Het klinkt nu helemaal alsof ze deze boer net onder de brug vandaan hebben geplukt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, geilEen hese stem met zwoel accent
En lekker uitzieken jijZal ik je kippensoep opsturen?
Cup a soup kan primaquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe die maar niet in een envelop
wil je dat ie nog zieker wordt ofzoquote:
Haal even van die keelsnoepjes van Vix of Dampo met honing citroen smaak, daar zit iets in tegen keelpijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het klinkt nu helemaal alsof ze deze boer net onder de brug vandaan hebben geplukt.
Vertel me maar liever alle huis-tuin-en-keukenmiddeltjes tegen een kriebelige en rauwe keel, zodat ik dat kan fixen.
Ik vind het wel een fijn idee, je weet precies waar je aan toe bent als alles kapot is.quote:
Slecht onderzoek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef PeZu het volgende:
SHOCKKEND![]()
'Roodharigen blijken gewone mensen'
Uitgegeven: 10 december 2010 12:29
Laatst gewijzigd: 10 december 2010 12:43
BAARN - Patiënten met rood haar blijken niet veel te verschillen van andere patiënten. Dat concluderen vier chirurgen na een korte studie.
© Gezondheidsnet
Jaarlijks publiceert the British Medical Journal in het kerstnummer een grappige bijdrage. Dit jaar gaat het over oude 'fabels' die over roodharige patiënten de ronde doen.
Zo zouden roodharige patiënten meer bloeden, een verlaagde pijndrempel hebben en een groter risico lopen op het krijgen van een hernia. Maar dat blijkt dus allemaal niet waar.
Roodharigen mogen pijn misschien iets scherper voelen, maar de feiten ondersteunen niet de reputatie die mensen met rood haar hebben.
De chirurgen vonden namelijk geen aanwijzingen dat roodharige patiënten meer zouden bloeden en meer kans zouden hebben op een hernia. Wel werd gevonden dat mensen met rood haar gevoeliger zijn voor kou en hitte.
but they have no soul
Oh, hebben we jou weer met je smaakgedoequote:
wel als je blijft overnachtenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryIk maakte een grapje
Ik ben super moe, dus dan slaap ik om 10 uur vanavond en ik gok dat daar die matrassen bij jou niet voor bedoeld zijn
Gadverdamme, van die gore strepsils zekers? Dan ga ik nog liever dood. *dramatisch*quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Haal even van die keelsnoepjes van Vix of Dampo met honing citroen smaak, daar zit iets in tegen keelpijnEn genoeg vitamientjes
En kippensoep natuurlijk
maar daar ging het niet om heh dappere dodoquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind het wel een fijn idee, je weet precies waar je aan toe bent als alles kapot is.
als je het water er niet bij doet welquote:
Nee, ben te moe, moet echt even bijkomen, heb echt een klote week gehadquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als je blijft overnachten![]()
maar dat gaat toch al niet want je hebt zondag toch de meet met fles en LL
mensen die cup a soup daadwerkelijk te drinken vindenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, hebben we jou weer met je smaakgedoe![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gadverdamme, van die gore strepsils zekers? Dan ga ik nog liever dood. *dramatisch*
Vitamientjes en kippensoep heb ik al in huis.
Dappere Dodo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar daar ging het niet om heh dappere dodo
dus ook geen meet met LLquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ben te moe, moet echt even bijkomen, heb echt een klote week gehad
Mensen die hun mening opdringenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die cup a soup daadwerkelijk te drinken vinden_!
Fles wel, die smste me netquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ook geen meet met LL![]()
weet ze het al?
Ik ga denk ik een fles Jagermeister openbreken en dat als substituut gebruiken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan van die keelsnoepjes van de C1000 en dan suikervrij met menthol
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een fles Jagermeister openbreken en dat als substituut gebruiken.Goed voor de keel, goed voor de slaap.
Leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb zaterdag een minimeet met friemel en biekske
dan doe je er toch lekker niets meequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mensen die hun mening opdringenEn ja dat doe je, en net iets te vaak
Nicequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb zaterdag een minimeet met friemel en biekske
als je die leeg maakt vandaag dan heb je iig een nachtrustquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een fles Jagermeister openbreken en dat als substituut gebruiken.Goed voor de keel, goed voor de slaap.
mooi hehquote:
Als je ziek bent krijgt je lever toch al een opstootje omdat die afvalstoffen moet verwerken. Dan kan ik er nog wel wat bij opgooien.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat kan ook natuurlijk
Niet te veel he?
Dacht je serieus dat ik me iets daarvan aantrek? Maar iemand die bijvoorbeeld een Naatje de les leest over meningen opdringen zou ook wel eens naar zichzelf mogen kijkenquote:
Bel me maar als ik je in het ziekenhuis moet opzoekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je ziek bent krijgt je lever toch al een opstootje omdat die afvalstoffen moet verwerken. Dan kan ik er nog wel wat bij opgooien.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceMaar dat doe je wel vaker
![]()
Het is een liter fles, dus daar ga ik wel iets meer dan op doen dan slapen, mij kennende.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je die leeg maakt vandaag dan heb je iig een nachtrust
Als ik een keer een kloon ga maken vind ik dat wel een passende naam.quote:
Breng je dan kippensoep mee?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bel me maar als ik je in het ziekenhuis moet opzoeken
ik neem meestal het gene wat anderen en vooral ik zelf hierop inet zeg niet zo heel serieusquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dacht je serieus dat ik me iets daarvan aantrek? Maar iemand die bijvoorbeeld een Naatje de les leest over meningen opdringen zou ook wel eens naar zichzelf mogen kijken
watjequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is een liter fles, dus daar ga ik wel iets meer dan op doen dan slapen, mij kennende.
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Breng je dan kippensoep mee?
ik vraag me nu af waarvan het isquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is een liter fles, dus daar ga ik wel iets meer dan op doen dan slapen, mij kennende.
[..]
Als ik een keer een kloon ga maken vind ik dat wel een passende naam.
Wat jij wilt johquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik neem meestal het gene wat anderen en vooral ik zelf hierop inet zeg niet zo heel serieus
die hebben ze ook wel in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Breng je dan kippensoep mee?
Dat niet. Ik heb de neiging om dan vrienden van mij om 3 uur 's nachts dronken op te bellen en te gaan trollen.quote:
er valt mij hier ook wel meer op, en als me het niet bevalt negeer ik het gewoon, maw zeur niet zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat jij wilt johIk wijs je alleen even op iets wat me opvalt
Even opwarmen daar op een gasbrandertje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UiteraardZelfgemaakte, want die hoeft niet met de post
Kinderserie dacht ik.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat niet. Ik heb de neiging om dan vrienden van mij om 3 uur 's nachts dronken op te bellen en te gaan trollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ja dat denk ik ook, ff googlenquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even opwarmen daar op een gasbrandertje.
[..]
Kinderserie dacht ik.
Ziekenhuisvoer is over het algemeen niet echt een culinair hoogstandje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben ze ook wel in het ziekenhuis
Sorry, maar als ik iemand een zeikerd vind dan ben jij dat welquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
er valt mij hier ook wel meer op, en als me het niet bevalt negeer ik het gewoon, maw zeur niet zo
Nou, enormquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidompidom*
leuk he.. zo'n internet forum??
Doorgaans wel jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidompidom*
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik iemand een zeikerd vind dan ben jij dat welDus maw, doe lekker normaal man
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Barretje80 het volgende:
*pompidompidom*
ja daaahaaag marijkequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik iemand een zeikerd vind dan ben jij dat welDus maw, doe lekker normaal man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |