quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Don't even think about it mister
Maak je geen zorgen, het is een traditie in onze vriendengroep om elkaar te gaan trollen 's nachts. Ik heb je ooit toch wel verteld dat ze serieus een keer net voor het ochtendgloren (iets van half 4) aanbelden om te vragen of ik nog een kebabje ging doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
wtfquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk dat ik dit even hier laat. Zoveel foute bagger dat weer leuk word.
Fucking Magnets, how do they work?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het is een traditie in onze vriendengroep om elkaar te gaan trollen 's nachts. Ik heb je ooit toch wel verteld dat ze serieus een keer net voor het ochtendgloren (iets van half 4) aanbelden om te vragen of ik nog een kebabje ging doen?
ze worden aangetrokken door andere magnetenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fucking Magnets, how do they work?
Ja, or elsequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou weer allemaal lief doen
Voor een keer is het leuk. Op een gegeven moment was het gewoon 3 keer per week raak en toen was deze eend iets minder blij, aangezien hij elke dag om 08:45 college had.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Da's dan wel tof
Een vriend van me deed dat ook, maar die ging dan blaffenToen ie ging trouwen mocht ie stoeien met en politiehond op z'n vrijgezellenfeest
Dan kan GF er niet meer tegenquote:
Ja, preciesquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan GF er niet meer tegenMake love, not war enzo
And I don't wanna talk to more scientists,quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze worden aangetrokken door andere magneten
wat een nummer heequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
And I don't wanna talk to more scientists,
They are all lying,
and getting me pissed.
Ja, ik heb er zelf ook een hekel aan hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor een keer is het leuk. Op een gegeven moment was het gewoon 3 keer per week raak en toen was deze eend iets minder blij, aangezien hij elke dag om 08:45 college had.
Heerlijke foute bagger.quote:
Daar heb ik ergens ook nog wel een pareltje van liggen. Even zoeken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zelf ook een hekel aan hoorToen ik net werkte woonde ik nog in een studentenhuis, stonden ze ook wel eens midden in de nacht op m'n slaapkamer, of ik een frikandel wilde
En dan 's ochtends om 8:30 weer moeten werken
nee man wat een draak van een plaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heerlijke foute bagger.
[..]
Daar heb ik ergens ook nog wel een pareltje van liggen. Even zoeken.
Oh, ik wou net nog wel een ander pareltje met jullie delen.quote:
dat mag maar dit nummer was gewoon sucky balls first classquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, ik wou net nog wel een ander pareltje met jullie delen.
Het bizarste wat je op kamers hebt meegemaakt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zelf ook een hekel aan hoorToen ik net werkte woonde ik nog in een studentenhuis, stonden ze ook wel eens midden in de nacht op m'n slaapkamer, of ik een frikandel wilde
En dan 's ochtends om 8:30 weer moeten werken
Zet je geluidsboxen maar flink los!!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat mag maar dit nummer was gewoon sucky balls first class
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het bizarste wat je op kamers hebt meegemaakt?
Alsje.
wheheeh ik ga hem gelijk doorsturen naar een vriend van me echt iets voor hemquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zet je geluidsboxen maar flink los!!!
Ik heb hier serieus een half uur lang een lachkick door gekregen. Bazenwerk.
vindalooquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen idee wat ik moet eten vanavond
Fish and chipsquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Stuart het volgende:
Ik Pjetzaquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Stuart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
We schamen ons er ook wel een beetje voor achteraf gezien. Die kerel heeft meerdere malen gewoon 10 minuten op het dak gestaan, totdat iemand eens een keer het badkamerraampje opendeed.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Die wraakactie
Wel een beetje gevaarlijk ja, maar lol
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wheheeh ik ga hem gelijk doorsturen naar een vriend van me echt iets voor hem
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik PjetzaLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, ergens verdient ie het welquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We schamen ons er ook wel een beetje voor achteraf gezien. Die kerel heeft meerdere malen gewoon 10 minuten op het dak gestaan, totdat iemand eens een keer het badkamerraampje opendeed.Als iemand douchte kon hij zo weer teruglopen, want dan kon je nog wel even wachten bij sommige mensen.
![]()
[..]
Maar dit was misschien iets te rigoureus
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ja die pakt een hoop puntenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We schamen ons er ook wel een beetje voor achteraf gezien. Die kerel heeft meerdere malen gewoon 10 minuten op het dak gestaan, totdat iemand eens een keer het badkamerraampje opendeed.Als iemand douchte kon hij zo weer teruglopen, want dan kon je nog wel even wachten bij sommige mensen.
![]()
[..]
Weet ik tochquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik PjetzaDat eet ik al te vaak. Lekker dus maar vandaag maar niet. Heb vanmiddag al chicken korma gegeten, dat was wel okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Subtiliteit was toen nog een heel onbekend begrip voor ons.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ergens verdient ie het welMaar dit was misschien iets te rigoureus
Doorgesnoven Dirk dat hij is.quote:
Geen idee. Ik overweeg een stir fry met chilli men saus van Wagamamaquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
Wat heb je in huis?
valt mee, verbazingwekkendquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Subtiliteit was toen nog een heel onbekend begrip voor ons.
[..]
Doorgesnoven Dirk dat hij is.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Subtiliteit was toen nog een heel onbekend begrip voor ons.
[..]
Doorgesnoven Dirk dat hij is.
Nicequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik overweeg een stir fry met chilli men saus van Wagamama
Doet hij dat toch nog goed dan.quote:
Bijna 20 was ik toen.quote:
Ja, Wagamama is top. Beetje noodles, kip, rode paprika, chili men saus, mini sweetcorn, mange tout, courgette en rode uiquote:
Nog geen 3 jaar geleden dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doet hij dat toch nog goed dan.
[..]
Bijna 20 was ik toen.
mja goed wil ik het niet noemen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Doet hij dat toch nog goed dan.
[..]
Bijna 20 was ik toen.
2 en half jaar geleden inderdaad.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog geen 3 jaar geleden dus![]()
Da's dan wel weer liefquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2 en half jaar geleden inderdaad.
Voor de goede orde wil ik wel zeggen dat wij de nieuwe deur betaald hebben.
Wel zo sportief. Goedkoop deurtje á 70 euro, iedereen een 10'tje ingelegd en gefixed.quote:
Ja, alweerquote:
Genoeg mensen die dat niet zouden doen, dus liefquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel zo sportief. Goedkoop deurtje á 70 euro, iedereen een 10 ingelegd en gefixed.
al even hoorquote:
quote:
Ik denk dat de huisbaas van hen dat niet zo gewaardeerd had.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat niet zouden doen, dus lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |