Extra bitter, dat ookquote:
quote:
Whahaha awwwquote:Op zondag 12 december 2010 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Kookai met een stok prikt.
Ze wil niet.
Ik kan datquote:
Kan je ook baby's laten stoppen met janken?quote:
Ik kijk ze gewoon strak aan u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je ook baby's laten stoppen met janken?
Je legt ze op hun rug en bijt ze in de nek?quote:Op zondag 12 december 2010 00:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kijk ze gewoon strak aan u_u
ALFA JUWEEETTTZZZZZZZ
Nee, niet bijten.. een zacht kneepje zoals the dog whisperer dat doet u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je legt ze op hun rug en bijt ze in de nek?
Kssstquote:Op zondag 12 december 2010 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niet bijten.. een zacht kneepje zoals the dog whisperer dat doet u_u
Dat dusquote:
In België zeggen ze katten kweken.quote:
Waar heb jij ut nou overquote:Op zondag 12 december 2010 00:43 schreef BobbyB het volgende:
Ik zie posts die ik niet zelf gepost heb.
Die gekke belgen ookquote:Op zondag 12 december 2010 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In België zeggen ze katten kweken.
Geen idee. Kan het me gewoon niet herinneren. Alzheimer Lite he.quote:
Tjernobylquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Kan het me gewoon niet herinneren. Alzheimer Lite he.
je moet gewoon niet zoveel zuipenquote:Op zondag 12 december 2010 00:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Kan het me gewoon niet herinneren. Alzheimer Lite he.
Hiroshimaquote:
WDquote:
Oh is dat het. Ik reed net ook al verkeerd, met TomTom nog wel. Ook een hele prestatie.quote:
Serieus?quote:Op zondag 12 december 2010 00:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik reed net ook al verkeerd, met TomTom nog wel. Ook een hele prestatie.
Zolang je nog niet in de sloot/ kanaal / de zee in bent gereden, mag dat.quote:Op zondag 12 december 2010 00:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh is dat het. Ik reed net ook al verkeerd, met TomTom nog wel. Ook een hele prestatie.
Geen zee hier hoorquote:Op zondag 12 december 2010 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je nog niet in de sloot/ kanaal / de zee in bent gereden, mag dat.
Ik vergat bij Rijssen de snelweg op te gaan. Maar ik zat gewoon niet helemaal op te letten daarom scheurde ik er zo voorbij.quote:
Doorstrepen wat niet van toepassing is.quote:
Whahahaquote:Op zondag 12 december 2010 00:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vergat bij Rijssen de snelweg op te gaan. Maar ik zat gewoon niet helemaal op te letten daarom scheurde ik er zo voorbij.
Zijn er serieus mensen die de zee in rijden? Als je die al over het hoofd ziet...quote:Op zondag 12 december 2010 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2010 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doorstrepen wat niet van toepassing is.
quote:Op zondag 12 december 2010 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sannaquote:
Ik ben alweer vergeten waar het over ging.quote:
Komt vast door al die Baileys.. Geef de rest maar aan mij, ik kan er wel mee overwegquote:Op zondag 12 december 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten waar het over ging.
"in kanaal."quote:
Je bent niet de enigequote:Op zondag 12 december 2010 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"in kanaal."
Ik ben Sahier de tweede.![]()
Over dat krekels minder herrie maken als je ze dood maakt.quote:Op zondag 12 december 2010 00:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben alweer vergeten waar het over ging.
Hoi, is Sa hier?quote:Op zondag 12 december 2010 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"in kanaal."
Ik ben Sahier de tweede.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zondag 12 december 2010 01:01 schreef BobbyB het volgende:
"Hallo, bent u Fakir?"
-"Nee, ik ben er voor het eerst"WHAHA jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Hij is wel grappig, want nu stel ik me sahir voor als fakir.quote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef BobbyB het volgende:
Flauwe grapjes man. Niet grappig. Beter hou je er mee op.
Ik krijg er spontaan nog meer dorst van u_uquote:Op zondag 12 december 2010 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is wel grappig, want nu stel ik me sahir voor als fakir.
quote:Op zondag 12 december 2010 01:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan nog meer dorst van u_u
quote:Op zondag 12 december 2010 01:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ik spontaan een giechelbui
quote:
Ik heb geen MSN.quote:
Drankorgel.quote:
Je moet gewoon niet zo gay doenquote:
Whahaha hoezo datquote:Op zondag 12 december 2010 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Drankorgel.
Er stond vanmorgen een draaiorgel op de weg![]()
Wtf.
Kennelijk wassie stuk, dr stond iemand zijn best te doen om dat ding aan de praat te houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |