abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89688060
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:04:21 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89688103
Er heeft nog nooit iemand een date met mij afgezegd geloof ik. Maar ik denk dat we picardmike wel kunnen raadplegen, die heeft echt een hele lijst!
Gourmetten of steengrillen?
pi_89688182
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef Silenus het volgende:
Er heeft nog nooit iemand een date met mij afgezegd geloof ik. Maar ik denk dat we picardmike wel kunnen raadplegen, die heeft echt een hele lijst!
:) Het gaat mij er vooral om dit te voorkomen.
Na deze smoes had ik echt zoiets van nou moe |:(
  woensdag 8 december 2010 @ 19:07:21 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89688239
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:) Het gaat mij er vooral om dit te voorkomen.
Na deze smoes had ik echt zoiets van nou moe |:(
Ik zou vooral beledigd zijn. Niet dat ze wil afzeggen, want boeiend...zij weet niet wat ze mist..maar dat ze dus denkt dat jij daadwerkelijk zo onnozel bent om die smoes te geloven.
pi_89688457
TerugVindSmoes :W
pi_89688569
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zou vooral beledigd zijn. Niet dat ze wil afzeggen, want boeiend...zij weet niet wat ze mist..maar dat ze dus denkt dat jij daadwerkelijk zo onnozel bent om die smoes te geloven.
:') Degene maakte gebruik van mijn zorgzame kant....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89688588
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef GlenSpey het volgende:
TerugVindSmoes :W
En nieuwe datum geprikt?
pi_89688984
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Engel- het volgende:

[..]

En nieuwe datum geprikt?
Nee. Ze is ziek en denkt pas volgende week ergens weer beter te zijn. Ze heeft er al vaker mee te maken gehad blijkbaar (soort allergie). Zal dus wel na het weekend pas worden en dan is het maar weer te hopen dat dat ergens 's avonds na het werk ingepland kan worden.
Ik zal er dus maar weer een hele extra week geduld over uitoefenen, want ze zegt wel dat het haar heel leuk lijkt als er meer zou ontstaan...
Maargoed, ondertussen ben ik wel weer gewoon berichten aan het versturen op RP... want helemaal twijfelloos ben ik er ook weer niet over... kan het ook niet laten om er ergens toch enigszins teleurgesteld over te zijn. Kan zij verder ook niks aan doen, daar geef ik jullie bij voorbaat al gelijk in ;) maar toch als het er eenmaal zit gaat het (bij mij) moeilijk weer weg.

[ Bericht 4% gewijzigd door GlenSpey op 08-12-2010 19:34:19 ]
pi_89689147
Heuj!
pi_89690780
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor als ik het niet dacht.. zit ik me er de hele week al op te verheugen (en vandaag zelfs letterlijk de uren af te tellen) en nu is mijn date opeens ziek, waardoor de kans groot is dat het morgen niet doorgaat.
Noem me gerust wantrouwend, maar als iets zo kort vantevoren afgezegd wordt heb ik altijd het idee dat diegene er gewoon geen zin in heeft. Het zal ongetwijfeld waar zijn hoor... maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets dergelijks meemaak. Morgenvroeg laat ze weten of het definitief niet doorgaat. Maar weet nu al dat ik er eigelijk niet zo'n trek in heb het maar weer 'een weekje te verzetten' ofzo. Die lakse mentaliteit komt me echt de strot uit in dit soort gevallen.

Dit soort dingen word ik nou echt hoorndol van }:|
Zonder nu zout in de wonden te willen strooien; doodzonde dat niemand de weddenschap aan wilde nemen ;(.
I was an atheist until I realized I was God
pi_89691494
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef Silenus het volgende:
Afzeggen ben ik vrij principieel in; het wordt simpelweg niet geaccepteerd.
Enige uitzondering zou eventueel een overleden (direct) familielid zijn ofzo.
Zelfs een been breken zou nog geen excuus zijn, geef dan maar gewoon door welk ziekenhuis en dan kom ik er aan.

Niet dat ik nu zo'n onmogelijk mannetje ben, maar ik kan me simpelweg géén reden bedenken om af te zeggen tenzij de interesse onvoldoende is.
Stel dat iemand haar een dozijn Louis Vuitton tasjes gratis aan zou bieden waarvoor ze (bijvoorbeeld) alleen even naar Utrecht hoeft te rijden.
100% dat ze dán ook gewoon zal gaan, ondanks werk/andere afspraken/een verkoudheidje/vermoeidheid/etc.

Als dat echter wel een reden is om een date af te zeggen, kun je dus wel stellen dat een paar tassen meer voor haar betekenen dan jouw persoontje.
Geen probleem, maar dan lijkt me een verdere voortzetting ook niet de moeite waard.

Mocht ze vervolgens extreem veel moeite doen om me alsnog "terug te winnen" dan is er eventueel nog wel een tweede kans mogelijk, maar mocht het dan nog een keer voorkomen is het ook écht *baf* cold turkey negeerstand.

Heeft me tot nu toe 2 vriendschappen en 1 zéér interessante dame gekost maar nog geen moment spijt van gehad.
pi_89691841
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb ooit iemand in de kou laten staan ergens op Rotterdam centraal omdat ik in slaap gevallen was na een dag verhuizen, ik heb haar nog wel opgebeld, maar ze was zo kwaad, dat ik geen goed meer kon doen. :o
Terwijl het oprecht niet zo bedoeld was. :{
pi_89691896
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb ooit iemand in de kou laten staan ergens op Rotterdam centraal omdat ik in slaap gevallen was na een dag verhuizen, ik heb haar nog wel opgebeld, maar ze was zo kwaad, dat ik geen goed meer kon doen. :o
Terwijl het oprecht niet zo bedoeld was. :{
Wow... heeft zij even geluk gehad :o
pi_89691968
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wow... heeft zij even geluk gehad :o
Wow, doe jij even zielig. :)
Je kunt ook normaal reageren. :)
pi_89692068
:W

Ben ik weer...toch niets geworden met mijn date. Zo'n beetje 1,5 maand samen gedate, was zeer gezellig samen, maar uiteindelijk bleef de echte vonk toch uit.

Binnenkort de datingprofielen maar weer eens activeren >:O
pi_89692685
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Enige uitzondering zou eventueel een overleden (direct) familielid zijn ofzo.
Zelfs een been breken zou nog geen excuus zijn, geef dan maar gewoon door welk ziekenhuis en dan kom ik er aan.

Niet dat ik nu zo'n onmogelijk mannetje ben, maar ik kan me simpelweg géén reden bedenken om af te zeggen tenzij de interesse onvoldoende is.
Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.

Misschien heeft zij zat interesse maar had ze een bepaald idee bij de date en kan dat dus door bv gebroken been niet doorgaan. Dat zij dan ms niet op dezelfde praktische wijze denkt als in 'dan maar in het ziekenhuis' betekend niet dat ze geen interesse heeft... kan gewoon een andere opvatting/denkwijze er over hebben en gewoon 'de' date zoals zij het ziet 'moeten' opschuiven. En ms is ze iets onzeker en denkt ze dat je niet naar ziekenhuis wilt komen.

Ik lees nu paar topics mee maar zie nogal vaak een zwart/witte visie en een totaal gebrek aan inleving in de ander.... wordt meer geanalyseerd op basis van eigen logica...

Je date niet met jezelf he.... dat wat jij 'logischerwijs' zou doen is niet wat bij een ander hoeft op te komen.
pi_89692765
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wow, doe jij even zielig. :)
Je kunt ook normaal reageren. :)
Sorry ik dacht even hardop. Zoals meerdere heb ik vorig jaar eea gelezen van jou en ik vind je beetje een creep.
pi_89693551
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Sorry ik dacht even hardop. Zoals meerdere heb ik vorig jaar eea gelezen van jou en ik vind je beetje een creep.
Dat maakt jou een complete psychopaat in mijn ogen, en zo hebben we allemaal onze mening.
Gelukkig geldt wat je doet meer dan wat je anoniem op een forumpje zegt. :)
pi_89694045
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.

Misschien heeft zij zat interesse maar had ze een bepaald idee bij de date en kan dat dus door bv gebroken been niet doorgaan. Dat zij dan ms niet op dezelfde praktische wijze denkt als in 'dan maar in het ziekenhuis' betekend niet dat ze geen interesse heeft... kan gewoon een andere opvatting/denkwijze er over hebben en gewoon 'de' date zoals zij het ziet 'moeten' opschuiven. En ms is ze iets onzeker en denkt ze dat je niet naar ziekenhuis wilt komen.

Ik lees nu paar topics mee maar zie nogal vaak een zwart/witte visie en een totaal gebrek aan inleving in de ander.... wordt meer geanalyseerd op basis van eigen logica...

Je date niet met jezelf he.... dat wat jij 'logischerwijs' zou doen is niet wat bij een ander hoeft op te komen.
Nou ik vind het niet meer dan logisch zo zwart wit te denken. Ik doe dat normaal gesproken ook. De eerste dame die ik sprak op een datingsite, had ik telefonisch contact mee we zouden wat afspreken. Ze belde mij op met het verhaal dat ze voorlopig niet kon dat omdat ze in moest vallen op een kindercreche voor een leidingegevende manager. Dat kan natuurlijk, maar toen ik vroeg wanneer ze wel kon zei ze(waarschijnlijk door de spanning) over 2mnd pas. Toen heb ik het er gewoon bij laten zitten en heb haar nooit meer gesproken.

Later kwam ik iemand anders tegen, leuk mee gepraat alleen was ze na een tijdje ziek geworden, ze kon nog wel alles doen enzo. Toen ik vroeg of ze naar het rp feest ging wist ze het nog niet zeker, nou ja jammer dan. Maar ik gaf haar wel alvast een waarschuwing want ze was ondertussen al 4weken ziek ofzo en ze vondt het niet echt boeiend details te geven wat ze nou had. Ik wou daarentegen best eventjes wachten tot ze beter was, maar dan wil ik wel een update hoe het met haar gaat en dat gaf ik aan in die waarschuwing. Maar ik moest elke keer maar weer vragen, hoe het met haar ging en vond het vreemd dat ze uit zichzelf niks zei. Maarja ik dacht een beetje karakter tonen en dus ging het nog een maand verder, op een gegeven moment had ik niks meer te zeggen eigenlijk, maar ze was nog steeds ziek. Toen had ik een mail gestuurd dat ze onderhand toch wel wat meer kon vertellen over haar ziekte en als dat niet doet ik er mee kap. Toen vatte ze dat verkeerd op, maar ik vind dat een vrouw niet automatisch van een man mag verwachten dat hij bijna 2mnd op haar wacht, zonder iets over je eigen ziekte te vertellen. Ze kon mij tenminste op de hoogte houden.

Daarna sprak ik een meid die begon heel raar, stuurde mij deze foto en nog eentje van ijsklontjes over haar borsten.

SPOILER
Maar die zag ik niet echt zitten, ze kwam wel heel erg sletterig over. Maar die dacht dat ze er al was door deze foto's te sturen en liet het eveneens doodbloeden. Een paar maanden later hadden we er allebei geen zin meer in, ze kwam antillianen tegen en ik weer andere met mooie smoezen. Na deze teleurstellingen kwam ik op een andere site waar het er heel anders aan toe ging en ik een paar one-night stands aan over gehouden heb. Maar dat was meestal niet meer dan een blowtje draaien en batsen.
UITGESCHREVEN
pi_89694385
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef VacaLoca het volgende:

Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.
Maar om je gerust te stellen; ik zou in een dergelijk hypothetisch geval sowieso zelf met het voorstel komen om naar het ziekenhuis te rijden.

En wat in godsnaam jouw nuance verschil is tussen een date afzeggen en verplaatsen is me trouwens een raadsel :?.
Als het immers afgezegd wordt zonder een andere datum voor te stellen hóef ik toch niet eens meer iets af te kappen? Dan kómt er immers sowieso geen date meer toch?

En dat ik bij dergelijke zaken op basis van mijn eigen logica handel lijkt me nogal logisch.
Als ze daar niet mee om zou kunnen gaan heeft daten immers geen nut.
Want wat is het doel van een date? In de meeste gevallen toch een langdurige relatie.
En als iemand geen begrip kán of wíl opbrengen voor, in dit geval mijn logica, hoeveel kans van slagen heeft die eventuele langdurige relatie dan überhaupt?

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 08-12-2010 22:24:19 ]
pi_89694571
quote:
15s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.
Maar om je gerust te stellen; ik zou in een dergelijk hypothetisch geval sowieso zelf met het voorstel komen om naar het ziekenhuis te rijden.

En wat in godsnaam jouw nuance verschil is tussen een date afzeggen en verplaatsen is me trouwens een raadsel :?.
Als het immers afgezegd wordt zonder een andere datum voor te stellen hóef ik toch niet eens meer iets af te kappen? Dan kómt er immers sowieso geen date meer toch?

En dat ik bij dergelijke zaken op basis van mijn eigen logica handel lijkt me nogal logisch.
Want wat is het doel van een date? In de meeste gevallen toch een langdurige relatie.
En als iemand geen begrip kán of wíl opbrengen voor, in dit geval mijn logica, hoeveel kans van slagen heeft die eventuele langdurige relatie dan überhaupt?
Nope, username veranderen is zinloos, het is namelijk geen kloon van mij...
pi_89695370
Ik zie echt een explosieve groei van vrijgezellen moeders op dating sites!

wat verwachten ze dat de nieuwe partner even de cadeau's koopt?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  woensdag 8 december 2010 @ 21:22:50 #23
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_89695534
Ben nu sinds een week of 2 ook aan het internetdaten.
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
Iemand tips voor een goeie hook waardoor vrouwen wel reageren?
pi_89695699
quote:
15s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik vraag me af: Hoe jij zou reageren als een meisje totaal niet opgedirkt op een date verschijnt???
pi_89695730
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
gratis site of betaald?
bij gratis sites heb ik dit probleem ook heel erg. damens hebben zoiets van het is toch gratis
merendeel voor de lol ingeschreven enz..
pi_89695798
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef CecilBDemented het volgende:
gratis site of betaald?
bij gratis sites heb ik dit probleem ook heel erg. damens hebben zoiets van het is toch gratis
merendeel voor de lol ingeschreven enz..
hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....
pi_89695853
quote:
Zijn het wel actieve profielen?
pi_89696245
quote:
Een groet bovenaan die past bij haar uiterlijk en foto's.(sommige willen liever HEY andere weer HOI en andere weer wat anders) Wat beter werkt is trouwens, de groet in 1 zin met het complimentje te schrijven heb ik gemerkt.Daarna een complimentje geven, daarna iets over jezelf vertellen, daarna weer terugkomen op het complimentje, daarna je mail er in verpakken en koppelen aan het complimentje(met iets wat je opviel in haar profiel) en dan ben je al 10 regels(2 alinea's) verder zodat je kan afsluiten en "gepast" zoals bij de groet gedag kan zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 08-12-2010 21:40:58 ]
UITGESCHREVEN
pi_89696301
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:

[..]

hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....
ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.
maar vrouwen krijgen echter belachelijk veel berichten op dating sites!
dat je berichtje soms gewoon onder sneeuwt.

veelal krijgen ze domme berichten waardoor vaak de leuke berichten er tussendoor schieten!
vriendin van mij had zich ingeschreven had binnen een uur 726 berichten van mannen.
en de inhoud ervan echt niet normaal soms
pi_89696482
quote:
1s.gif[b] Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef picardmike het Na deze teleurstellingen kwam ik op een andere site waar het er heel anders aan toe ging en ik een paar one-night stands aan over gehouden heb. Maar dat was meestal niet meer dan een blowtje draaien en batsen.
Op de een of andere manier denk ik altijd dat die verhalen van jou echt zijn, maar dat je de one night stands erbij verzint om toch niet helemaal kansloos over te komen :')
maar we lezen het wel met plezier hoor!

Ik heb eerder het idee dat je al die tijd dolgraag een date wil, maar dat het telkens spaak loopt omdat je over de chat geen goede indruk maakt, de dames niet ronduit nee durven te zeggen en daarom met smoezen komen en dat dit je mateloos frustreert.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 8 december 2010 @ 21:41:07 #31
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_89696515
Zit op RP. Heb het probleem met zowel betalende leden als niet-betalende leden.

Verder komt de manier van Mike me een beetje 'kiss-asserig' over, niet?. Heb het tot nu toe meestal als volgt gedaan:

Reden waarom ik reageerde op r profiel, beetje teasen (grappen maken) over rare dingen in r profiel/foto's, vertellen wat me aanspreekt in r profiel, waar ik zelf naar op zoek ben, vraag (of meerdere vragen) over dingen die ik graag van haar als persoon wil weten om na te gaan of ze inderdaad wel in de richting komt van wat ik zoek.

Verder heb ik in eerste instantie wel m'n mailadres meegestuurd, maar daar ben ik nu vanaf gestapt om te kijken of dat misschien wat oplevert.
pi_89696550
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.

veelal krijgen ze domme berichten waardoor vaak de leuke berichten er tussendoor schieten!
vriendin van mij had zich ingeschreven had binnen een uur 726 berichten van mannen.
en de inhoud ervan echt niet normaal soms
Dat lijkt mij sterk. Ik kan razend snel lezen en de leuke berichtjes krijgen gelijk antwoord terug. De rest echter blijft liggen tot ik zin heb om daar iets voor te tikken.
pi_89696608
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Ik vraag me af: Hoe jij zou reageren als een meisje totaal niet opgedirkt op een date verschijnt???
Naja, 2 opties:

Is ze lelijk zonder het opdirken?
Zo ja? Dag hoor, daahaag.
Zo nee? Thank god, een naturel mooie vrouw!

Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?

En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen :D.
pi_89696683
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:
Naja, 2 opties:

Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?

En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen :D.
A :7 dan kan ik dus wel gewoon na het juichen bij mijn bro gaan daten! ^O^
pi_89697029
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Aikara het volgende:
Zit op RP. Heb het probleem met zowel betalende leden als niet-betalende leden.

Verder komt de manier van Mike me een beetje 'kiss-asserig' over, niet?. Heb het tot nu toe meestal als volgt gedaan:

Reden waarom ik reageerde op r profiel, beetje teasen (grappen maken) over rare dingen in r profiel/foto's, vertellen wat me aanspreekt in r profiel, waar ik zelf naar op zoek ben, vraag (of meerdere vragen) over dingen die ik graag van haar als persoon wil weten om na te gaan of ze inderdaad wel in de richting komt van wat ik zoek.

Verder heb ik in eerste instantie wel m'n mailadres meegestuurd, maar daar ben ik nu vanaf gestapt om te kijken of dat misschien wat oplevert.
Ja dat deed ik op het begin ook en normaal werkt dat ook in reallife maar op datingsites wordt je al snel als idioot gezien en de vrouwen hebben geen gevoel voor humor en raak je al snel verstrikt in het "geen interesse", maak maar een grapje, weer geen interesse ik blok je spel. En uiteindelijk gaat het er om wat je over jezelf vertelt maar aangezien ik dat niet bij iedereen ga doen, vol blijheid en overtuiging met 10 regels omdat ik mezelf niet zo super belangrijk vindt. Moet je wat uitbesteden.

Een andere methode is de "valerio" methode en daar kan silenus je wel wat over vertellen.
UITGESCHREVEN
pi_89697057
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, 2 opties:

De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 21:55:54 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89697316
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef picardmike het volgende:
Een andere methode is de "valerio" methode en daar kan silenus je wel wat over vertellen.
Eh, wat is de valerio-methode dan? :')
pi_89697366
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

De grenzen van arrogantie opzoeken.
UITGESCHREVEN
pi_89697779
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen? :')
pi_89697831
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:03 schreef Neelix het volgende:

[..]

Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen? :')
B-)
pi_89699587
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef -Engel- het volgende:

[..]

A :7 dan kan ik dus wel gewoon na het juichen bij mijn bro gaan daten! ^O^
Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.
pi_89699614
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef Lamon het volgende:

[..]

De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens. :)
Geen idee, opgelost in ieder geval.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:39:55 #43
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89699861
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.
Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:41:31 #44
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_89699950
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...
pi_89700016
quote:
3s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.
In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weer ;)
pi_89700155
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:

In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weer ;)
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nog :o.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:47:49 #47
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89700290
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Aikara het volgende:

[..]

Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...
Mijn ervaring van tot nu toe 3 dagen rp is dat 95% van de berichten meteen afvallen door heel uitlopende redenen. Ik heb geen ervaring met eerste berichten schrijven want dat is nog nooit nodig geweest maar iemand kan al op hele kleine dingen afknappen.
De oké vrouwen kunnen nou eenmaal op internet kritisch zijn.
pi_89700324
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.
pi_89700443
quote:
11s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef kastanova het volgende:
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nog :o.
Oja ~O>

SPOILER
  woensdag 8 december 2010 @ 22:51:22 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89700475
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 22:52:57 #51
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89700556
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
pi_89700636
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren. ;)
  woensdag 8 december 2010 @ 22:56:41 #53
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89700746
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren. ;)
Haha ik dacht zeg het maar niet hardop :D
pi_89700934
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Haha ik dacht zeg het maar niet hardop :D
Waar ben je bang voor?
  woensdag 8 december 2010 @ 23:08:48 #55
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89701355
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Waar ben je bang voor?
Dacht laat maar eens verstandig zijn en mijn mond houden. Is hier soms makkelijker als je geen zin hebt in een discussie :')
pi_89701658
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Oja ~O>

SPOILER
SPOILER
pi_89701703
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hier :'(.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:29:14 #58
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89702243
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hier :'(.
Hij zegt dan ook als je zelfverzekerd doet. Bijdehand arrogant is dan weer een vak apart. :')
  woensdag 8 december 2010 @ 23:36:46 #59
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89702608
quote:
8s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zonder nu zout in de wonden te willen strooien; doodzonde dat niemand de weddenschap aan wilde nemen ;(.
Ik wil altijd graag met je wedden hoor, als je ten minste een beetje kredietwaardig bent. Natuurlijk kent alles wel een ratio : we wedden ten slotte ook niet 1:1 dat Ajax in en van Milaan wint met 5-0.
Overal verstand van.
pi_89704308
quote:

Maar d'r zit niets tussenin ofzo :?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_89704493
quote:

[..]

en wat als je niet kan huilen?
  donderdag 9 december 2010 @ 00:23:27 #62
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89704614
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Maar d'r zit niets tussenin ofzo :?
Jawel maar het leek mij nogal onnodig om alles op te noemen aangezien je dat zelf wel kan bedenken.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

en wat als je niet kan huilen?
Dan ben je een zeurpiet
pi_89705563
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]
Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_89705680
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.
Ik mail niet superveel gelukkig! alleen als een profiel en foto mij echt aanspreken.
dus ik krijg in 75% van de gevallen dan ook wel een antwoord terug!.

meiden hebben volgens mij ook een oog voor de copy/paste berichten dus dat werkt sowieso niet.
al krijg ik die soms ook wel :P

dan staan er dingen in die niet op mij van toepassing zijn! :P
  donderdag 9 december 2010 @ 15:14:07 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89721262
Die copy past berichten zijn echt verschrikkelijk. Zeker als er allemaal onzin in staat :')

Had er 1 van iemand die in z'n profiel zei geen berichten van brunettes te willen ontvangen. Maar stuurt mij wel een copy past verhaal. Vervolgens dus gevraagd waarom ik wel een bericht krijg, zegt ie 1-0 voor jou met daarop volgend weer een nieuw copy past verhaal.
Afknapper :D
  donderdag 9 december 2010 @ 15:17:31 #66
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89721420
Ik snap überhaupt niet dat je mensen afschrijft om hun haarkleur
  donderdag 9 december 2010 @ 15:21:00 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89721577
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Van mij mogen ze (snap het ook niet direct, maargoed, mensen zijn nu eenmaal raar ;) )
Maar ga dan geen vage compleet onnodige teksten copy pasten die je iedereen stuurt en die niet eens aansluit op wat er al gezegd is :+
  donderdag 9 december 2010 @ 15:30:36 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89721960
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.
pi_89722309
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze zal vast wel natuurlijke haarkleur bedoelen.
  donderdag 9 december 2010 @ 16:01:51 #70
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89723371
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat Ruudt zegt :Y
  donderdag 9 december 2010 @ 16:12:07 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89723861
:') Dat snap ik ook wel apieschapies.
  donderdag 9 december 2010 @ 16:37:22 #72
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89724940
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
Ik dacht verduidelijk het toch nog maar een keer, weet het nooit met jou ;)
pi_89727173
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel. :)
Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.

arrogantie=nuchter
romantiek=temperament

en dat botst.

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 09-12-2010 17:42:57 ]
UITGESCHREVEN
pi_89727255
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden :Y
Wisdom is the art of using knowledge
pi_89727461
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden :Y
:X
UITGESCHREVEN
pi_89728114
quote:
Nee hoor, ben ook een keer genaaid via RP :P
pi_89728632
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat je opmerking wel erg flauw was. ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 18:23:21 #78
57047 macondo
pi_89728829
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ik bedoelde er eigenlijk mee dat je opmerking wel erg flauw was. ;)
Jaja, dat zeg je nu - Ruudtje
Overal verstand van.
pi_89728924
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:23 schreef macondo het volgende:

[..]

Jaja, dat zeg je nu - Ruudtje
Mja, dat is internet hè. De volgende keer zal ik een voiceclip opnemen dan was het wel duidelijk geweest. ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 18:29:05 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89729010
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.
Ga je me nu vertellen dat je romantisch bent? :') Ik ben niet arrogant, wel zelfverzekerd. Ik val ook op zelfverzekerde vrouwen, dus dat gaat er niet 'ten koste van', of iets dergelijks.

quote:
Haha, wat een onzin.
pi_89730521
Als een meisje over haar vakantielover begint.. hoe laat is het dan? :D
  donderdag 9 december 2010 @ 19:03:34 #82
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89730540
Vijf over zeven.
pi_89732050
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Als een meisje over haar vakantielover begint.. hoe laat is het dan? :D
Tijd om naar een ander te gaan.
pi_89732133
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update ;)
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
pi_89732295
Tijd om ciao te zeggen..
Been there ...

ooit eens gedate met een mokkel dat 9 maanden stage had gedaan in oeganda.
Pas toen we 2 weken wat hadden , gaf ze toe dat ze een relatie had met een oegandees.
Maar omdat ze weer naar huis ging , heeft ze het dood laten bloeden.
Mw gaf aan totaal geen gevoelens meer te hebben ...

4 maanden later , en gekeuvel verder , kwam ze met de mededeling dat ze twijfelde aan onze relatie, want ze had te horen gekregen van een vriendin in Oeganda dat hij haar nog steeds miste.
Ik gaf haar 1 advies ...
:W
pi_89732374
GlenSpey
^O^

Tof om te horen !!
pi_89734200
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update ;)
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
Waarom breng je niet even een fruitmandje? Dat gebaar kan ze vast wel waarderen.
pi_89734346
quote:
Zo te lezen doet ze wel haar best om een nieuwe datum te plannen :)
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89734571
quote:
Leuk dat is alweer snel :) Zo te zien wilt zij ook graag een nieuwe afspraak maken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89738607
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
pi_89738668
iemand tips hoe ik het beste een mailtje kan afsluiten?

kusjes en andere kleffe eindes doe ik sowieso niet aan
pi_89738751
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
Ja.
pi_89738781
quote:
ja !!
pi_89739093
quote:
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
pi_89739390
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Zoiets is toch altijd je eigen fout?
pi_89739474
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Zoiets is toch altijd je eigen fout?
Want?
pi_89739529
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ok, ik heb me voor de gein eens aangemeld bij zo'n datingssite RP... Ik krijg meteen 8 berichten in 1 dag maar ik ben in het echt heel lelijk dus dit klopt gewoon niet,kan jij even oordelen of mijn foto uit een te fortuinlijke hoek is genomen? Ik stuur hem in PM
pi_89739685
:')
pi_89739693
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Want?
Niet om meer foto's vragen, als hij / zij "to good to be true" is pas afspreken als je hem / haar op de cam gezien hebt.

Of moet je altijd goedgelovig zijn en gewoon "gaan met die banaan"?
pi_89739703
quote:
Oja zeker wel :Y
Maar andersom schrikken ze ook wel eens.....

BTW ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand in het echt juist knapper was :Y)
pi_89739765
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ok, ik heb me voor de gein eens aangemeld bij zo'n datingssite RP... Ik krijg meteen 8 berichten in 1 dag maar ik ben in het echt heel lelijk dus dit klopt gewoon niet,kan jij even oordelen of mijn foto uit een te fortuinlijke hoek is genomen? Ik stuur hem in PM
Kom maar op! :D
pi_89739838
Als je date lelijker/minder mooi voor je neus stond dan je had verwacht is het dan meteen een dealbreaker, de date uitzitten en tot nooit meer?

En wie is er wel eens op een date gegaan met iemand van een datingsite die kwa uiterlijk niet echt knap te noemen was (op de foto al) maar die bv wel een leuke benadering had?
pi_89739986
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Kom maar op! :D
Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen. Of het moeten fake berichten zijn.
pi_89740004
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Als je date lelijker/minder mooi voor je neus stond dan je had verwacht is het dan meteen een dealbreaker, de date uitzitten en tot nooit meer?

Voor mij is het vooral een dealbreaker als er totaal geen chemie is. Dan kan ik iemand nog zo aardig / grappig / vulmaarin vinden, maar dan wordt het hem niet.
pi_89740234
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef VacaLoca het volgende:

En wie is er wel eens op een date gegaan met iemand van een datingsite die kwa uiterlijk niet echt knap te noemen was (op de foto al) maar die bv wel een leuke benadering had?
Ik zit tot nu toe altijd de date uit.... over het algemeen is het gewoon gezellig.....

En ja ik date ook mensen die ik niet superrrrrrrrrrrrrrrknap noem, maar die zulke leuke berichtjes stuurde dat ik dacht naja.....mss is deze gewoon niet fotogeniek :Y
pi_89740269
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen. Of het moeten fake berichten zijn.
Ik wil ook wel ff keuren hoor :7
pi_89740375
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen.
Ik denk dat het met wat meer zelfvertrouwen helemaal goedkomt :Y
pi_89740836
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ga je me nu vertellen dat je romantisch bent? :') Ik ben niet arrogant, wel zelfverzekerd. Ik val ook op zelfverzekerde vrouwen, dus dat gaat er niet 'ten koste van', of iets dergelijks.

[..]

Haha, wat een onzin.
Nee, ik zeg dat ik temperamentvol ben en dus romatisch en jij nuchter dus arrogant. Je hoeft niet perse nuchter te zijn om zelfverzekerd over te komen, maar ik snap best dat je dat zo ziet(baron).

Maar ik hou er maar over op voor mijn aanvankelijke compliment omslaat in een belediging.
UITGESCHREVEN
pi_89741039
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat ik temperamentvol ben en dus romatisch en jij nuchter dus arrogant. Je hoeft niet perse nuchter te zijn om zelfverzekerd over te komen, maar ik snap best dat je dat zo ziet.

Maar ik hou er maar over op voor mijn aanvankelijke compliment omslaat in een belediging.
Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar. :o

Ik weet van 1 vrouw die hij zogenaamd zou gaan daten, dat dat helemaal niet het geval was. :o
Waarom, denk ik dan.....
pi_89741108
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Lamon het volgende:

[..]

Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar. :o

Ik weet van 1 vrouw die hij zogenaamd zou gaan daten, dat dat helemaal niet het geval was. :o
Waarom, denk ik dan.....
pi_89741480
quote:

[..]

Waarom, denk ik dan.....
Een soort kinderlijk sprookje over dat je vrouwen netjes moet behandelen en nooit het achterste van je tong moet laten zien, dan maar fantaseren of zoiets. Maar ja als ik hem vat beledig mijn eigen intelligentie dan niet of moet daar gewoon keihard om lachen.

Maar ik weet ondertussen ook wel dat zelfs de best of de best niet elke week een andere heeft. Ik heb met pick up artists in de klas gezeten die zelfs een onderneming begonnen zijn in vrouwen versieren, maar zelf door de mand vielen. Want oh het was zo makkelijk.

Het is gewoon niet te voorspellen, je kan een gelukkig jaar hebben en een jaar niks. Je kan alles een beetje gemiddelt hebben of je kan een week alles hebben en daarna weer niks.

[ Bericht 7% gewijzigd door picardmike op 09-12-2010 22:57:15 ]
UITGESCHREVEN
pi_89741695
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Leuk dat is alweer snel :) Zo te zien wilt zij ook graag een nieuwe afspraak maken!
Inderdaad, vind ik ook erg leuk :D
Maargoed ik ga maar niet te vroeg weer juichen :')
pi_89742212
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Inderdaad, vind ik ook erg leuk :D
Maargoed ik ga maar niet te vroeg weer juichen :')
Idd.. relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :Y
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:29:31 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89746845
quote:

[..]

Waarom, denk ik dan.....
Over wie heb je het dan precies? :o
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:34:00 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89747007
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef picardmike het volgende:
Het is gewoon niet te voorspellen, je kan een gelukkig jaar hebben en een jaar niks. Je kan alles een beetje gemiddelt hebben of je kan een week alles hebben en daarna weer niks.
Dat is echt onzin. Als je gewoon een leuke vent bent kun je heel veel vrouwen krijgen, als je een engerd bent krijg je haast niemand.
pi_89748724
quote:

[..]

Neuken ? 8-)
  vrijdag 10 december 2010 @ 02:07:33 #117
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89749164
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:42 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Neuken ? 8-)
Zelfverzekerd is iets anders dan onbeschoft :6
  vrijdag 10 december 2010 @ 07:53:24 #118
57047 macondo
pi_89750927
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Als je gewoon een leuke vent bent kun je heel veel vrouwen krijgen, als je een engerd bent krijg je haast niemand.
Dat dus. Het is geen "random" spelletje waarbij iedereen af en toe een prijs wint.
Overal verstand van.
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:01:20 #119
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_89750989
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 07:53 schreef macondo het volgende:
Dat dus. Het is geen "random" spelletje waarbij iedereen af en toe een prijs wint.
Nee, inderdaad. A few winners, a whole lotta losers! :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:07:30 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89755243
Oke.. een 39 jarige man die reageert:
hoi
de lente, blauwe luchten, bloemetjes, warme zon op je huid...droom je mee?
tis nog lang geen lente en het is koud. samen eens fantaseren over de lente?
lijkt me leuk wat meer van je te weten. durf je?

uhm... :X
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:07:45 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_89755252
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
hoi

Huuuuuu! :'(!
For great justice!
pi_89755279
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
hoi

Hahahhahaha, ok wat moet je daarmee!
pi_89755305
quote:
hoi

Leuk! Gefeliciteerd, O+
Wanneer komt de eerste kleine? O+

Dit is duidelijk liefde voor het leven. O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:09:47 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89755331
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef J0ycie88 het volgende:

Hahahhahaha, ok wat moet je daarmee!
De prullenbak :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef Godtje het volgende:

Leuk! Gefeliciteerd, O+
Wanneer komt de eerste kleine? O+

Dit is duidelijk liefde voor het leven. O+
Heb je niet gezien dat ik had aangegeven geen kinderen te willen :P
pi_89755418
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De prullenbak :D

[..]

Heb je niet gezien dat ik had aangegeven geen kinderen te willen :P
De prullebak is wel een goed idee! Ooit ook eens zo'n berichtje gehad.. Heel gedicht.. Nee daar word ik toch niet warm van eerder heeel koud :P
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:39:04 #126
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89756490
quote:
hoi

Samen spuugbeestjes onderzoeken O+

Gewoon doen :Y

:{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89758679
quote:
1 keer en dat is ook direct 1 van de 2 dates geworden waarbij er niet geneukt werd...
Op de (spaarzame) foto's zag ze er uit als een halfbloed fotomodelletje :9.
In het echt zag ze er uit als een afgeleefde 40-er :{.

Direct ook gevraagd waarom de foto zo verschilde; "Die foto kwam uit een andere periode in m'n leven."
Tja, inderdaad enkele decénnia verschil ja...
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:20:11 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89760666
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

1 keer en dat is ook direct 1 van de 2 dates geworden waarbij er niet geneukt werd...
Op de (spaarzame) foto's zag ze er uit als een halfbloed fotomodelletje :9.
In het echt zag ze er uit als een afgeleefde 40-er :{.

Direct ook gevraagd waarom de foto zo verschilde; "Die foto kwam uit een andere periode in m'n leven."
Tja, inderdaad enkele decénnia verschil ja...
Ow dat is ook wel verschrikkelijk :X

Snap dat ook echt niet. Ja natuurlijk wil je een mooie foto kunnen plaatsen en veel reacties krijgen.Ze hopen dan natuurlijk dat ze de mannen met hun persoonlijkheid kunnen overwelmen waardoor ze het uiterlijk (Wat nu een stuk minder is) gaan vergeten.

Maar dat mooie droombeeld kunnen ze volgens mij ook vergeten :')
pi_89762651
Ik ben momenteel niet zo heel knap maar ik denk in de toekomst per jaar steeds knapper te worden. Daarom bij deze een foto van George Clooney ter indicatie wat jij over 15 jaar kan hebben als je nu met me gaat.
pi_89763121
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben momenteel niet zo heel knap maar ik denk in de toekomst per jaar steeds knapper te worden. Daarom bij deze een foto van George Clooney ter indicatie wat jij over 15 jaar kan hebben als je nu met me gaat.
:D
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:18:23 #131
57047 macondo
pi_89765167
Vraagje aan de vrouwen. Wáárom willen zoveel vrouwen plotseling onmiddellijk afspreken - eigenlijk zonder enige mailtjes etc? Heb twee mailtjes terug gestuurd, en ze stelt het al voor. Prima hoor, geen muurbloempje. Maar ik vind het persoonlijk wel erg neutraal. Ik ga echt niet verliefd worden door mailtjes, maar wil wel een date hebben waarvan ik vooraf denk "ze is gaaf, dit gaat wat worden!".

Ik wil nu helemaal niet afspreken, speelt al iets met iemand anders ten slotte.
Overal verstand van.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:22:10 #132
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89765366
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef macondo het volgende:
Vraagje aan de vrouwen. Wáárom willen zoveel vrouwen plotseling onmiddellijk afspreken - eigenlijk zonder enige mailtjes etc? Heb twee mailtjes terug gestuurd, en ze stelt het al voor. Prima hoor, geen muurbloempje. Maar ik vind het persoonlijk wel erg neutraal. Ik ga echt niet verliefd worden door mailtjes, maar wil wel een date hebben waarvan ik vooraf denk "ze is gaaf, dit gaat wat worden!".

Hm ik heb geen idee. Bij mij is het altijd juist andersom dat een man na twee mailtjes al af wilt spreken en ik dan nog niet zeker weet of die leuk genoeg is.
Je kan het ook als compliment zien, dat vrouwen je leuk over vinden komen en daarom niet willen wachten. ;)
pi_89765888
quote:
Daar kan ik je geen antwoord op geven want dat doe ik zelf niet. Misschien omdat ze liever direct een indruk hebben van hoe je in het echt bent in plaats van hoe je online overkomt?

quote:
Waarom zoek je het dan op?
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:40:52 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89766177
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef Lolaatje het volgende:

Om al wel vast het contact te hebben als het andere misgaat ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:06:47 #135
57047 macondo
pi_89767259
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef Lolaatje het volgende:

Ho ho, ik reageer alleen maar op rp berichtjes, en nog met dagen vertraging ook. Zelf zoek ik niets meer op natuurlijk.

Maar eerlijk is eerlijk, aandacht sla ik alsnog niet af. En heb geen stabiele relatie of zo, dus inderdaad ook wat Cue zegt..
Overal verstand van.
pi_89769029
quote:

Ik heb daar alleen maar last van als ik met meerdere dames praat, dan willen ze ineens allemaal. Op het begin was ik daar nog eerlijk over, de ene liet ik weten dat ik met iemand anders in gesprek was en de andere liet ik weten dat ik voor haar gekozen had. Het rotte is dan wel dat de dames steeds lastigere vragen gaan stellen en gaan vissen of je met iemand anders praat, dan moet je gewoon glashard liegen(doen ze allemaal). maar ik voel me daar wel een beetje schuldig over al ik dat constant moet doen.

Maar andersom boeide de dames ook weinig, dus daar ben ik maar mee gestopt. En voor je het weet zegt diegene die wil daten het ook af omdat ze zenuwachtig is.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:58:53 #137
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_89769534
quote:
hoi

Gedichtjes scoren dus niet? ;)

Ben ook maar eens aan RP gegaan, maar ik vraag me wel af wat voor berichtjes vrouwen dan graag krijgen. Ik hou het meestal gewoon lekker simpel, kort refereren naar iets in hun profieltekst en dan gewoon of ze zin hebben om een keer een bak koffie willen drinken. Of dat ik ze beter wil leren kennen, allemaal vrij standaard dus. Ik heb ook niet bepaald veel zin om hele lange creatieve verhalen te schrijven bij zo'n eerste berichtje, want daar zitten vrouwen bij zo'n eerste bericht ook niet meteen op te wachten lijkt me?
It's about being boss, not being the boss...
pi_89769739
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:58 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Ben ook maar eens aan RP gegaan, maar ik vraag me wel af wat voor berichtjes vrouwen dan graag krijgen. Ik hou het meestal gewoon lekker simpel, kort refereren naar iets in hun profieltekst en dan gewoon of ze zin hebben om een keer een bak koffie willen drinken. Of dat ik ze beter wil leren kennen, allemaal vrij standaard dus. Ik heb ook niet bepaald veel zin om hele lange creatieve verhalen te schrijven bij zo'n eerste berichtje, want daar zitten vrouwen bij zo'n eerste bericht ook niet meteen op te wachten lijkt me?
Doe je goed, te lange berichten worden toch niet gelezen. Berichten met flauwe oneliners/grappen gaan direct de prullenbak in.
pi_89770248
quote:

[..]

Tja ik vind het ook lomp. Hoewel het geen mooi gedicht is. Zou een datingsite wel over mooie gedichtjes en liefdesbrieven moeten gaan ipv dat nuchtere gedoe. Waarom moeten vrouwen meteen al persoonlijke verhaaltjes horen van mannen, terwijl 90% van de mannen liegen daarover?

Een beetje dweilen met de kraan open.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:27:16 #140
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_89770486
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja ik vind het ook lomp. Hoewel het geen mooi gedicht is. Zou een datingsite wel over mooie gedichtjes en liefdesbrieven moeten gaan ipv dat nuchtere gedoe. Waarom moeten vrouwen meteen al persoonlijke verhaaltjes horen van mannen, terwijl 90% van de mannen liegen daarover?

Een beetje dweilen met de kraan open.
Misschien dat je met een gedichtje al snel te geforceerd over komt? Ik denk dat vrouwen op datingsites toch liever hebben dat je meer nonchalant overkomt, dan draagt een gedicht niet echt bij aan dat beeld :)
It's about being boss, not being the boss...
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:28:16 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89770518
Dichten is voor homo's, vrouwen vallen daar toch niet op.
pi_89770763
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 02:07 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Zelfverzekerd is iets anders dan onbeschoft :6
sorry hoor , ik had een plaagbui :')
kusje :*
pi_89770844
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:27 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Misschien dat je met een gedichtje al snel te geforceerd over komt? Ik denk dat vrouwen op datingsites toch liever hebben dat je meer nonchalant overkomt, dan draagt een gedicht niet echt bij aan dat beeld :)
Ik zou inderdaad niet met een gedichtje aan komen zetten. Tenzij het echt hilarisch is, wellicht zou ik dan nog flexibel zijn.
pi_89770887
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef Silenus het volgende:
Dichten is voor homo's, vrouwen vallen daar toch niet op.
Casanova, romeo en dante waren dichters maar bepaalt geen homo.

Waarom kijken vrouwen wel altijd naar dit soort films en romans maar willen ze er niks van hebben, de logica ontgaat mij.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:43:15 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89771031
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Bepaald.

Romeo heeft nooit echt bestaan, Dante was lelijk en heeft weinig vrouwen gehosseld. Het is ook maar de vraag of Casanova zijn vrouwen regelde dankzij of ondanks zijn gedichten.
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:43:33 #146
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_89771047
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waarom kijken vrouwen wel altijd naar dit soort films en romans maar willen ze er niks van hebben, de logica ontgaat mij.
Vrouwen willen ook altijd een sukkel die braaf thuis is met de kinderen maar intussen wippen met de buurman voor het sterke nageslacht. Tja..
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:45:13 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89771103
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Vrouwen willen ook altijd een sukkel die braaf thuis is met de kinderen maar intussen wippen met de buurman voor het sterke nageslacht. Tja..
Gechargeerd gezegd, ja. :P

Ik denk dat leuke vrouwen iig gewoon een stoere vent willen met een zacht randje. Dus wel een echte kerel die klust in het huis, een baan heeft en graag een biertje drinkt met z'n vrienden. En in het huis mag hij dan best een lief schatje zijn. Maar vrouwen vallen iig níet op dorks die in hun vrije tijd gedichtjes schrijven. :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:56:00 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89773568
er zit natuurlijk ook een verschil tussen of je gelijk 1 of ander romantisch gedicht stuurt als je iemand al een tijd lang spreekt en er ee klik is, of wanneer je het in een eerste bericht krijgt van iemand die je dus helemaal niet kent.

En waar vrouwen op vallen (macho/lief) dat is geheel afhankelijk van de vrouw natuurlijk, valt weinig over te zeggen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:57:33 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89773636
Uiteraard, er zullen vast vrouwen zijn die het helemaal geweldig vinden om gedichtjes van vreemde mannen te ontvangen. Maar dat zijn waarschijnlijk suffe mutsen. :+
pi_89774144
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Silenus het volgende:
Uiteraard, er zullen vast vrouwen zijn die het helemaal geweldig vinden om gedichtjes van vreemde mannen te ontvangen. Maar dat zijn waarschijnlijk suffe mutsen. :+
Behalve als je het accent hebt van Julio Ingesias.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:08:15 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89774146
die geloven ook in de prins op het witte paard die ze komt redden uit de eenzaamheid en 3 kindjes wil :D
pi_89774322
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
die geloven ook in de prins op het witte paard die ze komt redden uit de eenzaamheid en 3 kindjes wil :D
Welke vrouw niet?
UITGESCHREVEN
pi_89774665
Voor het eerst iemand tegengekomen op RP die ik irl ken. Geinig. :P
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:20:03 #154
141482 Q.
JurassiQ
pi_89774717
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Ruudt het volgende:
Voor het eerst iemand tegengekomen op RP die ik irl ken. Geinig. :P
Ik ben er al minimaal 10 tegengekomen. :')
For great justice!
pi_89774895
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ben er al minimaal 10 tegengekomen. :')
Kom je uit een grote stad? Dan is het niet zo gek.
pi_89776406
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:

Snap dat ook echt niet. Ja natuurlijk wil je een mooie foto kunnen plaatsen en veel reacties krijgen.Ze hopen dan natuurlijk dat ze de mannen met hun persoonlijkheid kunnen overwelmen waardoor ze het uiterlijk (Wat nu een stuk minder is) gaan vergeten.

Maar dat mooie droombeeld kunnen ze volgens mij ook vergeten :')
Naja, eerlijkheid en vertrouwen lijken me toch wel zo'n beetje de belangrijkste punten bij het ontmoeten van een nieuwe partner....
Als je dat bij de ontmoeting al totaal weet te verneuken, dan snap je toch zelf ook wel dat er niet iets uit voort gaat vloeien :?.
pi_89778021
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
misschien heeft de prins wel een zwart paard
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:35:36 #158
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_89781560
Ik zou best zo'n dating site willen proberen, maar na 1 keer bij relatieplanet te hebben betaald was ik het wel beu. Mensen die niet reageren, allemaal dezelfde teksten in de profielen en allemaal vragen ze of je een persoonlijk berichtje stuurt.
Daar moet je dan flink voor in de buidel tasten.

Hebben er nog mannen goede ervaringen met dit soort sites of zijn het alleen de vrouwen?
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:56:05 #159
96981 DragonFire
pi_89782617
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

misschien heeft de prins wel een zwart paard
Of een pony
pi_89783466
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:35 schreef DragonFire het volgende:
Ik zou best zo'n dating site willen proberen, maar na 1 keer bij relatieplanet te hebben betaald was ik het wel beu. Mensen die niet reageren, allemaal dezelfde teksten in de profielen en allemaal vragen ze of je een persoonlijk berichtje stuurt.
Daar moet je dan flink voor in de buidel tasten.

Hebben er nog mannen goede ervaringen met dit soort sites of zijn het alleen de vrouwen?
Relatie planet is fake :)

op PAIQ heb ik wel eens een leuke meid gevonden :) ook wat mee gaan drinken , maar de klik was er niet.

betaalde datingsites zou ik niet doen ..
er zijn trouwens wel etentjes voor singles.. dat is wel het overwegen waard
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:17:19 #161
96981 DragonFire
pi_89783752
Paiq heb ik wel een paar dates door gehad.
1 meid was wel leuk maar die woonde iets te ver weg om echt een serieuze relatie mee te beginnen.
Het probleem bij paiq is een beetje dat ik heel vaak met mensen praat waarna je uiteindelijk toch de foto ziet en niet aangetrokken bent tot iemand.
Het idee is leuk maar voor mij is het ook belangrijk dat ik iemand er leuk uit vind zien.
En dan heb ik het dus niet over dat het een supermodel moet zijn.
pi_89784558
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Onzin. Je redt het als man alleen niet met een dertien-in-een-dozijn profiel en foto.

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:17 schreef DragonFire het volgende:
1 meid was wel leuk maar die woonde iets te ver weg om echt een serieuze relatie mee te beginnen.
Het probleem bij paiq is een beetje dat ik heel vaak met mensen praat waarna je uiteindelijk toch de foto ziet en niet aangetrokken bent tot iemand.
Het idee is leuk maar voor mij is het ook belangrijk dat ik iemand er leuk uit vind zien.
Heb je OKcupid wel eens geprobeerd? Weet niet of het je ligt, maar zelf vond ik dat een prettige site.
pi_89784637
quote:

[..]

Ben ook maar eens aan RP gegaan, maar ik vraag me wel af wat voor berichtjes vrouwen dan graag krijgen. Ik hou het meestal gewoon lekker simpel, kort refereren naar iets in hun profieltekst en dan gewoon of ze zin hebben om een keer een bak koffie willen drinken. Of dat ik ze beter wil leren kennen, allemaal vrij standaard dus.
Volgens mij bouwt tegenwoordig ieder man zijn berichtjes zo op. De meeste gemiddelde vrouwen kennen dit nu onderhand wel ,dus geen reactie terug

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is vooral erg gênant als er op de foto een mooie afdruk staat met de datum van 4 a 5 jaar geleden :|W
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_89784726
quote]1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:17 schreef DragonFire het volgende:
[/quote]

denk dat je je minder naar de uiterlijk moet gaan kijken , en meer naar de kwaliteit , haar hobbies, interesses,van diegene. Tuurlijk uiterlijk is ook belangrijk ,maar je bent zelf ook geen brad pitt.. dus..
Weet zeker dat je dan meer succes zal krijgen op Paiq en zelfs bij RP.
Voor je het weet , krijg je zelfs berichten van fotomodellen !!
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:38:17 #165
96981 DragonFire
pi_89784771
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:33 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Onzin. Je redt het als man alleen niet met een dertien-in-een-dozijn profiel en foto.

[..]

Heb je OKcupid wel eens geprobeerd? Weet niet of het je ligt, maar zelf vond ik dat een prettige site.
Ja maar ik ben de dertiende in het dozijn. Dat is juist het probleem, mensen zijn over het algemeen niet speciaal. De meeste mensen zijn "gewoon",

OKcupid ken ik niet, is dat wel gratis?
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:39:25 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89784825
Dan moet je zorgen dat je niet dertien-in-een-dozijn bent. Vind je jezelf saai? :)
pi_89784850
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:38 schreef DragonFire het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn "gewoon",

"Gewoon" telt helaas niet op internetdatingsites
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:42:02 #168
96981 DragonFire
pi_89784970
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef Othello het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 december 2010 22:17 schreef DragonFire het volgende:
denk dat je je minder naar de uiterlijk moet gaan kijken , en meer naar de kwaliteit , haar hobbies, interesses,van diegene. Tuurlijk uiterlijk is ook belangrijk ,maar je bent zelf ook geen brad pitt.. dus..
Weet zeker dat je dan meer succes zal krijgen op Paiq en zelfs bij RP.
Voor je het weet , krijg je zelfs berichten van fotomodellen !!
[/quote]

Wat is dit nou weer voor onzin.
Jij weet totaal niet waar ik toe ben aangetrokken of niet.

Ik heb genoeg bloedmooie vrouwen gedate waar ik niet verder mee ben gegaan omdat ik het karakter niet bij mij vond passen.

Zoals ik al eerder zei zoek ik echt niet naar een model. Het is alleen wel belangrijk dat je aangetrokken bent tot iemand. Net als dat ik het belangrijk vind dat iemand niet 2 uur reizen van mij woont. Het totaalplaatje moet passen en niet slechts 1 deel.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:43:31 #169
96981 DragonFire
pi_89785053
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef Silenus het volgende:
Dan moet je zorgen dat je niet dertien-in-een-dozijn bent. Vind je jezelf saai? :)
Ik vind mijzelf niet saai.
Net als dat die andere 12 zichzelf ook waarschijnlijk niet saai vinden.

Dat je gewoon bent betekend toch niet saai.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:45:00 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89785131
Ik vind 'gewoon' vrij saai ja. Je moet ergens uitspringen he. Als jij gewoon een ICT'er bent, er normaal uitziet, af en toe aan sport doet en houdt van 'leuke dingen doen', ben je dus gewoon/saai.

Ofwel, zorg dat je OF een gave baan hebt, OF veel geld verdient, OF een vlotte babbel hebt, OF er lekker uitziet, OF dat je fucking grappig bent, etc. Dan stijgen je winstkansen.
pi_89785173
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:38 schreef DragonFire het volgende:

[..]

Ja maar ik ben de dertiende in het dozijn. Dat is juist het probleem, mensen zijn over het algemeen niet speciaal. De meeste mensen zijn "gewoon",

OKcupid ken ik niet, is dat wel gratis?
Gewoon is niet gelijk aan saai. Ik doel niet jou, maar op je profiel met de dertien-in-een-dozijn opmerking. Gebruik wat humor, schrijf dingen iets anders. Onderscheid kan al zitten in kleine dingen.

OKcupid is gratis. Het is een internationale site, maar je kunt gewoon in je eigen omgeving matches zoeken.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:48:22 #172
96981 DragonFire
pi_89785288
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef Silenus het volgende:
Ik vind 'gewoon' vrij saai ja. Je moet ergens uitspringen he. Als jij gewoon een ICT'er bent, er normaal uitziet, af en toe aan sport doet en houdt van 'leuke dingen doen', ben je dus gewoon/saai.

Ofwel, zorg dat je OF een gave baan hebt, OF veel geld verdient, OF een vlotte babbel hebt, OF er lekker uitziet, OF dat je fucking grappig bent, etc. Dan stijgen je winstkansen.
Ik neem aan dat jij dus elke week de wereld afreist, met beren vecht en oud en nieuw vier jij dit jaar op de maan.
Kom op, de meeste mensen hebben een normale baan, vrienden, en gaan 1 a 2 keer per jaar op vakantie naar een lekker warm land.
Ik vind dat dan ook echt niet erg dat ik "gewoon" ben.
pi_89785356
..sigh..
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:51:49 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89785428
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef DragonFire het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij dus elke week de wereld afreist, met beren vecht en oud en nieuw vier jij dit jaar op de maan.
Kom op, de meeste mensen hebben een normale baan, vrienden, en gaan 1 a 2 keer per jaar op vakantie naar een lekker warm land.
Prima, je hoeft me niet te geloven. Alleen je profiel/berichtjes wat leuker/vlotter aanpakken kan al een hoop helpen.
pi_89785493
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef DragonFire het volgende:

[..]

Niet elke vrouw zal op zoek zijn naar een avonturier, maar dit:

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alleen je profiel/berichtjes wat leuker/vlotter aanpakken kan al een hoop helpen.
Klopt wel. Je hoeft geen sensationeel leven te hebben om er op een leuke manier iets over te schrijven.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:56:41 #176
96981 DragonFire
pi_89785626
Ik zeg ook niet dat je waarschijnlijk wel meer reacties kan krijgen met een leukere profieltekst.
Dat is uiteraard niet van toepassing bij paiq.
Mijn reactie ging er om dat jij schreef dat gewoon gelijk stond aan saai.
Ik ga uiteraard niet mijn baan wijzigen om een leuke dame aan de haak te slaan, net zo min zou ik er over liegen. Ik doe mijn werk met veel plezier.

Waarom deze discussie begon was omdat er werd gezegd dat je het niet red op die sites als je gewoon bent. En dat vind ik best krom, zijn de mensen dan zo hard op zoek naar iemand die bijzonder is?
pi_89786298
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef DragonFire het volgende:
Ik zeg ook niet dat je waarschijnlijk wel meer reacties kan krijgen met een leukere profieltekst.
Ik ga uiteraard niet mijn baan wijzigen om een leuke dame aan de haak te slaan, net zo min zou ik er over liegen. Ik doe mijn werk met veel plezier.

Waarom deze discussie begon was omdat er werd gezegd dat je het niet red op die sites als je gewoon bent. En dat vind ik best krom, zijn de mensen dan zo hard op zoek naar iemand die bijzonder is?
Geen idee, maar deze werkt ook weer als een trein:

"Humoristisch, spontaan, muzikaal, creatief, Ik hou van zon, buiten, actief zijn, muziek, films.
Ja, ik date uiteindelijk in de hoop op een relatie, maar hou het liever ongedwongen zonder teveel te verwachten. Je merkt vanzelf wel of iets loopt."
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:17:13 #178
96981 DragonFire
pi_89786543
Ow ja nee dat ben ik eigenlijk allemaal niet.
Mijn profiel is meer:
"Gemeen, voorspelbaar, asociaal, twee linker handen en eet het liefst elke dag patat."
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:21:22 #179
141482 Q.
JurassiQ
pi_89786748
Oh ja, ik moet mijn profiel ooit eens gaan herschrijven. Eigenlijk. :7
For great justice!
pi_89787111
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef DragonFire het volgende:

Het ligt meer aan feit dat relatieplanet technisch gezien gewoon een slechte database is. Geen status vermeldingen, middelen van de site die met een simpel emailtje omzeilt kunnen worden.
Het is gewoon een stelletje vreemden in een database zetten en los laten op elkaar. Tja en door de angst die ontstaat zie je gewoon dat vrouwen niet willen reageren, reacties willen geven of de gewone man gaat ontzien.

Het is ook niet eens zozeer dat er te veel mannen op staan, want je kan namelijk geen standaart berichten sturen. Je kan er dus nooit meer dan 30 sturen, tenzij het je dagtaak is. Maar de slechte service van rp heeft er toe geleidt dan sommige mannen gewoon te veel onzin rond gaan sturen.

Maarja relatieplanet heeft een groot aanbod en op andere sites zoals okcupid kom je niks tegen en lexa is te irritant met reclame en te onoverzichtelijk door de buitenlandse members. De enige serieuze tegenhanger is paiq, maar daar is het aanbod laag en zijn de vrouwen niet al te knap.

Ik heb ook eens op knuz gekeken maar als je zoekt zie je al dat er bijna niemand komt.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:33:25 #181
96981 DragonFire
pi_89787324
Bij paiq is mijn grootste probleem dat alle leuke meiden die ik spreek te ver weg wonen.
Relatieplanet is wel wat jij zegt, zet een database op met profielen en laat elkaar maar een berichtje sturen. Sommige mannen sturen daardoor volgens mij elke vrouw een bericht in de hoop dat 1% reageert. Een beetje het spam idee dus.
pi_89788247
Op de laatste dag van mijn goldmember @ RP nog een msn adresje verkregen... toch nog maar even een mailtje naartoe sturen want we weten natuurlijk nog niet hoe zondag gaat verlopen...

Als ik de balans opmaak na 1 maand betaald lid dan heb ik het toch niet slecht gedaan:
- Ongeveer 25 vrouwen een bericht gestuurd.
- Van 8 vrouwen een positieve reactie terug.
- 4 vrouwen ook daadwerkelijk op msn gesproken/gemaild.
- Waar uiteindelijk 1 date uit is gekomen, waarmee ik over 2 nachtjes slapen als het goed is een 2e afspraakje heb :9
- En nog 1 vrouw op msn die ik dus nog niet gesproken heb... op de reservebank :P

Ik hoop dan ook dat ik mijn accountje voorlopig niet meer nodig heb. We shall see :W

[ Bericht 30% gewijzigd door GlenSpey op 11-12-2010 00:09:35 ]
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:58:06 #183
57047 macondo
pi_89788683
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Stierepoep. Veel leuke vrouwen op relatieplanet. Alleen engerds als Lamon zien overal fake profielen en klonen, maar die hebben dan ook geestelijke hulp nodig. En medicijnen.

quote:
op PAIQ heb ik wel eens een leuke meid gevonden :) ook wat mee gaan drinken , maar de klik was er niet.
Zozo, cowboy. Je hebt ooit één date geregeld? Maakt je plotseling ervaringsdeskundige :')

quote:
betaalde datingsites zou ik niet doen ..
Ik wel. Gratis en consequentieloos geeft ook consequentieloze respons van vrouwen die het ook niet veel kan schelen. Betaalde sites als relatieplanet zuivert het kaf van het koren - die minimale donatie werpt de eerste drempel op.
Overal verstand van.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:05:21 #184
96981 DragonFire
pi_89789042
Ja, je zou gelijk hebben als iedereen moet betalen.
Het is alleen op die sites zo dat er ook gratis leden op staan.
De meeste vrouwen betalen dus ook niet gezien zij toch wel berichtjes krijgen.
pi_89789091
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef macondo het volgende:
Stierepoep. Veel leuke vrouwen op relatieplanet. Alleen engerds als Lamon zien overal fake profielen en klonen, maar die hebben dan ook geestelijke hulp nodig. En medicijnen.
Ik denk dat het zolangzamerhand tijd gaat worden voor een ban. :)
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:09:39 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89789274
Dat vinden we allemaal, maar het is nu niet nodig om jezelf omlaag te halen Lamon.
pi_89789318
Laat maar, ik heb het even opgestuurd. :)
pi_89789939
Hier moet ik bij zijn.
pi_89789997
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
Wiwiwiwiwi.
pi_89790480
Ben ik nog op tijd?
pi_89793244
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef Lamon het volgende:
Geen idee, maar deze werkt ook weer als een trein:

"Humoristisch, spontaan, muzikaal, creatief, Ik hou van zon, buiten, actief zijn, muziek, films.
Ja, ik date uiteindelijk in de hoop op een relatie, maar hou het liever ongedwongen zonder teveel te verwachten. Je merkt vanzelf wel of iets loopt."
Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel:

Laten we het vooral niet moeilijker maken dan het is.
Ik heb simpelweg een te druk leven om me vol in een relatie te storten, dus ik ben eigenlijk puur op zoek naar een avond lol.
Elkaar hier leren kennen, kennismakingsgesprekje, klikt het => Afspreken, klikt het niet => next!

Keywords: Direct, Prettig Lichaam, Leuk Koppie, Intelligent, Humor, Easy Going.

Don'ts: Muurbloempjes, Niet-rokers, Passiviteit, Eindeloze nadenkers.
Do's: Ongecompliceerd, Intelligent, Prettig Lichaam, Impulsief, Relaxed.

Dus ik zou zeggen: doe je ding en tot vanavond dan!

Meest onverzorgde foto erbij die ik kon vinden (na 3 dagen niet douchen en/of slapen @ Werchter) en gaan :Y).

zaterdag 11 december 2010 @ 04:19:26 #192
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89794244
Edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door love_sharon op 11-12-2010 14:16:23 ]
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:37:04 #193
57047 macondo
pi_89795732
@Kastanova, dat is al een stuk betere foto dan zo'n lullig plaatje in een lullig Nederlands achtertuintje in nieuwbouw wijk ;)

quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
Keep us posted. Heb deze climax gemist toen ik ging slapen, maar spannend is het wel!

[ Bericht 57% gewijzigd door macondo op 11-12-2010 10:48:54 ]
Overal verstand van.
pi_89796064
Sta nog geen dag inschreven op RP.. En krijg allemaal van die toont interesse berichtje (en als het gewone berichtjes zijn zijn het hele oude mannen..) Waarom flanzen ze niet zelf een berichtje in elkaar! }:|
pi_89796162
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Sta nog geen dag inschreven op RP.. En krijg allemaal van die toont interesse berichtje (en als het gewone berichtjes zijn zijn het hele oude mannen..) Waarom flanzen ze niet zelf een berichtje in elkaar! }:|
Omdat men moet betalen om berichtjes te kunnen versturen...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89796397
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Omdat men moet betalen om berichtjes te kunnen versturen...
Ah dat is de reden! of je moet die 3 dagen gratis hebben?
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:25:23 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89796576
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel:

Ik heb simpelweg een te druk leven om me vol in een relatie te storten, dus ik ben eigenlijk puur op zoek naar een avond lol.
Elkaar hier leren kennen, kennismakingsgesprekje, klikt het => Afspreken, klikt het niet => next!

Meest onverzorgde foto erbij die ik kon vinden (na 3 dagen niet douchen en/of slapen @ Werchter) en gaan :Y).

[ afbeelding ]
ik heb deze volgens mij wel eens gezien :D
pi_89796640
Ik krijg van die berichtjes van mannen die beginnen met "Ik zie dat jij veel moeite hebt gestoken in een mooi profiel en jezelf goed voor te stellen, dus in dit bericht zal ik hetzelfde doen" En dan een heel gelul over zichzelf. En dat terwijl ik echt een half leeg profiel heb. :')

Kunnen die mannen niet iets minder duidelijk laten merken dat ze iedereen hetzelfde bericht sturen? :')
pi_89796717
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg van die berichtjes van mannen die beginnen met "Ik zie dat jij veel moeite hebt gestoken in een mooi profiel en jezelf goed voor te stellen, dus in dit bericht zal ik hetzelfde doen" En dan een heel gelul over zichzelf. En dat terwijl ik echt een half leeg profiel heb. :')

Kunnen die mannen niet iets minder duidelijk laten merken dat ze iedereen hetzelfde bericht sturen? :')
Het valt inderdaad op ja.....
pi_89796775
quote:

Dat is inderdaad altijd zo'n afknapper! Dan heb ik liever een berichtje van 2 zinnen dan zo'n copy paste bericht..
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:43:46 #201
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_89797038
Ik heb mijn profiel op OKCupid maar eens bijgewerkt en het allemaal wat losser en spontaner aangepakt. Krijg meteen 2 berichtjes van dames dat ze het een leuk profiel vinden.
Het is alleen zo jammer dat ze dan allebei uit Engeland komen :{
pi_89797163
quote:

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad altijd zo'n afknapper! Dan heb ik liever een berichtje van 2 zinnen dan zo'n copy paste bericht..
Helaas ik heb geen goldmember meer anders had ik het goede voorbeeld gegeven :7
pi_89797977
Nog geen dag lid op RP, en heb 4 berichtjes waarvan 2 er me aanspreken omdat de andere boven de 35 zijn :p
En 12 van die toont interesse-berichten.. En ik heb zo niet de neiging om daar op te reageren, maar goed dat gaan we zo toch maar doen.

@Glenspey: Nu ben ik wel benieuwd naar jou goede voorbeeld haha! Je date van morgen al beter?Zo ja alvast veel plezier! (kan zijn dat ik een update gemist heb en het al lang gezegd is!)
pi_89800895
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog geen dag lid op RP, en heb 4 berichtjes waarvan 2 er me aanspreken omdat de andere boven de 35 zijn :p
En 12 van die toont interesse-berichten.. En ik heb zo niet de neiging om daar op te reageren, maar goed dat gaan we zo toch maar doen.

@Glenspey: Nu ben ik wel benieuwd naar jou goede voorbeeld haha! Je date van morgen al beter?Zo ja alvast veel plezier! (kan zijn dat ik een update gemist heb en het al lang gezegd is!)
Stuur je RP profielnummer maar dan gooi ik een voorbeeld van hoe ik het ongeveer aanpak in je PM op fok ;)

Date van morgen gaat gewoon door *O* we hebben er zin in :)

[ Bericht 0% gewijzigd door GlenSpey op 11-12-2010 13:58:58 ]
  zaterdag 11 december 2010 @ 16:56:25 #205
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_89806458
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Leuk man!
Zo zie je maar weer, het soort negatieve gedachten van eerder deze week moet je een plek geven en niet gelijk de boventoon laten voeren...

Wat gaan jullie doen als tweede date?
pi_89806605
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:56 schreef Thornado het volgende:

[..]
Wat gaan jullie doen als tweede date?
Goeie vraag... ik ga naar haar toe en zij zegt dat er niet veel te doen is...
Zal dus wel niks bijzonders worden... hoeft ook niet, als we het maar gezellig met elkaar hebben :)
pi_89807636
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:01 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Goeie vraag... ik ga naar haar toe en zij zegt dat er niet veel te doen is...
Zal dus wel niks bijzonders worden... hoeft ook niet, als we het maar gezellig met elkaar hebben :)
Ach ja, zolang ze haar slaapkamertje maar laat zien he.
pi_89808004
quote:
Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel
Wat gek, ik herinner me toch echt een reactie op mijn RP van bovenstaand profiel kastanova..tot 2 keer toe zelfs B-)
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_89808063
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Wat gek, ik herinner me toch echt een reactie op mijn RP van bovenstaand profiel kastanova..tot 2 keer toe zelfs B-)
:X en wat deed je toen?
UITGESCHREVEN
pi_89808132
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef Fabeldiertje het volgende:
Inhoudelijke berichten had ik het dan ook over...

En daarnaast; ik heb je +/- een keer of 50 geneukt in ruil voor die 2 interesseberichtjes; elke beurshandelaar zal het een goede investering noemen :Y).
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:56:55 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89808201
Jezus. :')
pi_89808380
keer of 50? Dat schat je hoog in kereltje. Maar ja, dat neuken op de eerste date is dan ook aan je voorbij gegaan bij mij :7 en logischerwijs was ík degene die jóu beloonde voor je interesseberichtjes..zo is het goed, big :*
pi_89808479
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Fabeldiertje het volgende:
keer of 50? Dat schat je hoog in kereltje. Maar ja, dat neuken op de eerste date is dan ook aan je voorbij gegaan bij mij :7 en logischerwijs was ík degene die jóu beloonde voor je interesseberichtjes..zo is het goed, big :*
Maar als ik het goed begrijp ben jij kastanova helemaal gevolgd tot aan fok? :o
UITGESCHREVEN
pi_89808566
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef picardmike het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp ben jij kastanova helemaal gevolgd tot aan fok? :o
Dat.
Volgens mij gaat het hier gewoon om een slechte kloon om kasta interessanter te maken :')
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:12:42 #215
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89808590
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat.
Volgens mij gaat het hier gewoon om een slechte kloon om kasta interessanter te maken :')
Dat lijkt me sterk, zoveel bewijsdrang kan níemand hebben. :')
pi_89808721
quote:
Maar als ik het goed begrijp ben jij kastanova helemaal gevolgd tot aan fok
Ik dreigde gisteren ermee dat ik zijn andere kant uit de doeken zou doen op zijn geliefde forum,kasta beweerde dat ik dat toch niet zou doen..en uitdagingen neem ik aan >:O
pi_89808761
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat.
?? probeer je nu een neerlandicus te zijn ofzo??
UITGESCHREVEN
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:18:57 #218
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89808810
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef picardmike het volgende:

[..]

?? probeer je nu een neerlandicus te zijn ofzo??
Hij is het gewoon met je eens, voel je niet zo aangevallen. Maak je voor het eerst sinds de Napoleontische tijd geen spelfout in je post en dan doe je dit. :')

Maar de andere kant van Kasta? Alsof wij werkelijk denken dat hij iedereen op elke date meteen binnen een half uur neukt? :D
pi_89808818
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Fabeldiertje het volgende:

[..]

Ik dreigde gisteren ermee dat ik zijn andere kant uit de doeken zou doen op zijn geliefde forum,kasta beweerde dat ik dat toch niet zou doen..en uitdagingen neem ik aan >:O
Jij gemeenerd! Waarom zou je dat doen?

Ik moet mijn oude contacten ook maar is mailen om op dit forum te komen, kan nog lachen worden.
UITGESCHREVEN
pi_89808854
JAAAAAAAAAAAA, ik mag weer een update posten!!! *O*

Zoals een ieder inmiddels weet, sms ik met onbekende mannen van datingsites die ik nog nooit heb ontmoet. Gisteren meet/date/onderonsje gehad met 1 van deze heren met wie ik inmiddels al bijna anderhalf jaar af en aan contact heb, maar tot op gisteren nog nooit had ontmoet... en het was eigenlijk heel gezellig! Blijkt ook nog een fokker te zijn (:')) en gezien ik nog niet weet of hij Picardmikes stalkergenen bezit, laat ik niet meer info los :P

Moraal van het verhaal: geef de moed niet op :P
Sarcasme. Herken het.
pi_89808897
quote:
En toen, en toen, en toen... Uhuh :').

pi_89808902
quote:

[..]

Oeeehh!! Ist een foute man?! Wat woest aantrekkelijk O+
Sarcasme. Herken het.
pi_89808941
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, zoveel bewijsdrang kan níemand hebben. :')
En zoveel foto's van een rooie heb ik niet eens :@.
pi_89808976
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Oeeehh!! Ist een foute man?! Wat woest aantrekkelijk O+
Heb je nu je zin Fabelding? Nu zijn we weer verplicht tot een trio ;(.
pi_89809037
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:23 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb je nu je zin Fabelding? Nu zijn we weer verplicht tot een trio ;(.
Trio? Ziek in je hoofd! Ik deel niet -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_89809076
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:25 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Trio? Ziek in je hoofd! Ik deel niet -O-
Oh christus, nu heb ik twee van die wijven...
pi_89809084
fout, fout...het is maar net wat je onder 'fout' verstaat natuurlijk. Persoonlijk vind ik wannabe-fout het foutst van allemaal :r

En dat trio..je weet waar ik op val inmiddels kasta ~O>
pi_89809125
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:26 schreef Fabeldiertje het volgende:
je weet waar ik op val inmiddels kasta ~O>
  zaterdag 11 december 2010 @ 18:28:26 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89809139
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:

Zoals een ieder inmiddels weet, sms ik met onbekende mannen van datingsites die ik nog nooit heb ontmoet. Gisteren meet/date/onderonsje gehad met 1 van deze heren met wie ik inmiddels al bijna anderhalf jaar af en aan contact heb, maar tot op gisteren nog nooit had ontmoet... en het was eigenlijk heel gezellig! Blijkt ook nog een fokker te zijn (:')) en gezien ik nog niet weet of hij Picardmikes stalkergenen bezit, laat ik niet meer info los :P

Over stalkergenen gesproken, ik heb nog wel een mooi verhaal.

Afgelopen donderdag had ik een date. Allemaal leuk en aardig, maar opeens had ze me gegoogled. En ik weet niet HOE, maar ze kwam bij m'n nickname hier uit. :')
"Heb jij afgelopen zaterdag gezoend in de sneeuw?"
Ik: haha nee joh hoe kom je erbij :D
"Ja dat lees ik!" *plaatst link*
Ik: :%

*KAK*. Uiteindelijk wordt het nog erger, want ik bleek via paiq al met haar enige huisgenoot gedate te hebben (dat werd niks) en haar beste vriendin (dat werd een ONS).... :') Er bekroop mij even het gevoel dat ik de vijver-Utrecht wel bijna leeggevist heb, maargoed. Uiteindelijk wel gedate, en dat werd niks (wel een gezellige avond). Ze zal nu vast niet meer meelezen. :P
pi_89809320
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

Over stalkergenen gesproken, ik heb nog wel een mooi verhaal.

Afgelopen donderdag had ik een date. Allemaal leuk en aardig, maar opeens had ze me gegoogled. En ik weet niet HOE, maar ze kwam bij m'n nickname hier uit. :')
"Heb jij afgelopen zaterdag gezoend in de sneeuw?"
Ik: haha nee joh hoe kom je erbij :D
"Ja dat lees ik!" *plaatst link*
Ik: :%

*KAK*. Uiteindelijk wordt het nog erger, want ik bleek via paiq al met haar enige huisgenoot gedate te hebben (dat werd niks) en haar beste vriendin (dat werd een ONS).... :') Er bekroop mij even het gevoel dat ik de vijver-Utrecht wel bijna leeggevist heb, maargoed. Uiteindelijk wel gedate, en dat werd niks (wel een gezellige avond). Ze zal nu vast niet meer meelezen. :P
Leuk als je uiteindelijk een vriendin krijgt en je loopt door Utrecht en wordt door alle vrouwelijk voorbijgangers tussen de 18 en 40 nagestaard/gefloten/geknipoogt. Ben benieuwd hoe je dat dan uit zou leggen :P

Voortaan voor je gaat daten even screenen of ze datebare huisgenoten/tantes/zusjes/vriendinnen/moeder heeft?
Sarcasme. Herken het.
pi_89809337
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh christus, nu heb ik twee van die wijven...
Volgens mij heb jij helemaal niks, maar ik kan er naast zitten natuurlijk... :P
Sarcasme. Herken het.
pi_89809749
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij helemaal niks, maar ik kan er naast zitten natuurlijk... :P
Och, klein beetje maar B-)

zaterdag 11 december 2010 @ 18:49:38 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89809754
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Leuk als je uiteindelijk een vriendin krijgt en je loopt door Utrecht en wordt door alle vrouwelijk voorbijgangers tussen de 18 en 40 nagestaard/gefloten/geknipoogt. Ben benieuwd hoe je dat dan uit zou leggen :P

Voortaan voor je gaat daten even screenen of ze datebare huisgenoten/tantes/zusjes/vriendinnen/moeder heeft?
Oh dat is wel vaker voorgekomen. "Huh waar kende je haar van?"
En ik: Ach daar heb ik wel eens mee in een commissie gezeten waarmee ik die en die introductie heb georganiseerd. O-)

Maargoed, zeker in een dorps Utrecht kent iedereen elkaar wel op de één of andere manier, lijkt het.
pi_89809948
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Oh dat is wel vaker voorgekomen. "Huh waar kende je haar van?"
En ik: Ach daar heb ik wel eens mee in een commissie gezeten waarmee ik die en die introductie heb georganiseerd. O-)

Maargoed, zeker in een dorps Utrecht kent iedereen elkaar wel op de één of andere manier, lijkt het.
Ik krijg op de een of andere manier altijd smsjes van andere mannen als ik een date heb en kan het dan niet laten om ze te lezen waar mn date naast staat omdat ik chronisch nieuwsgierig ben, maar geen smsjes verwacht en dus MOET weten van wie het is. En dan voel ik me altijd zo schuldig dat je direct van mn gezicht af kan lezen wat er aan de hand is :')
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:01:14 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89810086
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik krijg op de een of andere manier altijd smsjes van andere mannen als ik een date heb en kan het dan niet laten om ze te lezen waar mn date naast staat omdat ik chronisch nieuwsgierig ben, maar geen smsjes verwacht en dus MOET weten van wie het is. En dan voel ik me altijd zo schuldig dat je direct van mn gezicht af kan lezen wat er aan de hand is :')
Ben jij nou een player? :')

Gewoon even naar de wc gaan en daar alles lezen en beantwoorden. Kan alleen niet als je naast elkaar op de bank zit en zij je telefoon hoort. "Volgens mij krijg je een smsje." "ja, volgens mij ook."
"Hoef je 'm niet te lezen?"
"Neuh."
pi_89810164
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ben jij nou een player? :')

Gewoon even naar de wc gaan en daar alles lezen en beantwoorden. Kan alleen niet als je naast elkaar op de bank zit en zij je telefoon hoort. "Volgens mij krijg je een smsje." "ja, volgens mij ook."
"Hoef je 'm niet te lezen?"
"Neuh."
Ik ben geen player.. :{ daar ben ik te kritisch voor :P
Sarcasme. Herken het.
pi_89810191
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben geen player.. :{ daar ben ik te kritisch voor :P
pi_89810222
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef dawg het volgende:

[..]

Pardon?
Sarcasme. Herken het.
pi_89810250
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Pardon?
herkenbaar :')
pi_89810295
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:06 schreef dawg het volgende:

[..]

herkenbaar :')
Sorry, maar dat kan ik me bij jou moeilijk voorstellen eigenlijk :P Het player-idee bedoel ik dan...
Sarcasme. Herken het.
pi_89810326
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Sorry, maar dat kan ik me bij jou moeilijk voorstellen eigenlijk :P Het player-idee bedoel ik dan...
ik zeg toch ook dat ik geen player ben? :') alleen dat ik bijna niemand leuk vind.
pi_89810477
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:08 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zeg toch ook dat ik geen player ben? :') alleen dat ik bijna niemand leuk vind.
Jij bent de extreme ik O+
Sarcasme. Herken het.
pi_89810543
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:14 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij bent de extreme ik O+
daten? :Y) waarschijnlijk vinden we elkaar toch niet leuk dus dan kan het geen kwaad want geen nare gevolgen enzo. :')
pi_89810782
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:16 schreef dawg het volgende:

[..]

daten? :Y) waarschijnlijk vinden we elkaar toch niet leuk dus dan kan het geen kwaad want geen nare gevolgen enzo. :')
Eerst een foto he :7
Sarcasme. Herken het.
pi_89810866
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:24 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Eerst een foto he :7
jij ook :7
pi_89810912
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:49 schreef kastanova het volgende:

[..]

Och, klein beetje maar B-)

[ afbeelding ]
Tja, met de snelheid waarmee je zei mij te 'hebben', neem ik je niet heel serieus, sorry :P
Sarcasme. Herken het.
pi_89810937
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:27 schreef dawg het volgende:

[..]

jij ook :7
Jij hebt inmiddels 2 foto's van mij in mijn fobo mogen aanschouwen jongeman }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_89810987
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij hebt inmiddels 2 foto's van mij in mijn fobo mogen aanschouwen jongeman }:|
die ene met je ogen en die andere met je ogen bedoel je? :z
pi_89811015
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef dawg het volgende:

[..]

die ene met je ogen en die andere met je ogen bedoel je? :z
3 dus :P Jouw beurt.
Sarcasme. Herken het.
pi_89811030
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:

Zit er een moraal aan het verhaal?

Ik zie een man die al anderhalf jaar aan het lijntje is gehouden, en jij die talloze dates hebt gehad in de tussentijd. Ik zou me sowieso beledigd voelen.
UITGESCHREVEN
pi_89811090
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik zie een man die al anderhalf jaar aan het lijntje is gehouden, en jij die talloze dates hebt gehad in de tussentijd. Ik zou me sowieso beledigd voelen.
Ja, want die man heeft anderhalf jaar lang op zijn zolderkamertje huilend op mij zitten wachten :')
Sarcasme. Herken het.
pi_89811217
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

3 dus :P Jouw beurt.
gelukkig waren het duidelijke piccies, maar anders. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door dawg op 11-12-2010 19:49:05 ]
pi_89811261
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, want die man heeft anderhalf jaar lang op zijn zolderkamertje huilend op mij zitten wachten :')
Ja en jij bent halfnaakt van het podium in de menigte gesprongen.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 11-12-2010 19:41:46 ]
UITGESCHREVEN
pi_89811406
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ja en jij bent halfnaakt op het podium in de menigte gesprongen.
Ik weet godzijdank dat het feit dat ik je niet snap niet aan mij ligt :') :P
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:42:25 #255
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89811475
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waar zie jij dat hij aan het lijntje is gehouden? Ik heb er zelf ook een paar waar ik al 1,5 jaar mee chat, en wie weet zien we elkaar ooit nog wel eens. Zegt natuurlijk ook wel wat dat niemand in die tijd de behoefte voelde om te daten, maar wie weet. Kan ineens best klikken natuurlijk, het zegt namelijk ook wel wat dat je elkaar beide niet uit je lijst flikkert.
pi_89811642
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waar zie jij dat hij aan het lijntje is gehouden? Ik heb er zelf ook een paar waar ik al 1,5 jaar mee chat, en wie weet zien we elkaar ooit nog wel eens. Zegt natuurlijk ook wel wat dat niemand in die tijd de behoefte voelde om te daten, maar wie weet. Kan ineens best klikken natuurlijk, het zegt namelijk ook wel wat dat je elkaar beide niet uit je lijst flikkert.
Jaja silenus nou weten we het wel jij doet het ook. Nee, ik vind elkaar 1,5jr in je contactlijst houden zonder elkaar ooit gezien te hebben aan het lijntje houden.
UITGESCHREVEN
pi_89811707
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Jaja silenus nou weten we het wel jij doet het ook. Nee, ik vind elkaar 1,5jr in je contactlijst houden zonder elkaar ooit gezien te hebben aan het lijntje houden.
ik eigenlijk vooral vermoeiend. ~:)
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:49:54 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89811768
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:46 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ligt eraan.. als hij 20x heeft gevraagd af te spreken, maar zij telkens iets had of niet wilde etc etc... dan wel.
Hadden beide nooit de drang om elkaar te ontmoeten dan maakt het natuurlijk niks uit :)
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:51:40 #259
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89811854
Precies. Je staat gewoon in elkaars msn, lekker fucking boeiend? Alsof je dan verplicht bent om elkaar om de twee weken een update te geven wat je van elkaar vindt, hoe je de gezamenlijke toekomst ziet en of je in de tussentijd nog met iemand anders date.

Je bent elkaar toch geen verantwoording schuldig.
pi_89811863
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt eraan.. als hij 20x heeft gevraagd af te spreken, maar zij telkens iets had of niet wilde etc etc... dan wel.
Hadden beide nooit de drang om elkaar te ontmoeten dan maakt het natuurlijk niks uit :)
Ja want ze hadden in die 1.5jr natuurlijk nooit wat van elkaar gehoord :+

ik bedoel nieuwsgierig maakt de mens, tenzij je stoicijns bent.
UITGESCHREVEN
pi_89811982
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! We wisten ook dat we daten en hebben het daar ook over gehad. Maar ik word een beetje moe van die mensen die iemand meteen verwijderen als je 2 weken niks hoort van die persoon en wilde er even een positieve noot tegenover zetten.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:58:59 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89812099
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou in dit geval reageerde ze in februari oid op mijn 'afzeikprofiel' op knuz. Toen hebben we een paar maanden gechat, niet afgesproken..Kreeg ik een vriendin, werd het contact minder, toen het uit ging weer wat meer, etc. Vaak lulden we gewoon snachts tegen elkaar aan. We wilden allebei wel afspreken, maar waren te trots om naar de ander toe te gaan. Elkaar zeker 10 keer uitgenodigd, tot ik dacht: boeiend ook eigenlijk.
Uiteindelijk ben ik op een maandagavond om 23.30u in de trein gesprongen naar haar toe (Nijmegen), saillaint detail was dat m'n fiets kapot was en ik de bus gemist had. :') Heb dus in een sprint naar het station gerend, dat is van m'n huis ruim 2 kilometer, ik zweette als een otter in de trein.

Bij haar thuis een flesje wijn soldaat gemaakt en gaan douchen. Ik alleen natuurlijk want ik stonk naar zweet. :') Toen blijven slapen, daarna niet meer afgesproken. We lijken eigenlijk iets teveel op elkaar, daarom geen relatiemateriaal.
pi_89812166
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook perfect, zoiets heb ik ook wel eens gedaan.
  zaterdag 11 december 2010 @ 20:06:05 #264
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_89812397
Die foto is ook wel leuk, niet zo gek dat er op gereageerd wordt.
Prrrrr
pi_89812569
Ik krijg echt tig van die 'iemand heeft je profiel bezocht' mailtjes van lexa/meetic (of in mijn geval dus: 'Alguien ha visitado tu perfil' :P )

Maar ik heb geen foto, geen profieltekst en ben al 3 dagen niet ingelogd geweest...

Dus ik geloof er weinig van eigenlijk. Heb het idee dat ze me neppen zodat ik zo'n belachelijk duur abo neem.
pi_89812570
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tja, met de snelheid waarmee je zei mij te 'hebben', neem ik je niet heel serieus, sorry :P
Vanwege m'n MAVO-hoofd onderschat iedereen me en godsetering, wat een voordelen levert dat op :Y).
pi_89812692
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D idd wtf he, dat je dat zo ziet picardmike doet me begrijpen waarom jou eerder dit topic gestalk werd toegedicht ;')
pi_89812705
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Vanwege m'n MAVO-hoofd onderschat iedereen me en godsetering, wat een voordelen levert dat op :Y).
...oeh, die heb ik nog nooit geprobeerd.

Dom voordoen helpt ook? :D
pi_89812807
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Stuur je RP profielnummer maar dan gooi ik een voorbeeld van hoe ik het ongeveer aanpak in je PM op fok ;)

Je heb een berichtje!

En veel plezier morgen, jullie verzinnen vast wel wat leuks om te doen.
pi_89812982
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:14 schreef Lamon het volgende:
...oeh, die heb ik nog nooit geprobeerd.

Dom voordoen helpt ook? :D
Voor doen niet, maar men schat me vanwege m'n hoofd altijd vrij dom in en dat heeft me in real life in ieder geval nog nooit nadelen opgeleverd.
Wanneer men blij verrást wordt door enige intelligentie, is het contrast namelijk des te groter met wat ze verwacht hadden en is men er ook meer door overrompeld :).
pi_89813110
zoals ik meestal als lief, timide meisje word ingeschat vanwege mijn schattige snoetje O+

..en dan valt het mee of tegen, afhankelijk van de voorkeur van de man die op me afkomt >:)
pi_89813181
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

MAVO-hoofd? Eh nee, heeft daar niets mee te maken. Zo zie ik het trouwens niet, maar dat terzijde. Feit echter dat jij postte dat je nu "2 van die wijven" had, nadat ik aangaf niet te delen, dááruit maakte ik op dat je erg snel denkt buit binnen te hebben en vandaar dus dat ik dat niet bepaald serieus nam.
Sarcasme. Herken het.
pi_89813234
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:26 schreef Fabeldiertje het volgende:
zoals ik meestal als lief, timide meisje word ingeschat vanwege mijn schattige snoetje O+

..en dan valt het mee of tegen, afhankelijk van de voorkeur van de man die op me afkomt >:)
Zo, jij hebt meteen goed werk gemaakt van je fotoboek...

Je bent hier dus niet alleen even vlug om op Kasta te reageren?
pi_89813254
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:30 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zo, jij hebt meteen goed werk gemaakt van je fotoboek...

Je bent hier dus niet alleen even vlug om op Kasta te reageren?
Kasta deelt *O*

Dat had ik niet gezocht achter dat mavo hoofd :D
UITGESCHREVEN
pi_89813376
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:26 schreef Fabeldiertje het volgende:

Hmm, bril, jammer...
pi_89813561
je moest eens weten hoeveel mannen er op me af komen die die bril juist grandioos vinden :{w

ik vind het een toevoeging, maar zal een brilloze foto voor je toevoegen Lamon..pleaser als ik ben O-)
  zaterdag 11 december 2010 @ 20:45:18 #277
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89813623
Haha, dat je je nog verdedigt..
pi_89813715
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
je moest eens weten hoeveel mannen er op me af komen die die bril juist grandioos vinden :{w

ik vind het een toevoeging, maar zal een brilloze foto voor je toevoegen Lamon..pleaser als ik ben O-)
Doe!
pi_89813719
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:36 schreef Lamon het volgende:

[..]

Hmm, bril, jammer...
Lamon she is "original ginger" dat is net zoiets als porsche design. :P
UITGESCHREVEN
pi_89813825
picardmike :*
pi_89813873
@ Silenus,

verdedigen zit er automatisch in, als je maar lang genoeg wordt gepest met bril en rood haar als klein Fabeldiertje :6
pi_89814102
brilloze foto: done aaand done ^O^
pi_89814241
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:00 schreef Fabeldiertje het volgende:
brilloze foto: done aaand done ^O^
Okee, ik mag niet meer zeggen dat FOK!kers niet echt zijn, dus daten dan?
  zaterdag 11 december 2010 @ 21:06:33 #284
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89814345
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Lamon het volgende:

[..]

Okee, ik mag niet meer zeggen dat FOK!kers niet echt zijn, dus daten dan?
Had jij niet ooit gezegd dat je nooit en dan ook nooit met Fokkers zou daten? :')
pi_89814414
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Had jij niet ooit gezegd dat je nooit en dan ook nooit met Fokkers zou daten? :')
Sociaal experimentje...
Als ze echt is is ze knap, en blijkbaar redelijk kunstzinnig, aan de foto's te zien, dus sois...
pi_89814541
moet je even aan kasta vragen.. O-)
pi_89814593
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:10 schreef Fabeldiertje het volgende:
moet je even aan kasta vragen.. O-)
Ben jij de vriendin van Kasta? :D
pi_89814823
waar dat relatieplanet al niet goed voor is hé :7
pi_89814945
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef Fabeldiertje het volgende:
@ Silenus,

verdedigen zit er automatisch in, als je maar lang genoeg wordt gepest met bril en rood haar als klein Fabeldiertje :6
Niks mis met rood haar , en die bril is cute O+ ;)
pi_89814948
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:18 schreef Fabeldiertje het volgende:
Geen idee, ik ben er net af, en heb ze gemeld waar de fout ligt. :)
pi_89814997
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:18 schreef Fabeldiertje het volgende:
relatieplanet -O- je wordt hoedanook genaait ja
pi_89815059
proef ik daar een zekere bitterheid uit deze woorden Lamon en Raven..? vertel vertel, ik kan goed luisteren *;
pi_89815179
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:24 schreef Fabeldiertje het volgende:
proef ik daar een zekere bitterheid uit deze woorden Lamon en Raven..? vertel vertel, ik kan goed luisteren *;
humm nee hoor ik trapte er al niet in ;).. maar genoeg verhalen gehoord , personen die niet bestaan enzo ;)

Paiq is/ was wel geinig .. daar heb ik in elk geval wel eens een leuk etentje aan over gehouden *O* laatste tijd is het slappe hap daar overigens , maar in elk geval geen geldwolven
pi_89815468
ach, ik heb ook genoeg koekenbakkers gehad die reageerden op RP hoor..sowieso; de eerste 3 dagen dat ik een gratis account aan had gemaakt gemiddeld 30 berichten per dag :o

mannen die overduidelijk een gestandaardiseerd bericht gebruikten ('wil jij met mij achter mijn winkelwagentje lopen?') , oneerbare voorstellen, tot de mannen die onbedoeld hilarisch waren. :') .zo herinner ik mij een Saldos met hier een knipsel uit zijn ellenlange oproeptekst:

'Bovendien houd ik van een vrouw die wat humor heeft of in ieder geval om humor kan lachen, omdat ik zelf erg veel van humor houd.
Ik zoek een vrouw die het leuk vindt om te praten, of in ieder geval te luisteren naar wat iemand te zeggen heeft indien ze zelf geen prater is.
Leeftijd speelt geen rol, maar wel vind ik het belangrijk dat ze geen psychische problemen heeft.
Ik vind het belangrijk ook dat een vrouw om haar lichaam geeft in de vorm van sport beoefenen of gezond eten.'

maar ik kan wel stellen dat 1 op de 20 een echt leuke man was :)
pi_89815539
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

MAVO-hoofd? Eh nee, heeft daar niets mee te maken. Zo zie ik het trouwens niet, maar dat terzijde. Feit echter dat jij postte dat je nu "2 van die wijven" had, nadat ik aangaf niet te delen, dááruit maakte ik op dat je erg snel denkt buit binnen te hebben en vandaar dus dat ik dat niet bepaald serieus nam.
Oh dat.
Nee, dat was toch met name omdat ik, mits ik het zou willen, je ook zou krijgen.
pi_89815553
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:34 schreef Fabeldiertje het volgende:
ach, ik heb ook genoeg koekenbakkers gehad die reageerden op RP hoor..sowieso; de eerste 3 dagen dat ik een gratis account aan had gemaakt gemiddeld 30 berichten per dag :o

mannen die overduidelijk een gestandaardiseerd bericht gebruikten ('wil jij met mij achter mijn winkelwagentje lopen?') , oneerbare voorstellen, tot de mannen die onbedoeld hilarisch waren. :') .zo herinner ik mij een Saldos met hier een knipsel uit zijn ellenlange oproeptekst:

'Bovendien houd ik van een vrouw die wat humor heeft of in ieder geval om humor kan lachen, omdat ik zelf erg veel van humor houd.
Ik zoek een vrouw die het leuk vindt om te praten, of in ieder geval te luisteren naar wat iemand te zeggen heeft indien ze zelf geen prater is.
Leeftijd speelt geen rol, maar wel vind ik het belangrijk dat ze geen psychische problemen heeft.
Ik vind het belangrijk ook dat een vrouw om haar lichaam geeft in de vorm van sport beoefenen of gezond eten.'

maar ik kan wel stellen dat 1 op de 20 een echt leuke man was :)
Ja ja .. zo van sinterklaas vieren: mijn roomboterbanketstaaf in jouw warme oven _O-
  zaterdag 11 december 2010 @ 21:38:26 #297
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89815579
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh dat.
Nee, dat was toch met name omdat ik, mits ik het zou willen, je ook zou krijgen.
Oh god ik moet nu al zo hard lachen als ik de kop van Spirit voor me zie als ze dit leest. :')
pi_89815601
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:36 schreef Lamon het volgende:

[..]

Hmm, bril, jammer...
Die is er vrij makkelijk af te slaan hoor 3.gif
pi_89815662
Nou ja het niveau van de dames hier is tenminste opgehoogd als fabeldiertje nou ook es wat vriendinnetjes uitnodigd.
UITGESCHREVEN
pi_89815717
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:24 schreef Fabeldiertje het volgende:
Nee, don't give a damn, het is allemaal enkel voor de lol...
...ik ben een keer naar zo'n single-feest geweest en toen wist ik eigenlijk al dat het een losersite is, op enkele uitzonderingen na.... :D
pi_89815725
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:40 schreef picardmike het volgende:
Nou ja het niveau van de dames hier is tenminste opgehoogd als fabeldiertje nou ook es wat vriendinnetjes uitnodigd.
of een zusje .. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')