Dromen niet nee, maar ik denk er wel es aan terug.. Was toch best een leuke tijd nu ik er zo achteraf over nadenkquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:04 schreef fyah het volgende:
Dromen jullie ook wel eens dat jullie terug op het middelbaar zitten?
Gekwijf.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:03 schreef Dqod het volgende:
OHHHH OHHHHHHHHHH BONNIEB!! WAAROM LIG JE NIET IN M'N BEDSTEE
Wait.. Whut?
Oh lief!quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo duidelijk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje maarquote:
Wat een dropjequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo duidelijk..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijkzequote:
Mannetje want ik wil er eigenlijk nog een vrouwtje bij en hem laten castrerenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lief!Mannetje of vrouwtje? En hoe oud?
Zo Black ops?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh lief!Mannetje of vrouwtje? En hoe oud?
Wilbert.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef Crack_ het volgende:
Ohja nog geen naam, kom maar met ideeën
Haha bahquote:
Nog meer dropjes <3quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb phineas en ferb op de foto kunnen zetten. Ze zijn zo snel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze doen echt alles samen, eten, drinken, slapen en in het radje lopen.
Hangoortjes zijn het leukst. Die zijn zo lekker suf en schattig. Hoe groot is je kooi dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mannetje want ik wil er eigenlijk nog een vrouwtje bij en hem laten castreren.
7 weken en tis een nederlandse dwerghangoor!
Wat een paradijsquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook wel, maar dat vind m'n katje vast geen strak planquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:13 schreef fyah het volgende:
Nu wil ik ook een konijn en een hamster
En binnenkort zijn het er ineens 10quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja daar ben ik ook bang. Maar we hebben ze echt goed bekeken, en ze zijn (hoop ik) toch echt 2 mannetjes.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
En binnenkort zijn het er ineens 10.
'Nee, ze zijn echt van hetzelfde geslacht'
Gayness.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang. Maar we hebben ze echt goed bekeken, en ze zijn (hoop ik) toch echt 2 mannetjes.
Misschien vanavond ofzo, ik ga zo uit eten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef fyah het volgende:
[..]
Zo Black ops?Ik heb het gisteren voor het eerst in 2 weken nog eens gespeeld en ik ben weer gevaarlijk.
100 bij 50quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hangoortjes zijn het leukst. Die zijn zo lekker suf en schattig. Hoe groot is je kooi dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |