Sorry, het is al overquote:
Jaquote:
WAT PRAAT JIJ DANquote:
Altijd, ik ben een hippiequote:
WAT KOM JIJ MET JE TAKKIE TAKKIE DANGGGquote:
Ey.. Eeuwige vrede hier hoor, in mijn hoofd enzulksquote:
Nou dan post ik maar, ik moet nog rijden dus ik drink niet!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef BonnieB het volgende:
Ik wil jullie waarschuwen dat jullie niet onder invloed van alcohol in de SC mogen posten...
Moraalridder u_uquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan post ik maar, ik moet nog rijden dus ik drink niet!
Ok, daar ben ik weerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef Jolx het volgende:
Het leek haast een regel, je mag hier alleen posten als je gedronken hebt
Glee is gayquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef BonnieB het volgende:
Hahaha omg.. Glee is echt te grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Glee is gayWou je nou beweren dat Allure_ gelijk had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
Glee is gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
[..]
Glee is gayHigh School Musical is pas gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat t m'n chick is die post onder BonnieB :') x infinity
Gij ook, Brutus? (ofzo)quote:
ook dat kijk ikquote:
OH SHITquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat ik zelfmoord ga plegen met een vleesmes, lijkt me humor.
Lamon.. Altijd kom je met je zelfmoordverhalen, maar je doet het nooit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat ik zelfmoord ga plegen met een vleesmes, lijkt me humor.
Maar.. Als je het kijkt, ben je niet gelijk gay. Vind ik.quote:
Hatsjoequote:
Ja, maar Allure_ zegt datquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Maar.. Als je het kijkt, ben je niet gelijk gay. Vind ik.![]()
Oke, kansloos dit berichtje.
Gezondheid mooierd..quote:
Gaan we doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef BonnieB het volgende:
He, laten we een glee avond doen dan..
Mijn moeder zegt ook dat ik niet gay ben, maar ik ben het lekker wel.quote:
Dat mag je alleen op msn zeggen lekkerdingquote:
Ja, maar jouw moeder.... Hier stop ik even met dansenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:49 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt ook dat ik niet gay ben, maar ik ben het lekker wel.
/Care. Laat ze lekker praten. D:
Ik ga straks eerst Belle en het Beest kijken en daarna ga ik wel ff Glee kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef Splutje het volgende:
Ik vind trouwens het verhaal wel kut, alleen de zangstukjes zijn tof
Hoe?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst Belle en het Beest kijken en daarna ga ik wel ff Glee kijken
Wat hoe? Glee?quote:
Ja, mijn moeder.. Ok nu moet ik echt mn bed in, anders kan ik straks niet eens wakker worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar jouw moeder.... Hier stop ik even met dansen
Nee, Belle...quote:
Is goed babe! Tot half 4quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:53 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder.. Ok nu moet ik echt mn bed in, anders kan ik straks niet eens wakker worden.
Jonge, je spreekt me gewoon om half 4, klaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:59 schreef BonnieB het volgende:
Groetjes terug aan Bobby..
En ga slapen gek. Ik spreek je morgen avond wel.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge, je spreekt me gewoon om half 4, klaar
Geen discussie over mogelijk!! KLAAR!! SLAPEN NU!!!
Trusten schatje
Slaaplekkurrrr.quote:
I'll see what I can doquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef BonnieB het volgende:
Mijn avatar is lelijk geworden. Ondanks het mooie Megan Fox. En ik heb last van mn tong.
Oke, genoeg geklaag
tot morgen..![]()
![]()
Ik ben erquote:
OH HELL YEAH!! Proostquote:
Het Kanon van Grolsch of Martini Rosso, ik weet t nog niet.. Wat zal ik nemenquote:
Ik zeg Martini!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het Kanon van Grolsch of Martini Rosso, ik weet t nog niet.. Wat zal ik nemen
En jij?
Wim Helsen gekeken?quote:
Donequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ik zeg Martini!
Zelf zit ik aan de Baileys
is het verkeerde nummer trouwensquote:
OHAIquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Done
Nogmaals: Cheers
Baileys
En hoi wd
Jullie maken me jaloersquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OHAI
en ik zit ook aan de baileys
3 flessen jongequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie maken me jaloers
Ik heb geen Baileys in huis
Aahwww, maar Martini is ook lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie maken me jaloers
Ik heb geen Baileys in huis
Bohhhhquote:
Da's waar.. M'n kat lust het ookquote:
LOLquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo magtie wel even in mn billen/heupen knijpen. Of mijn boobies.
Succes ermee!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga ff een filmpje kijken denk ik en proberen wakker te blijven tot half 4 (a)
Miss tot later![]()
Have fun.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga ff een filmpje kijken denk ik en proberen wakker te blijven tot half 4 (a)
Miss tot later![]()
really?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die boy z'n wenkbrauwen, als iemand dat bij mij zou doen zou ik smelten stiekem.
Ja zielig he. Ik zou het aan de ene kant zo lomp vinden en daardoor dan weer lief of zo omdat ie het afmaakt met een glimlach.quote:
Die glimlach is idd wel lievv, maar die wenkbrauwen, laat maar achterwegequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zielig he. Ik zou het aan de ene kant zo lomp vinden en daardoor dan weer lief of zo omdat ie het afmaakt met een glimlach.
Mijn pwny lust jenever.quote:
Niks raars aan, meisjes zuigen aan piemels.quote:
Raar.quote:
Oh..............quote:Op zondag 12 december 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks raars aan, meisjes zuigen aan piemels.
Heeft iedereen wel es last van u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Splutje het volgende:
wolvendagen is hitsig, met d'r seksueel getinte posts
What else is new chef?quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Splutje het volgende:
wolvendagen is hitsig, met d'r seksueel getinte posts
Wat zeiden ze in het bejaardentehuis?quote:
Dat ik van de verzorgstertjes moest afblijven en ze niet van dat soort onzedelijke vragen moest stellenquote:Op zondag 12 december 2010 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeiden ze in het bejaardentehuis?
Terecht.quote:Op zondag 12 december 2010 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik van de verzorgstertjes moest afblijven en ze niet van dat soort onzedelijke vragen moest stellen
Ja maar.. Ik.. En.. Nou.. Maarquote:
HALF 4!quote:
Nou en of.. VERMAAK ME!! DANSSSS!!quote:
Zekerquote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef Splutje het volgende:
Ik hoor de hele tijd half 4, wat is er om half 4? Vergaat de wereld dan?
quote:Op zondag 12 december 2010 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou en of.. VERMAAK ME!! DANSSSS!!
Wait, whut?
Dan worden er broodjes met extra vulling verkocht.quote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef Splutje het volgende:
Ik hoor de hele tijd half 4, wat is er om half 4? Vergaat de wereld dan?
You heard me u_uquote:
Lolquote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan worden er broodjes met extra vulling verkocht.
* Kookai met een stok prikt.quote:
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker
Nee, ik blijf op tot half 4 en dan ga ik m'n chick wakker bellen omdat ze moet werken u_u
Extra bitter, dat ookquote:
quote:
Whahaha awwwquote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Kookai met een stok prikt.
Ze wil niet.
Ik kan datquote:
Kan je ook baby's laten stoppen met janken?quote:
Ik kijk ze gewoon strak aan u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je ook baby's laten stoppen met janken?
Je legt ze op hun rug en bijt ze in de nek?quote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kijk ze gewoon strak aan u_u
ALFA JUWEEETTTZZZZZZZ
Nee, niet bijten.. een zacht kneepje zoals the dog whisperer dat doet u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je legt ze op hun rug en bijt ze in de nek?
Kssstquote:Op zondag 12 december 2010 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niet bijten.. een zacht kneepje zoals the dog whisperer dat doet u_u
Dat dusquote:
In België zeggen ze katten kweken.quote:
Waar heb jij ut nou overquote:Op zondag 12 december 2010 00:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik zie posts die ik niet zelf gepost heb.
Die gekke belgen ookquote:Op zondag 12 december 2010 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In België zeggen ze katten kweken.
Geen idee. Kan het me gewoon niet herinneren. Alzheimer Lite he.quote:
Tjernobylquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Kan het me gewoon niet herinneren. Alzheimer Lite he.
je moet gewoon niet zoveel zuipenquote:Op zondag 12 december 2010 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Kan het me gewoon niet herinneren. Alzheimer Lite he.
Hiroshimaquote:
WDquote:
Oh is dat het. Ik reed net ook al verkeerd, met TomTom nog wel. Ook een hele prestatie.quote:
Serieus?quote:Op zondag 12 december 2010 00:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik reed net ook al verkeerd, met TomTom nog wel. Ook een hele prestatie.
Zolang je nog niet in de sloot/ kanaal / de zee in bent gereden, mag dat.quote:Op zondag 12 december 2010 00:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik reed net ook al verkeerd, met TomTom nog wel. Ook een hele prestatie.
Geen zee hier hoorquote:Op zondag 12 december 2010 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je nog niet in de sloot/ kanaal / de zee in bent gereden, mag dat.
Ik vergat bij Rijssen de snelweg op te gaan. Maar ik zat gewoon niet helemaal op te letten daarom scheurde ik er zo voorbij.quote:
Doorstrepen wat niet van toepassing is.quote:
Whahahaquote:Op zondag 12 december 2010 00:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vergat bij Rijssen de snelweg op te gaan. Maar ik zat gewoon niet helemaal op te letten daarom scheurde ik er zo voorbij.
Zijn er serieus mensen die de zee in rijden? Als je die al over het hoofd ziet...quote:Op zondag 12 december 2010 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2010 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doorstrepen wat niet van toepassing is.
quote:Op zondag 12 december 2010 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sannaquote:
Ik ben alweer vergeten waar het over ging.quote:
Komt vast door al die Baileys.. Geef de rest maar aan mij, ik kan er wel mee overwegquote:Op zondag 12 december 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten waar het over ging.
"in kanaal."quote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 12 december 2010 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"in kanaal."
Ik ben Sahier de tweede.![]()
Over dat krekels minder herrie maken als je ze dood maakt.quote:Op zondag 12 december 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten waar het over ging.
Hoi, is Sa hier?quote:Op zondag 12 december 2010 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"in kanaal."
Ik ben Sahier de tweede.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zondag 12 december 2010 01:01 schreef BobbyB het volgende:
"Hallo, bent u Fakir?"
-"Nee, ik ben er voor het eerst"WHAHA jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Hij is wel grappig, want nu stel ik me sahir voor als fakir.quote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef BobbyB het volgende:
Flauwe grapjes man. Niet grappig. Beter hou je er mee op.
Ik krijg er spontaan nog meer dorst van u_uquote:Op zondag 12 december 2010 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is wel grappig, want nu stel ik me sahir voor als fakir.
quote:Op zondag 12 december 2010 01:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan nog meer dorst van u_u
quote:Op zondag 12 december 2010 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik spontaan een giechelbui
quote:
Ik heb geen MSN.quote:
Drankorgel.quote:
Je moet gewoon niet zo gay doenquote:
Whahaha hoezo datquote:Op zondag 12 december 2010 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drankorgel.
Er stond vanmorgen een draaiorgel op de weg![]()
Wtf.
Kennelijk wassie stuk, dr stond iemand zijn best te doen om dat ding aan de praat te houden.quote:
quote:
Oh.quote:
Bohhhquote:Op zondag 12 december 2010 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk wassie stuk, dr stond iemand zijn best te doen om dat ding aan de praat te houden.
Lees: keihard aan een touwtje trekken
Kusje opquote:
JA dat.quote:
Ja vandaag nog iemand.. Ik deed haar daarna pijnquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook dat je achternaam vaak verkeerd wordt uitgesproken?
En ik zit in de stankquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA dat.
Bonnie heeft geen privacy.
Ben ik blij dat ze dat nu doet en niet toen ik er nog wasquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh
Draaiorgels
[..]
Kusje op
Bonnie doet een poepje
Maar... als je ze daarna verbeterd en ze je achternaam nog verkeerd zeggen dan heb ik wel de neiging om ze pijn te doen, ja.quote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja vandaag nog iemand.. Ik deed haar daarna pijn [ afbeelding ]
Dat snap ik wel hoor.. Dat gun je je ergste vijand nog nietquote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ze dat nu doet en niet toen ik er nog wasSorry
Raampje open.quote:
Iddquote:Op zondag 12 december 2010 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... als je ze daarna verbeterd en ze je achternaam nog verkeerd zeggen dan heb ik wel de neiging om ze pijn te doen, ja.
Staat open, maar echt veel helpen doet t niet.. Ach.. Ff doorbijten, het trekt zo wel bijquote:
Febrese, whihioquote:Op zondag 12 december 2010 01:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Staat open, maar echt veel helpen doet t niet.. Ach.. Ff doorbijten, het trekt zo wel bij
Heerlijk spul ja, ik ga het aanschaffenquote:
Spuiten over totaal onbekende mensen.quote:Op zondag 12 december 2010 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk spul ja, ik ga het aanschaffen
Dat gaan we ooit eens doenquote:Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spuiten over totaal onbekende mensen.
ik zal jou eens aanschaffenquote:Op zondag 12 december 2010 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk spul ja, ik ga het aanschaffen
Doe s niet zo hosselenquote:
Ik kom eraan.quote:Op zondag 12 december 2010 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe s niet zo hosselen
Is er iemand hier die m'n licht ff uit wil doen?
Neen u_uquote:
Acht bier geknikt en vakantiefoto's gekeken, tja, het is ook een vorm van vermaak.quote:Op zondag 12 december 2010 01:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat een avond moet dat geweest zijn
quote:Op zondag 12 december 2010 01:20 schreef Dqod het volgende:
Is er iemand hier die m'n licht ff uit wil doen?
Wat doe je nou hatelijk danquote:Op zondag 12 december 2010 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, doe normaal en loop zelf.
WAT NOU IK BOOD HET AAN VERDOMME! Nou ik ga wel weer omkeren en terug naar huis dan.quote:Op zondag 12 december 2010 01:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat doe je nou hatelijk dan
GOED HOOR IK GA WEL NAAR DE PLEE EN DAN DOE IK HET ZELF WEL WEER JA
Met je tomtomquote:Op zondag 12 december 2010 01:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAT NOU IK BOOD HET AAN VERDOMME! Nou ik ga wel weer omkeren en terug naar huis dan.
SORRY IK HAD HET NIET GELEZENquote:
Mijn posts over het hoofd zien. That's it. We zijn geen vrienden meer.quote:
Je gooit er toch niks bij in eh?quote:Op zondag 12 december 2010 01:26 schreef Panzermaus het volgende:
Voor ik wegging had ik nog een pot groene thee gezet.
Dqod ook een kopje?
Ohquote:Op zondag 12 december 2010 01:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn posts over het hoofd zien. That's it. We zijn geen vrienden meer.
De DqodDqod deed het beter.quote:
Wat een taal.quote:
Altijdquote:
Bwohohohoquote:
Sorry, ik bedoelde natuurlijk: het urinoirquote:
Helemaal niks, sinds Sinterklaas is mijn huid weer een mijnenveld geworden, ik zit echt in zo'n fase nu waarin alle suiker direct invloed op mijn skinno heeft.quote:Op zondag 12 december 2010 01:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je gooit er toch niks bij in eh?
Maarre, groene thee lust mij wel ja
Uh, is dat niet voor mannen?quote:Op zondag 12 december 2010 01:30 schreef Dqod het volgende:
Sorry, ik bedoelde natuurlijk: het urinoir
Ja en dan komt de kerst er ook nog es aan en oud en nieuwquote:Op zondag 12 december 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Helemaal niks, sinds Sinterklaas is mijn huid weer een mijnenveld geworden, ik zit echt in zo'n fase nu waarin alle suiker direct invloed op mijn skinno heeft.
Dus ik vet veel van die shit drinken en huid goed schoonhouden maar het blijft een gedoe.
Ik ben toch ook mannelijkquote:Op zondag 12 december 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, is dat niet voor mannen?
OH SHI-quote:Op zondag 12 december 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, is dat niet voor mannen?
INCOMING 1, 2, 3... ROLLADEEEEEquote:
Ja zeg tegen d'r dat ze die bij d'r houdt. Heb overal haartjes u_u.quote:Op zondag 12 december 2010 01:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben toch ook mannelijk
BONNIEHAARTJESSS
OEFFFFFFFFFquote:Op zondag 12 december 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
INCOMING 1, 2, 3... ROLLADEEEEE
Ze deelt nou eenmaal graag.. Wacht maar tot de lentequote:Op zondag 12 december 2010 01:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja zeg tegen d'r dat ze die bij d'r houdt. Heb overal haartjes u_u.
Heb je geluk dat ik niet meer allergisch ben jonge
Neen, ik moet niet poepenquote:
Ook al ben ik er niet met de kerst, must have... rollade.quote:
Waarom ben jij er niet met de kerst?quote:Op zondag 12 december 2010 01:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook al ben ik er niet met de kerst, must have... rollade.
Ik ben dan als het goed is in Engeland.quote:Op zondag 12 december 2010 01:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom ben jij er niet met de kerst? [ afbeelding ]
En idd, dat hoort er bij!!!
Maar je zei do-doquote:Op zondag 12 december 2010 01:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat zei ik ook helemaal niet. Droog wicht.
OHH wel vet, lekker in Engelandquote:Op zondag 12 december 2010 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben dan als het goed is in Engeland.![]()
De vorige keer hadden we een champagne-onbijt, maar ik hou daar helemaal niet van![]()
Oh en ik had ook geen kerstcadeautjes meegebracht. Lekker on-attent.
Ja datquote:Op zondag 12 december 2010 01:39 schreef Dqod het volgende:
Enach.. dat jij er bent zou het cadeau al moeten zijn toch
![]()
Dat zeg ik ook altijd. Of: "Zo, daar ben ik dan. Wat zijn je andere 2 wensen?"quote:Op zondag 12 december 2010 01:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Enach.. dat jij er bent zou het cadeau al moeten zijn toch
![]()
JATOGGGGquote:
LOLquote:Op zondag 12 december 2010 01:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd. Of: "Zo, daar ben ik dan. Wat zijn je andere 2 wensen?"
Ik zeg het ook alleen tegen mensen die ik aardig vindt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef Dqod het volgende:
LOL
Dat heb je nog niet tegen mij gezegd anders hoor
Oh, dan is het goedquote:Op zondag 12 december 2010 01:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg het ook alleen tegen mensen die ik aardig vindt.
IK STREEL MEZELF AL, LAAT ME FF DANquote:
Sorry, moest "niet aardig vind" zijn.quote:
Gun mij ook eens wat zegquote:
Juistquote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, moest "niet aardig vind" zijn.
IK WIL OOKquote:Op zondag 12 december 2010 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed zo, een sticker en een krul.
Misschienquote:
Solo u_uquote:
Wat moet ik er voor doenquote:
quote:
Succes daarmee. Post maar een jaarmix, is ze daar ff zoet meequote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slaap zacht, ik moet Dqod tot half 4 zien te vermaken
Welterusten bobsel.. Fijn slapenquote:
Het MAG eh, je moet niksquote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slaap zacht, ik moet Dqod tot half 4 zien te vermaken
Ik doe het graagquote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welterusten bobsel.. Fijn slapen![]()
[..]
Het MAG eh, je moet niks![]()
Slaap lekker, lieverdquote:
Dat vind ik liefquote:
*wangknijp*quote:
DOE HETquote:Op zondag 12 december 2010 02:00 schreef Panzermaus het volgende:
Ik moest lachen omdat ik dit beter kan.
Soms... he...soms...quote:
HIER EN NU u_uquote:
Soms heb je honger?quote:
...............quote:Op zondag 12 december 2010 02:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, hoe lang ben je. Misschien kan ik je nog schuren ook.
Serieus?quote:Op zondag 12 december 2010 02:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
...............
Waarom moet je me schuren dan
Maar ik ben 1.68
Ja serieus jaquote:Op zondag 12 december 2010 02:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Serieus?Perfect lengte dan, ik vind het meestal jammer als meisjes langer dan ~ 1.70 zijn.
Langer dan 1.75 hoeft van mij al niet meer, ben zelf nog niet zo groot en alles.quote:Op zondag 12 december 2010 02:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja serieus ja
Nja, tot de 1.75 ongeveer vind ik t wel goed.. Daarna wordt t zo rekken om er bij te kunnen![]()
Midgetquote:Op zondag 12 december 2010 02:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Langer dan 1.75 hoeft van mij al niet meer, ben zelf nog niet zo groot en alles.
Lelba's.quote:
Hoe lang ben je dan als ik vragen mag?quote:Op zondag 12 december 2010 02:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Langer dan 1.75 hoeft van mij al niet meer, ben zelf nog niet zo groot en alles.
Trusten wd, lekker slapenquote:
Gaarnequote:
Laatst nog gemeten, 1.76 op sokken.quote:Op zondag 12 december 2010 02:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan als ik vragen mag?
[..]
Ohh maar dat kan dan nog net ja, dan zijn ze even grootquote:Op zondag 12 december 2010 02:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laatst nog gemeten, 1.76 op sokken.
Wie of wat zijn even groot?quote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh maar dat kan dan nog net ja, dan zijn ze even groot
Je zei "langer dan 1.75 hoeft van mij niet"quote:
Ahh ja.. Ja ok ik snap het.. Ik vind dat ook wel wat hebben..quote:Op zondag 12 december 2010 02:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ja, maar liever heb ik dat ze wat kleiner zijn. Gewoon meisjes van 1.65 zodat je toch een beetje dat instinct-gevoel houd.
Je bent wel een stuk ouder dan mij. Ik weet niet hoeveel problemen dat gaat opleveren.quote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh ja.. Ja ok ik snap het.. Ik vind dat ook wel wat hebben..
Hoewel ik nu de kleinere ben voor de verandering
quote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk ouder dan mij. Ik weet niet hoeveel problemen dat gaat opleveren.
VEEEL problemen.quote:Op zondag 12 december 2010 02:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben lastig jaquote:
Is het niet ergens op internet te vinden dan ofzo? Ik weet het ook niet hoor, helaasquote:Op zondag 12 december 2010 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
Overigens: elke keer wanneer ik hiphop / R&B dance shit zie wil ik dat ook gaan doen. Maar ik ken niemand die dat ook doet (niet-meisjes) en ik zou ook niet weten waar je dat moet doen. Ik wilde er al bijna een goed voornemen van maken om dat naast sportschool te gaan doen in 2011.
Jongensquote:Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben lastig ja
Vooral wanneer het jongens betreft.. Ja.. dus
Miss bij een "lokale" dansschool?quote:Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben lastig ja
Vooral wanneer het jongens betreft.. Ja.. dus
[..]
Is het niet ergens op internet te vinden dan ofzo? Ik weet het ook niet hoor, helaas
Katjes en stoeipoesjesquote:
Is ook alleen maar omdat de meesten niet beter weten.. Althans.. Ik ben wel eens meegeweest naar een dansschool hier en ik vond t allesbehalve gay hoorquote:Op zondag 12 december 2010 02:24 schreef Panzermaus het volgende:
Op YouTube heb je altijd van die dansscholen in de USA met alleen maar van die negers enzo die dan allemaal van die harde choreo's doen enzo. Maar hier ben je meteen een 'nicht' als je dat doet.![]()
Ehm.. wat moet ik hier nou op zeggen?quote:
Meisjes, pardonquote:Op zondag 12 december 2010 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm.. wat moet ik hier nou op zeggen?
In je kattenbak.quote:
Een flinke lading skitta jaquote:
Maar meestal zijn het hier 90% van die meisjes en dan 10% van die nichterige jongens. Terwijl in de USA je gewoon hiphopdancescholen hebt met alleen maar van die harde dansende negers, groepen, etc.quote:Op zondag 12 december 2010 02:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat de meesten niet beter weten.. Althans.. Ik ben wel eens meegeweest naar een dansschool hier en ik vond t allesbehalve gay hoor
En sowieso moet je gewoon skitta hebben
Zouden ze dat hier echt niet ergens hebben dan? Maar goed, die 10 % zijn naar mijn idee ook vaak bezig met stijldansen enzulksquote:Op zondag 12 december 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar meestal zijn het hier 90% van die meisjes en dan 10% van die nichterige jongens. Terwijl in de USA je gewoon hiphopdancescholen hebt met alleen maar van die harde dansende negers, groepen, etc.
En skitta heb ik wel, hoor ik vaak genoeg.
Nee, of er moet met mij ook iets mis zijn.. En t is helemaal niet mijn ding, moet je nagaan..quote:Op zondag 12 december 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
Is er iets mis met mij als ik dit serieus hard vind?Ik vind het in ieder geval tof.
Idd! Nja ik zeg: Probeer gewoon es goed te zoeken, wie weet vind je watquote:Op zondag 12 december 2010 02:30 schreef Panzermaus het volgende:
Zou toch tof zijn als er hier in de buurt een groep gasten was die gewoon hiphopdance en alles doet zonder al die nichterige shit eromheen.
quote:Op zondag 12 december 2010 02:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd! Nja ik zeg: Probeer gewoon es goed te zoeken, wie weet vind je wat
Ik zal ook wel een beetje rondloeren als ik t morgen nie vergeten ben, omdat drank
Het kan gewoon toch niet zijn dat zoiets NERGENS in NL te doen valt? DAT KAN GEWOON NIET!! En nogmaals: Ik ga es voor je kijken morgen u_uquote:Op zondag 12 december 2010 02:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dit soort dingen.
Waarom heb je dat in NL niet, ik weet zeker dat ik me meteen thuis zou voelen tussen dat soort gasten.
quote:Op zondag 12 december 2010 02:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kan gewoon toch niet zijn dat zoiets NERGENS in NL te doen valt? DAT KAN GEWOON NIET!! En nogmaals: Ik ga es voor je kijken morgen u_u
Ik ben zo onderhand wel een beetje uitgedanst.. Ik beperk me nu tot het sletterig rond dansen op mijn kamertjequote:Op zondag 12 december 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]! En is het ook niks voor jou dan?
Speauk van de opera.quote:Op zondag 12 december 2010 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand wel een beetje uitgedanst.. Ik beperk me nu tot het sletterig rond dansen op mijn kamertje
quote:Op zondag 12 december 2010 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand wel een beetje uitgedanst.. Ik beperk me nu tot het sletterig rond dansen op mijn kamertje
quote:
Dat vind ik ook wel leuk ja.. Sowieso hou ik wel van een beetje dansen hoor..quote:Op zondag 12 december 2010 02:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]! Als ik eerlijk moet zijn, wanneer ik alleen ben of wanneer er geen mensen in de buurt zijn en ik heb een nummer in mijn hoofd / iPod en ik kom tegenover een spiegel / raam / reflectie, of gewoon 's avonds alleen op straat, dan doe ik altijd wel wat.
Heb het altijd al leuk gevonden maar ik ken hier gewoon niemand (jongens) die dat doen.
Noorden, dichtbij Groningen enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 02:43 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat vind ik ook wel leuk ja.. Sowieso hou ik wel van een beetje dansen hoor..
Lekker uitleven enzulks! En dan idd in de spiegel naar je eigen moves kijken ofzo ja
Hmmwaar woon je dan als ik vragen mag
Noordoostenquote:Op zondag 12 december 2010 02:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noorden, dichtbij Groningen enzo.
Nee, ik lust nog wel wat groene thee thoquote:
Het is serieus al op, ik heb gewoon een hele pot groene thee opgemaakt.quote:Op zondag 12 december 2010 02:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik lust nog wel wat groene thee tho
Zooo, had je dorst?quote:Op zondag 12 december 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is serieus al op, ik heb gewoon een hele pot groene thee opgemaakt.
Alcoholiker, wat moet ik daar nu weer van denken.quote:Op zondag 12 december 2010 02:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zooo, had je dorst?
Nja, mijn martini is ook al op nu
Alleen 's weekends hoorquote:Op zondag 12 december 2010 02:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alcoholiker, wat moet ik daar nu weer van denken.
Trouwens. Is het zo dat alle meisjes/vrouwen gevoel voor dansen hebben? Want de meeste meisjes doen dat meestal een stuk beter dan de gemiddelde jongen.
Yuh, zit wel wat in ja. Bij jongens/mannen heb je meestal dat ze OF niet kunnen dansen, of juist heel goed.quote:Op zondag 12 december 2010 02:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen 's weekends hoor(a)
Mwohhh, de meeste vrouwen die ik heb getroffen konden wel redelijk dansen idd ja, maar er zijn natuurlijk ook genoeg uitzonderingen.. Dat als je er naar kijkt, dat de tranen je in de ogen springen en je het liefst zo gauw mogelijk wilt wegrennen
Maarre.. Vrouwen zijn wel wat.... Smoother in dansen dan jongens denk ik..
Jongens dansen vaak wat.. Ja.. Stijver?Ik weet zo gauw geen beter woord
Dat dus jaquote:Op zondag 12 december 2010 02:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yuh, zit wel wat in ja. Bij jongens/mannen heb je meestal dat ze OF niet kunnen dansen, of juist heel goed.Omdat ze zich er meestal niet aan wagen als ze er helemaal niets van kunnen, en zich er juist helemaal mee gaan bezighouden wanneer ze het wel kunnen + leuk vinden.
quote:Op zondag 12 december 2010 02:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus ja
Ik vond het altijd leuk om mannen die niet konden dansen na te doen als ik uit ging
Dan ging ik er bij staan en deed ik wat hun deden (wat vaak leek op een of andere kippenmove)
En een keer achter een mega dikke man gaan staan en toen ging ik.. M'n sletjesdans doen![]()
Ben je gek, als ik zelfmoord pleeg, dan zou het zo gaan:quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lamon.. Altijd kom je met je zelfmoordverhalen, maar je doet het nooit.
Kom dan aandacht vragen op een subtielere manier..
Jammer dit weer, gister was t gezellig met je
Spetterend.quote:Op zondag 12 december 2010 02:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je gek, als ik zelfmoord pleeg, dan zou het zo gaan:
http://www.nu.nl/buitenland/2399810/bomaanslag-in-stockholm.html
Da's wel vet jaquote:Op zondag 12 december 2010 02:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om bij het uitgaan met die fanatieke negers mee te doen. Van die gasten die dan helemaal zo van 'shhhhhhh, rusttttt', 'niet teveel met je schouders', 'dit dat alles' gaan doen wanneer je te fanatiek doet etc. Die er echt heel gefocust mee bezig zijn enzo. En wanneer vrienden dan ook proberen mee te doen dan worden ze uitgelachen enzo terwijl ik altijd mag meedoen.
Precies.quote:Op zondag 12 december 2010 03:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's wel vet ja
Gewoon lekker helemaal losgaan, daar hou ik wel van.. Het wordt tijd om dat gauw eens weer te gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |