quote:
Oh.quote:
Bohhhquote:Op zondag 12 december 2010 01:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kennelijk wassie stuk, dr stond iemand zijn best te doen om dat ding aan de praat te houden.
Lees: keihard aan een touwtje trekken
Kusje opquote:
JA dat.quote:
Ja vandaag nog iemand.. Ik deed haar daarna pijnquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie ook dat je achternaam vaak verkeerd wordt uitgesproken?
En ik zit in de stankquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JA dat.
Bonnie heeft geen privacy.
Ben ik blij dat ze dat nu doet en niet toen ik er nog wasquote:Op zondag 12 december 2010 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhh
Draaiorgels
[..]
Kusje op
Bonnie doet een poepje
Maar... als je ze daarna verbeterd en ze je achternaam nog verkeerd zeggen dan heb ik wel de neiging om ze pijn te doen, ja.quote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja vandaag nog iemand.. Ik deed haar daarna pijn [ afbeelding ]
Dat snap ik wel hoor.. Dat gun je je ergste vijand nog nietquote:Op zondag 12 december 2010 01:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ze dat nu doet en niet toen ik er nog wasSorry
Raampje open.quote:
Iddquote:Op zondag 12 december 2010 01:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... als je ze daarna verbeterd en ze je achternaam nog verkeerd zeggen dan heb ik wel de neiging om ze pijn te doen, ja.
Staat open, maar echt veel helpen doet t niet.. Ach.. Ff doorbijten, het trekt zo wel bijquote:
Febrese, whihioquote:Op zondag 12 december 2010 01:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Staat open, maar echt veel helpen doet t niet.. Ach.. Ff doorbijten, het trekt zo wel bij
Heerlijk spul ja, ik ga het aanschaffenquote:
Spuiten over totaal onbekende mensen.quote:Op zondag 12 december 2010 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk spul ja, ik ga het aanschaffen
Dat gaan we ooit eens doenquote:Op zondag 12 december 2010 01:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spuiten over totaal onbekende mensen.
ik zal jou eens aanschaffenquote:Op zondag 12 december 2010 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heerlijk spul ja, ik ga het aanschaffen
Doe s niet zo hosselenquote:
Ik kom eraan.quote:Op zondag 12 december 2010 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Doe s niet zo hosselen
Is er iemand hier die m'n licht ff uit wil doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |