wintersportquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar![]()
ik ben gemiddeld 10 van de 12 maanden verkouden![]()
een oude "sport blessure"
gevochten met een colombiaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, opeens overal bloed hier
Bloedneus
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Meneer Taart, ben jij dat?
Heb er wel vaker last van trouwensquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Meneer Taart, ben jij dat?
wintersport doe ik nietquote:
"Gokken"?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is waar![]()
ik ben gemiddeld 10 van de 12 maanden verkouden![]()
een oude "sport blessure"
Ik heb onvoldoende ervaringen om daar een wetenschappelijk verantwoord oordeel over te vormen, dus vandaar dat ik het maar even vroegquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar was ik allang achter
gewoon dichtpleuren met wat purquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb er wel vaker last van trouwens
ik bedoel ook iets anders hehquote:
tampon erinquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
Ik kan wel doodbloeden en jullie maken grapjes
Aantrekkelijk ideequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon dichtpleuren met wat pur
ik voel met je meequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
Ja, die heb ik hier op voorraadquote:
* LovelyLady heeft EHBO ....quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
quote:
of dichtsnuiven met wit poeder, schijnt goed te werkenquote:
kan tochquote:
Als het in je haren zit, behandelen de artsen in het ziekenhuis je als alle andere patiënten hoor, is wetenschappelijk bewezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
GMTAquote:
Ikzelf heb dat ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gebroken neus tijdens een wedstrijd opgelopen![]()
ik heb nou een neusbotje in div. onderdelen
ja daar krijg je idd niet nog meer bloedingen vanquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of dichtsnuiven met wit poeder, schijnt goed te werken
ik heb meer dan genoeg ervaringen daar meequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb onvoldoende ervaringen om daar een wetenschappelijk verantwoord oordeel over te vormen, dus vandaar dat ik het maar even vroeg.
mja behangplakselpoeder zekerquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of dichtsnuiven met wit poeder, schijnt goed te werken
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb er wel vaker last van trouwens
Je hebt m'n nummer, sms dan maar, bel ik een ambulance voor jequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef Stuart het volgende:
Deze was zo subtiel, no one noticed...quote:
Het nummer is 999 hier trouwensquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Je hebt m'n nummer, sms dan maar, bel ik een ambulance voor je
Had je maar een ander vak moeten kiezen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb meer dan genoeg ervaringen daar mee
stomme engelsenquote:
gatenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja behangplakselpoeder zeker
de rest maakt juist alleen maar gaten
Pheno!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze was zo subtiel, no one noticed...
Jullie leven in de toekomstquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Stuart, met het tijdsverschil ben je hier al een uur dood, dus we kunnen je niet meer redden
picsquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhhhhhhhh, er ligt hier wel een pint bloed nu
Maar 112 werkt geloof ik ook hoorquote:
Thanks darlingquote:
Je hebt me nummer dus ik ben traceerbaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks darlingen waar moet ik ze heensturen dan?
Ja, er ligt iemand dood te bloeden in Engeland, iets met een nanny ofzo
Doe dan even knijpen bij het botje, doekje eronder en hopen dat het stoptquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef Stuart het volgende:
Arghhhhhhhhhhhh, er ligt hier wel een pint bloed nu
bloedquote:
Woah, er post een spook in de KSCquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jullie leven in de toekomst
Ben ik al dood
Een vriend van me is 23, en had zo veel gesnoven dat hij een gat in z'n neustussenschot had en moest 'm dicht laten maken, er werd een plastic plaatje ingezet ofzo, groeit vanzelf weer dichtquote:
Je hebt gelijk hoorquote:
quote:
Dat zeggen alle vrouwen wel eens per maand.quote:
je kan chronisch onstekingen krijgen in je neus en holtes maar gaten daar heb ik nog nooit van gehoord als zijne waarheid meer een broodje aap/afschrik verhaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |