het is du zoon en du discipel vriendjequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
DE MIXTAPE 3 PAPI NEEM
DE 3.1, 3.2
DU ZOON EN DU PROFEET
ETEN HEEL DE KAOLO GAME
echt? in mijn hoofd was het profeet =$quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
het is du zoon en du discipel vriendje
kempi zou daar niet mistaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
het lijkt me kankervet om al die hoodnegers in amerika te introduceren met kempisowieso dat ze het hard vinden
serieus als hij amerikaan was en in het engels zn ding deed was hij miljonair.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kempi zou daar niet mistaan
IK vind het wel goed klinken, ik vond Brainpower en zo echt slecht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
het lijkt me kankervet om al die hoodnegers in amerika te introduceren met kempisowieso dat ze het hard vinden
zeg maar gewoon als weezyquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
serieus als hij amerikaan was en in het engels zn ding deed was hij miljonair.
Harde troll.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
ja mensen als nino enzo zouden daar gepopped worden. Kempi zou ft's met Lil Wayne en T.I. doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
serieus als hij amerikaan was en in het engels zn ding deed was hij miljonair.
Hahah deze fag wil me echt pijpen ofzo, elke keer als ie een post van me ziet moet ie weer komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vergeet niet wat voor coole boi lakitu is. De hele dag in de klbsc hangen maakt je een echte player
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja mensen als nino enzo zouden daar gepopped worden. Kempi zou ft's met Lil Wayne en T.I. doen.
Ik weet wat het is om gehaat te worden op FOK!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah deze fag wil me echt pijpen ofzo, elke keer als ie een post van me ziet moet ie weer komen
heeft zelfs ooit speciaal een topic geopend over mij Lakitu gebanned
haters
nino wordt gefoktquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja mensen als nino enzo zouden daar gepopped worden. Kempi zou ft's met Lil Wayne en T.I. doen.
Ik vind het wel een eer eigenlijk, dat iemand van het internet die ik nooit heb gezien me aandacht blijft geven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet wat het is om gehaat te worden op FOK!
Ik voel je pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |