ik waarschijnlijk zatquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele goeieavond.
Hoe gaan wij het weekend in?
Je moet ook niet teruglezenquote:
Oh, ik dan ookquote:
huh?quote:
want naar de klotuh gaan is alles kapot maken?quote:
Je bent even weg en dan zijn er gemiddeld weer twee nieuwe topics. Ik ga niet alles teruglezen.quote:
Dat doe ik volgens mij al maanden niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent even weg en dan zijn er gemiddeld weer twee nieuwe topics. Ik ga niet alles teruglezen.
Dat begrijp ik. Ik lees ook nooit SC's terug omdat het vaak ook geen zin heeftquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent even weg en dan zijn er gemiddeld weer twee nieuwe topics. Ik ga niet alles teruglezen.
daar ben ik al een tijdje geleden mee gestoptquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ziekjes. Ik had gisterenavond al een beetje verhoging en vanochtend een beetje koorts. Veel snotteren en niesen natuurlijk. Even de hoorcolleges vanochtend nog bezocht, nu even vlug uitzieken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meneer met dat heerlijke zwoele accent![]()
Goedenavond
Ik ga moe het weekend inJij dan?
Voor de TV met een goede film en pantoffels dus.quote:
quote:
game ze phenoquote:
Het betere werk.quote:
In mijn belevingswereld wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
want naar de klotuh gaan is alles kapot maken?
Geen zin inquote:
Klinkt niet slechtquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor de TV met een goede film en pantoffels dus.
Oeh, geilquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ziekjes. Ik had gisterenavond al een beetje verhoging en vanochtend een beetje koorts. Veel snotteren en niesen natuurlijk. Even de hoorcolleges vanochtend nog bezocht, nu even vlug uitzieken.
Dus in plaats van een zwoele stem een rauwe nu.
[..]
Voor de TV met een goede film en pantoffels dus.
je komt dit weekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik dan ookMet een gewonnen weekendje weg
Echt, ik lees SC's nooit terug en heb niet het gevoel dat ik echt iets mis hoor. Maak je geen zorgenquote:
uitermate beperkendquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het betere werk.
[..]
In mijn belevingswereld wel.
Sorryquote:
doe die maar niet in een envelopquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, geilEen hese stem met zwoel accent
En lekker uitzieken jijZal ik je kippensoep opsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |