Die glimlach is idd wel lievv, maar die wenkbrauwen, laat maar achterwegequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zielig he. Ik zou het aan de ene kant zo lomp vinden en daardoor dan weer lief of zo omdat ie het afmaakt met een glimlach.
Mijn pwny lust jenever.quote:
Niks raars aan, meisjes zuigen aan piemels.quote:
Raar.quote:
Oh..............quote:Op zondag 12 december 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks raars aan, meisjes zuigen aan piemels.
Heeft iedereen wel es last van u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Splutje het volgende:
wolvendagen is hitsig, met d'r seksueel getinte posts
What else is new chef?quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Splutje het volgende:
wolvendagen is hitsig, met d'r seksueel getinte posts
Wat zeiden ze in het bejaardentehuis?quote:
Dat ik van de verzorgstertjes moest afblijven en ze niet van dat soort onzedelijke vragen moest stellenquote:Op zondag 12 december 2010 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeiden ze in het bejaardentehuis?
Terecht.quote:Op zondag 12 december 2010 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik van de verzorgstertjes moest afblijven en ze niet van dat soort onzedelijke vragen moest stellen
Ja maar.. Ik.. En.. Nou.. Maarquote:
HALF 4!quote:
Nou en of.. VERMAAK ME!! DANSSSS!!quote:
Zekerquote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef Splutje het volgende:
Ik hoor de hele tijd half 4, wat is er om half 4? Vergaat de wereld dan?
quote:Op zondag 12 december 2010 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou en of.. VERMAAK ME!! DANSSSS!!
Wait, whut?
Dan worden er broodjes met extra vulling verkocht.quote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef Splutje het volgende:
Ik hoor de hele tijd half 4, wat is er om half 4? Vergaat de wereld dan?
You heard me u_uquote:
Lolquote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan worden er broodjes met extra vulling verkocht.
* Kookai met een stok prikt.quote:
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker
Nee, ik blijf op tot half 4 en dan ga ik m'n chick wakker bellen omdat ze moet werken u_u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |