Nee hoor, ben ook een keer genaaid via RPquote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden
Jaja, dat zeg je nu - Ruudtjequote:Op donderdag 9 december 2010 18:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat je opmerking wel erg flauw was.
Mja, dat is internet hè. De volgende keer zal ik een voiceclip opnemen dan was het wel duidelijk geweest.quote:
Ga je me nu vertellen dat je romantisch bent?quote:Op donderdag 9 december 2010 17:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.
Haha, wat een onzin.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden
Tijd om naar een ander te gaan.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:03 schreef Deezertje het volgende:
Als een meisje over haar vakantielover begint.. hoe laat is het dan?
Waarom breng je niet even een fruitmandje? Dat gebaar kan ze vast wel waarderen.quote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
Zo te lezen doet ze wel haar best om een nieuwe datum te plannenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goed... voor degenen die het al compleet afgeschreven hadden hier een korte update
Mijn date is al aan de beterende hand en wou dus opnieuw afspreken. Omdat het de komende dagen nog wat lastig is staat het nu voor zondag gepland. Ben benieuwd of het dit keer wel doorgaat...
Leuk dat is alweer snelquote:Op donderdag 9 december 2010 19:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
ja !!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Zoiets is toch altijd je eigen fout?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Want?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zoiets is toch altijd je eigen fout?
Ok, ik heb me voor de gein eens aangemeld bij zo'n datingssite RP... Ik krijg meteen 8 berichten in 1 dag maar ik ben in het echt heel lelijk dus dit klopt gewoon niet,kan jij even oordelen of mijn foto uit een te fortuinlijke hoek is genomen? Ik stuur hem in PMquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Niet om meer foto's vragen, als hij / zij "to good to be true" is pas afspreken als je hem / haar op de cam gezien hebt.quote:
Oja zeker welquote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |