SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef Silenus het volgende:
Er heeft nog nooit iemand een date met mij afgezegd geloof ik. Maar ik denk dat we picardmike wel kunnen raadplegen, die heeft echt een hele lijst!
Ik zou vooral beledigd zijn. Niet dat ze wil afzeggen, want boeiend...zij weet niet wat ze mist..maar dat ze dus denkt dat jij daadwerkelijk zo onnozel bent om die smoes te geloven.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Het gaat mij er vooral om dit te voorkomen.
Na deze smoes had ik echt zoiets van nou moe
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou vooral beledigd zijn. Niet dat ze wil afzeggen, want boeiend...zij weet niet wat ze mist..maar dat ze dus denkt dat jij daadwerkelijk zo onnozel bent om die smoes te geloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ze is ziek en denkt pas volgende week ergens weer beter te zijn. Ze heeft er al vaker mee te maken gehad blijkbaar (soort allergie). Zal dus wel na het weekend pas worden en dan is het maar weer te hopen dat dat ergens 's avonds na het werk ingepland kan worden.quote:
Zonder nu zout in de wonden te willen strooien; doodzonde dat niemand de weddenschap aan wilde nemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor als ik het niet dacht.. zit ik me er de hele week al op te verheugen (en vandaag zelfs letterlijk de uren af te tellen) en nu is mijn date opeens ziek, waardoor de kans groot is dat het morgen niet doorgaat.
Noem me gerust wantrouwend, maar als iets zo kort vantevoren afgezegd wordt heb ik altijd het idee dat diegene er gewoon geen zin in heeft. Het zal ongetwijfeld waar zijn hoor... maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets dergelijks meemaak. Morgenvroeg laat ze weten of het definitief niet doorgaat. Maar weet nu al dat ik er eigelijk niet zo'n trek in heb het maar weer 'een weekje te verzetten' ofzo. Die lakse mentaliteit komt me echt de strot uit in dit soort gevallen.
Dit soort dingen word ik nou echt hoorndol van![]()
Afzeggen ben ik vrij principieel in; het wordt simpelweg niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef Silenus het volgende:
Er heeft nog nooit iemand een date met mij afgezegd geloof ik. Maar ik denk dat we picardmike wel kunnen raadplegen, die heeft echt een hele lijst!
Ik heb ooit iemand in de kou laten staan ergens op Rotterdam centraal omdat ik in slaap gevallen was na een dag verhuizen, ik heb haar nog wel opgebeld, maar ze was zo kwaad, dat ik geen goed meer kon doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Afzeggen ben ik vrij principieel in; het wordt simpelweg niet geaccepteerd.
Wow... heeft zij even geluk gehadquote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand in de kou laten staan ergens op Rotterdam centraal omdat ik in slaap gevallen was na een dag verhuizen, ik heb haar nog wel opgebeld, maar ze was zo kwaad, dat ik geen goed meer kon doen.
Terwijl het oprecht niet zo bedoeld was.
Wow, doe jij even zielig.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wow... heeft zij even geluk gehad
Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Afzeggen ben ik vrij principieel in; het wordt simpelweg niet geaccepteerd.
Enige uitzondering zou eventueel een overleden (direct) familielid zijn ofzo.
Zelfs een been breken zou nog geen excuus zijn, geef dan maar gewoon door welk ziekenhuis en dan kom ik er aan.
Niet dat ik nu zo'n onmogelijk mannetje ben, maar ik kan me simpelweg géén reden bedenken om af te zeggen tenzij de interesse onvoldoende is.
Sorry ik dacht even hardop. Zoals meerdere heb ik vorig jaar eea gelezen van jou en ik vind je beetje een creep.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wow, doe jij even zielig.
Je kunt ook normaal reageren.
Dat maakt jou een complete psychopaat in mijn ogen, en zo hebben we allemaal onze mening.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sorry ik dacht even hardop. Zoals meerdere heb ik vorig jaar eea gelezen van jou en ik vind je beetje een creep.
Nou ik vind het niet meer dan logisch zo zwart wit te denken. Ik doe dat normaal gesproken ook. De eerste dame die ik sprak op een datingsite, had ik telefonisch contact mee we zouden wat afspreken. Ze belde mij op met het verhaal dat ze voorlopig niet kon dat omdat ze in moest vallen op een kindercreche voor een leidingegevende manager. Dat kan natuurlijk, maar toen ik vroeg wanneer ze wel kon zei ze(waarschijnlijk door de spanning) over 2mnd pas. Toen heb ik het er gewoon bij laten zitten en heb haar nooit meer gesproken.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.
Misschien heeft zij zat interesse maar had ze een bepaald idee bij de date en kan dat dus door bv gebroken been niet doorgaan. Dat zij dan ms niet op dezelfde praktische wijze denkt als in 'dan maar in het ziekenhuis' betekend niet dat ze geen interesse heeft... kan gewoon een andere opvatting/denkwijze er over hebben en gewoon 'de' date zoals zij het ziet 'moeten' opschuiven. En ms is ze iets onzeker en denkt ze dat je niet naar ziekenhuis wilt komen.
Ik lees nu paar topics mee maar zie nogal vaak een zwart/witte visie en een totaal gebrek aan inleving in de ander.... wordt meer geanalyseerd op basis van eigen logica...
Je date niet met jezelf he.... dat wat jij 'logischerwijs' zou doen is niet wat bij een ander hoeft op te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die zag ik niet echt zitten, ze kwam wel heel erg sletterig over. Maar die dacht dat ze er al was door deze foto's te sturen en liet het eveneens doodbloeden. Een paar maanden later hadden we er allebei geen zin meer in, ze kwam antillianen tegen en ik weer andere met mooie smoezen. Na deze teleurstellingen kwam ik op een andere site waar het er heel anders aan toe ging en ik een paar one-night stands aan over gehouden heb. Maar dat was meestal niet meer dan een blowtje draaien en batsen.UITGESCHREVEN
Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.
Misschien heeft zij zat interesse maar had ze een bepaald idee bij de date en kan dat dus door bv gebroken been niet doorgaan. Dat zij dan ms niet op dezelfde praktische wijze denkt als in 'dan maar in het ziekenhuis' betekend niet dat ze geen interesse heeft... kan gewoon een andere opvatting/denkwijze er over hebben en gewoon 'de' date zoals zij het ziet 'moeten' opschuiven. En ms is ze iets onzeker en denkt ze dat je niet naar ziekenhuis wilt komen.
Ik lees nu paar topics mee maar zie nogal vaak een zwart/witte visie en een totaal gebrek aan inleving in de ander.... wordt meer geanalyseerd op basis van eigen logica...
Je date niet met jezelf he.... dat wat jij 'logischerwijs' zou doen is niet wat bij een ander hoeft op te komen.
Nope, username veranderen is zinloos, het is namelijk geen kloon van mij...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.
Maar om je gerust te stellen; ik zou in een dergelijk hypothetisch geval sowieso zelf met het voorstel komen om naar het ziekenhuis te rijden.
En wat in godsnaam jouw nuance verschil is tussen een date afzeggen en verplaatsen is me trouwens een raadsel.
Als het immers afgezegd wordt zonder een andere datum voor te stellen hóef ik toch niet eens meer iets af te kappen? Dan kómt er immers sowieso geen date meer toch?
En dat ik bij dergelijke zaken op basis van mijn eigen logica handel lijkt me nogal logisch.
Als ze daar niet mee om zou kunnen gaan heeft daten immers geen nut.
Want wat is het doel van een date? In de meeste gevallen toch een langdurige relatie.
En als iemand geen begrip kán of wíl opbrengen voor, in dit geval mijn logica, hoeveel kans van slagen heeft die eventuele langdurige relatie dan überhaupt?
Ik vraag me af: Hoe jij zou reageren als een meisje totaal niet opgedirkt op een date verschijnt???quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.
Maar om je gerust te stellen; ik zou in een dergelijk hypothetisch geval sowieso zelf met het voorstel komen om naar het ziekenhuis te rijden.
En wat in godsnaam jouw nuance verschil is tussen een date afzeggen en verplaatsen is me trouwens een raadsel.
Als het immers afgezegd wordt zonder een andere datum voor te stellen hóef ik toch niet eens meer iets af te kappen? Dan kómt er immers sowieso geen date meer toch?
En dat ik bij dergelijke zaken op basis van mijn eigen logica handel lijkt me nogal logisch.
Als ze daar niet mee om zou kunnen gaan heeft daten immers geen nut.
Want wat is het doel van een date? In de meeste gevallen toch een langdurige relatie.
En als iemand geen begrip kán of wíl opbrengen voor, in dit geval mijn logica, hoeveel kans van slagen heeft die eventuele langdurige relatie dan überhaupt?
gratis site of betaald?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
Ben nu sinds een week of 2 ook aan het internetdaten.
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
Iemand tips voor een goeie hook waardoor vrouwen wel reageren?
hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....quote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef CecilBDemented het volgende:
gratis site of betaald?
bij gratis sites heb ik dit probleem ook heel erg. damens hebben zoiets van het is toch gratis
merendeel voor de lol ingeschreven enz..
Zijn het wel actieve profielen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
Een groet bovenaan die past bij haar uiterlijk en foto's.(sommige willen liever HEY andere weer HOI en andere weer wat anders) Wat beter werkt is trouwens, de groet in 1 zin met het complimentje te schrijven heb ik gemerkt.Daarna een complimentje geven, daarna iets over jezelf vertellen, daarna weer terugkomen op het complimentje, daarna je mail er in verpakken en koppelen aan het complimentje(met iets wat je opviel in haar profiel) en dan ben je al 10 regels(2 alinea's) verder zodat je kan afsluiten en "gepast" zoals bij de groet gedag kan zeggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....
Op de een of andere manier denk ik altijd dat die verhalen van jou echt zijn, maar dat je de one night stands erbij verzint om toch niet helemaal kansloos over te komenquote:[b] Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef picardmike het Na deze teleurstellingen kwam ik op een andere site waar het er heel anders aan toe ging en ik een paar one-night stands aan over gehouden heb. Maar dat was meestal niet meer dan een blowtje draaien en batsen.
Dat lijkt mij sterk. Ik kan razend snel lezen en de leuke berichtjes krijgen gelijk antwoord terug. De rest echter blijft liggen tot ik zin heb om daar iets voor te tikken.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.
maar vrouwen krijgen echter belachelijk veel berichten op dating sites!
dat je berichtje soms gewoon onder sneeuwt.
veelal krijgen ze domme berichten waardoor vaak de leuke berichten er tussendoor schieten!
vriendin van mij had zich ingeschreven had binnen een uur 726 berichten van mannen.
en de inhoud ervan echt niet normaal soms
Naja, 2 opties:quote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Ik vraag me af: Hoe jij zou reageren als een meisje totaal niet opgedirkt op een date verschijnt???
Aquote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:
Naja, 2 opties:
Is ze lelijk zonder het opdirken?
Zo ja? Dag hoor, daahaag.
Zo nee? Thank god, een naturel mooie vrouw!
Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?
En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen.
Ja dat deed ik op het begin ook en normaal werkt dat ook in reallife maar op datingsites wordt je al snel als idioot gezien en de vrouwen hebben geen gevoel voor humor en raak je al snel verstrikt in het "geen interesse", maak maar een grapje, weer geen interesse ik blok je spel. En uiteindelijk gaat het er om wat je over jezelf vertelt maar aangezien ik dat niet bij iedereen ga doen, vol blijheid en overtuiging met 10 regels omdat ik mezelf niet zo super belangrijk vindt. Moet je wat uitbesteden.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Aikara het volgende:
Zit op RP. Heb het probleem met zowel betalende leden als niet-betalende leden.
Verder komt de manier van Mike me een beetje 'kiss-asserig' over, niet?. Heb het tot nu toe meestal als volgt gedaan:
Reden waarom ik reageerde op r profiel, beetje teasen (grappen maken) over rare dingen in r profiel/foto's, vertellen wat me aanspreekt in r profiel, waar ik zelf naar op zoek ben, vraag (of meerdere vragen) over dingen die ik graag van haar als persoon wil weten om na te gaan of ze inderdaad wel in de richting komt van wat ik zoek.
Verder heb ik in eerste instantie wel m'n mailadres meegestuurd, maar daar ben ik nu vanaf gestapt om te kijken of dat misschien wat oplevert.
De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, 2 opties:
Is ze lelijk zonder het opdirken?
Zo ja? Dag hoor, daahaag.
Zo nee? Thank god, een naturel mooie vrouw!
Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?
En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen.
Eh, wat is de valerio-methode dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef picardmike het volgende:
Een andere methode is de "valerio" methode en daar kan silenus je wel wat over vertellen.
De grenzen van arrogantie opzoeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, wat is de valerio-methode dan?
Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, wat is de valerio-methode dan?
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:03 schreef Neelix het volgende:
[..]
Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen?
Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Adan kan ik dus wel gewoon na het juichen bij mijn bro gaan daten!
Geen idee, opgelost in ieder geval.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens.
Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
De grenzen van arrogantie opzoeken.
Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.
Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nogquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weer
Mijn ervaring van tot nu toe 3 dagen rp is dat 95% van de berichten meteen afvallen door heel uitlopende redenen. Ik heb geen ervaring met eerste berichten schrijven want dat is nog nooit nodig geweest maar iemand kan al op hele kleine dingen afknappen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Aikara het volgende:
[..]
Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...
Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.
Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
Ojaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef kastanova het volgende:
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
De grenzen van arrogantie opzoeken.
Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.
Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
Haha ik dacht zeg het maar niet hardopquote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren.
Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Haha ik dacht zeg het maar niet hardop
Dacht laat maar eens verstandig zijn en mijn mond houden. Is hier soms makkelijker als je geen zin hebt in een discussiequote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hierquote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.
Hij zegt dan ook als je zelfverzekerd doet. Bijdehand arrogant is dan weer een vak apart.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hier.
Ik wil altijd graag met je wedden hoor, als je ten minste een beetje kredietwaardig bent. Natuurlijk kent alles wel een ratio : we wedden ten slotte ook niet 1:1 dat Ajax in en van Milaan wint met 5-0.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zonder nu zout in de wonden te willen strooien; doodzonde dat niemand de weddenschap aan wilde nemen.
Maar d'r zit niets tussenin ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
en wat als je niet kan huilen?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Jawel maar het leek mij nogal onnodig om alles op te noemen aangezien je dat zelf wel kan bedenken.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar d'r zit niets tussenin ofzo
Dan ben je een zeurpietquote:Op donderdag 9 december 2010 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
en wat als je niet kan huilen?
Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
maar vrouwen krijgen echter belachelijk veel berichten op dating sites!
dat je berichtje soms gewoon onder sneeuwt.
Ik mail niet superveel gelukkig! alleen als een profiel en foto mij echt aanspreken.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.
Van mij mogen ze (snap het ook niet direct, maargoed, mensen zijn nu eenmaal raarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je mensen afschrijft om hun haarkleur
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je mensen afschrijft om hun haarkleur
Ze zal vast wel natuurlijke haarkleur bedoelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.
Wat Ruudt zegtquote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.
Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden
Nee hoor, ben ook een keer genaaid via RPquote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden
Jaja, dat zeg je nu - Ruudtjequote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat je opmerking wel erg flauw was.
Mja, dat is internet hè. De volgende keer zal ik een voiceclip opnemen dan was het wel duidelijk geweest.quote:
Ga je me nu vertellen dat je romantisch bent?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.
Haha, wat een onzin.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
Tijd om naar een ander te gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Als een meisje over haar vakantielover begint.. hoe laat is het dan?
Waarom breng je niet even een fruitmandje? Dat gebaar kan ze vast wel waarderen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
Zo te lezen doet ze wel haar best om een nieuwe datum te plannenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
Leuk dat is alweer snelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
ja !!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Zoiets is toch altijd je eigen fout?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Want?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zoiets is toch altijd je eigen fout?
Ok, ik heb me voor de gein eens aangemeld bij zo'n datingssite RP... Ik krijg meteen 8 berichten in 1 dag maar ik ben in het echt heel lelijk dus dit klopt gewoon niet,kan jij even oordelen of mijn foto uit een te fortuinlijke hoek is genomen? Ik stuur hem in PMquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Niet om meer foto's vragen, als hij / zij "to good to be true" is pas afspreken als je hem / haar op de cam gezien hebt.quote:
Oja zeker welquote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Kom maar op!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok, ik heb me voor de gein eens aangemeld bij zo'n datingssite RP... Ik krijg meteen 8 berichten in 1 dag maar ik ben in het echt heel lelijk dus dit klopt gewoon niet,kan jij even oordelen of mijn foto uit een te fortuinlijke hoek is genomen? Ik stuur hem in PM
Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen. Of het moeten fake berichten zijn.quote:
Voor mij is het vooral een dealbreaker als er totaal geen chemie is. Dan kan ik iemand nog zo aardig / grappig / vulmaarin vinden, maar dan wordt het hem niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Als je date lelijker/minder mooi voor je neus stond dan je had verwacht is het dan meteen een dealbreaker, de date uitzitten en tot nooit meer?
Ik zit tot nu toe altijd de date uit.... over het algemeen is het gewoon gezellig.....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Als je date lelijker/minder mooi voor je neus stond dan je had verwacht is het dan meteen een dealbreaker, de date uitzitten en tot nooit meer?
En wie is er wel eens op een date gegaan met iemand van een datingsite die kwa uiterlijk niet echt knap te noemen was (op de foto al) maar die bv wel een leuke benadering had?
Ik wil ook wel ff keuren hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen. Of het moeten fake berichten zijn.
Ik denk dat het met wat meer zelfvertrouwen helemaal goedkomtquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen.
Nee, ik zeg dat ik temperamentvol ben en dus romatisch en jij nuchter dus arrogant. Je hoeft niet perse nuchter te zijn om zelfverzekerd over te komen, maar ik snap best dat je dat zo ziet(baron).quote:Op donderdag 9 december 2010 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je romantisch bent?Ik ben niet arrogant, wel zelfverzekerd. Ik val ook op zelfverzekerde vrouwen, dus dat gaat er niet 'ten koste van', of iets dergelijks.
[..]
Haha, wat een onzin.
Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik temperamentvol ben en dus romatisch en jij nuchter dus arrogant. Je hoeft niet perse nuchter te zijn om zelfverzekerd over te komen, maar ik snap best dat je dat zo ziet.
Maar ik hou er maar over op voor mijn aanvankelijke compliment omslaat in een belediging.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar.
Ik weet van 1 vrouw die hij zogenaamd zou gaan daten, dat dat helemaal niet het geval was.
Waarom, denk ik dan.....
Een soort kinderlijk sprookje over dat je vrouwen netjes moet behandelen en nooit het achterste van je tong moet laten zien, dan maar fantaseren of zoiets. Maar ja als ik hem vat beledig mijn eigen intelligentie dan niet of moet daar gewoon keihard om lachen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar.
Ik weet van 1 vrouw die hij zogenaamd zou gaan daten, dat dat helemaal niet het geval was.
Waarom, denk ik dan.....
Inderdaad, vind ik ook erg leukquote:Op donderdag 9 december 2010 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Leuk dat is alweer snelZo te zien wilt zij ook graag een nieuwe afspraak maken!
Idd.. relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Inderdaad, vind ik ook erg leuk
Maargoed ik ga maar niet te vroeg weer juichen
Over wie heb je het dan precies?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom, denk ik dan.....
Dat is echt onzin. Als je gewoon een leuke vent bent kun je heel veel vrouwen krijgen, als je een engerd bent krijg je haast niemand.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef picardmike het volgende:
Het is gewoon niet te voorspellen, je kan een gelukkig jaar hebben en een jaar niks. Je kan alles een beetje gemiddelt hebben of je kan een week alles hebben en daarna weer niks.
Neuken ?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dat dus. Het is geen "random" spelletje waarbij iedereen af en toe een prijs wint.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Als je gewoon een leuke vent bent kun je heel veel vrouwen krijgen, als je een engerd bent krijg je haast niemand.
Nee, inderdaad. A few winners, a whole lotta losers!quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:53 schreef macondo het volgende:
Dat dus. Het is geen "random" spelletje waarbij iedereen af en toe een prijs wint.
Huuuuuu!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
Oke.. een 39 jarige man die reageert:
hoi
de lente, blauwe luchten, bloemetjes, warme zon op je huid...droom je mee?
tis nog lang geen lente en het is koud. samen eens fantaseren over de lente?
lijkt me leuk wat meer van je te weten. durf je?
uhm...
Hahahhahaha, ok wat moet je daarmee!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
hoi
uhm...
Leuk! Gefeliciteerd,quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
hoi
uhm...
De prullenbakquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Hahahhahaha, ok wat moet je daarmee!
Heb je niet gezien dat ik had aangegeven geen kinderen te willenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef Godtje het volgende:
Leuk! Gefeliciteerd,![]()
Wanneer komt de eerste kleine?![]()
Dit is duidelijk liefde voor het leven.
De prullebak is wel een goed idee! Ooit ook eens zo'n berichtje gehad.. Heel gedicht.. Nee daar word ik toch niet warm van eerder heeel koudquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De prullenbak
[..]
Heb je niet gezien dat ik had aangegeven geen kinderen te willen
Samen spuugbeestjes onderzoekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
hoi
uhm...
1 keer en dat is ook direct 1 van de 2 dates geworden waarbij er niet geneukt werd...quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Ow dat is ook wel verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
1 keer en dat is ook direct 1 van de 2 dates geworden waarbij er niet geneukt werd...
Op de (spaarzame) foto's zag ze er uit als een halfbloed fotomodelletje.
In het echt zag ze er uit als een afgeleefde 40-er.
Direct ook gevraagd waarom de foto zo verschilde; "Die foto kwam uit een andere periode in m'n leven."
Tja, inderdaad enkele decénnia verschil ja...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben momenteel niet zo heel knap maar ik denk in de toekomst per jaar steeds knapper te worden. Daarom bij deze een foto van George Clooney ter indicatie wat jij over 15 jaar kan hebben als je nu met me gaat.
Hm ik heb geen idee. Bij mij is het altijd juist andersom dat een man na twee mailtjes al af wilt spreken en ik dan nog niet zeker weet of die leuk genoeg is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef macondo het volgende:
Vraagje aan de vrouwen. Wáárom willen zoveel vrouwen plotseling onmiddellijk afspreken - eigenlijk zonder enige mailtjes etc? Heb twee mailtjes terug gestuurd, en ze stelt het al voor. Prima hoor, geen muurbloempje. Maar ik vind het persoonlijk wel erg neutraal. Ik ga echt niet verliefd worden door mailtjes, maar wil wel een date hebben waarvan ik vooraf denk "ze is gaaf, dit gaat wat worden!".
Ik wil nu helemaal niet afspreken, speelt al iets met iemand anders ten slotte.
Daar kan ik je geen antwoord op geven want dat doe ik zelf niet. Misschien omdat ze liever direct een indruk hebben van hoe je in het echt bent in plaats van hoe je online overkomt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef macondo het volgende:
Vraagje aan de vrouwen. Wáárom willen zoveel vrouwen plotseling onmiddellijk afspreken - eigenlijk zonder enige mailtjes etc? Heb twee mailtjes terug gestuurd, en ze stelt het al voor. Prima hoor, geen muurbloempje. Maar ik vind het persoonlijk wel erg neutraal. Ik ga echt niet verliefd worden door mailtjes, maar wil wel een date hebben waarvan ik vooraf denk "ze is gaaf, dit gaat wat worden!".
Waarom zoek je het dan op?quote:Ik wil nu helemaal niet afspreken, speelt al iets met iemand anders ten slotte.
Ho ho, ik reageer alleen maar op rp berichtjes, en nog met dagen vertraging ook. Zelf zoek ik niets meer op natuurlijk.quote:
Ik heb daar alleen maar last van als ik met meerdere dames praat, dan willen ze ineens allemaal. Op het begin was ik daar nog eerlijk over, de ene liet ik weten dat ik met iemand anders in gesprek was en de andere liet ik weten dat ik voor haar gekozen had. Het rotte is dan wel dat de dames steeds lastigere vragen gaan stellen en gaan vissen of je met iemand anders praat, dan moet je gewoon glashard liegen(doen ze allemaal). maar ik voel me daar wel een beetje schuldig over al ik dat constant moet doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef macondo het volgende:
Ik wil nu helemaal niet afspreken, speelt al iets met iemand anders ten slotte.
Gedichtjes scoren dus niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
hoi
uhm...
Doe je goed, te lange berichten worden toch niet gelezen. Berichten met flauwe oneliners/grappen gaan direct de prullenbak in.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:58 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Gedichtjes scoren dus niet?
Ben ook maar eens aan RP gegaan, maar ik vraag me wel af wat voor berichtjes vrouwen dan graag krijgen. Ik hou het meestal gewoon lekker simpel, kort refereren naar iets in hun profieltekst en dan gewoon of ze zin hebben om een keer een bak koffie willen drinken. Of dat ik ze beter wil leren kennen, allemaal vrij standaard dus. Ik heb ook niet bepaald veel zin om hele lange creatieve verhalen te schrijven bij zo'n eerste berichtje, want daar zitten vrouwen bij zo'n eerste bericht ook niet meteen op te wachten lijkt me?
Tja ik vind het ook lomp. Hoewel het geen mooi gedicht is. Zou een datingsite wel over mooie gedichtjes en liefdesbrieven moeten gaan ipv dat nuchtere gedoe. Waarom moeten vrouwen meteen al persoonlijke verhaaltjes horen van mannen, terwijl 90% van de mannen liegen daarover?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:58 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ben ook maar eens aan RP gegaan, maar ik vraag me wel af wat voor berichtjes vrouwen dan graag krijgen. Ik hou het meestal gewoon lekker simpel, kort refereren naar iets in hun profieltekst en dan gewoon of ze zin hebben om een keer een bak koffie willen drinken. Of dat ik ze beter wil leren kennen, allemaal vrij standaard dus. Ik heb ook niet bepaald veel zin om hele lange creatieve verhalen te schrijven bij zo'n eerste berichtje, want daar zitten vrouwen bij zo'n eerste bericht ook niet meteen op te wachten lijkt me?
Misschien dat je met een gedichtje al snel te geforceerd over komt? Ik denk dat vrouwen op datingsites toch liever hebben dat je meer nonchalant overkomt, dan draagt een gedicht niet echt bij aan dat beeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja ik vind het ook lomp. Hoewel het geen mooi gedicht is. Zou een datingsite wel over mooie gedichtjes en liefdesbrieven moeten gaan ipv dat nuchtere gedoe. Waarom moeten vrouwen meteen al persoonlijke verhaaltjes horen van mannen, terwijl 90% van de mannen liegen daarover?
Een beetje dweilen met de kraan open.
sorry hoor , ik had een plaagbuiquote:Op vrijdag 10 december 2010 02:07 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Zelfverzekerd is iets anders dan onbeschoft
Ik zou inderdaad niet met een gedichtje aan komen zetten. Tenzij het echt hilarisch is, wellicht zou ik dan nog flexibel zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:27 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Misschien dat je met een gedichtje al snel te geforceerd over komt? Ik denk dat vrouwen op datingsites toch liever hebben dat je meer nonchalant overkomt, dan draagt een gedicht niet echt bij aan dat beeld
Casanova, romeo en dante waren dichters maar bepaalt geen homo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef Silenus het volgende:
Dichten is voor homo's, vrouwen vallen daar toch niet op.
Bepaald.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Casanova, romeo en dante waren dichters maar bepaalt geen homo.
Vrouwen willen ook altijd een sukkel die braaf thuis is met de kinderen maar intussen wippen met de buurman voor het sterke nageslacht. Tja..quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef picardmike het volgende:
[..]
Casanova, romeo en dante waren dichters maar bepaalt geen homo.
Waarom kijken vrouwen wel altijd naar dit soort films en romans maar willen ze er niks van hebben, de logica ontgaat mij.
Gechargeerd gezegd, ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Vrouwen willen ook altijd een sukkel die braaf thuis is met de kinderen maar intussen wippen met de buurman voor het sterke nageslacht. Tja..
Behalve als je het accent hebt van Julio Ingesias.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Silenus het volgende:
Uiteraard, er zullen vast vrouwen zijn die het helemaal geweldig vinden om gedichtjes van vreemde mannen te ontvangen. Maar dat zijn waarschijnlijk suffe mutsen.
Welke vrouw niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
die geloven ook in de prins op het witte paard die ze komt redden uit de eenzaamheid en 3 kindjes wil
Ik ben er al minimaal 10 tegengekomen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:18 schreef Ruudt het volgende:
Voor het eerst iemand tegengekomen op RP die ik irl ken. Geinig.
Kom je uit een grote stad? Dan is het niet zo gek.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben er al minimaal 10 tegengekomen.
Naja, eerlijkheid en vertrouwen lijken me toch wel zo'n beetje de belangrijkste punten bij het ontmoeten van een nieuwe partner....quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:
Ow dat is ook wel verschrikkelijk
Snap dat ook echt niet. Ja natuurlijk wil je een mooie foto kunnen plaatsen en veel reacties krijgen.Ze hopen dan natuurlijk dat ze de mannen met hun persoonlijkheid kunnen overwelmen waardoor ze het uiterlijk (Wat nu een stuk minder is) gaan vergeten.
Maar dat mooie droombeeld kunnen ze volgens mij ook vergeten
misschien heeft de prins wel een zwart paardquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
die geloven ook in de prins op het witte paard die ze komt redden uit de eenzaamheid en 3 kindjes wil
Of een ponyquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Raven_NL het volgende:
[..]
misschien heeft de prins wel een zwart paard
Relatie planet is fakequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:35 schreef DragonFire het volgende:
Ik zou best zo'n dating site willen proberen, maar na 1 keer bij relatieplanet te hebben betaald was ik het wel beu. Mensen die niet reageren, allemaal dezelfde teksten in de profielen en allemaal vragen ze of je een persoonlijk berichtje stuurt.
Daar moet je dan flink voor in de buidel tasten.
Hebben er nog mannen goede ervaringen met dit soort sites of zijn het alleen de vrouwen?
Onzin. Je redt het als man alleen niet met een dertien-in-een-dozijn profiel en foto.quote:
Heb je OKcupid wel eens geprobeerd? Weet niet of het je ligt, maar zelf vond ik dat een prettige site.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:17 schreef DragonFire het volgende:
Paiq heb ik wel een paar dates door gehad.
1 meid was wel leuk maar die woonde iets te ver weg om echt een serieuze relatie mee te beginnen.
Het probleem bij paiq is een beetje dat ik heel vaak met mensen praat waarna je uiteindelijk toch de foto ziet en niet aangetrokken bent tot iemand.
Het idee is leuk maar voor mij is het ook belangrijk dat ik iemand er leuk uit vind zien.
En dan heb ik het dus niet over dat het een supermodel moet zijn.
Volgens mij bouwt tegenwoordig ieder man zijn berichtjes zo op. De meeste gemiddelde vrouwen kennen dit nu onderhand wel ,dus geen reactie terugquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:58 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Ben ook maar eens aan RP gegaan, maar ik vraag me wel af wat voor berichtjes vrouwen dan graag krijgen. Ik hou het meestal gewoon lekker simpel, kort refereren naar iets in hun profieltekst en dan gewoon of ze zin hebben om een keer een bak koffie willen drinken. Of dat ik ze beter wil leren kennen, allemaal vrij standaard dus.
Het is vooral erg gênant als er op de foto een mooie afdruk staat met de datum van 4 a 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow dat is ook wel verschrikkelijk
Snap dat ook echt niet. Ja natuurlijk wil je een mooie foto kunnen plaatsen en veel reacties krijgen.Ze hopen dan natuurlijk dat ze de mannen met hun persoonlijkheid kunnen overwelmen waardoor ze het uiterlijk (Wat nu een stuk minder is) gaan vergeten.
Ja maar ik ben de dertiende in het dozijn. Dat is juist het probleem, mensen zijn over het algemeen niet speciaal. De meeste mensen zijn "gewoon",quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:33 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Onzin. Je redt het als man alleen niet met een dertien-in-een-dozijn profiel en foto.
[..]
Heb je OKcupid wel eens geprobeerd? Weet niet of het je ligt, maar zelf vond ik dat een prettige site.
"Gewoon" telt helaas niet op internetdatingsitesquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:38 schreef DragonFire het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn "gewoon",
denk dat je je minder naar de uiterlijk moet gaan kijken , en meer naar de kwaliteit , haar hobbies, interesses,van diegene. Tuurlijk uiterlijk is ook belangrijk ,maar je bent zelf ook geen brad pitt.. dus..quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:37 schreef Othello het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 10 december 2010 22:17 schreef DragonFire het volgende:
Paiq heb ik wel een paar dates door gehad.
1 meid was wel leuk maar die woonde iets te ver weg om echt een serieuze relatie mee te beginnen.
Het probleem bij paiq is een beetje dat ik heel vaak met mensen praat waarna je uiteindelijk toch de foto ziet en niet aangetrokken bent tot iemand.
Het idee is leuk maar voor mij is het ook belangrijk dat ik iemand er leuk uit vind zien.
En dan heb ik het dus niet over dat het een supermodel moet zijn.
Ik vind mijzelf niet saai.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:39 schreef Silenus het volgende:
Dan moet je zorgen dat je niet dertien-in-een-dozijn bent. Vind je jezelf saai?
Gewoon is niet gelijk aan saai. Ik doel niet jou, maar op je profiel met de dertien-in-een-dozijn opmerking. Gebruik wat humor, schrijf dingen iets anders. Onderscheid kan al zitten in kleine dingen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:38 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de dertiende in het dozijn. Dat is juist het probleem, mensen zijn over het algemeen niet speciaal. De meeste mensen zijn "gewoon",
OKcupid ken ik niet, is dat wel gratis?
Ik neem aan dat jij dus elke week de wereld afreist, met beren vecht en oud en nieuw vier jij dit jaar op de maan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:45 schreef Silenus het volgende:
Ik vind 'gewoon' vrij saai ja. Je moet ergens uitspringen he. Als jij gewoon een ICT'er bent, er normaal uitziet, af en toe aan sport doet en houdt van 'leuke dingen doen', ben je dus gewoon/saai.
Ofwel, zorg dat je OF een gave baan hebt, OF veel geld verdient, OF een vlotte babbel hebt, OF er lekker uitziet, OF dat je fucking grappig bent, etc. Dan stijgen je winstkansen.
Prima, je hoeft me niet te geloven. Alleen je profiel/berichtjes wat leuker/vlotter aanpakken kan al een hoop helpen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus elke week de wereld afreist, met beren vecht en oud en nieuw vier jij dit jaar op de maan.
Kom op, de meeste mensen hebben een normale baan, vrienden, en gaan 1 a 2 keer per jaar op vakantie naar een lekker warm land.
Ik vind dat dan ook echt niet erg dat ik "gewoon" ben.
Niet elke vrouw zal op zoek zijn naar een avonturier, maar dit:quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:48 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dus elke week de wereld afreist, met beren vecht en oud en nieuw vier jij dit jaar op de maan.
Kom op, de meeste mensen hebben een normale baan, vrienden, en gaan 1 a 2 keer per jaar op vakantie naar een lekker warm land.
Ik vind dat dan ook echt niet erg dat ik "gewoon" ben.
Klopt wel. Je hoeft geen sensationeel leven te hebben om er op een leuke manier iets over te schrijven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Alleen je profiel/berichtjes wat leuker/vlotter aanpakken kan al een hoop helpen.
Geen idee, maar deze werkt ook weer als een trein:quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef DragonFire het volgende:
Ik zeg ook niet dat je waarschijnlijk wel meer reacties kan krijgen met een leukere profieltekst.
Dat is uiteraard niet van toepassing bij paiq.
Mijn reactie ging er om dat jij schreef dat gewoon gelijk stond aan saai.
Ik ga uiteraard niet mijn baan wijzigen om een leuke dame aan de haak te slaan, net zo min zou ik er over liegen. Ik doe mijn werk met veel plezier.
Waarom deze discussie begon was omdat er werd gezegd dat je het niet red op die sites als je gewoon bent. En dat vind ik best krom, zijn de mensen dan zo hard op zoek naar iemand die bijzonder is?
Het ligt meer aan feit dat relatieplanet technisch gezien gewoon een slechte database is. Geen status vermeldingen, middelen van de site die met een simpel emailtje omzeilt kunnen worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef DragonFire het volgende:
Ik zeg ook niet dat je waarschijnlijk wel meer reacties kan krijgen met een leukere profieltekst.
Dat is uiteraard niet van toepassing bij paiq.
Mijn reactie ging er om dat jij schreef dat gewoon gelijk stond aan saai.
Ik ga uiteraard niet mijn baan wijzigen om een leuke dame aan de haak te slaan, net zo min zou ik er over liegen. Ik doe mijn werk met veel plezier.
Waarom deze discussie begon was omdat er werd gezegd dat je het niet red op die sites als je gewoon bent. En dat vind ik best krom, zijn de mensen dan zo hard op zoek naar iemand die bijzonder is?
Stierepoep. Veel leuke vrouwen op relatieplanet. Alleen engerds als Lamon zien overal fake profielen en klonen, maar die hebben dan ook geestelijke hulp nodig. En medicijnen.quote:
Zozo, cowboy. Je hebt ooit één date geregeld? Maakt je plotseling ervaringsdeskundigequote:op PAIQ heb ik wel eens een leuke meid gevondenook wat mee gaan drinken , maar de klik was er niet.
Ik wel. Gratis en consequentieloos geeft ook consequentieloze respons van vrouwen die het ook niet veel kan schelen. Betaalde sites als relatieplanet zuivert het kaf van het koren - die minimale donatie werpt de eerste drempel op.quote:betaalde datingsites zou ik niet doen ..
Ik denk dat het zolangzamerhand tijd gaat worden voor een ban.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef macondo het volgende:
Stierepoep. Veel leuke vrouwen op relatieplanet. Alleen engerds als Lamon zien overal fake profielen en klonen, maar die hebben dan ook geestelijke hulp nodig. En medicijnen.
Wiwiwiwiwi.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
Laat maar, ik heb het even opgestuurd.
Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel:quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef Lamon het volgende:
Geen idee, maar deze werkt ook weer als een trein:
"Humoristisch, spontaan, muzikaal, creatief, Ik hou van zon, buiten, actief zijn, muziek, films.
Ja, ik date uiteindelijk in de hoop op een relatie, maar hou het liever ongedwongen zonder teveel te verwachten. Je merkt vanzelf wel of iets loopt."
Keep us posted. Heb deze climax gemist toen ik ging slapen, maar spannend is het wel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
Laat maar, ik heb het even opgestuurd.
Omdat men moet betalen om berichtjes te kunnen versturen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Sta nog geen dag inschreven op RP.. En krijg allemaal van die toont interesse berichtje (en als het gewone berichtjes zijn zijn het hele oude mannen..) Waarom flanzen ze niet zelf een berichtje in elkaar!
Ah dat is de reden! of je moet die 3 dagen gratis hebben?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Omdat men moet betalen om berichtjes te kunnen versturen...
ik heb deze volgens mij wel eens gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel:
Laten we het vooral niet moeilijker maken dan het is.
Ik heb simpelweg een te druk leven om me vol in een relatie te storten, dus ik ben eigenlijk puur op zoek naar een avond lol.
Elkaar hier leren kennen, kennismakingsgesprekje, klikt het => Afspreken, klikt het niet => next!
Keywords: Direct, Prettig Lichaam, Leuk Koppie, Intelligent, Humor, Easy Going.
Don'ts: Muurbloempjes, Niet-rokers, Passiviteit, Eindeloze nadenkers.
Do's: Ongecompliceerd, Intelligent, Prettig Lichaam, Impulsief, Relaxed.
Dus ik zou zeggen: doe je ding en tot vanavond dan!
Meest onverzorgde foto erbij die ik kon vinden (na 3 dagen niet douchen en/of slapen @ Werchter) en gaan.
[ afbeelding ]
Het valt inderdaad op ja.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg van die berichtjes van mannen die beginnen met "Ik zie dat jij veel moeite hebt gestoken in een mooi profiel en jezelf goed voor te stellen, dus in dit bericht zal ik hetzelfde doen" En dan een heel gelul over zichzelf. En dat terwijl ik echt een half leeg profiel heb.![]()
Kunnen die mannen niet iets minder duidelijk laten merken dat ze iedereen hetzelfde bericht sturen?
Dat is inderdaad altijd zo'n afknapper! Dan heb ik liever een berichtje van 2 zinnen dan zo'n copy paste bericht..quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg van die berichtjes van mannen die beginnen met "Ik zie dat jij veel moeite hebt gestoken in een mooi profiel en jezelf goed voor te stellen, dus in dit bericht zal ik hetzelfde doen" En dan een heel gelul over zichzelf. En dat terwijl ik echt een half leeg profiel heb.![]()
Kunnen die mannen niet iets minder duidelijk laten merken dat ze iedereen hetzelfde bericht sturen?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
Helaas ik heb geen goldmember meer anders had ik het goede voorbeeld gegevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd zo'n afknapper! Dan heb ik liever een berichtje van 2 zinnen dan zo'n copy paste bericht..
Stuur je RP profielnummer maar dan gooi ik een voorbeeld van hoe ik het ongeveer aanpak in je PM op fokquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog geen dag lid op RP, en heb 4 berichtjes waarvan 2 er me aanspreken omdat de andere boven de 35 zijn :p
En 12 van die toont interesse-berichten.. En ik heb zo niet de neiging om daar op te reageren, maar goed dat gaan we zo toch maar doen.
@Glenspey: Nu ben ik wel benieuwd naar jou goede voorbeeld haha! Je date van morgen al beter?Zo ja alvast veel plezier! (kan zijn dat ik een update gemist heb en het al lang gezegd is!)
Leuk man!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Date van morgen gaat gewoon doorwe hebben er zin in
Goeie vraag... ik ga naar haar toe en zij zegt dat er niet veel te doen is...quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:56 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen als tweede date?
Ach ja, zolang ze haar slaapkamertje maar laat zien he.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goeie vraag... ik ga naar haar toe en zij zegt dat er niet veel te doen is...
Zal dus wel niks bijzonders worden... hoeft ook niet, als we het maar gezellig met elkaar hebben
Wat gek, ik herinner me toch echt een reactie op mijn RP van bovenstaand profiel kastanova..tot 2 keer toe zelfsquote:Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Wat gek, ik herinner me toch echt een reactie op mijn RP van bovenstaand profiel kastanova..tot 2 keer toe zelfs
Inhoudelijke berichten had ik het dan ook over...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef Fabeldiertje het volgende:
Wat gek, ik herinner me toch echt een reactie op mijn RP van bovenstaand profiel kastanova..tot 2 keer toe zelfs
Maar als ik het goed begrijp ben jij kastanova helemaal gevolgd tot aan fok?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Fabeldiertje het volgende:
keer of 50? Dat schat je hoog in kereltje. Maar ja, dat neuken op de eerste date is dan ook aan je voorbij gegaan bij mijen logischerwijs was ík degene die jóu beloonde voor je interesseberichtjes..zo is het goed, big
Dat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp ben jij kastanova helemaal gevolgd tot aan fok?
Dat lijkt me sterk, zoveel bewijsdrang kan níemand hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat.
Volgens mij gaat het hier gewoon om een slechte kloon om kasta interessanter te maken
Ik dreigde gisteren ermee dat ik zijn andere kant uit de doeken zou doen op zijn geliefde forum,kasta beweerde dat ik dat toch niet zou doen..en uitdagingen neem ik aanquote:Maar als ik het goed begrijp ben jij kastanova helemaal gevolgd tot aan fok
Hij is het gewoon met je eens, voel je niet zo aangevallen. Maak je voor het eerst sinds de Napoleontische tijd geen spelfout in je post en dan doe je dit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
?? probeer je nu een neerlandicus te zijn ofzo??
Jij gemeenerd! Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik dreigde gisteren ermee dat ik zijn andere kant uit de doeken zou doen op zijn geliefde forum,kasta beweerde dat ik dat toch niet zou doen..en uitdagingen neem ik aan
En toen, en toen, en toen... Uhuhquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik dreigde gisteren ermee dat ik zijn andere kant uit de doeken zou doen op zijn geliefde forum,kasta beweerde dat ik dat toch niet zou doen..en uitdagingen neem ik aan
Oeeehh!! Ist een foute man?! Wat woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
En zoveel foto's van een rooie heb ik niet eensquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zoveel bewijsdrang kan níemand hebben.
Heb je nu je zin Fabelding? Nu zijn we weer verplicht tot een trioquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeeehh!! Ist een foute man?! Wat woest aantrekkelijk
Trio? Ziek in je hoofd! Ik deel nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je nu je zin Fabelding? Nu zijn we weer verplicht tot een trio.
Oh christus, nu heb ik twee van die wijven...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Trio? Ziek in je hoofd! Ik deel niet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:26 schreef Fabeldiertje het volgende:
je weet waar ik op val inmiddels kasta
Over stalkergenen gesproken, ik heb nog wel een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
JAAAAAAAAAAAA, ik mag weer een update posten!!!![]()
Zoals een ieder inmiddels weet, sms ik met onbekende mannen van datingsites die ik nog nooit heb ontmoet. Gisteren meet/date/onderonsje gehad met 1 van deze heren met wie ik inmiddels al bijna anderhalf jaar af en aan contact heb, maar tot op gisteren nog nooit had ontmoet... en het was eigenlijk heel gezellig! Blijkt ook nog een fokker te zijn (:')) en gezien ik nog niet weet of hij Picardmikes stalkergenen bezit, laat ik niet meer info los
Moraal van het verhaal: geef de moed niet op
Leuk als je uiteindelijk een vriendin krijgt en je loopt door Utrecht en wordt door alle vrouwelijk voorbijgangers tussen de 18 en 40 nagestaard/gefloten/geknipoogt. Ben benieuwd hoe je dat dan uit zou leggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over stalkergenen gesproken, ik heb nog wel een mooi verhaal.
Afgelopen donderdag had ik een date. Allemaal leuk en aardig, maar opeens had ze me gegoogled. En ik weet niet HOE, maar ze kwam bij m'n nickname hier uit.
"Heb jij afgelopen zaterdag gezoend in de sneeuw?"
Ik: haha nee joh hoe kom je erbij
"Ja dat lees ik!" *plaatst link*
Ik:![]()
*KAK*. Uiteindelijk wordt het nog erger, want ik bleek via paiq al met haar enige huisgenoot gedate te hebben (dat werd niks) en haar beste vriendin (dat werd een ONS)....Er bekroop mij even het gevoel dat ik de vijver-Utrecht wel bijna leeggevist heb, maargoed. Uiteindelijk wel gedate, en dat werd niks (wel een gezellige avond). Ze zal nu vast niet meer meelezen.
Volgens mij heb jij helemaal niks, maar ik kan er naast zitten natuurlijk...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh christus, nu heb ik twee van die wijven...
Och, klein beetje maarquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij helemaal niks, maar ik kan er naast zitten natuurlijk...
Oh dat is wel vaker voorgekomen. "Huh waar kende je haar van?"quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leuk als je uiteindelijk een vriendin krijgt en je loopt door Utrecht en wordt door alle vrouwelijk voorbijgangers tussen de 18 en 40 nagestaard/gefloten/geknipoogt. Ben benieuwd hoe je dat dan uit zou leggen![]()
Voortaan voor je gaat daten even screenen of ze datebare huisgenoten/tantes/zusjes/vriendinnen/moeder heeft?
Ik krijg op de een of andere manier altijd smsjes van andere mannen als ik een date heb en kan het dan niet laten om ze te lezen waar mn date naast staat omdat ik chronisch nieuwsgierig ben, maar geen smsjes verwacht en dus MOET weten van wie het is. En dan voel ik me altijd zo schuldig dat je direct van mn gezicht af kan lezen wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh dat is wel vaker voorgekomen. "Huh waar kende je haar van?"
En ik: Ach daar heb ik wel eens mee in een commissie gezeten waarmee ik die en die introductie heb georganiseerd.![]()
Maargoed, zeker in een dorps Utrecht kent iedereen elkaar wel op de één of andere manier, lijkt het.
Ben jij nou een player?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik krijg op de een of andere manier altijd smsjes van andere mannen als ik een date heb en kan het dan niet laten om ze te lezen waar mn date naast staat omdat ik chronisch nieuwsgierig ben, maar geen smsjes verwacht en dus MOET weten van wie het is. En dan voel ik me altijd zo schuldig dat je direct van mn gezicht af kan lezen wat er aan de hand is
Ik ben geen player..quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben jij nou een player?
Gewoon even naar de wc gaan en daar alles lezen en beantwoorden. Kan alleen niet als je naast elkaar op de bank zit en zij je telefoon hoort. "Volgens mij krijg je een smsje." "ja, volgens mij ook."
"Hoef je 'm niet te lezen?"
"Neuh."
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben geen player..daar ben ik te kritisch voor
Sorry, maar dat kan ik me bij jou moeilijk voorstellen eigenlijkquote:
ik zeg toch ook dat ik geen player ben?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan ik me bij jou moeilijk voorstellen eigenlijkHet player-idee bedoel ik dan...
Jij bent de extreme ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zeg toch ook dat ik geen player ben?alleen dat ik bijna niemand leuk vind.
daten?quote:
Eerst een foto hequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
daten?waarschijnlijk vinden we elkaar toch niet leuk dus dan kan het geen kwaad want geen nare gevolgen enzo.
Tja, met de snelheid waarmee je zei mij te 'hebben', neem ik je niet heel serieus, sorryquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Och, klein beetje maar![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt inmiddels 2 foto's van mij in mijn fobo mogen aanschouwen jongemanquote:
die ene met je ogen en die andere met je ogen bedoel je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels 2 foto's van mij in mijn fobo mogen aanschouwen jongeman
3 dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
die ene met je ogen en die andere met je ogen bedoel je?
Zit er een moraal aan het verhaal?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
JAAAAAAAAAAAA, ik mag weer een update posten!!!![]()
Zoals een ieder inmiddels weet, sms ik met onbekende mannen van datingsites die ik nog nooit heb ontmoet. Gisteren meet/date/onderonsje gehad met 1 van deze heren met wie ik inmiddels al bijna anderhalf jaar af en aan contact heb, maar tot op gisteren nog nooit had ontmoet... en het was eigenlijk heel gezellig! Blijkt ook nog een fokker te zijn (:')) en gezien ik nog niet weet of hij Picardmikes stalkergenen bezit, laat ik niet meer info los
Moraal van het verhaal: geef de moed niet op
Ja, want die man heeft anderhalf jaar lang op zijn zolderkamertje huilend op mij zitten wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zit er een moraal aan het verhaal?
Ik zie een man die al anderhalf jaar aan het lijntje is gehouden, en jij die talloze dates hebt gehad in de tussentijd. Ik zou me sowieso beledigd voelen.
gelukkig waren het duidelijke piccies, maar anders.quote:
Ja en jij bent halfnaakt van het podium in de menigte gesprongen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, want die man heeft anderhalf jaar lang op zijn zolderkamertje huilend op mij zitten wachten
Ik weet godzijdank dat het feit dat ik je niet snap niet aan mij ligtquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja en jij bent halfnaakt op het podium in de menigte gesprongen.
Waar zie jij dat hij aan het lijntje is gehouden? Ik heb er zelf ook een paar waar ik al 1,5 jaar mee chat, en wie weet zien we elkaar ooit nog wel eens. Zegt natuurlijk ook wel wat dat niemand in die tijd de behoefte voelde om te daten, maar wie weet. Kan ineens best klikken natuurlijk, het zegt namelijk ook wel wat dat je elkaar beide niet uit je lijst flikkert.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zit er een moraal aan het verhaal?
Ik zie een man die al anderhalf jaar aan het lijntje is gehouden, en jij die talloze dates hebt gehad in de tussentijd. Ik zou me sowieso beledigd voelen.
Jaja silenus nou weten we het wel jij doet het ook. Nee, ik vind elkaar 1,5jr in je contactlijst houden zonder elkaar ooit gezien te hebben aan het lijntje houden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar zie jij dat hij aan het lijntje is gehouden? Ik heb er zelf ook een paar waar ik al 1,5 jaar mee chat, en wie weet zien we elkaar ooit nog wel eens. Zegt natuurlijk ook wel wat dat niemand in die tijd de behoefte voelde om te daten, maar wie weet. Kan ineens best klikken natuurlijk, het zegt namelijk ook wel wat dat je elkaar beide niet uit je lijst flikkert.
ik eigenlijk vooral vermoeiend.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jaja silenus nou weten we het wel jij doet het ook. Nee, ik vind elkaar 1,5jr in je contactlijst houden zonder elkaar ooit gezien te hebben aan het lijntje houden.
Ligt eraan.. als hij 20x heeft gevraagd af te spreken, maar zij telkens iets had of niet wilde etc etc... dan wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:46 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jaja silenus nou weten we het wel jij doet het ook. Nee, ik vind elkaar 1,5jr in je contactlijst houden zonder elkaar ooit gezien te hebben aan het lijntje houden.
Ja want ze hadden in die 1.5jr natuurlijk nooit wat van elkaar gehoordquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan.. als hij 20x heeft gevraagd af te spreken, maar zij telkens iets had of niet wilde etc etc... dan wel.
Hadden beide nooit de drang om elkaar te ontmoeten dan maakt het natuurlijk niks uit
Tuurlijk wel! We wisten ook dat we daten en hebben het daar ook over gehad. Maar ik word een beetje moe van die mensen die iemand meteen verwijderen als je 2 weken niks hoort van die persoon en wilde er even een positieve noot tegenover zetten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja want ze hadden in die 1.5jr natuurlijk nooit wat van elkaar gehoord
ik bedoel nieuwsgierig maakt de mens, tenzij je stoicijns bent.
Nou in dit geval reageerde ze in februari oid op mijn 'afzeikprofiel' op knuz. Toen hebben we een paar maanden gechat, niet afgesproken..Kreeg ik een vriendin, werd het contact minder, toen het uit ging weer wat meer, etc. Vaak lulden we gewoon snachts tegen elkaar aan. We wilden allebei wel afspreken, maar waren te trots om naar de ander toe te gaan. Elkaar zeker 10 keer uitgenodigd, tot ik dacht: boeiend ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja want ze hadden in die 1.5jr natuurlijk nooit wat van elkaar gehoord
ik bedoel nieuwsgierig maakt de mens, tenzij je stoicijns bent.
Ook perfect, zoiets heb ik ook wel eens gedaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel:
Laten we het vooral niet moeilijker maken dan het is.
Ik heb simpelweg een te druk leven om me vol in een relatie te storten, dus ik ben eigenlijk puur op zoek naar een avond lol.
Elkaar hier leren kennen, kennismakingsgesprekje, klikt het => Afspreken, klikt het niet => next!
Keywords: Direct, Prettig Lichaam, Leuk Koppie, Intelligent, Humor, Easy Going.
Don'ts: Muurbloempjes, Niet-rokers, Passiviteit, Eindeloze nadenkers.
Do's: Ongecompliceerd, Intelligent, Prettig Lichaam, Impulsief, Relaxed.
Dus ik zou zeggen: doe je ding en tot vanavond dan!
Meest onverzorgde foto erbij die ik kon vinden (na 3 dagen niet douchen en/of slapen @ Werchter) en gaan.
[ afbeelding ]
Vanwege m'n MAVO-hoofd onderschat iedereen me en godsetering, wat een voordelen levert dat opquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, met de snelheid waarmee je zei mij te 'hebben', neem ik je niet heel serieus, sorry
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, want die man heeft anderhalf jaar lang op zijn zolderkamertje huilend op mij zitten wachten
...oeh, die heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanwege m'n MAVO-hoofd onderschat iedereen me en godsetering, wat een voordelen levert dat op.
Je heb een berichtje!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Stuur je RP profielnummer maar dan gooi ik een voorbeeld van hoe ik het ongeveer aanpak in je PM op fok
Date van morgen gaat gewoon doorwe hebben er zin in
Voor doen niet, maar men schat me vanwege m'n hoofd altijd vrij dom in en dat heeft me in real life in ieder geval nog nooit nadelen opgeleverd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:14 schreef Lamon het volgende:
...oeh, die heb ik nog nooit geprobeerd.
Dom voordoen helpt ook?
MAVO-hoofd? Eh nee, heeft daar niets mee te maken. Zo zie ik het trouwens niet, maar dat terzijde. Feit echter dat jij postte dat je nu "2 van die wijven" had, nadat ik aangaf niet te delen, dááruit maakte ik op dat je erg snel denkt buit binnen te hebben en vandaar dus dat ik dat niet bepaald serieus nam.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanwege m'n MAVO-hoofd onderschat iedereen me en godsetering, wat een voordelen levert dat op.
Zo, jij hebt meteen goed werk gemaakt van je fotoboek...quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:26 schreef Fabeldiertje het volgende:
zoals ik meestal als lief, timide meisje word ingeschat vanwege mijn schattige snoetje![]()
..en dan valt het mee of tegen, afhankelijk van de voorkeur van de man die op me afkomt
Kasta deeltquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zo, jij hebt meteen goed werk gemaakt van je fotoboek...
Je bent hier dus niet alleen even vlug om op Kasta te reageren?
Hmm, bril, jammer...quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:26 schreef Fabeldiertje het volgende:
zoals ik meestal als lief, timide meisje word ingeschat vanwege mijn schattige snoetje![]()
..en dan valt het mee of tegen, afhankelijk van de voorkeur van de man die op me afkomt
Doe!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:43 schreef Fabeldiertje het volgende:
je moest eens weten hoeveel mannen er op me af komen die die bril juist grandioos vinden![]()
ik vind het een toevoeging, maar zal een brilloze foto voor je toevoegen Lamon..pleaser als ik ben
Had jij niet ooit gezegd dat je nooit en dan ook nooit met Fokkers zou daten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okee, ik mag niet meer zeggen dat FOK!kers niet echt zijn, dus daten dan?
Sociaal experimentje...quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:06 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Had jij niet ooit gezegd dat je nooit en dan ook nooit met Fokkers zou daten?
Ben jij de vriendin van Kasta?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:10 schreef Fabeldiertje het volgende:
moet je even aan kasta vragen..
Niks mis met rood haar , en die bril is cutequote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef Fabeldiertje het volgende:
@ Silenus,
verdedigen zit er automatisch in, als je maar lang genoeg wordt gepest met bril en rood haar als klein Fabeldiertje
Geen idee, ik ben er net af, en heb ze gemeld waar de fout ligt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:18 schreef Fabeldiertje het volgende:
waar dat relatieplanet al niet goed voor is hé
relatieplanetquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:18 schreef Fabeldiertje het volgende:
waar dat relatieplanet al niet goed voor is hé
humm nee hoor ik trapte er al niet inquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:24 schreef Fabeldiertje het volgende:
proef ik daar een zekere bitterheid uit deze woorden Lamon en Raven..? vertel vertel, ik kan goed luisteren
Oh dat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
MAVO-hoofd? Eh nee, heeft daar niets mee te maken. Zo zie ik het trouwens niet, maar dat terzijde. Feit echter dat jij postte dat je nu "2 van die wijven" had, nadat ik aangaf niet te delen, dááruit maakte ik op dat je erg snel denkt buit binnen te hebben en vandaar dus dat ik dat niet bepaald serieus nam.
Ja ja .. zo van sinterklaas vieren: mijn roomboterbanketstaaf in jouw warme ovenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:34 schreef Fabeldiertje het volgende:
ach, ik heb ook genoeg koekenbakkers gehad die reageerden op RP hoor..sowieso; de eerste 3 dagen dat ik een gratis account aan had gemaakt gemiddeld 30 berichten per dag![]()
mannen die overduidelijk een gestandaardiseerd bericht gebruikten ('wil jij met mij achter mijn winkelwagentje lopen?') , oneerbare voorstellen, tot de mannen die onbedoeld hilarisch waren..zo herinner ik mij een Saldos met hier een knipsel uit zijn ellenlange oproeptekst:
'Bovendien houd ik van een vrouw die wat humor heeft of in ieder geval om humor kan lachen, omdat ik zelf erg veel van humor houd.
Ik zoek een vrouw die het leuk vindt om te praten, of in ieder geval te luisteren naar wat iemand te zeggen heeft indien ze zelf geen prater is.
Leeftijd speelt geen rol, maar wel vind ik het belangrijk dat ze geen psychische problemen heeft.
Ik vind het belangrijk ook dat een vrouw om haar lichaam geeft in de vorm van sport beoefenen of gezond eten.'
maar ik kan wel stellen dat 1 op de 20 een echt leuke man was
Oh god ik moet nu al zo hard lachen als ik de kop van Spirit voor me zie als ze dit leest.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh dat.
Nee, dat was toch met name omdat ik, mits ik het zou willen, je ook zou krijgen.
Nee, don't give a damn, het is allemaal enkel voor de lol...quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:24 schreef Fabeldiertje het volgende:
proef ik daar een zekere bitterheid uit deze woorden Lamon en Raven..? vertel vertel, ik kan goed luisteren
of een zusje ..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:40 schreef picardmike het volgende:
Nou ja het niveau van de dames hier is tenminste opgehoogd als fabeldiertje nou ook es wat vriendinnetjes uitnodigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |