Al geregeld u_uquote:
Ach ja, het heeft ook iets van een half jaar geduurd tot mensen wd geen kloon meer noemdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat t m'n chick is die post onder BonnieBx infinity
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef MouzurX het volgende:
Wtf is dat dan voor onzin wie is dat waarom is het zo'n kankeraccount en doe gewoon normaal
Whatever ik ben weg bobby/dqod sc is toch teringirritant..
Ik raise metquote:
quote:
Ik voel me nu net een vogelverschikker,quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:16 schreef BobbyB het volgende:
Beter komt BonnieB vaker hier, als Mouzur daardoor wegblijft.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, het heeft ook iets van een half jaar geduurd tot mensen wd geen kloon meer noemden
Mouzurverschrikker.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een vogelverschikker,
Een vogelverschrikkerverschrikker bedoel jequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:19 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een vogelverschikker,
Ik weet het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat t m'n chick is die post onder BonnieBx infinity
Als ik ergens een CJP pas kan regelen ga ik nog wel.quote:
Now I'm confusedquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Salatrel het volgende:
ik dacht dat bonnie gewoon bobby was
ok weer weg.quote:
Ik voos ook niet met Bobbyquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Salatrel het volgende:
ik dacht dat bonnie gewoon bobby was
quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |