Mooie quotes mogen best herhaald worden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
hierom ben ik dus autist, omdat andere mensen raar zijn
Alleen gaat dat stinken, omdat die bandjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
wat een leuk bikini broekje.
als je geen hygiëne hebt, jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Alleen gaat dat stinken, omdat die bandjes.
Nee, omdat het nat wordtquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als je geen hygiëne hebt, ja
Die stinkt ook.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jouw penis wordt ook wel eens nat.
wil je penis wel ruiken..quote:
beter hars je ze.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef Lamon het volgende:
Ik scheer mijn ballen tegenwoordig, gevaarlijk werkje, man.
Echt hequote:Op zaterdag 27 november 2010 20:08 schreef Lamon het volgende:
Ik scheer mijn ballen tegenwoordig, gevaarlijk werkje, man.
Onwijs, echt een dun laagje huid of zo, bloed meteen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Echt he. Ik sneed 1x mezelf in die area, kaaankerpijnlijk
. Was gelukkig niet op de ballen
En je schrikt ook 10x zo erg als je je snijdt met scheren van je baardquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Onwijs, echt een dun laagje huid of zo, bloed meteen.
Stond je erbij?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
jongen uit mn oude klas deed z'n ballen met de tondeuse toen hij stoned was
thank god noquote:
je hebt ervaring?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
Kom maar terug als je je perineum geschoren hebt
Sick!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
thank god no
maar veel andere mensen wel.
wie niet?quote:
ik wilde gewoon dat je je ervaring deeldequote:
hallo mijn naam is lakitu en ik heb m'n perineum geschorenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik wilde gewoon dat je je ervaring deelde
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:47 schreef Otis2.0 het volgende:
oja iedereen die geen blond haar en blauwe ogen heeft is een neger in MouzurX's wereld
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
hallo mijn naam is lakitu en ik heb m'n perineum geschoren
laffing aut lautquote:
Nee ik betaal er iemand voorquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef wolvendagen het volgende:
en hoe ga je daarvoor zitten, Lakitu? met je aarsch naar de spiegel gericht?
TMI manquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
Dat scheren is altijd zo van tsja ... moet je dan de rest ook half meepakken ? Alleen dat gebied ziet er ook niet uit.
wat maakt dat voor jou uit dan? niemand komt ooit (vrijwillig) bij jouw schaamstreekquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef MouzurX het volgende:
Dat scheren is altijd zo van tsja ... moet je dan de rest ook half meepakken ? Alleen dat gebied ziet er ook niet uit.
too much infoquote:
Ik wil mijne wel scheren voor jouquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat maakt dat voor jou uit dan? niemand komt ooit (vrijwillig) bij jouw schaamstreek
ik wil jouwe wel scheren voor mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wil mijne wel scheren voor jou
walgelijke opmerking, z'n realdolls hebben ook gevoelensquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wat maakt dat voor jou uit dan? niemand komt ooit (vrijwillig) bij jouw schaamstreek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |