SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef Silenus het volgende:
Er heeft nog nooit iemand een date met mij afgezegd geloof ik. Maar ik denk dat we picardmike wel kunnen raadplegen, die heeft echt een hele lijst!
Ik zou vooral beledigd zijn. Niet dat ze wil afzeggen, want boeiend...zij weet niet wat ze mist..maar dat ze dus denkt dat jij daadwerkelijk zo onnozel bent om die smoes te geloven.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]Het gaat mij er vooral om dit te voorkomen.
Na deze smoes had ik echt zoiets van nou moe
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou vooral beledigd zijn. Niet dat ze wil afzeggen, want boeiend...zij weet niet wat ze mist..maar dat ze dus denkt dat jij daadwerkelijk zo onnozel bent om die smoes te geloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Ze is ziek en denkt pas volgende week ergens weer beter te zijn. Ze heeft er al vaker mee te maken gehad blijkbaar (soort allergie). Zal dus wel na het weekend pas worden en dan is het maar weer te hopen dat dat ergens 's avonds na het werk ingepland kan worden.quote:
Zonder nu zout in de wonden te willen strooien; doodzonde dat niemand de weddenschap aan wilde nemenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:52 schreef GlenSpey het volgende:
Ja hoor als ik het niet dacht.. zit ik me er de hele week al op te verheugen (en vandaag zelfs letterlijk de uren af te tellen) en nu is mijn date opeens ziek, waardoor de kans groot is dat het morgen niet doorgaat.
Noem me gerust wantrouwend, maar als iets zo kort vantevoren afgezegd wordt heb ik altijd het idee dat diegene er gewoon geen zin in heeft. Het zal ongetwijfeld waar zijn hoor... maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets dergelijks meemaak. Morgenvroeg laat ze weten of het definitief niet doorgaat. Maar weet nu al dat ik er eigelijk niet zo'n trek in heb het maar weer 'een weekje te verzetten' ofzo. Die lakse mentaliteit komt me echt de strot uit in dit soort gevallen.
Dit soort dingen word ik nou echt hoorndol van![]()
Afzeggen ben ik vrij principieel in; het wordt simpelweg niet geaccepteerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef Silenus het volgende:
Er heeft nog nooit iemand een date met mij afgezegd geloof ik. Maar ik denk dat we picardmike wel kunnen raadplegen, die heeft echt een hele lijst!
Ik heb ooit iemand in de kou laten staan ergens op Rotterdam centraal omdat ik in slaap gevallen was na een dag verhuizen, ik heb haar nog wel opgebeld, maar ze was zo kwaad, dat ik geen goed meer kon doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Afzeggen ben ik vrij principieel in; het wordt simpelweg niet geaccepteerd.
Wow... heeft zij even geluk gehadquote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb ooit iemand in de kou laten staan ergens op Rotterdam centraal omdat ik in slaap gevallen was na een dag verhuizen, ik heb haar nog wel opgebeld, maar ze was zo kwaad, dat ik geen goed meer kon doen.
Terwijl het oprecht niet zo bedoeld was.
Wow, doe jij even zielig.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wow... heeft zij even geluk gehad
Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Afzeggen ben ik vrij principieel in; het wordt simpelweg niet geaccepteerd.
Enige uitzondering zou eventueel een overleden (direct) familielid zijn ofzo.
Zelfs een been breken zou nog geen excuus zijn, geef dan maar gewoon door welk ziekenhuis en dan kom ik er aan.
Niet dat ik nu zo'n onmogelijk mannetje ben, maar ik kan me simpelweg géén reden bedenken om af te zeggen tenzij de interesse onvoldoende is.
Sorry ik dacht even hardop. Zoals meerdere heb ik vorig jaar eea gelezen van jou en ik vind je beetje een creep.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wow, doe jij even zielig.
Je kunt ook normaal reageren.
Dat maakt jou een complete psychopaat in mijn ogen, en zo hebben we allemaal onze mening.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Sorry ik dacht even hardop. Zoals meerdere heb ik vorig jaar eea gelezen van jou en ik vind je beetje een creep.
Nou ik vind het niet meer dan logisch zo zwart wit te denken. Ik doe dat normaal gesproken ook. De eerste dame die ik sprak op een datingsite, had ik telefonisch contact mee we zouden wat afspreken. Ze belde mij op met het verhaal dat ze voorlopig niet kon dat omdat ze in moest vallen op een kindercreche voor een leidingegevende manager. Dat kan natuurlijk, maar toen ik vroeg wanneer ze wel kon zei ze(waarschijnlijk door de spanning) over 2mnd pas. Toen heb ik het er gewoon bij laten zitten en heb haar nooit meer gesproken.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.
Misschien heeft zij zat interesse maar had ze een bepaald idee bij de date en kan dat dus door bv gebroken been niet doorgaan. Dat zij dan ms niet op dezelfde praktische wijze denkt als in 'dan maar in het ziekenhuis' betekend niet dat ze geen interesse heeft... kan gewoon een andere opvatting/denkwijze er over hebben en gewoon 'de' date zoals zij het ziet 'moeten' opschuiven. En ms is ze iets onzeker en denkt ze dat je niet naar ziekenhuis wilt komen.
Ik lees nu paar topics mee maar zie nogal vaak een zwart/witte visie en een totaal gebrek aan inleving in de ander.... wordt meer geanalyseerd op basis van eigen logica...
Je date niet met jezelf he.... dat wat jij 'logischerwijs' zou doen is niet wat bij een ander hoeft op te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die zag ik niet echt zitten, ze kwam wel heel erg sletterig over. Maar die dacht dat ze er al was door deze foto's te sturen en liet het eveneens doodbloeden. Een paar maanden later hadden we er allebei geen zin meer in, ze kwam antillianen tegen en ik weer andere met mooie smoezen. Na deze teleurstellingen kwam ik op een andere site waar het er heel anders aan toe ging en ik een paar one-night stands aan over gehouden heb. Maar dat was meestal niet meer dan een blowtje draaien en batsen.UITGESCHREVEN
Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
Onder afzeggen versta je ook verzetten als ik het goed begrijp.... dan is het weer aardig zwart/wit gedacht om verzetten gelijk te stellen aan onvoldoende interesse.
Misschien heeft zij zat interesse maar had ze een bepaald idee bij de date en kan dat dus door bv gebroken been niet doorgaan. Dat zij dan ms niet op dezelfde praktische wijze denkt als in 'dan maar in het ziekenhuis' betekend niet dat ze geen interesse heeft... kan gewoon een andere opvatting/denkwijze er over hebben en gewoon 'de' date zoals zij het ziet 'moeten' opschuiven. En ms is ze iets onzeker en denkt ze dat je niet naar ziekenhuis wilt komen.
Ik lees nu paar topics mee maar zie nogal vaak een zwart/witte visie en een totaal gebrek aan inleving in de ander.... wordt meer geanalyseerd op basis van eigen logica...
Je date niet met jezelf he.... dat wat jij 'logischerwijs' zou doen is niet wat bij een ander hoeft op te komen.
Nope, username veranderen is zinloos, het is namelijk geen kloon van mij...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.
Maar om je gerust te stellen; ik zou in een dergelijk hypothetisch geval sowieso zelf met het voorstel komen om naar het ziekenhuis te rijden.
En wat in godsnaam jouw nuance verschil is tussen een date afzeggen en verplaatsen is me trouwens een raadsel.
Als het immers afgezegd wordt zonder een andere datum voor te stellen hóef ik toch niet eens meer iets af te kappen? Dan kómt er immers sowieso geen date meer toch?
En dat ik bij dergelijke zaken op basis van mijn eigen logica handel lijkt me nogal logisch.
Als ze daar niet mee om zou kunnen gaan heeft daten immers geen nut.
Want wat is het doel van een date? In de meeste gevallen toch een langdurige relatie.
En als iemand geen begrip kán of wíl opbrengen voor, in dit geval mijn logica, hoeveel kans van slagen heeft die eventuele langdurige relatie dan überhaupt?
Ik vraag me af: Hoe jij zou reageren als een meisje totaal niet opgedirkt op een date verschijnt???quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat zou ik uberhaupt met zo'n timide sufkutje moeten als ze dergelijke zaken al niet eens durft aan te kaarten.
Maar om je gerust te stellen; ik zou in een dergelijk hypothetisch geval sowieso zelf met het voorstel komen om naar het ziekenhuis te rijden.
En wat in godsnaam jouw nuance verschil is tussen een date afzeggen en verplaatsen is me trouwens een raadsel.
Als het immers afgezegd wordt zonder een andere datum voor te stellen hóef ik toch niet eens meer iets af te kappen? Dan kómt er immers sowieso geen date meer toch?
En dat ik bij dergelijke zaken op basis van mijn eigen logica handel lijkt me nogal logisch.
Als ze daar niet mee om zou kunnen gaan heeft daten immers geen nut.
Want wat is het doel van een date? In de meeste gevallen toch een langdurige relatie.
En als iemand geen begrip kán of wíl opbrengen voor, in dit geval mijn logica, hoeveel kans van slagen heeft die eventuele langdurige relatie dan überhaupt?
gratis site of betaald?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
Ben nu sinds een week of 2 ook aan het internetdaten.
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
Iemand tips voor een goeie hook waardoor vrouwen wel reageren?
hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....quote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef CecilBDemented het volgende:
gratis site of betaald?
bij gratis sites heb ik dit probleem ook heel erg. damens hebben zoiets van het is toch gratis
merendeel voor de lol ingeschreven enz..
Zijn het wel actieve profielen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
Een groet bovenaan die past bij haar uiterlijk en foto's.(sommige willen liever HEY andere weer HOI en andere weer wat anders) Wat beter werkt is trouwens, de groet in 1 zin met het complimentje te schrijven heb ik gemerkt.Daarna een complimentje geven, daarna iets over jezelf vertellen, daarna weer terugkomen op het complimentje, daarna je mail er in verpakken en koppelen aan het complimentje(met iets wat je opviel in haar profiel) en dan ben je al 10 regels(2 alinea's) verder zodat je kan afsluiten en "gepast" zoals bij de groet gedag kan zeggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....
Op de een of andere manier denk ik altijd dat die verhalen van jou echt zijn, maar dat je de one night stands erbij verzint om toch niet helemaal kansloos over te komenquote:[b] Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef picardmike het Na deze teleurstellingen kwam ik op een andere site waar het er heel anders aan toe ging en ik een paar one-night stands aan over gehouden heb. Maar dat was meestal niet meer dan een blowtje draaien en batsen.
Dat lijkt mij sterk. Ik kan razend snel lezen en de leuke berichtjes krijgen gelijk antwoord terug. De rest echter blijft liggen tot ik zin heb om daar iets voor te tikken.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.
maar vrouwen krijgen echter belachelijk veel berichten op dating sites!
dat je berichtje soms gewoon onder sneeuwt.
veelal krijgen ze domme berichten waardoor vaak de leuke berichten er tussendoor schieten!
vriendin van mij had zich ingeschreven had binnen een uur 726 berichten van mannen.
en de inhoud ervan echt niet normaal soms
Naja, 2 opties:quote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Ik vraag me af: Hoe jij zou reageren als een meisje totaal niet opgedirkt op een date verschijnt???
Aquote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:
Naja, 2 opties:
Is ze lelijk zonder het opdirken?
Zo ja? Dag hoor, daahaag.
Zo nee? Thank god, een naturel mooie vrouw!
Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?
En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen.
Ja dat deed ik op het begin ook en normaal werkt dat ook in reallife maar op datingsites wordt je al snel als idioot gezien en de vrouwen hebben geen gevoel voor humor en raak je al snel verstrikt in het "geen interesse", maak maar een grapje, weer geen interesse ik blok je spel. En uiteindelijk gaat het er om wat je over jezelf vertelt maar aangezien ik dat niet bij iedereen ga doen, vol blijheid en overtuiging met 10 regels omdat ik mezelf niet zo super belangrijk vindt. Moet je wat uitbesteden.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Aikara het volgende:
Zit op RP. Heb het probleem met zowel betalende leden als niet-betalende leden.
Verder komt de manier van Mike me een beetje 'kiss-asserig' over, niet?. Heb het tot nu toe meestal als volgt gedaan:
Reden waarom ik reageerde op r profiel, beetje teasen (grappen maken) over rare dingen in r profiel/foto's, vertellen wat me aanspreekt in r profiel, waar ik zelf naar op zoek ben, vraag (of meerdere vragen) over dingen die ik graag van haar als persoon wil weten om na te gaan of ze inderdaad wel in de richting komt van wat ik zoek.
Verder heb ik in eerste instantie wel m'n mailadres meegestuurd, maar daar ben ik nu vanaf gestapt om te kijken of dat misschien wat oplevert.
De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, 2 opties:
Is ze lelijk zonder het opdirken?
Zo ja? Dag hoor, daahaag.
Zo nee? Thank god, een naturel mooie vrouw!
Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?
En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen.
Eh, wat is de valerio-methode dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef picardmike het volgende:
Een andere methode is de "valerio" methode en daar kan silenus je wel wat over vertellen.
De grenzen van arrogantie opzoeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, wat is de valerio-methode dan?
Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, wat is de valerio-methode dan?
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:03 schreef Neelix het volgende:
[..]
Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen?
Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Adan kan ik dus wel gewoon na het juichen bij mijn bro gaan daten!
Geen idee, opgelost in ieder geval.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens.
Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
De grenzen van arrogantie opzoeken.
Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.
Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nogquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weer
Mijn ervaring van tot nu toe 3 dagen rp is dat 95% van de berichten meteen afvallen door heel uitlopende redenen. Ik heb geen ervaring met eerste berichten schrijven want dat is nog nooit nodig geweest maar iemand kan al op hele kleine dingen afknappen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Aikara het volgende:
[..]
Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...
Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.
Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
Ojaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef kastanova het volgende:
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
De grenzen van arrogantie opzoeken.
Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.
Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
Haha ik dacht zeg het maar niet hardopquote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren.
Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Haha ik dacht zeg het maar niet hardop
Dacht laat maar eens verstandig zijn en mijn mond houden. Is hier soms makkelijker als je geen zin hebt in een discussiequote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hierquote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.
Hij zegt dan ook als je zelfverzekerd doet. Bijdehand arrogant is dan weer een vak apart.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hier.
Ik wil altijd graag met je wedden hoor, als je ten minste een beetje kredietwaardig bent. Natuurlijk kent alles wel een ratio : we wedden ten slotte ook niet 1:1 dat Ajax in en van Milaan wint met 5-0.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zonder nu zout in de wonden te willen strooien; doodzonde dat niemand de weddenschap aan wilde nemen.
Maar d'r zit niets tussenin ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
en wat als je niet kan huilen?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Jawel maar het leek mij nogal onnodig om alles op te noemen aangezien je dat zelf wel kan bedenken.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar d'r zit niets tussenin ofzo
Dan ben je een zeurpietquote:Op donderdag 9 december 2010 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
en wat als je niet kan huilen?
Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
maar vrouwen krijgen echter belachelijk veel berichten op dating sites!
dat je berichtje soms gewoon onder sneeuwt.
Ik mail niet superveel gelukkig! alleen als een profiel en foto mij echt aanspreken.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.
Van mij mogen ze (snap het ook niet direct, maargoed, mensen zijn nu eenmaal raarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je mensen afschrijft om hun haarkleur
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je mensen afschrijft om hun haarkleur
Ze zal vast wel natuurlijke haarkleur bedoelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.
Wat Ruudt zegtquote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.
Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden
Nee hoor, ben ook een keer genaaid via RPquote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden
Jaja, dat zeg je nu - Ruudtjequote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat je opmerking wel erg flauw was.
Mja, dat is internet hè. De volgende keer zal ik een voiceclip opnemen dan was het wel duidelijk geweest.quote:
Ga je me nu vertellen dat je romantisch bent?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.
Haha, wat een onzin.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
Tijd om naar een ander te gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Als een meisje over haar vakantielover begint.. hoe laat is het dan?
Waarom breng je niet even een fruitmandje? Dat gebaar kan ze vast wel waarderen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
Zo te lezen doet ze wel haar best om een nieuwe datum te plannenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
Leuk dat is alweer snelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
ja !!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Zoiets is toch altijd je eigen fout?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Want?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zoiets is toch altijd je eigen fout?
Ok, ik heb me voor de gein eens aangemeld bij zo'n datingssite RP... Ik krijg meteen 8 berichten in 1 dag maar ik ben in het echt heel lelijk dus dit klopt gewoon niet,kan jij even oordelen of mijn foto uit een te fortuinlijke hoek is genomen? Ik stuur hem in PMquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Niet om meer foto's vragen, als hij / zij "to good to be true" is pas afspreken als je hem / haar op de cam gezien hebt.quote:
Oja zeker welquote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |