quote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef Silenus het volgende:
Gijsbert heeft denk ik wel 1100 brieven.
Serieus, juich nou maar niet te vroeg. Hij moet er ook gigantisch veel hebben, het is gewoon een populair seizoen nu.quote:
Sonja.quote:
Stil eens.quote:Op zondag 12 december 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
1029 is de helft van de in totaal binnengekomen brieven. Dit was ook het hoogste aantal.
Gast echt waar heb je het nu over.quote:
Jaaa ik ook hahahaquote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Oef, dacht ik even dat iemand een pizza had opgestuurd.
Ik ookquote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Oef, dacht ik even dat iemand een pizza had opgestuurd.
haha idd even hyvenquote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even googlen op alle namen waarschijnlijk.
Nou, hij heeft wel smaak qua vrouwen moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is hij toch homo. En hij heeft tandjes. ONgelooflijk dat hij zoveel brieven heeft gekregen.
Tuurlijk, alsof jij haar niet keihard zou doenquote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou echt afknappen op zo'n foto van een paardenmeisje, die hebben meestal meer aandacht voor het paard dan voor mensen
Moet je blij mee zijn, met zo'n naamquote:
daar heb je wel weer gelijk inquote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof jij haar niet keihard zou doen
okquote:
Haha zeker!quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
WAT IS DIT????????????
Volgens mij was het eerst een man!!!
Godver Cee, mn thee!quote:
In de volksmond heet dat meestal homo idd.quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef megamandy het volgende:
tegenwoordig heet het een gevoelige man
quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Echt net een typische Viva vrouw die Maurits, die je zo ziet spinnen elke avond in de gym.
Naar Adriaan..quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
Waarom schrijven die meiden niet naar, naar.... iemand anders?
Gradus? Iemand?
quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
Toch lijkt het me wel een goede peer!
[ afbeelding ]
Norbertquote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Silenus het volgende:
"Lieve Maurits, toen ik jou op de televisie zag werd ik spontaan verliefd op je. Kusje Norbert"
Whahahaha!quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
ja alleen al als je die vvrouwen zietquote:Op zondag 12 december 2010 21:12 schreef marcodej het volgende:
Hij trekt van die creatieve Viva-mutsen aan, dat is wel duidelijk.
Femke is er zo eentje.quote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Hij trekt vrouwen aan die mishandeld worden door hun Marokkaanse vriend.
Ja war!quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Silenus het volgende:
Cee je bent echt gruwelijk lekker! Ben jij dat?
Kan best.quote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef pfaf het volgende:
Ik zou Femke net 18 jaar geven, maar een vierjarig kind?
Nee, gewoon veels te knap. Allemaal van die knappe vrouwkes. Van die fotogenieke mensen met een Verhaal.quote:
Kan tegenwoordig allemaal joh.quote:Op zondag 12 december 2010 21:15 schreef pfaf het volgende:
Ik zou Femke net 18 jaar geven, maar een vierjarig kind?
20-22quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
nee iets ouder, maar ook niet veel
Ik zou gewoon alle lekkere vrouwen stiekem langs laten komen. Eentje per avond. Maarja, dat ben ik.quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij er nu 10 heeft gevonden en nog postzakken heeft liggen, zou hij die dan ongeopend weg doen
Jij schreef het. ik dacht het.quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef UltraR het volgende:
Ik zou zo ontzettend afknappen op die surprises.
Je hebt 1,2% kans statistischquote:
Ceequote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lullen jullie allemaal? Wat is er met haar?
Niet verstandig. Gewoon achter de hand houden voor als ie weer een tijdje droog staatquote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij er nu 10 heeft gevonden en nog postzakken heeft liggen, zou hij die dan ongeopend weg doen
Ik denk dat vrouwen ook zó bang zijn dat hun "kleine" gewone brief niet gelezen wordt, in een grote verpakking moet hij haast wel geopend wordenquote:
Nou dat zou fijn zijn, hoeft Cee het tenminste niet persoonlijk op te pakken!quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heimwee naar de zomer als ik die beelden zie
Ik had 'm geschreven, en toen kreeg ik (net als de rest) een bevestigingsmail van ontvangst met alle data waarop je beschikbaar moest zijn als je uitgekozen zou worden. Als je niet kon, dan moest je dat doormailen. En anders namen ze aan dat je kon. Dus ik mail niet terug want ik kon. En toen hing opeens de redactie aan de telefoon om te vragen of ik wel kon op die data? En toen dacht ik 'goh, kans'. Maar een week of 2 later een mailtje, BAM, REJECTED.quote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lullen jullie allemaal? Wat is er met haar?
ach, in april/mei zien we dit weerquote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heimwee naar de zomer als ik die beelden zie
Daar MTB ik wel eens.quote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef marcodej het volgende:
Niet door. Wel zonde, mooie omgeving daar.
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nou dat zou fijn zijn, hoeft Cee het tenminste niet persoonlijk op te pakken!
Ik zou me kapot schrikken als ik hem wasquote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oei hier moet je ook maar zin in hebben, zo'n "verrassing"
Nogal jaquote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schrikken als ik hem was
quote:
En Cee, wat vind je, paste jij daar tussen??quote:
Die rechtsboven zou ik kunnen zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En Cee, wat vind je, paste jij daar tussen??
Neuh ook brunette toch?quote:
Al die paardengrietjes zijn hetzelfde, bij elke boer een vrouw liggend en hangend aan het paardquote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef pleeborstel het volgende:
God dat standje op dat paard van die blonde
Ik zat echt met open mond. IEhhhllllquote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef alors het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA RICHARD OMGGGGGG
quote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef Mixende_match het volgende:
welke opmerking kon echt niet? volgens die blonde
ECHT HE!!!quote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef alors het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA RICHARD OMGGGGGG
dit wil ik ook weten, net even gemist. Dommetje loopt hierdoor Frank mis. Als ik geen vriend had, had ik wel geschreven.quote:Op zondag 12 december 2010 21:24 schreef Mixende_match het volgende:
welke opmerking kon echt niet? volgens die blonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |