ik heb zo vaak bloedneuzen gehad vroeger dat ik ze soms wel eens misquote:
Ik heb en had ze ook heel veel. Honderden. Ik zou ze niet missen hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb zo vaak bloedneuzen gehad vroeger dat ik ze soms wel eens mis
dicht branden helpt niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb en had ze ook heel veel. Honderden. Ik zou ze niet missen hoor
Geen idee, ga nooit naar de dokter ervoor. Daar kom ik al genoeg voor andere dingenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dicht branden helpt niet?
bij mij deed dat ook niks, gelukkig heb ik ze al jaren slechts sporadisch
Knuff en niet te veel piekeren!quote:
Sortedquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff en niet te veel piekeren!![]()
bij de een helpt het echt super goed dus je kan als je er veel last van hebt toch even naar vragenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ga nooit naar de dokter ervoor. Daar kom ik al genoeg voor andere dingen
Het klinkt onprettigquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij de een helpt het echt super goed dus je kan als je er veel last van hebt toch even naar vragen![]()
ik was tot vorig jaar in een hele lange tijd niet bij de dok geweest, nu kom er er te vaak
Was dat maar zo makkelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knuff en niet te veel piekeren!![]()
ja viel wel mee, bij m ij is het 3x gedaan toen ik nog jong was voelde er niks van maar hielp ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt onprettig
Ik kom er minstens 6x per jaar. Meestal vaker
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Veel kerstballen en pieken enzo
en een lading spuitsneeuwquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Veel kerstballen en pieken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |