I'll see what I can doquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef BonnieB het volgende:
Mijn avatar is lelijk geworden. Ondanks het mooie Megan Fox. En ik heb last van mn tong.
Oke, genoeg geklaag
tot morgen..![]()
![]()
Ik ben erquote:
OH HELL YEAH!! Proostquote:
Het Kanon van Grolsch of Martini Rosso, ik weet t nog niet.. Wat zal ik nemenquote:
Ik zeg Martini!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het Kanon van Grolsch of Martini Rosso, ik weet t nog niet.. Wat zal ik nemen
En jij?
Wim Helsen gekeken?quote:
Donequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ik zeg Martini!
Zelf zit ik aan de Baileys
is het verkeerde nummer trouwensquote:
OHAIquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Done
Nogmaals: Cheers
Baileys
En hoi wd
Jullie maken me jaloersquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OHAI
en ik zit ook aan de baileys
3 flessen jongequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie maken me jaloers
Ik heb geen Baileys in huis
Aahwww, maar Martini is ook lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie maken me jaloers
Ik heb geen Baileys in huis
Bohhhhquote:
Da's waar.. M'n kat lust het ookquote:
LOLquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo magtie wel even in mn billen/heupen knijpen. Of mijn boobies.
Succes ermee!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga ff een filmpje kijken denk ik en proberen wakker te blijven tot half 4 (a)
Miss tot later![]()
Have fun.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga ff een filmpje kijken denk ik en proberen wakker te blijven tot half 4 (a)
Miss tot later![]()
really?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die boy z'n wenkbrauwen, als iemand dat bij mij zou doen zou ik smelten stiekem.
Ja zielig he. Ik zou het aan de ene kant zo lomp vinden en daardoor dan weer lief of zo omdat ie het afmaakt met een glimlach.quote:
Die glimlach is idd wel lievv, maar die wenkbrauwen, laat maar achterwegequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zielig he. Ik zou het aan de ene kant zo lomp vinden en daardoor dan weer lief of zo omdat ie het afmaakt met een glimlach.
Mijn pwny lust jenever.quote:
Niks raars aan, meisjes zuigen aan piemels.quote:
Raar.quote:
Oh..............quote:Op zondag 12 december 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks raars aan, meisjes zuigen aan piemels.
Heeft iedereen wel es last van u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Splutje het volgende:
wolvendagen is hitsig, met d'r seksueel getinte posts
What else is new chef?quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Splutje het volgende:
wolvendagen is hitsig, met d'r seksueel getinte posts
Wat zeiden ze in het bejaardentehuis?quote:
Dat ik van de verzorgstertjes moest afblijven en ze niet van dat soort onzedelijke vragen moest stellenquote:Op zondag 12 december 2010 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeiden ze in het bejaardentehuis?
Terecht.quote:Op zondag 12 december 2010 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik van de verzorgstertjes moest afblijven en ze niet van dat soort onzedelijke vragen moest stellen
Ja maar.. Ik.. En.. Nou.. Maarquote:
HALF 4!quote:
Nou en of.. VERMAAK ME!! DANSSSS!!quote:
Zekerquote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef Splutje het volgende:
Ik hoor de hele tijd half 4, wat is er om half 4? Vergaat de wereld dan?
quote:Op zondag 12 december 2010 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou en of.. VERMAAK ME!! DANSSSS!!
Wait, whut?
Dan worden er broodjes met extra vulling verkocht.quote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef Splutje het volgende:
Ik hoor de hele tijd half 4, wat is er om half 4? Vergaat de wereld dan?
You heard me u_uquote:
Lolquote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan worden er broodjes met extra vulling verkocht.
* Kookai met een stok prikt.quote:
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker
Nee, ik blijf op tot half 4 en dan ga ik m'n chick wakker bellen omdat ze moet werken u_u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |