abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89688060
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden?
Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite?
Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken?
Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq / next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpg fok02.jpg eend.JPG real americanico.GIF skipperdepip.jpg karas_ava.jpg specialk_60x60.jpg strangelove.jpg DB03.gif noiconn.png 098193.jpg t-seven.gif fok.jpg avatar.jpg tophat2.gif 1.jpg Lamon.jpg icon.jpg mafkees2.jpg neelix-small.jpg perfectday.jpg avatar_AR60x60_2.gif avatar.gif 8.gif PAdv.jpg reya2.JPG logomain2.gif knipoog.jpg 28vb034.png 1qqqq.jpg Untitled-1.jpg stanger_img.jpg 60_xtremists.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:04:21 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89688103
Er heeft nog nooit iemand een date met mij afgezegd geloof ik. Maar ik denk dat we picardmike wel kunnen raadplegen, die heeft echt een hele lijst!
Gourmetten of steengrillen?
pi_89688182
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef Silenus het volgende:
Er heeft nog nooit iemand een date met mij afgezegd geloof ik. Maar ik denk dat we picardmike wel kunnen raadplegen, die heeft echt een hele lijst!
:) Het gaat mij er vooral om dit te voorkomen.
Na deze smoes had ik echt zoiets van nou moe |:(
  woensdag 8 december 2010 @ 19:07:21 #4
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89688239
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:) Het gaat mij er vooral om dit te voorkomen.
Na deze smoes had ik echt zoiets van nou moe |:(
Ik zou vooral beledigd zijn. Niet dat ze wil afzeggen, want boeiend...zij weet niet wat ze mist..maar dat ze dus denkt dat jij daadwerkelijk zo onnozel bent om die smoes te geloven.
pi_89688457
TerugVindSmoes :W
pi_89688569
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zou vooral beledigd zijn. Niet dat ze wil afzeggen, want boeiend...zij weet niet wat ze mist..maar dat ze dus denkt dat jij daadwerkelijk zo onnozel bent om die smoes te geloven.
:') Degene maakte gebruik van mijn zorgzame kant....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89688588
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef GlenSpey het volgende:
TerugVindSmoes :W
En nieuwe datum geprikt?
pi_89688984
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef -Engel- het volgende:

[..]

En nieuwe datum geprikt?
Nee. Ze is ziek en denkt pas volgende week ergens weer beter te zijn. Ze heeft er al vaker mee te maken gehad blijkbaar (soort allergie). Zal dus wel na het weekend pas worden en dan is het maar weer te hopen dat dat ergens 's avonds na het werk ingepland kan worden.
Ik zal er dus maar weer een hele extra week geduld over uitoefenen, want ze zegt wel dat het haar heel leuk lijkt als er meer zou ontstaan...
Maargoed, ondertussen ben ik wel weer gewoon berichten aan het versturen op RP... want helemaal twijfelloos ben ik er ook weer niet over... kan het ook niet laten om er ergens toch enigszins teleurgesteld over te zijn. Kan zij verder ook niks aan doen, daar geef ik jullie bij voorbaat al gelijk in ;) maar toch als het er eenmaal zit gaat het (bij mij) moeilijk weer weg.

[ Bericht 4% gewijzigd door GlenSpey op 08-12-2010 19:34:19 ]
pi_89689147
Heuj!
pi_89690780
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor als ik het niet dacht.. zit ik me er de hele week al op te verheugen (en vandaag zelfs letterlijk de uren af te tellen) en nu is mijn date opeens ziek, waardoor de kans groot is dat het morgen niet doorgaat.
Noem me gerust wantrouwend, maar als iets zo kort vantevoren afgezegd wordt heb ik altijd het idee dat diegene er gewoon geen zin in heeft. Het zal ongetwijfeld waar zijn hoor... maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets dergelijks meemaak. Morgenvroeg laat ze weten of het definitief niet doorgaat. Maar weet nu al dat ik er eigelijk niet zo'n trek in heb het maar weer 'een weekje te verzetten' ofzo. Die lakse mentaliteit komt me echt de strot uit in dit soort gevallen.

Dit soort dingen word ik nou echt hoorndol van }:|
Zonder nu zout in de wonden te willen strooien; doodzonde dat niemand de weddenschap aan wilde nemen ;(.
I was an atheist until I realized I was God
pi_89691494
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef Silenus het volgende:
Afzeggen ben ik vrij principieel in; het wordt simpelweg niet geaccepteerd.
Enige uitzondering zou eventueel een overleden (direct) familielid zijn ofzo.
Zelfs een been breken zou nog geen excuus zijn, geef dan maar gewoon door welk ziekenhuis en dan kom ik er aan.

Niet dat ik nu zo'n onmogelijk mannetje ben, maar ik kan me simpelweg géén reden bedenken om af te zeggen tenzij de interesse onvoldoende is.
Stel dat iemand haar een dozijn Louis Vuitton tasjes gratis aan zou bieden waarvoor ze (bijvoorbeeld) alleen even naar Utrecht hoeft te rijden.
100% dat ze dán ook gewoon zal gaan, ondanks werk/andere afspraken/een verkoudheidje/vermoeidheid/etc.

Als dat echter wel een reden is om een date af te zeggen, kun je dus wel stellen dat een paar tassen meer voor haar betekenen dan jouw persoontje.
Geen probleem, maar dan lijkt me een verdere voortzetting ook niet de moeite waard.

Mocht ze vervolgens extreem veel moeite doen om me alsnog "terug te winnen" dan is er eventueel nog wel een tweede kans mogelijk, maar mocht het dan nog een keer voorkomen is het ook écht *baf* cold turkey negeerstand.

Heeft me tot nu toe 2 vriendschappen en 1 zéér interessante dame gekost maar nog geen moment spijt van gehad.
pi_89691841
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik heb ooit iemand in de kou laten staan ergens op Rotterdam centraal omdat ik in slaap gevallen was na een dag verhuizen, ik heb haar nog wel opgebeld, maar ze was zo kwaad, dat ik geen goed meer kon doen. :o
Terwijl het oprecht niet zo bedoeld was. :{
pi_89691896
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb ooit iemand in de kou laten staan ergens op Rotterdam centraal omdat ik in slaap gevallen was na een dag verhuizen, ik heb haar nog wel opgebeld, maar ze was zo kwaad, dat ik geen goed meer kon doen. :o
Terwijl het oprecht niet zo bedoeld was. :{
Wow... heeft zij even geluk gehad :o
pi_89691968
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wow... heeft zij even geluk gehad :o
Wow, doe jij even zielig. :)
Je kunt ook normaal reageren. :)
pi_89692068
:W

Ben ik weer...toch niets geworden met mijn date. Zo'n beetje 1,5 maand samen gedate, was zeer gezellig samen, maar uiteindelijk bleef de echte vonk toch uit.

Binnenkort de datingprofielen maar weer eens activeren >:O
pi_89692685
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Enige uitzondering zou eventueel een overleden (direct) familielid zijn ofzo.
Zelfs een been breken zou nog geen excuus zijn, geef dan maar gewoon door welk ziekenhuis en dan kom ik er aan.

Niet dat ik nu zo'n onmogelijk mannetje ben, maar ik kan me simpelweg géén reden bedenken om af te zeggen tenzij de interesse onvoldoende is.
Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.

Misschien heeft zij zat interesse maar had ze een bepaald idee bij de date en kan dat dus door bv gebroken been niet doorgaan. Dat zij dan ms niet op dezelfde praktische wijze denkt als in 'dan maar in het ziekenhuis' betekend niet dat ze geen interesse heeft... kan gewoon een andere opvatting/denkwijze er over hebben en gewoon 'de' date zoals zij het ziet 'moeten' opschuiven. En ms is ze iets onzeker en denkt ze dat je niet naar ziekenhuis wilt komen.

Ik lees nu paar topics mee maar zie nogal vaak een zwart/witte visie en een totaal gebrek aan inleving in de ander.... wordt meer geanalyseerd op basis van eigen logica...

Je date niet met jezelf he.... dat wat jij 'logischerwijs' zou doen is niet wat bij een ander hoeft op te komen.
pi_89692765
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Lamon het volgende:

[..]

Wow, doe jij even zielig. :)
Je kunt ook normaal reageren. :)
Sorry ik dacht even hardop. Zoals meerdere heb ik vorig jaar eea gelezen van jou en ik vind je beetje een creep.
pi_89693551
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Sorry ik dacht even hardop. Zoals meerdere heb ik vorig jaar eea gelezen van jou en ik vind je beetje een creep.
Dat maakt jou een complete psychopaat in mijn ogen, en zo hebben we allemaal onze mening.
Gelukkig geldt wat je doet meer dan wat je anoniem op een forumpje zegt. :)
pi_89694045
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.

Misschien heeft zij zat interesse maar had ze een bepaald idee bij de date en kan dat dus door bv gebroken been niet doorgaan. Dat zij dan ms niet op dezelfde praktische wijze denkt als in 'dan maar in het ziekenhuis' betekend niet dat ze geen interesse heeft... kan gewoon een andere opvatting/denkwijze er over hebben en gewoon 'de' date zoals zij het ziet 'moeten' opschuiven. En ms is ze iets onzeker en denkt ze dat je niet naar ziekenhuis wilt komen.

Ik lees nu paar topics mee maar zie nogal vaak een zwart/witte visie en een totaal gebrek aan inleving in de ander.... wordt meer geanalyseerd op basis van eigen logica...

Je date niet met jezelf he.... dat wat jij 'logischerwijs' zou doen is niet wat bij een ander hoeft op te komen.
Nou ik vind het niet meer dan logisch zo zwart wit te denken. Ik doe dat normaal gesproken ook. De eerste dame die ik sprak op een datingsite, had ik telefonisch contact mee we zouden wat afspreken. Ze belde mij op met het verhaal dat ze voorlopig niet kon dat omdat ze in moest vallen op een kindercreche voor een leidingegevende manager. Dat kan natuurlijk, maar toen ik vroeg wanneer ze wel kon zei ze(waarschijnlijk door de spanning) over 2mnd pas. Toen heb ik het er gewoon bij laten zitten en heb haar nooit meer gesproken.

Later kwam ik iemand anders tegen, leuk mee gepraat alleen was ze na een tijdje ziek geworden, ze kon nog wel alles doen enzo. Toen ik vroeg of ze naar het rp feest ging wist ze het nog niet zeker, nou ja jammer dan. Maar ik gaf haar wel alvast een waarschuwing want ze was ondertussen al 4weken ziek ofzo en ze vondt het niet echt boeiend details te geven wat ze nou had. Ik wou daarentegen best eventjes wachten tot ze beter was, maar dan wil ik wel een update hoe het met haar gaat en dat gaf ik aan in die waarschuwing. Maar ik moest elke keer maar weer vragen, hoe het met haar ging en vond het vreemd dat ze uit zichzelf niks zei. Maarja ik dacht een beetje karakter tonen en dus ging het nog een maand verder, op een gegeven moment had ik niks meer te zeggen eigenlijk, maar ze was nog steeds ziek. Toen had ik een mail gestuurd dat ze onderhand toch wel wat meer kon vertellen over haar ziekte en als dat niet doet ik er mee kap. Toen vatte ze dat verkeerd op, maar ik vind dat een vrouw niet automatisch van een man mag verwachten dat hij bijna 2mnd op haar wacht, zonder iets over je eigen ziekte te vertellen. Ze kon mij tenminste op de hoogte houden.

Daarna sprak ik een meid die begon heel raar, stuurde mij deze foto en nog eentje van ijsklontjes over haar borsten.

SPOILER
Maar die zag ik niet echt zitten, ze kwam wel heel erg sletterig over. Maar die dacht dat ze er al was door deze foto's te sturen en liet het eveneens doodbloeden. Een paar maanden later hadden we er allebei geen zin meer in, ze kwam antillianen tegen en ik weer andere met mooie smoezen. Na deze teleurstellingen kwam ik op een andere site waar het er heel anders aan toe ging en ik een paar one-night stands aan over gehouden heb. Maar dat was meestal niet meer dan een blowtje draaien en batsen.
UITGESCHREVEN
pi_89694385
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef VacaLoca het volgende:

Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.
Maar om je gerust te stellen; ik zou in een dergelijk hypothetisch geval sowieso zelf met het voorstel komen om naar het ziekenhuis te rijden.

En wat in godsnaam jouw nuance verschil is tussen een date afzeggen en verplaatsen is me trouwens een raadsel :?.
Als het immers afgezegd wordt zonder een andere datum voor te stellen hóef ik toch niet eens meer iets af te kappen? Dan kómt er immers sowieso geen date meer toch?

En dat ik bij dergelijke zaken op basis van mijn eigen logica handel lijkt me nogal logisch.
Als ze daar niet mee om zou kunnen gaan heeft daten immers geen nut.
Want wat is het doel van een date? In de meeste gevallen toch een langdurige relatie.
En als iemand geen begrip kán of wíl opbrengen voor, in dit geval mijn logica, hoeveel kans van slagen heeft die eventuele langdurige relatie dan überhaupt?

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 08-12-2010 22:24:19 ]
pi_89694571
quote:
15s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.
Maar om je gerust te stellen; ik zou in een dergelijk hypothetisch geval sowieso zelf met het voorstel komen om naar het ziekenhuis te rijden.

En wat in godsnaam jouw nuance verschil is tussen een date afzeggen en verplaatsen is me trouwens een raadsel :?.
Als het immers afgezegd wordt zonder een andere datum voor te stellen hóef ik toch niet eens meer iets af te kappen? Dan kómt er immers sowieso geen date meer toch?

En dat ik bij dergelijke zaken op basis van mijn eigen logica handel lijkt me nogal logisch.
Want wat is het doel van een date? In de meeste gevallen toch een langdurige relatie.
En als iemand geen begrip kán of wíl opbrengen voor, in dit geval mijn logica, hoeveel kans van slagen heeft die eventuele langdurige relatie dan überhaupt?
Nope, username veranderen is zinloos, het is namelijk geen kloon van mij...
pi_89695370
Ik zie echt een explosieve groei van vrijgezellen moeders op dating sites!

wat verwachten ze dat de nieuwe partner even de cadeau's koopt?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  woensdag 8 december 2010 @ 21:22:50 #23
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_89695534
Ben nu sinds een week of 2 ook aan het internetdaten.
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
Iemand tips voor een goeie hook waardoor vrouwen wel reageren?
pi_89695699
quote:
15s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik vraag me af: Hoe jij zou reageren als een meisje totaal niet opgedirkt op een date verschijnt???
pi_89695730
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
gratis site of betaald?
bij gratis sites heb ik dit probleem ook heel erg. damens hebben zoiets van het is toch gratis
merendeel voor de lol ingeschreven enz..
pi_89695798
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef CecilBDemented het volgende:
gratis site of betaald?
bij gratis sites heb ik dit probleem ook heel erg. damens hebben zoiets van het is toch gratis
merendeel voor de lol ingeschreven enz..
hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....
pi_89695853
quote:
Zijn het wel actieve profielen?
pi_89696245
quote:
Een groet bovenaan die past bij haar uiterlijk en foto's.(sommige willen liever HEY andere weer HOI en andere weer wat anders) Wat beter werkt is trouwens, de groet in 1 zin met het complimentje te schrijven heb ik gemerkt.Daarna een complimentje geven, daarna iets over jezelf vertellen, daarna weer terugkomen op het complimentje, daarna je mail er in verpakken en koppelen aan het complimentje(met iets wat je opviel in haar profiel) en dan ben je al 10 regels(2 alinea's) verder zodat je kan afsluiten en "gepast" zoals bij de groet gedag kan zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 08-12-2010 21:40:58 ]
UITGESCHREVEN
pi_89696301
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:

[..]

hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....
ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.
maar vrouwen krijgen echter belachelijk veel berichten op dating sites!
dat je berichtje soms gewoon onder sneeuwt.

veelal krijgen ze domme berichten waardoor vaak de leuke berichten er tussendoor schieten!
vriendin van mij had zich ingeschreven had binnen een uur 726 berichten van mannen.
en de inhoud ervan echt niet normaal soms
pi_89696482
quote:
1s.gif[b] Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef picardmike het Na deze teleurstellingen kwam ik op een andere site waar het er heel anders aan toe ging en ik een paar one-night stands aan over gehouden heb. Maar dat was meestal niet meer dan een blowtje draaien en batsen.
Op de een of andere manier denk ik altijd dat die verhalen van jou echt zijn, maar dat je de one night stands erbij verzint om toch niet helemaal kansloos over te komen :')
maar we lezen het wel met plezier hoor!

Ik heb eerder het idee dat je al die tijd dolgraag een date wil, maar dat het telkens spaak loopt omdat je over de chat geen goede indruk maakt, de dames niet ronduit nee durven te zeggen en daarom met smoezen komen en dat dit je mateloos frustreert.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 8 december 2010 @ 21:41:07 #31
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_89696515
Zit op RP. Heb het probleem met zowel betalende leden als niet-betalende leden.

Verder komt de manier van Mike me een beetje 'kiss-asserig' over, niet?. Heb het tot nu toe meestal als volgt gedaan:

Reden waarom ik reageerde op r profiel, beetje teasen (grappen maken) over rare dingen in r profiel/foto's, vertellen wat me aanspreekt in r profiel, waar ik zelf naar op zoek ben, vraag (of meerdere vragen) over dingen die ik graag van haar als persoon wil weten om na te gaan of ze inderdaad wel in de richting komt van wat ik zoek.

Verder heb ik in eerste instantie wel m'n mailadres meegestuurd, maar daar ben ik nu vanaf gestapt om te kijken of dat misschien wat oplevert.
pi_89696550
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.

veelal krijgen ze domme berichten waardoor vaak de leuke berichten er tussendoor schieten!
vriendin van mij had zich ingeschreven had binnen een uur 726 berichten van mannen.
en de inhoud ervan echt niet normaal soms
Dat lijkt mij sterk. Ik kan razend snel lezen en de leuke berichtjes krijgen gelijk antwoord terug. De rest echter blijft liggen tot ik zin heb om daar iets voor te tikken.
pi_89696608
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Ik vraag me af: Hoe jij zou reageren als een meisje totaal niet opgedirkt op een date verschijnt???
Naja, 2 opties:

Is ze lelijk zonder het opdirken?
Zo ja? Dag hoor, daahaag.
Zo nee? Thank god, een naturel mooie vrouw!

Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?

En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen :D.
pi_89696683
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:
Naja, 2 opties:

Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?

En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen :D.
A :7 dan kan ik dus wel gewoon na het juichen bij mijn bro gaan daten! ^O^
pi_89697029
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Aikara het volgende:
Zit op RP. Heb het probleem met zowel betalende leden als niet-betalende leden.

Verder komt de manier van Mike me een beetje 'kiss-asserig' over, niet?. Heb het tot nu toe meestal als volgt gedaan:

Reden waarom ik reageerde op r profiel, beetje teasen (grappen maken) over rare dingen in r profiel/foto's, vertellen wat me aanspreekt in r profiel, waar ik zelf naar op zoek ben, vraag (of meerdere vragen) over dingen die ik graag van haar als persoon wil weten om na te gaan of ze inderdaad wel in de richting komt van wat ik zoek.

Verder heb ik in eerste instantie wel m'n mailadres meegestuurd, maar daar ben ik nu vanaf gestapt om te kijken of dat misschien wat oplevert.
Ja dat deed ik op het begin ook en normaal werkt dat ook in reallife maar op datingsites wordt je al snel als idioot gezien en de vrouwen hebben geen gevoel voor humor en raak je al snel verstrikt in het "geen interesse", maak maar een grapje, weer geen interesse ik blok je spel. En uiteindelijk gaat het er om wat je over jezelf vertelt maar aangezien ik dat niet bij iedereen ga doen, vol blijheid en overtuiging met 10 regels omdat ik mezelf niet zo super belangrijk vindt. Moet je wat uitbesteden.

Een andere methode is de "valerio" methode en daar kan silenus je wel wat over vertellen.
UITGESCHREVEN
pi_89697057
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, 2 opties:

De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 21:55:54 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89697316
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef picardmike het volgende:
Een andere methode is de "valerio" methode en daar kan silenus je wel wat over vertellen.
Eh, wat is de valerio-methode dan? :')
pi_89697366
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

De grenzen van arrogantie opzoeken.
UITGESCHREVEN
pi_89697779
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen? :')
pi_89697831
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:03 schreef Neelix het volgende:

[..]

Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen? :')
B-)
pi_89699587
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef -Engel- het volgende:

[..]

A :7 dan kan ik dus wel gewoon na het juichen bij mijn bro gaan daten! ^O^
Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.
pi_89699614
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef Lamon het volgende:

[..]

De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens. :)
Geen idee, opgelost in ieder geval.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:39:55 #43
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89699861
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.
Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:41:31 #44
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_89699950
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...
pi_89700016
quote:
3s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.
In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weer ;)
pi_89700155
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:

In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weer ;)
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nog :o.
  woensdag 8 december 2010 @ 22:47:49 #47
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89700290
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Aikara het volgende:

[..]

Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...
Mijn ervaring van tot nu toe 3 dagen rp is dat 95% van de berichten meteen afvallen door heel uitlopende redenen. Ik heb geen ervaring met eerste berichten schrijven want dat is nog nooit nodig geweest maar iemand kan al op hele kleine dingen afknappen.
De oké vrouwen kunnen nou eenmaal op internet kritisch zijn.
pi_89700324
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.
pi_89700443
quote:
11s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef kastanova het volgende:
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nog :o.
Oja ~O>

SPOILER
  woensdag 8 december 2010 @ 22:51:22 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89700475
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 22:52:57 #51
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89700556
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
pi_89700636
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren. ;)
  woensdag 8 december 2010 @ 22:56:41 #53
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89700746
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren. ;)
Haha ik dacht zeg het maar niet hardop :D
pi_89700934
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Haha ik dacht zeg het maar niet hardop :D
Waar ben je bang voor?
  woensdag 8 december 2010 @ 23:08:48 #55
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89701355
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:00 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Waar ben je bang voor?
Dacht laat maar eens verstandig zijn en mijn mond houden. Is hier soms makkelijker als je geen zin hebt in een discussie :')
pi_89701658
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Oja ~O>

SPOILER
SPOILER
pi_89701703
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hier :'(.
  woensdag 8 december 2010 @ 23:29:14 #58
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89702243
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hier :'(.
Hij zegt dan ook als je zelfverzekerd doet. Bijdehand arrogant is dan weer een vak apart. :')
  woensdag 8 december 2010 @ 23:36:46 #59
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89702608
quote:
8s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zonder nu zout in de wonden te willen strooien; doodzonde dat niemand de weddenschap aan wilde nemen ;(.
Ik wil altijd graag met je wedden hoor, als je ten minste een beetje kredietwaardig bent. Natuurlijk kent alles wel een ratio : we wedden ten slotte ook niet 1:1 dat Ajax in en van Milaan wint met 5-0.
Overal verstand van.
pi_89704308
quote:

Maar d'r zit niets tussenin ofzo :?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_89704493
quote:

[..]

en wat als je niet kan huilen?
  donderdag 9 december 2010 @ 00:23:27 #62
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89704614
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Maar d'r zit niets tussenin ofzo :?
Jawel maar het leek mij nogal onnodig om alles op te noemen aangezien je dat zelf wel kan bedenken.

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

en wat als je niet kan huilen?
Dan ben je een zeurpiet
pi_89705563
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]
Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_89705680
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.
Ik mail niet superveel gelukkig! alleen als een profiel en foto mij echt aanspreken.
dus ik krijg in 75% van de gevallen dan ook wel een antwoord terug!.

meiden hebben volgens mij ook een oog voor de copy/paste berichten dus dat werkt sowieso niet.
al krijg ik die soms ook wel :P

dan staan er dingen in die niet op mij van toepassing zijn! :P
  donderdag 9 december 2010 @ 15:14:07 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89721262
Die copy past berichten zijn echt verschrikkelijk. Zeker als er allemaal onzin in staat :')

Had er 1 van iemand die in z'n profiel zei geen berichten van brunettes te willen ontvangen. Maar stuurt mij wel een copy past verhaal. Vervolgens dus gevraagd waarom ik wel een bericht krijg, zegt ie 1-0 voor jou met daarop volgend weer een nieuw copy past verhaal.
Afknapper :D
  donderdag 9 december 2010 @ 15:17:31 #66
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89721420
Ik snap überhaupt niet dat je mensen afschrijft om hun haarkleur
  donderdag 9 december 2010 @ 15:21:00 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89721577
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Van mij mogen ze (snap het ook niet direct, maargoed, mensen zijn nu eenmaal raar ;) )
Maar ga dan geen vage compleet onnodige teksten copy pasten die je iedereen stuurt en die niet eens aansluit op wat er al gezegd is :+
  donderdag 9 december 2010 @ 15:30:36 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89721960
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.
pi_89722309
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze zal vast wel natuurlijke haarkleur bedoelen.
  donderdag 9 december 2010 @ 16:01:51 #70
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89723371
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat Ruudt zegt :Y
  donderdag 9 december 2010 @ 16:12:07 #71
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89723861
:') Dat snap ik ook wel apieschapies.
  donderdag 9 december 2010 @ 16:37:22 #72
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89724940
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
Ik dacht verduidelijk het toch nog maar een keer, weet het nooit met jou ;)
pi_89727173
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel. :)
Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.

arrogantie=nuchter
romantiek=temperament

en dat botst.

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 09-12-2010 17:42:57 ]
UITGESCHREVEN
pi_89727255
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden :Y
Wisdom is the art of using knowledge
pi_89727461
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden :Y
:X
UITGESCHREVEN
pi_89728114
quote:
Nee hoor, ben ook een keer genaaid via RP :P
pi_89728632
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:12 schreef Silenus het volgende:
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat je opmerking wel erg flauw was. ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 18:23:21 #78
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89728829
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Ik bedoelde er eigenlijk mee dat je opmerking wel erg flauw was. ;)
Jaja, dat zeg je nu - Ruudtje
Overal verstand van.
pi_89728924
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:23 schreef macondo het volgende:

[..]

Jaja, dat zeg je nu - Ruudtje
Mja, dat is internet hè. De volgende keer zal ik een voiceclip opnemen dan was het wel duidelijk geweest. ;)
  donderdag 9 december 2010 @ 18:29:05 #80
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89729010
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.
Ga je me nu vertellen dat je romantisch bent? :') Ik ben niet arrogant, wel zelfverzekerd. Ik val ook op zelfverzekerde vrouwen, dus dat gaat er niet 'ten koste van', of iets dergelijks.

quote:
Haha, wat een onzin.
pi_89730521
Als een meisje over haar vakantielover begint.. hoe laat is het dan? :D
  donderdag 9 december 2010 @ 19:03:34 #82
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89730540
Vijf over zeven.
pi_89732050
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Als een meisje over haar vakantielover begint.. hoe laat is het dan? :D
Tijd om naar een ander te gaan.
pi_89732133
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update ;)
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
pi_89732295
Tijd om ciao te zeggen..
Been there ...

ooit eens gedate met een mokkel dat 9 maanden stage had gedaan in oeganda.
Pas toen we 2 weken wat hadden , gaf ze toe dat ze een relatie had met een oegandees.
Maar omdat ze weer naar huis ging , heeft ze het dood laten bloeden.
Mw gaf aan totaal geen gevoelens meer te hebben ...

4 maanden later , en gekeuvel verder , kwam ze met de mededeling dat ze twijfelde aan onze relatie, want ze had te horen gekregen van een vriendin in Oeganda dat hij haar nog steeds miste.
Ik gaf haar 1 advies ...
:W
pi_89732374
GlenSpey
^O^

Tof om te horen !!
pi_89734200
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update ;)
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
Waarom breng je niet even een fruitmandje? Dat gebaar kan ze vast wel waarderen.
pi_89734346
quote:
Zo te lezen doet ze wel haar best om een nieuwe datum te plannen :)
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89734571
quote:
Leuk dat is alweer snel :) Zo te zien wilt zij ook graag een nieuwe afspraak maken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89738607
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
pi_89738668
iemand tips hoe ik het beste een mailtje kan afsluiten?

kusjes en andere kleffe eindes doe ik sowieso niet aan
pi_89738751
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
Ja.
pi_89738781
quote:
ja !!
pi_89739093
quote:
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
pi_89739390
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Zoiets is toch altijd je eigen fout?
pi_89739474
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Zoiets is toch altijd je eigen fout?
Want?
pi_89739529
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ok, ik heb me voor de gein eens aangemeld bij zo'n datingssite RP... Ik krijg meteen 8 berichten in 1 dag maar ik ben in het echt heel lelijk dus dit klopt gewoon niet,kan jij even oordelen of mijn foto uit een te fortuinlijke hoek is genomen? Ik stuur hem in PM
pi_89739685
:')
pi_89739693
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Want?
Niet om meer foto's vragen, als hij / zij "to good to be true" is pas afspreken als je hem / haar op de cam gezien hebt.

Of moet je altijd goedgelovig zijn en gewoon "gaan met die banaan"?
pi_89739703
quote:
Oja zeker wel :Y
Maar andersom schrikken ze ook wel eens.....

BTW ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand in het echt juist knapper was :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')