quote:
Oh.quote:
Bohhhquote:Op zondag 12 december 2010 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk wassie stuk, dr stond iemand zijn best te doen om dat ding aan de praat te houden.
Lees: keihard aan een touwtje trekken
Kusje opquote:
JA dat.quote:
Ja vandaag nog iemand.. Ik deed haar daarna pijnquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook dat je achternaam vaak verkeerd wordt uitgesproken?
En ik zit in de stankquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA dat.
Bonnie heeft geen privacy.
Ben ik blij dat ze dat nu doet en niet toen ik er nog wasquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh
Draaiorgels
[..]
Kusje op
Bonnie doet een poepje
Maar... als je ze daarna verbeterd en ze je achternaam nog verkeerd zeggen dan heb ik wel de neiging om ze pijn te doen, ja.quote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja vandaag nog iemand.. Ik deed haar daarna pijn [ afbeelding ]
Dat snap ik wel hoor.. Dat gun je je ergste vijand nog nietquote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ze dat nu doet en niet toen ik er nog wasSorry
Raampje open.quote:
Iddquote:Op zondag 12 december 2010 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... als je ze daarna verbeterd en ze je achternaam nog verkeerd zeggen dan heb ik wel de neiging om ze pijn te doen, ja.
Staat open, maar echt veel helpen doet t niet.. Ach.. Ff doorbijten, het trekt zo wel bijquote:
Febrese, whihioquote:Op zondag 12 december 2010 01:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Staat open, maar echt veel helpen doet t niet.. Ach.. Ff doorbijten, het trekt zo wel bij
Heerlijk spul ja, ik ga het aanschaffenquote:
Spuiten over totaal onbekende mensen.quote:Op zondag 12 december 2010 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk spul ja, ik ga het aanschaffen
Dat gaan we ooit eens doenquote:Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spuiten over totaal onbekende mensen.
ik zal jou eens aanschaffenquote:Op zondag 12 december 2010 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk spul ja, ik ga het aanschaffen
Doe s niet zo hosselenquote:
Ik kom eraan.quote:Op zondag 12 december 2010 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe s niet zo hosselen
Is er iemand hier die m'n licht ff uit wil doen?
Neen u_uquote:
Acht bier geknikt en vakantiefoto's gekeken, tja, het is ook een vorm van vermaak.quote:Op zondag 12 december 2010 01:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat een avond moet dat geweest zijn
quote:Op zondag 12 december 2010 01:20 schreef Dqod het volgende:
Is er iemand hier die m'n licht ff uit wil doen?
Wat doe je nou hatelijk danquote:Op zondag 12 december 2010 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee, doe normaal en loop zelf.
WAT NOU IK BOOD HET AAN VERDOMME! Nou ik ga wel weer omkeren en terug naar huis dan.quote:Op zondag 12 december 2010 01:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat doe je nou hatelijk dan
GOED HOOR IK GA WEL NAAR DE PLEE EN DAN DOE IK HET ZELF WEL WEER JA
Met je tomtomquote:Op zondag 12 december 2010 01:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAT NOU IK BOOD HET AAN VERDOMME! Nou ik ga wel weer omkeren en terug naar huis dan.
SORRY IK HAD HET NIET GELEZENquote:
Mijn posts over het hoofd zien. That's it. We zijn geen vrienden meer.quote:
Je gooit er toch niks bij in eh?quote:Op zondag 12 december 2010 01:26 schreef Panzermaus het volgende:
Voor ik wegging had ik nog een pot groene thee gezet.
Dqod ook een kopje?
Ohquote:Op zondag 12 december 2010 01:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn posts over het hoofd zien. That's it. We zijn geen vrienden meer.
De DqodDqod deed het beter.quote:
Wat een taal.quote:
Altijdquote:
Bwohohohoquote:
Sorry, ik bedoelde natuurlijk: het urinoirquote:
Helemaal niks, sinds Sinterklaas is mijn huid weer een mijnenveld geworden, ik zit echt in zo'n fase nu waarin alle suiker direct invloed op mijn skinno heeft.quote:Op zondag 12 december 2010 01:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je gooit er toch niks bij in eh?
Maarre, groene thee lust mij wel ja
Uh, is dat niet voor mannen?quote:Op zondag 12 december 2010 01:30 schreef Dqod het volgende:
Sorry, ik bedoelde natuurlijk: het urinoir
Ja en dan komt de kerst er ook nog es aan en oud en nieuwquote:Op zondag 12 december 2010 01:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Helemaal niks, sinds Sinterklaas is mijn huid weer een mijnenveld geworden, ik zit echt in zo'n fase nu waarin alle suiker direct invloed op mijn skinno heeft.
Dus ik vet veel van die shit drinken en huid goed schoonhouden maar het blijft een gedoe.
Ik ben toch ook mannelijkquote:Op zondag 12 december 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, is dat niet voor mannen?
OH SHI-quote:Op zondag 12 december 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, is dat niet voor mannen?
INCOMING 1, 2, 3... ROLLADEEEEEquote:
Ja zeg tegen d'r dat ze die bij d'r houdt. Heb overal haartjes u_u.quote:Op zondag 12 december 2010 01:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben toch ook mannelijk
BONNIEHAARTJESSS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |