Extra bitter, dat ookquote:
quote:
Whahaha awwwquote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Kookai met een stok prikt.
Ze wil niet.
Ik kan datquote:
Kan je ook baby's laten stoppen met janken?quote:
Ik kijk ze gewoon strak aan u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je ook baby's laten stoppen met janken?
Je legt ze op hun rug en bijt ze in de nek?quote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kijk ze gewoon strak aan u_u
ALFA JUWEEETTTZZZZZZZ
Nee, niet bijten.. een zacht kneepje zoals the dog whisperer dat doet u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je legt ze op hun rug en bijt ze in de nek?
Kssstquote:Op zondag 12 december 2010 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niet bijten.. een zacht kneepje zoals the dog whisperer dat doet u_u
Dat dusquote:
In België zeggen ze katten kweken.quote:
Waar heb jij ut nou overquote:Op zondag 12 december 2010 00:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik zie posts die ik niet zelf gepost heb.
Die gekke belgen ookquote:Op zondag 12 december 2010 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In België zeggen ze katten kweken.
Geen idee. Kan het me gewoon niet herinneren. Alzheimer Lite he.quote:
Tjernobylquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Kan het me gewoon niet herinneren. Alzheimer Lite he.
je moet gewoon niet zoveel zuipenquote:Op zondag 12 december 2010 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Kan het me gewoon niet herinneren. Alzheimer Lite he.
Hiroshimaquote:
WDquote:
Oh is dat het. Ik reed net ook al verkeerd, met TomTom nog wel. Ook een hele prestatie.quote:
Serieus?quote:Op zondag 12 december 2010 00:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik reed net ook al verkeerd, met TomTom nog wel. Ook een hele prestatie.
Zolang je nog niet in de sloot/ kanaal / de zee in bent gereden, mag dat.quote:Op zondag 12 december 2010 00:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik reed net ook al verkeerd, met TomTom nog wel. Ook een hele prestatie.
Geen zee hier hoorquote:Op zondag 12 december 2010 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je nog niet in de sloot/ kanaal / de zee in bent gereden, mag dat.
Ik vergat bij Rijssen de snelweg op te gaan. Maar ik zat gewoon niet helemaal op te letten daarom scheurde ik er zo voorbij.quote:
Doorstrepen wat niet van toepassing is.quote:
Whahahaquote:Op zondag 12 december 2010 00:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vergat bij Rijssen de snelweg op te gaan. Maar ik zat gewoon niet helemaal op te letten daarom scheurde ik er zo voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |