Ohh maar dat kan dan nog net ja, dan zijn ze even grootquote:Op zondag 12 december 2010 02:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laatst nog gemeten, 1.76 op sokken.
Wie of wat zijn even groot?quote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh maar dat kan dan nog net ja, dan zijn ze even groot
Je zei "langer dan 1.75 hoeft van mij niet"quote:
Ahh ja.. Ja ok ik snap het.. Ik vind dat ook wel wat hebben..quote:Op zondag 12 december 2010 02:17 schreef Panzermaus het volgende:
Ja, maar liever heb ik dat ze wat kleiner zijn. Gewoon meisjes van 1.65 zodat je toch een beetje dat instinct-gevoel houd.
Je bent wel een stuk ouder dan mij. Ik weet niet hoeveel problemen dat gaat opleveren.quote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ahh ja.. Ja ok ik snap het.. Ik vind dat ook wel wat hebben..
Hoewel ik nu de kleinere ben voor de verandering
quote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk ouder dan mij. Ik weet niet hoeveel problemen dat gaat opleveren.
VEEEL problemen.quote:Op zondag 12 december 2010 02:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben lastig jaquote:
Is het niet ergens op internet te vinden dan ofzo? Ik weet het ook niet hoor, helaasquote:Op zondag 12 december 2010 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
Overigens: elke keer wanneer ik hiphop / R&B dance shit zie wil ik dat ook gaan doen. Maar ik ken niemand die dat ook doet (niet-meisjes) en ik zou ook niet weten waar je dat moet doen. Ik wilde er al bijna een goed voornemen van maken om dat naast sportschool te gaan doen in 2011.
Jongensquote:Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben lastig ja
Vooral wanneer het jongens betreft.. Ja.. dus
Miss bij een "lokale" dansschool?quote:Op zondag 12 december 2010 02:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben lastig ja
Vooral wanneer het jongens betreft.. Ja.. dus
[..]
Is het niet ergens op internet te vinden dan ofzo? Ik weet het ook niet hoor, helaas
Katjes en stoeipoesjesquote:
Is ook alleen maar omdat de meesten niet beter weten.. Althans.. Ik ben wel eens meegeweest naar een dansschool hier en ik vond t allesbehalve gay hoorquote:Op zondag 12 december 2010 02:24 schreef Panzermaus het volgende:
Op YouTube heb je altijd van die dansscholen in de USA met alleen maar van die negers enzo die dan allemaal van die harde choreo's doen enzo. Maar hier ben je meteen een 'nicht' als je dat doet.![]()
Ehm.. wat moet ik hier nou op zeggen?quote:
Meisjes, pardonquote:Op zondag 12 december 2010 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehm.. wat moet ik hier nou op zeggen?
In je kattenbak.quote:
Een flinke lading skitta jaquote:
Maar meestal zijn het hier 90% van die meisjes en dan 10% van die nichterige jongens. Terwijl in de USA je gewoon hiphopdancescholen hebt met alleen maar van die harde dansende negers, groepen, etc.quote:Op zondag 12 december 2010 02:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is ook alleen maar omdat de meesten niet beter weten.. Althans.. Ik ben wel eens meegeweest naar een dansschool hier en ik vond t allesbehalve gay hoor
En sowieso moet je gewoon skitta hebben
Zouden ze dat hier echt niet ergens hebben dan? Maar goed, die 10 % zijn naar mijn idee ook vaak bezig met stijldansen enzulksquote:Op zondag 12 december 2010 02:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Maar meestal zijn het hier 90% van die meisjes en dan 10% van die nichterige jongens. Terwijl in de USA je gewoon hiphopdancescholen hebt met alleen maar van die harde dansende negers, groepen, etc.
En skitta heb ik wel, hoor ik vaak genoeg.
Nee, of er moet met mij ook iets mis zijn.. En t is helemaal niet mijn ding, moet je nagaan..quote:Op zondag 12 december 2010 02:28 schreef Panzermaus het volgende:
Is er iets mis met mij als ik dit serieus hard vind?Ik vind het in ieder geval tof.
Idd! Nja ik zeg: Probeer gewoon es goed te zoeken, wie weet vind je watquote:Op zondag 12 december 2010 02:30 schreef Panzermaus het volgende:
Zou toch tof zijn als er hier in de buurt een groep gasten was die gewoon hiphopdance en alles doet zonder al die nichterige shit eromheen.
quote:Op zondag 12 december 2010 02:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd! Nja ik zeg: Probeer gewoon es goed te zoeken, wie weet vind je wat
Ik zal ook wel een beetje rondloeren als ik t morgen nie vergeten ben, omdat drank
Het kan gewoon toch niet zijn dat zoiets NERGENS in NL te doen valt? DAT KAN GEWOON NIET!! En nogmaals: Ik ga es voor je kijken morgen u_uquote:Op zondag 12 december 2010 02:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kijk, dit soort dingen.
Waarom heb je dat in NL niet, ik weet zeker dat ik me meteen thuis zou voelen tussen dat soort gasten.
quote:Op zondag 12 december 2010 02:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kan gewoon toch niet zijn dat zoiets NERGENS in NL te doen valt? DAT KAN GEWOON NIET!! En nogmaals: Ik ga es voor je kijken morgen u_u
Ik ben zo onderhand wel een beetje uitgedanst.. Ik beperk me nu tot het sletterig rond dansen op mijn kamertjequote:Op zondag 12 december 2010 02:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]! En is het ook niks voor jou dan?
Speauk van de opera.quote:Op zondag 12 december 2010 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand wel een beetje uitgedanst.. Ik beperk me nu tot het sletterig rond dansen op mijn kamertje
quote:Op zondag 12 december 2010 02:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben zo onderhand wel een beetje uitgedanst.. Ik beperk me nu tot het sletterig rond dansen op mijn kamertje
quote:
Dat vind ik ook wel leuk ja.. Sowieso hou ik wel van een beetje dansen hoor..quote:Op zondag 12 december 2010 02:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]! Als ik eerlijk moet zijn, wanneer ik alleen ben of wanneer er geen mensen in de buurt zijn en ik heb een nummer in mijn hoofd / iPod en ik kom tegenover een spiegel / raam / reflectie, of gewoon 's avonds alleen op straat, dan doe ik altijd wel wat.
Heb het altijd al leuk gevonden maar ik ken hier gewoon niemand (jongens) die dat doen.
Noorden, dichtbij Groningen enzo.quote:Op zondag 12 december 2010 02:43 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat vind ik ook wel leuk ja.. Sowieso hou ik wel van een beetje dansen hoor..
Lekker uitleven enzulks! En dan idd in de spiegel naar je eigen moves kijken ofzo ja
Hmmwaar woon je dan als ik vragen mag
Noordoostenquote:Op zondag 12 december 2010 02:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Noorden, dichtbij Groningen enzo.
Nee, ik lust nog wel wat groene thee thoquote:
Het is serieus al op, ik heb gewoon een hele pot groene thee opgemaakt.quote:Op zondag 12 december 2010 02:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik lust nog wel wat groene thee tho
Zooo, had je dorst?quote:Op zondag 12 december 2010 02:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is serieus al op, ik heb gewoon een hele pot groene thee opgemaakt.
Alcoholiker, wat moet ik daar nu weer van denken.quote:Op zondag 12 december 2010 02:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zooo, had je dorst?
Nja, mijn martini is ook al op nu
Alleen 's weekends hoorquote:Op zondag 12 december 2010 02:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alcoholiker, wat moet ik daar nu weer van denken.
Trouwens. Is het zo dat alle meisjes/vrouwen gevoel voor dansen hebben? Want de meeste meisjes doen dat meestal een stuk beter dan de gemiddelde jongen.
Yuh, zit wel wat in ja. Bij jongens/mannen heb je meestal dat ze OF niet kunnen dansen, of juist heel goed.quote:Op zondag 12 december 2010 02:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen 's weekends hoor(a)
Mwohhh, de meeste vrouwen die ik heb getroffen konden wel redelijk dansen idd ja, maar er zijn natuurlijk ook genoeg uitzonderingen.. Dat als je er naar kijkt, dat de tranen je in de ogen springen en je het liefst zo gauw mogelijk wilt wegrennen
Maarre.. Vrouwen zijn wel wat.... Smoother in dansen dan jongens denk ik..
Jongens dansen vaak wat.. Ja.. Stijver?Ik weet zo gauw geen beter woord
Dat dus jaquote:Op zondag 12 december 2010 02:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yuh, zit wel wat in ja. Bij jongens/mannen heb je meestal dat ze OF niet kunnen dansen, of juist heel goed.Omdat ze zich er meestal niet aan wagen als ze er helemaal niets van kunnen, en zich er juist helemaal mee gaan bezighouden wanneer ze het wel kunnen + leuk vinden.
quote:Op zondag 12 december 2010 02:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus ja
Ik vond het altijd leuk om mannen die niet konden dansen na te doen als ik uit ging
Dan ging ik er bij staan en deed ik wat hun deden (wat vaak leek op een of andere kippenmove)
En een keer achter een mega dikke man gaan staan en toen ging ik.. M'n sletjesdans doen![]()
Ben je gek, als ik zelfmoord pleeg, dan zou het zo gaan:quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lamon.. Altijd kom je met je zelfmoordverhalen, maar je doet het nooit.
Kom dan aandacht vragen op een subtielere manier..
Jammer dit weer, gister was t gezellig met je
Spetterend.quote:Op zondag 12 december 2010 02:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ben je gek, als ik zelfmoord pleeg, dan zou het zo gaan:
http://www.nu.nl/buitenland/2399810/bomaanslag-in-stockholm.html
Da's wel vet jaquote:Op zondag 12 december 2010 02:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om bij het uitgaan met die fanatieke negers mee te doen. Van die gasten die dan helemaal zo van 'shhhhhhh, rusttttt', 'niet teveel met je schouders', 'dit dat alles' gaan doen wanneer je te fanatiek doet etc. Die er echt heel gefocust mee bezig zijn enzo. En wanneer vrienden dan ook proberen mee te doen dan worden ze uitgelachen enzo terwijl ik altijd mag meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |