het is du zoon en du discipel vriendjequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
DE MIXTAPE 3 PAPI NEEM
DE 3.1, 3.2
DU ZOON EN DU PROFEET
ETEN HEEL DE KAOLO GAME
echt? in mijn hoofd was het profeet =$quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
het is du zoon en du discipel vriendje
kempi zou daar niet mistaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
het lijkt me kankervet om al die hoodnegers in amerika te introduceren met kempisowieso dat ze het hard vinden
serieus als hij amerikaan was en in het engels zn ding deed was hij miljonair.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
kempi zou daar niet mistaan
IK vind het wel goed klinken, ik vond Brainpower en zo echt slecht.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
het lijkt me kankervet om al die hoodnegers in amerika te introduceren met kempisowieso dat ze het hard vinden
zeg maar gewoon als weezyquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
serieus als hij amerikaan was en in het engels zn ding deed was hij miljonair.
Harde troll.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:52 schreef Otis2.0 het volgende:
ja mensen als nino enzo zouden daar gepopped worden. Kempi zou ft's met Lil Wayne en T.I. doen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
serieus als hij amerikaan was en in het engels zn ding deed was hij miljonair.
Hahah deze fag wil me echt pijpen ofzo, elke keer als ie een post van me ziet moet ie weer komenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vergeet niet wat voor coole boi lakitu is. De hele dag in de klbsc hangen maakt je een echte player
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja mensen als nino enzo zouden daar gepopped worden. Kempi zou ft's met Lil Wayne en T.I. doen.
Ik weet wat het is om gehaat te worden op FOK!quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah deze fag wil me echt pijpen ofzo, elke keer als ie een post van me ziet moet ie weer komen
heeft zelfs ooit speciaal een topic geopend over mij Lakitu gebanned
haters
nino wordt gefoktquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja mensen als nino enzo zouden daar gepopped worden. Kempi zou ft's met Lil Wayne en T.I. doen.
Ik vind het wel een eer eigenlijk, dat iemand van het internet die ik nooit heb gezien me aandacht blijft geven.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik weet wat het is om gehaat te worden op FOK!
Ik voel je pijn.
ZOMBIE'Squote:
jonge spongebob nuquote:
weet ik toch JONGHEquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jonge spongebob nu
gekke slakken ziekte
Ja maar ik had er 60 of zo, dan is het niet tof meer.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het wel een eer eigenlijk, dat iemand van het internet die ik nooit heb gezien me aandacht blijft geven.
Tim Wes ken ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom niet doen alsof dit slecht is?
Niks voor mij.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kom niet doen alsof dit slecht is?
quote:
chriz, my main man, heb jij voor mij dat gifje met die neger die zich wast met dollars?quote:
waar chriz z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat verbazen? je verwacht niet het allerbeste van mij? wat is deze
ja want fifa 98quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:09 schreef Lamon het volgende:
Trekt iemand dit ook, mijn favo rock nr. ever.
Net als de facebook/hyves/twitter haters.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef Lakitu het volgende:
weten jullie waar ik niet tegen kan? Mensen die het stoer vinden om niet meer op msn te zitten, zovan dat is alleen voor pubers
Ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Net als de facebook/hyves/twitter haters.
Kom we komen in opstandquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Net als de facebook/hyves/twitter haters.
Wel voor het eten thuiskomenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:14 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga even hoodniggers klaren. doei doei
Waarom mag ik wel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Op Lamon na moest er nog achter. Je was helaas te snel.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
chriz, my main man, heb jij voor mij dat gifje met die neger die zich wast met dollars?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat verbazen? je verwacht niet het allerbeste van mij? wat is deze
quote:
JAWELquote:
Ik moest hard denken aan GTA San Andreas bij deze.quote:
Ik werd hard bij deze.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moest hard denken aan GTA San Andreas bij deze.
Old school, geen bling bling...daar was rap toch voor bedoeld?quote:
Gelukkig is het tegenwoordig buiten de mainstream om nog steeds mogelijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Old school, geen bling bling...daar was rap toch voor bedoeld?
wat is er mis met fiftyquote:
Pff, ik ook niet, je doet maar wat je wilt. Don't know, don't care, won't hate you for it.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Omdat ik niet in de mood ben voor een ellenlange discussie.
quote:
quote:
Voor de inkijk!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:06 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je zoiets op je facebook zetten
Waarom zou je uberhaupt niet voor de trein springen als je zoiets op facebook zet?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:06 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je zoiets op je facebook zetten
Kijk om je heen hier op fok, klopt toch eig wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
Die reclame van de Sims
'dit zijn de Sims, ze halen meer uit het leven dan wij' oké bedankt
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
Die reclame van de Sims
Hoezo? Mijn sims zijn alleen maar op de computer bezig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kijk om je heen hier op fok, klopt toch eig wel.
Is toch ook zo. Die sims hosselen zo'n beetje het hele dorp, oh ja-en in een kledingzaak, hebben een zwembad en what not in/bij hun huis en maken makkelijk promotie op hun werk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef L0t.. het volgende:
Die reclame van de Sims
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |