar ook eerder begreep ik nooit dat hij werd geprezen om zijn Rotterdamse "humor". Ik heb hem eigenlijk altijd beschouwd als een druiloor van een vent.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Everse zit in de categorie Prem, Tijl en Ali B qua irritantheid. Strontvervelende zure vent zonder humor die het programma vervelend maakt. Nooit meer uitnodigen.
Wat wel mooi was om te zien is dat Genee daar gewoon schijt aan had, en door bleef gaan met zijn opmerkingenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Als het slecht gaat met zijn clubje dan wordt hij extra zuur, maar ook eerder begreep ik nooit dat hij werd geprezen om zijn Rotterdamse "humor". Ik heb hem eigenlijk altijd beschouwd als een druiloor van een vent.
Wanneer komt Gertjan Verbeek in VI?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Everse zit in de categorie Prem, Tijl en Ali B qua irritantheid. Strontvervelende zure vent zonder humor die het programma vervelend maakt. Nooit meer uitnodigen.
Nooit, hij zei in Barend en Barend niet met Derksen in discussie te willen gaan, omdat die vrijuit kan praten en hij niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Wanneer komt Gertjan Verbeek in VI?
quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef pberends het volgende:
uitzending van vanavond:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Toch weer prachtige beelden op die persconferentie in Groningen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Wanneer komt Gertjan Verbeek in VI?
Jammer dat ze zijn opmerking 'bus gaat' niet lieten zien. Fantastisch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:48 schreef Lo-Fi het volgende:
Toch weer prachtige beelden op die persconferentie in Groningen.
Nee man, als je Tijl en Ali B (en ook Prem in mindere mate (veel mindere mate)) in dezelfde categorie als Everse vindt zitten ben je niet helemaal lekker hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Die gasten proberen iig nog wel een leuke show te maken, Everse zat erbij alsof Sparta hem had gedwongen te komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nee man, als je Tijl en Ali B (en ook Prem in mindere mate (veel mindere mate)) in dezelfde categorie als Everse vindt zitten ben je niet helemaal lekker hoor
Everse is wat mij betreft nog een stuk erger. Vreselijke man. Vriend van me heeft bij Zwolle gevoetbald toen Everse er nog zat en schilderde hem af als een narcist die plotseling van karakter verandert wanneer er camera's bij zijn. Derksen trachtte hem nog een tijd te verdedigen en de schuld bij het bestuur van Zwolle neer te leggen, maar gelukkig is Zwolle van hem verlost. Derksen is overigens zo nu en dan alles behalve objectief.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:30 schreef gnilrednoz het volgende:
Nee man, als je Tijl en Ali B (en ook Prem in mindere mate (veel mindere mate)) in dezelfde categorie als Everse vindt zitten ben je niet helemaal lekker hoor
Ik bedoelde ook dat Everse erger was jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Everse is wat mij betreft nog een stuk erger. Vreselijke man. Vriend van me heeft bij Zwolle gevoetbald toen Everse er nog zat en schilderde hem af als een narcist die plotseling van karakter verandert wanneer er camera's bij zijn. Derksen trachtte hem nog een tijd te verdedigen en de schuld bij het bestuur van Zwolle neer te leggen, maar gelukkig is Zwolle van hem verlost. Derksen is overigens zo nu en dan alles behalve objectief.
Ja inderdaad, met die lui gebeurt er iig wel watquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die gasten proberen iig nog wel een leuke show te maken, Everse zat erbij alsof Sparta hem had gedwongen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |