Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
doe ik hetzelfdequote:
Nee, want dat vond ik asociaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb je nog iets spannends kunnen lezen
MPGquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe ik hetzelfde![]()
barretje![]()
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
14?!?
Kerstmeet?!?
Nog Maar?!?
Tot de?!?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
MPG
eehhmm..
*zet leesbril op *
kon het nog centraler?quote:
ik kan wel iemand vanuit den haag /leiden/amsterdam meenemen in de toet..quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
MPG
eehhmm..
*zet leesbril op *
Ik geloof dat bijna niemand daar vandaan komtquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan wel iemand vanuit den haag /leiden/amsterdam meenemen in de toet..
helemaal naar de klotuhquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele goeieavond.
Hoe gaan wij het weekend in?
Alles moet kapot?quote:
Hoi WWquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele goeieavond.
Meneer met dat heerlijke zwoele accentquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele goeieavond.
ik waarschijnlijk zatquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele goeieavond.
Je moet ook niet teruglezenquote:
Oh, ik dan ookquote:
huh?quote:
want naar de klotuh gaan is alles kapot maken?quote:
Je bent even weg en dan zijn er gemiddeld weer twee nieuwe topics. Ik ga niet alles teruglezen.quote:
Dat doe ik volgens mij al maanden niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent even weg en dan zijn er gemiddeld weer twee nieuwe topics. Ik ga niet alles teruglezen.
Dat begrijp ik. Ik lees ook nooit SC's terug omdat het vaak ook geen zin heeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent even weg en dan zijn er gemiddeld weer twee nieuwe topics. Ik ga niet alles teruglezen.
daar ben ik al een tijdje geleden mee gestoptquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ziekjes. Ik had gisterenavond al een beetje verhoging en vanochtend een beetje koorts. Veel snotteren en niesen natuurlijk. Even de hoorcolleges vanochtend nog bezocht, nu even vlug uitzieken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer met dat heerlijke zwoele accent![]()
Goedenavond
Ik ga moe het weekend inJij dan?
Voor de TV met een goede film en pantoffels dus.quote:
quote:
game ze phenoquote:
Het betere werk.quote:
In mijn belevingswereld wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
want naar de klotuh gaan is alles kapot maken?
Geen zin inquote:
Klinkt niet slechtquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor de TV met een goede film en pantoffels dus.
Oeh, geilquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ziekjes. Ik had gisterenavond al een beetje verhoging en vanochtend een beetje koorts. Veel snotteren en niesen natuurlijk. Even de hoorcolleges vanochtend nog bezocht, nu even vlug uitzieken.
Dus in plaats van een zwoele stem een rauwe nu.
[..]
Voor de TV met een goede film en pantoffels dus.
je komt dit weekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik dan ookMet een gewonnen weekendje weg
Echt, ik lees SC's nooit terug en heb niet het gevoel dat ik echt iets mis hoor. Maak je geen zorgenquote:
uitermate beperkendquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het betere werk.
[..]
In mijn belevingswereld wel.
Sorryquote:
doe die maar niet in een envelopquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, geilEen hese stem met zwoel accent
En lekker uitzieken jijZal ik je kippensoep opsturen?
Het klinkt nu helemaal alsof ze deze boer net onder de brug vandaan hebben geplukt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, geilEen hese stem met zwoel accent
En lekker uitzieken jijZal ik je kippensoep opsturen?
Cup a soup kan primaquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe die maar niet in een envelop
wil je dat ie nog zieker wordt ofzoquote:
Haal even van die keelsnoepjes van Vix of Dampo met honing citroen smaak, daar zit iets in tegen keelpijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het klinkt nu helemaal alsof ze deze boer net onder de brug vandaan hebben geplukt.
Vertel me maar liever alle huis-tuin-en-keukenmiddeltjes tegen een kriebelige en rauwe keel, zodat ik dat kan fixen.
Ik vind het wel een fijn idee, je weet precies waar je aan toe bent als alles kapot is.quote:
Slecht onderzoek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef PeZu het volgende:
SHOCKKEND![]()
'Roodharigen blijken gewone mensen'
Uitgegeven: 10 december 2010 12:29
Laatst gewijzigd: 10 december 2010 12:43
BAARN - Patiënten met rood haar blijken niet veel te verschillen van andere patiënten. Dat concluderen vier chirurgen na een korte studie.
© Gezondheidsnet
Jaarlijks publiceert the British Medical Journal in het kerstnummer een grappige bijdrage. Dit jaar gaat het over oude 'fabels' die over roodharige patiënten de ronde doen.
Zo zouden roodharige patiënten meer bloeden, een verlaagde pijndrempel hebben en een groter risico lopen op het krijgen van een hernia. Maar dat blijkt dus allemaal niet waar.
Roodharigen mogen pijn misschien iets scherper voelen, maar de feiten ondersteunen niet de reputatie die mensen met rood haar hebben.
De chirurgen vonden namelijk geen aanwijzingen dat roodharige patiënten meer zouden bloeden en meer kans zouden hebben op een hernia. Wel werd gevonden dat mensen met rood haar gevoeliger zijn voor kou en hitte.
but they have no soul
Oh, hebben we jou weer met je smaakgedoequote:
wel als je blijft overnachtenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk maakte een grapje
Ik ben super moe, dus dan slaap ik om 10 uur vanavond en ik gok dat daar die matrassen bij jou niet voor bedoeld zijn
Gadverdamme, van die gore strepsils zekers? Dan ga ik nog liever dood. *dramatisch*quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haal even van die keelsnoepjes van Vix of Dampo met honing citroen smaak, daar zit iets in tegen keelpijnEn genoeg vitamientjes
En kippensoep natuurlijk
maar daar ging het niet om heh dappere dodoquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn idee, je weet precies waar je aan toe bent als alles kapot is.
als je het water er niet bij doet welquote:
Nee, ben te moe, moet echt even bijkomen, heb echt een klote week gehadquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je blijft overnachten![]()
maar dat gaat toch al niet want je hebt zondag toch de meet met fles en LL
mensen die cup a soup daadwerkelijk te drinken vindenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, hebben we jou weer met je smaakgedoe![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gadverdamme, van die gore strepsils zekers? Dan ga ik nog liever dood. *dramatisch*
Vitamientjes en kippensoep heb ik al in huis.
Dappere Dodo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar daar ging het niet om heh dappere dodo
dus ook geen meet met LLquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ben te moe, moet echt even bijkomen, heb echt een klote week gehad
Mensen die hun mening opdringenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die cup a soup daadwerkelijk te drinken vinden_!
Fles wel, die smste me netquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ook geen meet met LL![]()
weet ze het al?
Ik ga denk ik een fles Jagermeister openbreken en dat als substituut gebruiken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan van die keelsnoepjes van de C1000 en dan suikervrij met menthol
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een fles Jagermeister openbreken en dat als substituut gebruiken.Goed voor de keel, goed voor de slaap.
Leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb zaterdag een minimeet met friemel en biekske
dan doe je er toch lekker niets meequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mensen die hun mening opdringenEn ja dat doe je, en net iets te vaak
Nicequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb zaterdag een minimeet met friemel en biekske
als je die leeg maakt vandaag dan heb je iig een nachtrustquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een fles Jagermeister openbreken en dat als substituut gebruiken.Goed voor de keel, goed voor de slaap.
mooi hehquote:
Als je ziek bent krijgt je lever toch al een opstootje omdat die afvalstoffen moet verwerken. Dan kan ik er nog wel wat bij opgooien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan ook natuurlijk
Niet te veel he?
Dacht je serieus dat ik me iets daarvan aantrek? Maar iemand die bijvoorbeeld een Naatje de les leest over meningen opdringen zou ook wel eens naar zichzelf mogen kijkenquote:
Bel me maar als ik je in het ziekenhuis moet opzoekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je ziek bent krijgt je lever toch al een opstootje omdat die afvalstoffen moet verwerken. Dan kan ik er nog wel wat bij opgooien.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceMaar dat doe je wel vaker
![]()
Het is een liter fles, dus daar ga ik wel iets meer dan op doen dan slapen, mij kennende.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je die leeg maakt vandaag dan heb je iig een nachtrust
Als ik een keer een kloon ga maken vind ik dat wel een passende naam.quote:
Breng je dan kippensoep mee?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bel me maar als ik je in het ziekenhuis moet opzoeken
ik neem meestal het gene wat anderen en vooral ik zelf hierop inet zeg niet zo heel serieusquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik me iets daarvan aantrek? Maar iemand die bijvoorbeeld een Naatje de les leest over meningen opdringen zou ook wel eens naar zichzelf mogen kijken
watjequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is een liter fles, dus daar ga ik wel iets meer dan op doen dan slapen, mij kennende.
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Breng je dan kippensoep mee?
ik vraag me nu af waarvan het isquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is een liter fles, dus daar ga ik wel iets meer dan op doen dan slapen, mij kennende.
[..]
Als ik een keer een kloon ga maken vind ik dat wel een passende naam.
Wat jij wilt johquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik neem meestal het gene wat anderen en vooral ik zelf hierop inet zeg niet zo heel serieus
die hebben ze ook wel in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Breng je dan kippensoep mee?
Dat niet. Ik heb de neiging om dan vrienden van mij om 3 uur 's nachts dronken op te bellen en te gaan trollen.quote:
er valt mij hier ook wel meer op, en als me het niet bevalt negeer ik het gewoon, maw zeur niet zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat jij wilt johIk wijs je alleen even op iets wat me opvalt
Even opwarmen daar op een gasbrandertje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UiteraardZelfgemaakte, want die hoeft niet met de post
Kinderserie dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat niet. Ik heb de neiging om dan vrienden van mij om 3 uur 's nachts dronken op te bellen en te gaan trollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ja dat denk ik ook, ff googlenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even opwarmen daar op een gasbrandertje.
[..]
Kinderserie dacht ik.
Ziekenhuisvoer is over het algemeen niet echt een culinair hoogstandje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben ze ook wel in het ziekenhuis
Sorry, maar als ik iemand een zeikerd vind dan ben jij dat welquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
er valt mij hier ook wel meer op, en als me het niet bevalt negeer ik het gewoon, maw zeur niet zo
Nou, enormquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidompidom*
leuk he.. zo'n internet forum??
Doorgaans wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidompidom*
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik iemand een zeikerd vind dan ben jij dat welDus maw, doe lekker normaal man
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidompidom*
ja daaahaaag marijkequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik iemand een zeikerd vind dan ben jij dat welDus maw, doe lekker normaal man
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Don't even think about it mister
Maak je geen zorgen, het is een traditie in onze vriendengroep om elkaar te gaan trollen 's nachts. Ik heb je ooit toch wel verteld dat ze serieus een keer net voor het ochtendgloren (iets van half 4) aanbelden om te vragen of ik nog een kebabje ging doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
wtfquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk dat ik dit even hier laat. Zoveel foute bagger dat weer leuk word.
Fucking Magnets, how do they work?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het is een traditie in onze vriendengroep om elkaar te gaan trollen 's nachts. Ik heb je ooit toch wel verteld dat ze serieus een keer net voor het ochtendgloren (iets van half 4) aanbelden om te vragen of ik nog een kebabje ging doen?
ze worden aangetrokken door andere magnetenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fucking Magnets, how do they work?
Ja, or elsequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer allemaal lief doen
Voor een keer is het leuk. Op een gegeven moment was het gewoon 3 keer per week raak en toen was deze eend iets minder blij, aangezien hij elke dag om 08:45 college had.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Da's dan wel tof
Een vriend van me deed dat ook, maar die ging dan blaffenToen ie ging trouwen mocht ie stoeien met en politiehond op z'n vrijgezellenfeest
Dan kan GF er niet meer tegenquote:
Ja, preciesquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan GF er niet meer tegenMake love, not war enzo
And I don't wanna talk to more scientists,quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze worden aangetrokken door andere magneten
wat een nummer heequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
And I don't wanna talk to more scientists,
They are all lying,
and getting me pissed.
Ja, ik heb er zelf ook een hekel aan hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor een keer is het leuk. Op een gegeven moment was het gewoon 3 keer per week raak en toen was deze eend iets minder blij, aangezien hij elke dag om 08:45 college had.
Heerlijke foute bagger.quote:
Daar heb ik ergens ook nog wel een pareltje van liggen. Even zoeken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zelf ook een hekel aan hoorToen ik net werkte woonde ik nog in een studentenhuis, stonden ze ook wel eens midden in de nacht op m'n slaapkamer, of ik een frikandel wilde
En dan 's ochtends om 8:30 weer moeten werken
nee man wat een draak van een plaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heerlijke foute bagger.
[..]
Daar heb ik ergens ook nog wel een pareltje van liggen. Even zoeken.
Oh, ik wou net nog wel een ander pareltje met jullie delen.quote:
dat mag maar dit nummer was gewoon sucky balls first classquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, ik wou net nog wel een ander pareltje met jullie delen.
Het bizarste wat je op kamers hebt meegemaakt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zelf ook een hekel aan hoorToen ik net werkte woonde ik nog in een studentenhuis, stonden ze ook wel eens midden in de nacht op m'n slaapkamer, of ik een frikandel wilde
En dan 's ochtends om 8:30 weer moeten werken
Zet je geluidsboxen maar flink los!!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mag maar dit nummer was gewoon sucky balls first class
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het bizarste wat je op kamers hebt meegemaakt?
Alsje.
wheheeh ik ga hem gelijk doorsturen naar een vriend van me echt iets voor hemquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zet je geluidsboxen maar flink los!!!
Ik heb hier serieus een half uur lang een lachkick door gekregen. Bazenwerk.
vindalooquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet eten vanavond
Fish and chipsquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Stuart het volgende:
Ik Pjetzaquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Stuart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
We schamen ons er ook wel een beetje voor achteraf gezien. Die kerel heeft meerdere malen gewoon 10 minuten op het dak gestaan, totdat iemand eens een keer het badkamerraampje opendeed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die wraakactie
Wel een beetje gevaarlijk ja, maar lol
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wheheeh ik ga hem gelijk doorsturen naar een vriend van me echt iets voor hem
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik PjetzaLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, ergens verdient ie het welquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We schamen ons er ook wel een beetje voor achteraf gezien. Die kerel heeft meerdere malen gewoon 10 minuten op het dak gestaan, totdat iemand eens een keer het badkamerraampje opendeed.Als iemand douchte kon hij zo weer teruglopen, want dan kon je nog wel even wachten bij sommige mensen.
![]()
[..]
Maar dit was misschien iets te rigoureus
Come on now, you knew you were lost
ja die pakt een hoop puntenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We schamen ons er ook wel een beetje voor achteraf gezien. Die kerel heeft meerdere malen gewoon 10 minuten op het dak gestaan, totdat iemand eens een keer het badkamerraampje opendeed.Als iemand douchte kon hij zo weer teruglopen, want dan kon je nog wel even wachten bij sommige mensen.
![]()
[..]
Weet ik tochquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik PjetzaDat eet ik al te vaak. Lekker dus maar vandaag maar niet. Heb vanmiddag al chicken korma gegeten, dat was wel okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Subtiliteit was toen nog een heel onbekend begrip voor ons.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ergens verdient ie het welMaar dit was misschien iets te rigoureus
Doorgesnoven Dirk dat hij is.quote:
Geen idee. Ik overweeg een stir fry met chilli men saus van Wagamamaquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Wat heb je in huis?
valt mee, verbazingwekkendquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Subtiliteit was toen nog een heel onbekend begrip voor ons.
[..]
Doorgesnoven Dirk dat hij is.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Subtiliteit was toen nog een heel onbekend begrip voor ons.
[..]
Doorgesnoven Dirk dat hij is.
Nicequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik overweeg een stir fry met chilli men saus van Wagamama
Doet hij dat toch nog goed dan.quote:
Bijna 20 was ik toen.quote:
Ja, Wagamama is top. Beetje noodles, kip, rode paprika, chili men saus, mini sweetcorn, mange tout, courgette en rode uiquote:
Nog geen 3 jaar geleden dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doet hij dat toch nog goed dan.
[..]
Bijna 20 was ik toen.
mja goed wil ik het niet noemen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doet hij dat toch nog goed dan.
[..]
Bijna 20 was ik toen.
2 en half jaar geleden inderdaad.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog geen 3 jaar geleden dus![]()
Da's dan wel weer liefquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2 en half jaar geleden inderdaad.
Voor de goede orde wil ik wel zeggen dat wij de nieuwe deur betaald hebben.
Wel zo sportief. Goedkoop deurtje á 70 euro, iedereen een 10'tje ingelegd en gefixed.quote:
Ja, alweerquote:
Genoeg mensen die dat niet zouden doen, dus liefquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel zo sportief. Goedkoop deurtje á 70 euro, iedereen een 10 ingelegd en gefixed.
al even hoorquote:
quote:
Ik denk dat de huisbaas van hen dat niet zo gewaardeerd had.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat niet zouden doen, dus lief
je zou de kost moeten gunnen die dat fatsoen niet hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat de huisbaas van hen dat niet zo gewaardeerd had.En daarnaast, het is wel goed fatsoen om iets wat je sloopt te repareren.
mijn curry is er netquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Pjezza Vegetale volgens mij
eventjes kiek'n.
vindaloo lamb (gaf ik je ook als tipquote:
Hoi Trevquote:
trevskequote:
Cool, nog nooit geprobeerd. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
vindaloo lamb (gaf ik je ook als tip)
tis een kliene curry dus al bijna opquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, nog nooit geprobeerd. Eet smakelijk![]()
En dan eet je het toch? Kon je niet bestellen zonder tomaat danquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis een kliene curry dus al bijna op![]()
er zit wel tomaat in dus ik zal onder de rode vlekken zitten straks (niet mijn kleren omdat ik niet kan eten maar allergie)
trevquote:
ja want lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan eet je het toch? Kon je niet bestellen zonder tomaat dan
Fair enough als je allergie maar niet te erg isquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want lekker![]()
nee zit in de saus wat die vindaloo zijn smaak geeft
beetje rode vlekken meer niet , en dan eet je de stukjes tomaat al niet eens opquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough als je allergie maar niet te erg is
Ooh, maar niet dat je stikt ofzo dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje rode vlekken meer niet , en dan eet je de stukjes tomaat al niet eens op
Ben ik nou de batsbaas, of wat zeg je me nou?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
MPG
eehhmm..
*zet leesbril op *
nee johquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, maar niet dat je stikt ofzo dus
Ja, dat zegt ze jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik nou de batsbaas, of wat zeg je me nou?
smakelijk autootjequote:
uhuh best wel eigenlijkquote:
ik maak ook eens een foutjequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ze jaMaar die batsbaas dacht dat ik Suikertaartje was
zou hij een dieselsausje over zijn eten gooienquote:
denk het nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
zou hij een dieselsausje over zijn eten gooien
Ik vind dat geen foutje hoor, dat is best wel ernstigquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik maak ook eens een foutje
komt door al die kerst ava'squote:Op vrijdag 10 december 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind dat geen foutje hoor, dat is best wel ernstig
doet me denkn aan scooter die ze inrijden met slaoliequote:
dat ruikt lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
doet me denkn aan scooter die ze inrijden met slaolie
je ruikertje is stukquote:
En die zul je nog heel lang horen, zeikwijf dat ik benquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik maak ook eens een foutje
Dus dat liedje over meisjes met rode haren klopt ook niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef PeZu het volgende:
SHOCKKEND![]()
'Roodharigen blijken gewone mensen'
Uitgegeven: 10 december 2010 12:29
Laatst gewijzigd: 10 december 2010 12:43
BAARN - Patiënten met rood haar blijken niet veel te verschillen van andere patiënten. Dat concluderen vier chirurgen na een korte studie.
© Gezondheidsnet
Jaarlijks publiceert the British Medical Journal in het kerstnummer een grappige bijdrage. Dit jaar gaat het over oude 'fabels' die over roodharige patiënten de ronde doen.
Zo zouden roodharige patiënten meer bloeden, een verlaagde pijndrempel hebben en een groter risico lopen op het krijgen van een hernia. Maar dat blijkt dus allemaal niet waar.
Roodharigen mogen pijn misschien iets scherper voelen, maar de feiten ondersteunen niet de reputatie die mensen met rood haar hebben.
De chirurgen vonden namelijk geen aanwijzingen dat roodharige patiënten meer zouden bloeden en meer kans zouden hebben op een hernia. Wel werd gevonden dat mensen met rood haar gevoeliger zijn voor kou en hitte.
but they have no soul
dat is waarquote:
je moet lief zijn voor mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En die zul je nog heel lang horen, zeikwijf dat ik ben
hij zingt het nog steeds wekelijksquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus dat liedje over meisjes met rode haren klopt ook niet?
Ik heb niet eens een kerst avaquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt door al die kerst ava's
daar was ik allang achterquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus dat liedje over meisjes met rode haren klopt ook niet?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, opeens overal bloed hier
Bloedneus
die zong een jongen uit m'n klas vandaag nogquote:
Okeequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet lief zijn voor mij
wintersportquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar![]()
ik ben gemiddeld 10 van de 12 maanden verkouden![]()
een oude "sport blessure"
gevochten met een colombiaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, opeens overal bloed hier
Bloedneus
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Meneer Taart, ben jij dat?
Heb er wel vaker last van trouwensquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Meneer Taart, ben jij dat?
wintersport doe ik nietquote:
"Gokken"?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar![]()
ik ben gemiddeld 10 van de 12 maanden verkouden![]()
een oude "sport blessure"
Ik heb onvoldoende ervaringen om daar een wetenschappelijk verantwoord oordeel over te vormen, dus vandaar dat ik het maar even vroegquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar was ik allang achter
gewoon dichtpleuren met wat purquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb er wel vaker last van trouwens
ik bedoel ook iets anders hehquote:
tampon erinquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
Ik kan wel doodbloeden en jullie maken grapjes
Aantrekkelijk ideequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon dichtpleuren met wat pur
ik voel met je meequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
Ja, die heb ik hier op voorraadquote:
* LovelyLady heeft EHBO ....quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
quote:
of dichtsnuiven met wit poeder, schijnt goed te werkenquote:
kan tochquote:
Als het in je haren zit, behandelen de artsen in het ziekenhuis je als alle andere patiënten hoor, is wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
GMTAquote:
Ikzelf heb dat ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gebroken neus tijdens een wedstrijd opgelopen![]()
ik heb nou een neusbotje in div. onderdelen
ja daar krijg je idd niet nog meer bloedingen vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of dichtsnuiven met wit poeder, schijnt goed te werken
ik heb meer dan genoeg ervaringen daar meequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb onvoldoende ervaringen om daar een wetenschappelijk verantwoord oordeel over te vormen, dus vandaar dat ik het maar even vroeg.
mja behangplakselpoeder zekerquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of dichtsnuiven met wit poeder, schijnt goed te werken
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb er wel vaker last van trouwens
Je hebt m'n nummer, sms dan maar, bel ik een ambulance voor jequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
Deze was zo subtiel, no one noticed...quote:
Het nummer is 999 hier trouwensquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Je hebt m'n nummer, sms dan maar, bel ik een ambulance voor je
Had je maar een ander vak moeten kiezen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meer dan genoeg ervaringen daar mee
stomme engelsenquote:
gatenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja behangplakselpoeder zeker
de rest maakt juist alleen maar gaten
Pheno!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze was zo subtiel, no one noticed...
Jullie leven in de toekomstquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Stuart, met het tijdsverschil ben je hier al een uur dood, dus we kunnen je niet meer redden
picsquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhhhhhhhh, er ligt hier wel een pint bloed nu
Maar 112 werkt geloof ik ook hoorquote:
Thanks darlingquote:
Je hebt me nummer dus ik ben traceerbaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks darlingen waar moet ik ze heensturen dan?
Ja, er ligt iemand dood te bloeden in Engeland, iets met een nanny ofzo
Doe dan even knijpen bij het botje, doekje eronder en hopen dat het stoptquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhhhhhhhh, er ligt hier wel een pint bloed nu
bloedquote:
Woah, er post een spook in de KSCquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jullie leven in de toekomst
Ben ik al dood
Een vriend van me is 23, en had zo veel gesnoven dat hij een gat in z'n neustussenschot had en moest 'm dicht laten maken, er werd een plastic plaatje ingezet ofzo, groeit vanzelf weer dichtquote:
Je hebt gelijk hoorquote:
quote:
Dat zeggen alle vrouwen wel eens per maand.quote:
je kan chronisch onstekingen krijgen in je neus en holtes maar gaten daar heb ik nog nooit van gehoord als zijne waarheid meer een broodje aap/afschrik verhaalquote:
Weet ikquote:
gaten is misschien overdreven maar het maakt je neus echt wel stukquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef PeZu het volgende:
je kan chronisch onstekingen krijgen in je neus en holtes maar gaten daar heb ik nog nooit van gehoord als zijne waarheid meer een broodje aap/afschrik verhaal
As ge 't nie meer wit, dan pakte maar dn kit!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon dichtpleuren met wat pur
ja een maat van me sprong een keer van de eiffeltoren, barste in stukje, hebben ze hem in elkaar geplakt, deed wel veel pijn maar kwam weer helemaal goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een vriend van me is 23, en had zo veel gesnoven dat hij een gat in z'n neustussenschot had en moest 'm dicht laten maken, er werd een plastic plaatje ingezet ofzo, groeit vanzelf weer dicht
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ikik weet waar ik over praat
Trouwens ik heb me net echt ongans gevreten aan die overheerlijke kippenragout
en eigenlijk moet ik nog 2 wassen ophangen
Laat je werkster beter haar best doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
Klinkt goed, zelfgemaakte ragout
Bluh, wassen ophangenIk moet morgen wassen draaien en stofzuigen enzo
ja dat zeg ik chronische ontstekingen veroorzaakt door beschadigd weefselquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaten is misschien overdreven maar het maakt je neus echt wel stuk
Het gaat vast over voor je een meisje bentquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, gaat wel over. Ben het wel gewend eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Velletje pleepapier oprollen en erin stouwen.quote:
wat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een maar van sprong een keer van de eiffeltoren, barste in stukje, hebben ze hem in elkaar geplakt, deed wel veel pijn maar kwam weer helemaal goed
Ja, maar mijn werkster zit al 6 jaar in Engelandquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat je werkster beter haar best doen
zie de editquote:
beste is idd, een propje papier. watje erin te doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Velletje pleepapier oprollen en erin stouwen.
Dat heb ik vanaf het begin al gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Velletje pleepapier oprollen en erin stouwen.
blughquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
Klinkt goed, zelfgemaakte ragout
Bluh, wassen ophangenIk moet morgen wassen draaien en stofzuigen enzo
Ik wel. ZIjn gokquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze was zo subtiel, no one noticed...
Succes meisquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blugh
Ik ga toch even de was naar boven sjouwen.... of ik het red alles op te hangen zie ik dan wel weer
tot straks W:
gaat het padre?quote:
Alweer?quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Stuart het volgende:
Zo, na een hoop bloed en vies bloed slijmis het gestopt en ik leef nog
bonkjes en sliertjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Stuart het volgende:
Zo, na een hoop bloed en vies bloed slijmis het gestopt en ik leef nog
ik heb zo vaak bloedneuzen gehad vroeger dat ik ze soms wel eens misquote:
Ik heb en had ze ook heel veel. Honderden. Ik zou ze niet missen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zo vaak bloedneuzen gehad vroeger dat ik ze soms wel eens mis
dicht branden helpt niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb en had ze ook heel veel. Honderden. Ik zou ze niet missen hoor
Geen idee, ga nooit naar de dokter ervoor. Daar kom ik al genoeg voor andere dingenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dicht branden helpt niet?
bij mij deed dat ook niks, gelukkig heb ik ze al jaren slechts sporadisch
Knuff en niet te veel piekeren!quote:
Sortedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff en niet te veel piekeren!![]()
bij de een helpt het echt super goed dus je kan als je er veel last van hebt toch even naar vragenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ga nooit naar de dokter ervoor. Daar kom ik al genoeg voor andere dingen
Het klinkt onprettigquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij de een helpt het echt super goed dus je kan als je er veel last van hebt toch even naar vragen![]()
ik was tot vorig jaar in een hele lange tijd niet bij de dok geweest, nu kom er er te vaak
Was dat maar zo makkelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff en niet te veel piekeren!![]()
ja viel wel mee, bij m ij is het 3x gedaan toen ik nog jong was voelde er niks van maar hielp ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt onprettig
Ik kom er minstens 6x per jaar. Meestal vaker
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Veel kerstballen en pieken enzo
en een lading spuitsneeuwquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Veel kerstballen en pieken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |