gaten is misschien overdreven maar het maakt je neus echt wel stukquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef PeZu het volgende:
je kan chronisch onstekingen krijgen in je neus en holtes maar gaten daar heb ik nog nooit van gehoord als zijne waarheid meer een broodje aap/afschrik verhaal
As ge 't nie meer wit, dan pakte maar dn kit!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon dichtpleuren met wat pur
ja een maat van me sprong een keer van de eiffeltoren, barste in stukje, hebben ze hem in elkaar geplakt, deed wel veel pijn maar kwam weer helemaal goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een vriend van me is 23, en had zo veel gesnoven dat hij een gat in z'n neustussenschot had en moest 'm dicht laten maken, er werd een plastic plaatje ingezet ofzo, groeit vanzelf weer dicht
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ikik weet waar ik over praat
Trouwens ik heb me net echt ongans gevreten aan die overheerlijke kippenragout
en eigenlijk moet ik nog 2 wassen ophangen
Laat je werkster beter haar best doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
Klinkt goed, zelfgemaakte ragout
Bluh, wassen ophangenIk moet morgen wassen draaien en stofzuigen enzo
ja dat zeg ik chronische ontstekingen veroorzaakt door beschadigd weefselquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gaten is misschien overdreven maar het maakt je neus echt wel stuk
Het gaat vast over voor je een meisje bentquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:02 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, gaat wel over. Ben het wel gewend eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Velletje pleepapier oprollen en erin stouwen.quote:
wat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een maar van sprong een keer van de eiffeltoren, barste in stukje, hebben ze hem in elkaar geplakt, deed wel veel pijn maar kwam weer helemaal goed
Ja, maar mijn werkster zit al 6 jaar in Engelandquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laat je werkster beter haar best doen
zie de editquote:
beste is idd, een propje papier. watje erin te doenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Velletje pleepapier oprollen en erin stouwen.
Dat heb ik vanaf het begin al gedaanquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Velletje pleepapier oprollen en erin stouwen.
blughquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
Klinkt goed, zelfgemaakte ragout
Bluh, wassen ophangenIk moet morgen wassen draaien en stofzuigen enzo
Ik wel. ZIjn gokquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze was zo subtiel, no one noticed...
Succes meisquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
blugh
Ik ga toch even de was naar boven sjouwen.... of ik het red alles op te hangen zie ik dan wel weer
tot straks W:
gaat het padre?quote:
Alweer?quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Stuart het volgende:
Zo, na een hoop bloed en vies bloed slijmis het gestopt en ik leef nog
bonkjes en sliertjesquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Stuart het volgende:
Zo, na een hoop bloed en vies bloed slijmis het gestopt en ik leef nog
ik heb zo vaak bloedneuzen gehad vroeger dat ik ze soms wel eens misquote:
Ik heb en had ze ook heel veel. Honderden. Ik zou ze niet missen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zo vaak bloedneuzen gehad vroeger dat ik ze soms wel eens mis
dicht branden helpt niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb en had ze ook heel veel. Honderden. Ik zou ze niet missen hoor
Geen idee, ga nooit naar de dokter ervoor. Daar kom ik al genoeg voor andere dingenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dicht branden helpt niet?
bij mij deed dat ook niks, gelukkig heb ik ze al jaren slechts sporadisch
Knuff en niet te veel piekeren!quote:
Sortedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff en niet te veel piekeren!![]()
bij de een helpt het echt super goed dus je kan als je er veel last van hebt toch even naar vragenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ga nooit naar de dokter ervoor. Daar kom ik al genoeg voor andere dingen
Het klinkt onprettigquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij de een helpt het echt super goed dus je kan als je er veel last van hebt toch even naar vragen![]()
ik was tot vorig jaar in een hele lange tijd niet bij de dok geweest, nu kom er er te vaak
Was dat maar zo makkelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff en niet te veel piekeren!![]()
ja viel wel mee, bij m ij is het 3x gedaan toen ik nog jong was voelde er niks van maar hielp ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt onprettig
Ik kom er minstens 6x per jaar. Meestal vaker
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Veel kerstballen en pieken enzo
en een lading spuitsneeuwquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Veel kerstballen en pieken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |