Sorry, het is al overquote:
Jaquote:
WAT PRAAT JIJ DANquote:
Altijd, ik ben een hippiequote:
WAT KOM JIJ MET JE TAKKIE TAKKIE DANGGGquote:
Ey.. Eeuwige vrede hier hoor, in mijn hoofd enzulksquote:
Nou dan post ik maar, ik moet nog rijden dus ik drink niet!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef BonnieB het volgende:
Ik wil jullie waarschuwen dat jullie niet onder invloed van alcohol in de SC mogen posten...
Moraalridder u_uquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan post ik maar, ik moet nog rijden dus ik drink niet!
Ok, daar ben ik weerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef Jolx het volgende:
Het leek haast een regel, je mag hier alleen posten als je gedronken hebt
Glee is gayquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef BonnieB het volgende:
Hahaha omg.. Glee is echt te grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Glee is gayWou je nou beweren dat Allure_ gelijk had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
[..]
Glee is gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
[..]
Glee is gayHigh School Musical is pas gay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 27 november 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
Mensen die nog steeds niet doorhebben dat t m'n chick is die post onder BonnieB :') x infinity
Gij ook, Brutus? (ofzo)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |