Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.
Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
Haha ik dacht zeg het maar niet hardopquote:Op woensdag 8 december 2010 22:54 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Valt ook wel op welke mensen het zijn die daarover zeuren.
Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:56 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Haha ik dacht zeg het maar niet hardop
Dacht laat maar eens verstandig zijn en mijn mond houden. Is hier soms makkelijker als je geen zin hebt in een discussiequote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was an atheist until I realized I was God
Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hierquote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.
Hij zegt dan ook als je zelfverzekerd doet. Bijdehand arrogant is dan weer een vak apart.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Inderdaad man, ik word ka-pót gemaakt hier.
Ik wil altijd graag met je wedden hoor, als je ten minste een beetje kredietwaardig bent. Natuurlijk kent alles wel een ratio : we wedden ten slotte ook niet 1:1 dat Ajax in en van Milaan wint met 5-0.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zonder nu zout in de wonden te willen strooien; doodzonde dat niemand de weddenschap aan wilde nemen.
Maar d'r zit niets tussenin ofzoquote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
en wat als je niet kan huilen?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Jawel maar het leek mij nogal onnodig om alles op te noemen aangezien je dat zelf wel kan bedenken.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:14 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Maar d'r zit niets tussenin ofzo
Dan ben je een zeurpietquote:Op donderdag 9 december 2010 00:18 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
en wat als je niet kan huilen?
Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
maar vrouwen krijgen echter belachelijk veel berichten op dating sites!
dat je berichtje soms gewoon onder sneeuwt.
Ik mail niet superveel gelukkig! alleen als een profiel en foto mij echt aanspreken.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus niet in. Heb je een leuke look dan zal je mail ook gelezen worden. Heb je dat niet dan moet je met een verdomd goed berichtje komen.
Van mij mogen ze (snap het ook niet direct, maargoed, mensen zijn nu eenmaal raarquote:Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je mensen afschrijft om hun haarkleur
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:17 schreef love_sharon het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat je mensen afschrijft om hun haarkleur
Ze zal vast wel natuurlijke haarkleur bedoelen.quote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.
Wat Ruudt zegtquote:Op donderdag 9 december 2010 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik val niet op alto's met groen en/of paars haar. Ben ik heel eerlijk in.
Tuurlijk werkt het, maar het is niet mijn stijl. Daarbij gaat het tenkoste van de romantiek en dus van zelfverzekerde vrouwen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:39 schreef Raven_NL het volgende:
na eigen ervaring en verhalen van anderen denk ik dat FOK de enige site is waar je het risico loopt in POSITIEVE zin genaaid te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |