Oh lekker groot!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
100 bij 50![]()
!
Ohhh god, die hamsters zijn ZO snel dat is niet normaal
Echt van die beestjes waar je uuuren naar kan kijken haha
Kun je ze wel uit elkaar houden?
Ja dat kunnen ze welll!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Hoe de neuk moeten ze door dat roze ding gaan dan. Ze kennen toch niet verticaal lopen?
Wat schattigquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo duidelijk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Hoe de neuk moeten ze door dat roze ding gaan dan. Ze kennen toch niet verticaal lopen?
In die buisjes zitten soort ladjes waar ze zich aan vast kunnen houden ze zijn ook echte klimmersquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Nee Jochem is allergisch eigenlijk voor hamsters vertelde hij, maar achteraf bleek dat voor het zaagsel te zijn, nu hebben we speciaal spul in de bak dat geurvrij is enzo, je ruikt niets.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef reetveter het volgende:
Die beesten stinken toch ook enorm, of heb ik dat mis?
Ja ik wilde perse een grote kooi..quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lekker groot!
Ja ze zijn echt mega snel en ze racen van links naar rechts.Nee nog niet, ze lijken teveel op elkaar, maar een is wat boller.
Ohhquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat schattigprecies mijn dode konijn
* Breathtaking pinkt traantje weg.
Dag poesquote:
Ja ze zijn best prijzig maar ik heb ze nog geen 1 keer gehoord. Maar ze maken steeds rondjes mee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Dat radje heb ik ook voor mijne tli, die is zo fijn..
Ofja die maakt gewoon geen geluid das fijn![]()
die orenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo duidelijk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent echt raar.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:22 schreef fyah het volgende:
tlicious haar kooi lijkt een beetje op zo'n game pc. waterkoeling, neon, alles.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:23 schreef Dqod het volgende:
Maar Tli.. Is dat NoSmell? Je bodembedekking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |