Jij schreef het. ik dacht het.quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef UltraR het volgende:
Ik zou zo ontzettend afknappen op die surprises.
Je hebt 1,2% kans statistischquote:
Ceequote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lullen jullie allemaal? Wat is er met haar?
Niet verstandig. Gewoon achter de hand houden voor als ie weer een tijdje droog staatquote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij er nu 10 heeft gevonden en nog postzakken heeft liggen, zou hij die dan ongeopend weg doen
Ik denk dat vrouwen ook zó bang zijn dat hun "kleine" gewone brief niet gelezen wordt, in een grote verpakking moet hij haast wel geopend wordenquote:
Nou dat zou fijn zijn, hoeft Cee het tenminste niet persoonlijk op te pakken!quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Als hij er nu 10 heeft gevonden en nog postzakken heeft liggen, zou hij die dan ongeopend weg doen
Ik ook.quote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heimwee naar de zomer als ik die beelden zie
Ik had 'm geschreven, en toen kreeg ik (net als de rest) een bevestigingsmail van ontvangst met alle data waarop je beschikbaar moest zijn als je uitgekozen zou worden. Als je niet kon, dan moest je dat doormailen. En anders namen ze aan dat je kon. Dus ik mail niet terug want ik kon. En toen hing opeens de redactie aan de telefoon om te vragen of ik wel kon op die data? En toen dacht ik 'goh, kans'. Maar een week of 2 later een mailtje, BAM, REJECTED.quote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat lullen jullie allemaal? Wat is er met haar?
ach, in april/mei zien we dit weerquote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb zo'n heimwee naar de zomer als ik die beelden zie
Daar MTB ik wel eens.quote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef marcodej het volgende:
Niet door. Wel zonde, mooie omgeving daar.
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nou dat zou fijn zijn, hoeft Cee het tenminste niet persoonlijk op te pakken!
Ik zou me kapot schrikken als ik hem wasquote:Op zondag 12 december 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oei hier moet je ook maar zin in hebben, zo'n "verrassing"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |