het is du zoon en du discipel vriendjequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
DE MIXTAPE 3 PAPI NEEM
DE 3.1, 3.2
DU ZOON EN DU PROFEET
ETEN HEEL DE KAOLO GAME
echt? in mijn hoofd was het profeet =$quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
het is du zoon en du discipel vriendje
kempi zou daar niet mistaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
het lijkt me kankervet om al die hoodnegers in amerika te introduceren met kempisowieso dat ze het hard vinden
serieus als hij amerikaan was en in het engels zn ding deed was hij miljonair.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kempi zou daar niet mistaan
IK vind het wel goed klinken, ik vond Brainpower en zo echt slecht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
het lijkt me kankervet om al die hoodnegers in amerika te introduceren met kempisowieso dat ze het hard vinden
zeg maar gewoon als weezyquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
serieus als hij amerikaan was en in het engels zn ding deed was hij miljonair.
Harde troll.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
ja mensen als nino enzo zouden daar gepopped worden. Kempi zou ft's met Lil Wayne en T.I. doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
serieus als hij amerikaan was en in het engels zn ding deed was hij miljonair.
Hahah deze fag wil me echt pijpen ofzo, elke keer als ie een post van me ziet moet ie weer komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vergeet niet wat voor coole boi lakitu is. De hele dag in de klbsc hangen maakt je een echte player
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja mensen als nino enzo zouden daar gepopped worden. Kempi zou ft's met Lil Wayne en T.I. doen.
Ik weet wat het is om gehaat te worden op FOK!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah deze fag wil me echt pijpen ofzo, elke keer als ie een post van me ziet moet ie weer komen
heeft zelfs ooit speciaal een topic geopend over mij Lakitu gebanned
haters
nino wordt gefoktquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja mensen als nino enzo zouden daar gepopped worden. Kempi zou ft's met Lil Wayne en T.I. doen.
Ik vind het wel een eer eigenlijk, dat iemand van het internet die ik nooit heb gezien me aandacht blijft geven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet wat het is om gehaat te worden op FOK!
Ik voel je pijn.
ZOMBIE'Squote:
jonge spongebob nuquote:
weet ik toch JONGHEquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jonge spongebob nu
gekke slakken ziekte
Ja maar ik had er 60 of zo, dan is het niet tof meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het wel een eer eigenlijk, dat iemand van het internet die ik nooit heb gezien me aandacht blijft geven.
Tim Wes ken ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom niet doen alsof dit slecht is?
Niks voor mij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom niet doen alsof dit slecht is?
quote:
chriz, my main man, heb jij voor mij dat gifje met die neger die zich wast met dollars?quote:
waar chriz z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat verbazen? je verwacht niet het allerbeste van mij? wat is deze
ja want fifa 98quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:09 schreef Lamon het volgende:
Trekt iemand dit ook, mijn favo rock nr. ever.
Net als de facebook/hyves/twitter haters.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef Lakitu het volgende:
weten jullie waar ik niet tegen kan? Mensen die het stoer vinden om niet meer op msn te zitten, zovan dat is alleen voor pubers
Ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Net als de facebook/hyves/twitter haters.
Kom we komen in opstandquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Net als de facebook/hyves/twitter haters.
Wel voor het eten thuiskomenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga even hoodniggers klaren. doei doei
Waarom mag ik wel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op Lamon na moest er nog achter. Je was helaas te snel.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
chriz, my main man, heb jij voor mij dat gifje met die neger die zich wast met dollars?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat verbazen? je verwacht niet het allerbeste van mij? wat is deze
quote:
JAWELquote:
Ik moest hard denken aan GTA San Andreas bij deze.quote:
Ik werd hard bij deze.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moest hard denken aan GTA San Andreas bij deze.
Old school, geen bling bling...daar was rap toch voor bedoeld?quote:
Gelukkig is het tegenwoordig buiten de mainstream om nog steeds mogelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Old school, geen bling bling...daar was rap toch voor bedoeld?
wat is er mis met fiftyquote:
Pff, ik ook niet, je doet maar wat je wilt. Don't know, don't care, won't hate you for it.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de mood ben voor een ellenlange discussie.
quote:
quote:
Voor de inkijk!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:06 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je zoiets op je facebook zetten
Waarom zou je uberhaupt niet voor de trein springen als je zoiets op facebook zet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:06 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk om je heen hier op fok, klopt toch eig wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
Die reclame van de Sims
'dit zijn de Sims, ze halen meer uit het leven dan wij' oké bedankt
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
Die reclame van de Sims
Hoezo? Mijn sims zijn alleen maar op de computer bezig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kijk om je heen hier op fok, klopt toch eig wel.
Is toch ook zo. Die sims hosselen zo'n beetje het hele dorp, oh ja-en in een kledingzaak, hebben een zwembad en what not in/bij hun huis en maken makkelijk promotie op hun werk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
Die reclame van de Sims
Geilquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:06 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]![]()
Dan weten we weer waar we staan in het leven natuurlijk. aging off.
Tevens: mijn leven zou ook een stuk beter zijn als ik op de brievenbus kon klikken om ons All Happy te Maken.
Nouja, als je het zo steltquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is toch ook zo. Die sims hosselen zo'n beetje het hele dorp, oh ja-en in een kledingzaak, hebben een zwembad en what not in/bij hun huis en maken makkelijk promotie op hun werk.
Bovendien zou het gewoon heel handig zijn dat als je een bepaalde code roept je ineens heel veel geld op je bank hebt staan...quote:
Link naar .gif?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:35 schreef Chriz2k het volgende:
Ik keek zojuist de Entourage aflevering waar hét 50 Cent gifje vandaan komt, ik scheet bakstenen!
Welke? Die ene waar hij in die auto rijdt met Bert achterin of die ene waar hij afkeurend zijn hoofd schudt, ook wel bekend als het C_N gifje?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:35 schreef Chriz2k het volgende:
Ik keek zojuist de Entourage aflevering waar hét 50 Cent gifje vandaan komt, ik scheet bakstenen!
quote:
Wist niet dat die van entourage was?quote:
Ik ook niet, dus je hoeft je niet te schamen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wist niet dat die van entourage was?
In haar geval is het wel een verbetering.quote:
Jij zo van "BOOOOH DAT KEN IK ERGENS VAN" maar niet durven zeggen dat je het uit de SC kent om rare gezichten van je vrienden te voorkomen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus je hoeft je niet te schamen.
Waar heb je het over, ik praat dagelijks met mijn vrienden over FOK!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zo van "BOOOOH DAT KEN IK ERGENS VAN" maar niet durven zeggen dat je het uit de SC kent om rare gezichten van je vrienden te voorkomen.
rechts is ze geefbaarquote:
Oh. Nou ja ik heb geen vrienden dus ik zou het weten. Ik gokte maar wat.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar heb je het over, ik praat dagelijks met mijn vrienden over FOK!
Dames slaan, walgelijk.quote:
hoezo? ben je niet trots op je 38k posts?quote:
Walgelijk dat je mij niet als vriend beschouwt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Nou ja ik heb geen vrienden dus ik zou het weten. Ik gokte maar wat.
Niet blank.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Tis weer eens niet goed genoeg voor Mouzert hoor
LOLquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet blank.
Niet blond.
Geen blauwe ogen.
3 strikes out!
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet blank.
Niet blond.
Geen blauwe ogen.
3 strikes out!
Als ze dat wel had, kwam ze weer niet door je driehoek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet blank.
Niet blond.
Geen blauwe ogen.
3 strikes out!
Bij haar zal het niet uitmaken hoe licht/donker de foto wordt genomen.quote:
Ben niet zo weg van Megan maar hier is ze wel leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
niet blond.
SHE'S OUT.
Blauwe ogenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
niet blond.
SHE'S OUT.
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, iedereen die doet alsof ze de lekkerste ter wereld isquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben niet zo weg van Megan maar hier is ze wel leuk
Waarom ben jij een optima failma himself?quote:
Waarom ben je zo chago?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom ben jij een optima failma himself?
Ik vind d'r ook niet zo eigenlijk. Maar op deze foto wel. Ik ga d'r steeds meer waarderen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind haar ook niet zo bijzonder, iedereen die doet alsof ze de lekkerste ter wereld is![]()
ken chimi's die ik 10 keer liever zou geven.
Megan Foxquote:
Die foto's die jij plaatste zijn wel leuk ja. In Transformers 1 was ze ook leuk. Maar tis wat Laki zegt, zo heel bijzonder is ze niet op zich.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind d'r ook niet zo eigenlijk. Maar op deze foto wel. Ik ga d'r steeds meer waarderen.
Mouzur heeft z'n toekomst gezien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef MouzurX het volgende:
TEH FUCK!!!
http://dollforum.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=31921
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die foto's die jij plaatste zijn wel leuk ja. In Transformers 1 was ze ook leuk. Maar tis wat Laki zegt, zo heel bijzonder is ze niet op zich.
Wederom leuk, alleen lijkt ze ineens wel op die pop in dat topic die mouzur postte.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je uit dezelfde serie.
watquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef MouzurX het volgende:
TEH FUCK!!!
WEeeewquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef MouzurX het volgende:
TEH FUCK!!!
Werd gepost in zo'n forum van een game die ik speel.quote:
world of warcraft online forumsquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Werd gepost in zo'n forum van een game die ik speel.
Dat is echt erg hequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:03 schreef BobbyB het volgende:
Omg die reacties ook. Wat een fantasie moet je dan hebben.
Ik ga mijn internet opzeggen.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat is echt erg he. Helemaal klaarzetten en dan: 'Zara vond het echt heel fijn, ze keek er naar uit de anderen te ontmoeten'
NIGGA WHAT DU FUCK
Waarom zou je je dat afvragen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:06 schreef reetveter het volgende:
ZOuden ze tijdens het ketsen ook roepen 'Oeh Zara, dat vind je lekker he'
Iddquote:
ohquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hij vindt haar op een pop lijken.
Whehehehhehe.quote:
18.00 gingen ze dichtquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef Salatrel het volgende:
WD was het gisteravond nog steeds zo druk bij die uggstore?
ik moest wel lachen om die enorme rij meisjes/vrouwen die weetniethoelang hebben staat blauwbekken overdag
Soort van vrouwelijke variant van een witte-sokken winkel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef MYV het volgende:
Wat was er nou met een Uggs store aan de hand ik hoor er vet veel over.
Er is een pop-up store tot de jaarwisseling waar ze uggs verkopen met 20 tot 50% korting, in Rotterdam.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef MYV het volgende:
Wat was er nou met een Uggs store aan de hand ik hoor er vet veel over.
Tot wanneer kan er gestemd worden eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef MouzurX het volgende:
Ludo nog steeds bovenaan jeeeuj
[ afbeelding ]
nog 2 dagen.(29ste)quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tot wanneer kan er gestemd worden eigenlijk?
kusjekroel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb daar hendig zo'n spuughekel aan hè, dat kusjekroel op FOK!
Lief zijn doe ik wel thuis.quote:
Ik heb geen ambities in de politiek, sorry.quote:
Cool story.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:41 schreef MouzurX het volgende:
1. Courage "True greatness comes when youre tested."
2. Challenge "We either find a way or we make one"
3. Opportunity "You will always miss 100% of the shots you dont take."
4. Teamwork "The chain is only as strong as the weakest link"
5. Perseverance "Continuous effort is the key to unlocking your potential."
6. Perfection - "It is not good enough to win, everybody else should lose"
7. Conformity "Its the one who is different that gets left out in the cold."
8. Awesomeness "When I get sad, I stop being sad and be Awesome Instead. True Story. "
Ach, heb je ook eens gedoucht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:08 schreef Salatrel het volgende:
godverdommezou ik vanavond me haar gaan laten knippen kom ik net onder douche vandaan om haar ff te wassen enzo belt die knakker dat ie al de hele dag op bed ligt met koppijn of het morgenmiddag kan.... FFFFUUUU
was al de 2e keer vandaagquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, heb je ook eens gedoucht.
Ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:10 schreef Salatrel het volgende:
haha ja leuk man. ook een aflevering van how i met your mother gekeken ofzo?
Neuh woensdag en donderdag al geweest.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef LudoSanders het volgende:
Mouzur, nog naar de club vanavond?
LOLquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef Salatrel het volgende:
godver deze user_!!
Mp3 via sigarettenaansteker
Vanavond lekker de hele dag met je pielemuis spelen dus.quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Neuh woensdag en donderdag al geweest.
op de tinychat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vanavond lekker de hele dag met je pielemuis spelen dus.
Awww wat cute.. Pics?quote:
Dromen niet nee, maar ik denk er wel es aan terug.. Was toch best een leuke tijd nu ik er zo achteraf over nadenkquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:04 schreef fyah het volgende:
Dromen jullie ook wel eens dat jullie terug op het middelbaar zitten?
Gekwijf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:03 schreef Dqod het volgende:
OHHHH OHHHHHHHHHH BONNIEB!! WAAROM LIG JE NIET IN M'N BEDSTEE
Wait.. Whut?
Oh lief!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo duidelijk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje maarquote:
Wat een dropjequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijkzequote:
Mannetje want ik wil er eigenlijk nog een vrouwtje bij en hem laten castrerenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lief!Mannetje of vrouwtje? En hoe oud?
Zo Black ops?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lief!Mannetje of vrouwtje? En hoe oud?
Wilbert.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef Crack_ het volgende:
Ohja nog geen naam, kom maar met ideeën
Haha bahquote:
Nog meer dropjes <3quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb phineas en ferb op de foto kunnen zetten. Ze zijn zo snel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze doen echt alles samen, eten, drinken, slapen en in het radje lopen.
Hangoortjes zijn het leukst. Die zijn zo lekker suf en schattig. Hoe groot is je kooi dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mannetje want ik wil er eigenlijk nog een vrouwtje bij en hem laten castreren.
7 weken en tis een nederlandse dwerghangoor!
Wat een paradijsquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook wel, maar dat vind m'n katje vast geen strak planquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:13 schreef fyah het volgende:
Nu wil ik ook een konijn en een hamster
En binnenkort zijn het er ineens 10quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar ben ik ook bang. Maar we hebben ze echt goed bekeken, en ze zijn (hoop ik) toch echt 2 mannetjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
En binnenkort zijn het er ineens 10.
'Nee, ze zijn echt van hetzelfde geslacht'
Gayness.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang. Maar we hebben ze echt goed bekeken, en ze zijn (hoop ik) toch echt 2 mannetjes.
Misschien vanavond ofzo, ik ga zo uit eten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef fyah het volgende:
[..]
Zo Black ops?Ik heb het gisteren voor het eerst in 2 weken nog eens gespeeld en ik ben weer gevaarlijk.
100 bij 50quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hangoortjes zijn het leukst. Die zijn zo lekker suf en schattig. Hoe groot is je kooi dan?
Oh lekker groot!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
100 bij 50![]()
!
Ohhh god, die hamsters zijn ZO snel dat is niet normaal
Echt van die beestjes waar je uuuren naar kan kijken haha
Kun je ze wel uit elkaar houden?
Ja dat kunnen ze welll!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Hoe de neuk moeten ze door dat roze ding gaan dan. Ze kennen toch niet verticaal lopen?
Wat schattigquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Hoe de neuk moeten ze door dat roze ding gaan dan. Ze kennen toch niet verticaal lopen?
In die buisjes zitten soort ladjes waar ze zich aan vast kunnen houden ze zijn ook echte klimmersquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Nee Jochem is allergisch eigenlijk voor hamsters vertelde hij, maar achteraf bleek dat voor het zaagsel te zijn, nu hebben we speciaal spul in de bak dat geurvrij is enzo, je ruikt niets.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Die beesten stinken toch ook enorm, of heb ik dat mis?
Ja ik wilde perse een grote kooi..quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lekker groot!
Ja ze zijn echt mega snel en ze racen van links naar rechts.Nee nog niet, ze lijken teveel op elkaar, maar een is wat boller.
Ohhquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat schattigprecies mijn dode konijn
* Breathtaking pinkt traantje weg.
Dag poesquote:
Ja ze zijn best prijzig maar ik heb ze nog geen 1 keer gehoord. Maar ze maken steeds rondjes mee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Dat radje heb ik ook voor mijne tli, die is zo fijn..
Ofja die maakt gewoon geen geluid das fijn![]()
die orenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent echt raar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:22 schreef fyah het volgende:
tlicious haar kooi lijkt een beetje op zo'n game pc. waterkoeling, neon, alles.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef Dqod het volgende:
Maar Tli.. Is dat NoSmell? Je bodembedekking?
Love that stuff! Had t ook voor m'n wijlen ratjesquote:
Ja echt ideaal, veel beter dan zaagsel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Love that stuff! Had t ook voor m'n wijlen ratjes.. Ik zweer er op
ee wat grappig. ik heb ook ratten! ze noemen zich collega's.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Love that stuff! Had t ook voor m'n wijlen ratjes.. Ik zweer er op
Haha, nouja als ze 't niet leuk vinden zouden ze 't niet meer doen toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ze zijn best prijzig maar ik heb ze nog geen 1 keer gehoord. Maar ze maken steeds rondjes mee.Kei zielig.
Nee klopt ze blijven er maar mee doorgaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nouja als ze 't niet leuk vinden zouden ze 't niet meer doen toch?
Ik heb trouwens dexter gedownload, wat een vent.
En ik vind 't echt leuk om te kijken alleen op 't begin had ik écht zoiets van "wtf?"
Idd.. En je moet sowieso eigenlijk al geen gebruik maken van zaagsel en stro.. Luchtwegen enzulksquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt ideaal, veel beter dan zaagsel.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:25 schreef fyah het volgende:
[..]
ee wat grappig. ik heb ook ratten! ze noemen zich collega's.
Ik vind ratten zo smerig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd.. En je moet sowieso eigenlijk al geen gebruik maken van zaagsel en stro.. Luchtwegen enzulks
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ben elke dag weg van minimaal half 10 tot 6 dus beetje zielig voor zo'n beestjequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wilde perse een grote kooi..
En hij staat zeg maar achter mn bank, dat was echt zo'n plek waar ik niks mee kon en nu staat hij er.
Hahaha, achja maakt ook niet uit eigenlijk ;p. Ze komen toch niet wanneer je ze roept en knuffelen werkt ook niet!
[..]
Ohh.
Ga jij nog een nieuw diertje halen denk je?
Degoes zijn hip.. Ooit had ik er ook 2.. En toen 11quote:
Lila? die britse junk? die vond ik alleen maar irritantquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:28 schreef fyah het volgende:
Die vrouw uit season 2 was ook niet lelijk meen ik me te herinneren?
Is t de staart?quote:
Preciesquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Lila? die britse junk? die vond ik alleen maar irritant
Wij hadden er twee. Toen ging er 1 dood en kochten we er 1 bij. Die bleek zwanger te wezen, hadden we er 8. Nu nog 4, want we hebben er twee weggedaan en twee zijn er dood want die hadden een doorgroeiende kies.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Degoes zijn hip.. Ooit had ik er ook 2.. En toen 11
En dan toch mod zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
Oh bah, ik kijk nog liever naar websites als scheurijzer dan dit.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hadden er twee. Toen ging er 1 dood en kochten we er 1 bij. Die bleek zwanger te wezen, hadden we er 8. Nu nog 4, want we hebben er twee weggedaan en twee zijn er dood want die hadden een doorgroeiende kies.
[ afbeelding ]
Wat een dotjequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hadden er twee. Toen ging er 1 dood en kochten we er 1 bij. Die bleek zwanger te wezen, hadden we er 8. Nu nog 4, want we hebben er twee weggedaan en twee zijn er dood want die hadden een doorgroeiende kies.
[ afbeelding ]
Flaporen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Eentje van die vier is een mannetje en die heeft echt enorme oren, groter dan die op de pic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |