je zou de kost moeten gunnen die dat fatsoen niet hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat de huisbaas van hen dat niet zo gewaardeerd had.En daarnaast, het is wel goed fatsoen om iets wat je sloopt te repareren.
mijn curry is er netquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:33 schreef TheFamousMan het volgende:
Pjezza Vegetale volgens mij
eventjes kiek'n.
vindaloo lamb (gaf ik je ook als tipquote:
Hoi Trevquote:
trevskequote:
Cool, nog nooit geprobeerd. Eet smakelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
vindaloo lamb (gaf ik je ook als tip)
tis een kliene curry dus al bijna opquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool, nog nooit geprobeerd. Eet smakelijk![]()
En dan eet je het toch? Kon je niet bestellen zonder tomaat danquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis een kliene curry dus al bijna op![]()
er zit wel tomaat in dus ik zal onder de rode vlekken zitten straks (niet mijn kleren omdat ik niet kan eten maar allergie)
trevquote:
ja want lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan eet je het toch? Kon je niet bestellen zonder tomaat dan
Fair enough als je allergie maar niet te erg isquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want lekker![]()
nee zit in de saus wat die vindaloo zijn smaak geeft
beetje rode vlekken meer niet , en dan eet je de stukjes tomaat al niet eens opquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough als je allergie maar niet te erg is
Ooh, maar niet dat je stikt ofzo dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
beetje rode vlekken meer niet , en dan eet je de stukjes tomaat al niet eens op
Ben ik nou de batsbaas, of wat zeg je me nou?quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
MPG
eehhmm..
*zet leesbril op *
nee johquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, maar niet dat je stikt ofzo dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |