quote:Op zondag 12 december 2010 21:01 schreef Silenus het volgende:
Gijsbert heeft denk ik wel 1100 brieven.
Serieus, juich nou maar niet te vroeg. Hij moet er ook gigantisch veel hebben, het is gewoon een populair seizoen nu.quote:
Sonja.quote:
Stil eens.quote:Op zondag 12 december 2010 21:03 schreef Cee het volgende:
1029 is de helft van de in totaal binnengekomen brieven. Dit was ook het hoogste aantal.
Gast echt waar heb je het nu over.quote:
Jaaa ik ook hahahaquote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Oef, dacht ik even dat iemand een pizza had opgestuurd.
Ik ookquote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Oef, dacht ik even dat iemand een pizza had opgestuurd.
haha idd even hyvenquote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even googlen op alle namen waarschijnlijk.
Nou, hij heeft wel smaak qua vrouwen moet ik zeggen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is hij toch homo. En hij heeft tandjes. ONgelooflijk dat hij zoveel brieven heeft gekregen.
Tuurlijk, alsof jij haar niet keihard zou doenquote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou echt afknappen op zo'n foto van een paardenmeisje, die hebben meestal meer aandacht voor het paard dan voor mensen
Moet je blij mee zijn, met zo'n naamquote:
daar heb je wel weer gelijk inquote:Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tuurlijk, alsof jij haar niet keihard zou doen
okquote:
Haha zeker!quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
WAT IS DIT????????????
Volgens mij was het eerst een man!!!
Godver Cee, mn thee!quote:
In de volksmond heet dat meestal homo idd.quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef megamandy het volgende:
tegenwoordig heet het een gevoelige man
quote:Op zondag 12 december 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Echt net een typische Viva vrouw die Maurits, die je zo ziet spinnen elke avond in de gym.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |