Sorry, het is al overquote:
Jaquote:
WAT PRAAT JIJ DANquote:
Altijd, ik ben een hippiequote:
WAT KOM JIJ MET JE TAKKIE TAKKIE DANGGGquote:
Ey.. Eeuwige vrede hier hoor, in mijn hoofd enzulksquote:
Nou dan post ik maar, ik moet nog rijden dus ik drink niet!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef BonnieB het volgende:
Ik wil jullie waarschuwen dat jullie niet onder invloed van alcohol in de SC mogen posten...
Moraalridder u_uquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan post ik maar, ik moet nog rijden dus ik drink niet!
Ok, daar ben ik weerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef Jolx het volgende:
Het leek haast een regel, je mag hier alleen posten als je gedronken hebt
Glee is gayquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef BonnieB het volgende:
Hahaha omg.. Glee is echt te grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Glee is gayWou je nou beweren dat Allure_ gelijk had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
Glee is gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
[..]
Glee is gayHigh School Musical is pas gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat t m'n chick is die post onder BonnieB :') x infinity
Gij ook, Brutus? (ofzo)quote:
ook dat kijk ikquote:
OH SHITquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat ik zelfmoord ga plegen met een vleesmes, lijkt me humor.
Lamon.. Altijd kom je met je zelfmoordverhalen, maar je doet het nooit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat ik zelfmoord ga plegen met een vleesmes, lijkt me humor.
Maar.. Als je het kijkt, ben je niet gelijk gay. Vind ik.quote:
Hatsjoequote:
Ja, maar Allure_ zegt datquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Maar.. Als je het kijkt, ben je niet gelijk gay. Vind ik.![]()
Oke, kansloos dit berichtje.
Gezondheid mooierd..quote:
Gaan we doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef BonnieB het volgende:
He, laten we een glee avond doen dan..
Mijn moeder zegt ook dat ik niet gay ben, maar ik ben het lekker wel.quote:
Dat mag je alleen op msn zeggen lekkerdingquote:
Ja, maar jouw moeder.... Hier stop ik even met dansenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:49 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt ook dat ik niet gay ben, maar ik ben het lekker wel.
/Care. Laat ze lekker praten. D:
Ik ga straks eerst Belle en het Beest kijken en daarna ga ik wel ff Glee kijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef Splutje het volgende:
Ik vind trouwens het verhaal wel kut, alleen de zangstukjes zijn tof
Hoe?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst Belle en het Beest kijken en daarna ga ik wel ff Glee kijken
Wat hoe? Glee?quote:
Ja, mijn moeder.. Ok nu moet ik echt mn bed in, anders kan ik straks niet eens wakker worden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar jouw moeder.... Hier stop ik even met dansen
Nee, Belle...quote:
Is goed babe! Tot half 4quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:53 schreef BonnieB het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder.. Ok nu moet ik echt mn bed in, anders kan ik straks niet eens wakker worden.
Jonge, je spreekt me gewoon om half 4, klaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:59 schreef BonnieB het volgende:
Groetjes terug aan Bobby..
En ga slapen gek. Ik spreek je morgen avond wel.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge, je spreekt me gewoon om half 4, klaar
Geen discussie over mogelijk!! KLAAR!! SLAPEN NU!!!
Trusten schatje
Slaaplekkurrrr.quote:
I'll see what I can doquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:04 schreef BonnieB het volgende:
Mijn avatar is lelijk geworden. Ondanks het mooie Megan Fox. En ik heb last van mn tong.
Oke, genoeg geklaag
tot morgen..![]()
![]()
Ik ben erquote:
OH HELL YEAH!! Proostquote:
Het Kanon van Grolsch of Martini Rosso, ik weet t nog niet.. Wat zal ik nemenquote:
Ik zeg Martini!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het Kanon van Grolsch of Martini Rosso, ik weet t nog niet.. Wat zal ik nemen
En jij?
Wim Helsen gekeken?quote:
Donequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef Jolx het volgende:
[..]
Ik zeg Martini!
Zelf zit ik aan de Baileys
is het verkeerde nummer trouwensquote:
OHAIquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Done
Nogmaals: Cheers
Baileys
En hoi wd
Jullie maken me jaloersquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OHAI
en ik zit ook aan de baileys
3 flessen jongequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie maken me jaloers
Ik heb geen Baileys in huis
Aahwww, maar Martini is ook lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jullie maken me jaloers
Ik heb geen Baileys in huis
Bohhhhquote:
Da's waar.. M'n kat lust het ookquote:
LOLquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo magtie wel even in mn billen/heupen knijpen. Of mijn boobies.
Succes ermee!quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga ff een filmpje kijken denk ik en proberen wakker te blijven tot half 4 (a)
Miss tot later![]()
Have fun.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:27 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga ff een filmpje kijken denk ik en proberen wakker te blijven tot half 4 (a)
Miss tot later![]()
really?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die boy z'n wenkbrauwen, als iemand dat bij mij zou doen zou ik smelten stiekem.
Ja zielig he. Ik zou het aan de ene kant zo lomp vinden en daardoor dan weer lief of zo omdat ie het afmaakt met een glimlach.quote:
Die glimlach is idd wel lievv, maar die wenkbrauwen, laat maar achterwegequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zielig he. Ik zou het aan de ene kant zo lomp vinden en daardoor dan weer lief of zo omdat ie het afmaakt met een glimlach.
Mijn pwny lust jenever.quote:
Niks raars aan, meisjes zuigen aan piemels.quote:
Raar.quote:
Oh..............quote:Op zondag 12 december 2010 00:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niks raars aan, meisjes zuigen aan piemels.
Heeft iedereen wel es last van u_uquote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Splutje het volgende:
wolvendagen is hitsig, met d'r seksueel getinte posts
What else is new chef?quote:Op zondag 12 december 2010 00:04 schreef Splutje het volgende:
wolvendagen is hitsig, met d'r seksueel getinte posts
Wat zeiden ze in het bejaardentehuis?quote:
Dat ik van de verzorgstertjes moest afblijven en ze niet van dat soort onzedelijke vragen moest stellenquote:Op zondag 12 december 2010 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zeiden ze in het bejaardentehuis?
Terecht.quote:Op zondag 12 december 2010 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik van de verzorgstertjes moest afblijven en ze niet van dat soort onzedelijke vragen moest stellen
Ja maar.. Ik.. En.. Nou.. Maarquote:
HALF 4!quote:
Nou en of.. VERMAAK ME!! DANSSSS!!quote:
Zekerquote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef Splutje het volgende:
Ik hoor de hele tijd half 4, wat is er om half 4? Vergaat de wereld dan?
quote:Op zondag 12 december 2010 00:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou en of.. VERMAAK ME!! DANSSSS!!
Wait, whut?
Dan worden er broodjes met extra vulling verkocht.quote:Op zondag 12 december 2010 00:16 schreef Splutje het volgende:
Ik hoor de hele tijd half 4, wat is er om half 4? Vergaat de wereld dan?
You heard me u_uquote:
Lolquote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan worden er broodjes met extra vulling verkocht.
* Kookai met een stok prikt.quote:
Het is maar waar je zin in hebtquote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker
Nee, ik blijf op tot half 4 en dan ga ik m'n chick wakker bellen omdat ze moet werken u_u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |