hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....quote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef CecilBDemented het volgende:
gratis site of betaald?
bij gratis sites heb ik dit probleem ook heel erg. damens hebben zoiets van het is toch gratis
merendeel voor de lol ingeschreven enz..
Zijn het wel actieve profielen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
Ben nu sinds een week of 2 ook aan het internetdaten.
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
Iemand tips voor een goeie hook waardoor vrouwen wel reageren?
Een groet bovenaan die past bij haar uiterlijk en foto's.(sommige willen liever HEY andere weer HOI en andere weer wat anders) Wat beter werkt is trouwens, de groet in 1 zin met het complimentje te schrijven heb ik gemerkt.Daarna een complimentje geven, daarna iets over jezelf vertellen, daarna weer terugkomen op het complimentje, daarna je mail er in verpakken en koppelen aan het complimentje(met iets wat je opviel in haar profiel) en dan ben je al 10 regels(2 alinea's) verder zodat je kan afsluiten en "gepast" zoals bij de groet gedag kan zeggen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:22 schreef Aikara het volgende:
Ben nu sinds een week of 2 ook aan het internetdaten.
Dat wil zeggen, vooral berichtjes sturen op RP. Valt dat ff tegen zeg. Vrouwen reageren, een enkele uitzondering daargelaten, totaal niet. Ben van alles aan het proberen, maar ik heb op een of andere manier geen goeie hook waardoor vrouwen reageren.
Volgens mij zijn mn berichtjes nog best ok: absoluut niet needy, ga in op profiel van de ander, berichten zijn niet te lang, geen grammaticale fouten, maak wat grapjes en stel (open) vragen. Hele riedel klopt volgens mij, maar vrouwen reageren gewoon niet.
Iemand tips voor een goeie hook waardoor vrouwen wel reageren?
ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm... Ik reageer meestal wel.... maar op van die een-zin-berichtjes bekijk ik hoogstens het profiel.....
Op de een of andere manier denk ik altijd dat die verhalen van jou echt zijn, maar dat je de one night stands erbij verzint om toch niet helemaal kansloos over te komenquote:[b] Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef picardmike het Na deze teleurstellingen kwam ik op een andere site waar het er heel anders aan toe ging en ik een paar one-night stands aan over gehouden heb. Maar dat was meestal niet meer dan een blowtje draaien en batsen.
Dat lijkt mij sterk. Ik kan razend snel lezen en de leuke berichtjes krijgen gelijk antwoord terug. De rest echter blijft liggen tot ik zin heb om daar iets voor te tikken.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel! ik stuur altijd berichtjes persoon geschreven voor een persoon.
maar vrouwen krijgen echter belachelijk veel berichten op dating sites!
dat je berichtje soms gewoon onder sneeuwt.
veelal krijgen ze domme berichten waardoor vaak de leuke berichten er tussendoor schieten!
vriendin van mij had zich ingeschreven had binnen een uur 726 berichten van mannen.
en de inhoud ervan echt niet normaal soms
Naja, 2 opties:quote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Ik vraag me af: Hoe jij zou reageren als een meisje totaal niet opgedirkt op een date verschijnt???
Aquote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:
Naja, 2 opties:
Is ze lelijk zonder het opdirken?
Zo ja? Dag hoor, daahaag.
Zo nee? Thank god, een naturel mooie vrouw!
Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?
En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen.
Ja dat deed ik op het begin ook en normaal werkt dat ook in reallife maar op datingsites wordt je al snel als idioot gezien en de vrouwen hebben geen gevoel voor humor en raak je al snel verstrikt in het "geen interesse", maak maar een grapje, weer geen interesse ik blok je spel. En uiteindelijk gaat het er om wat je over jezelf vertelt maar aangezien ik dat niet bij iedereen ga doen, vol blijheid en overtuiging met 10 regels omdat ik mezelf niet zo super belangrijk vindt. Moet je wat uitbesteden.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:41 schreef Aikara het volgende:
Zit op RP. Heb het probleem met zowel betalende leden als niet-betalende leden.
Verder komt de manier van Mike me een beetje 'kiss-asserig' over, niet?. Heb het tot nu toe meestal als volgt gedaan:
Reden waarom ik reageerde op r profiel, beetje teasen (grappen maken) over rare dingen in r profiel/foto's, vertellen wat me aanspreekt in r profiel, waar ik zelf naar op zoek ben, vraag (of meerdere vragen) over dingen die ik graag van haar als persoon wil weten om na te gaan of ze inderdaad wel in de richting komt van wat ik zoek.
Verder heb ik in eerste instantie wel m'n mailadres meegestuurd, maar daar ben ik nu vanaf gestapt om te kijken of dat misschien wat oplevert.
De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, 2 opties:
Is ze lelijk zonder het opdirken?
Zo ja? Dag hoor, daahaag.
Zo nee? Thank god, een naturel mooie vrouw!
Ik houd simpelweg niet van make-up-popjes, dus daar zal ik sowieso al niet snel mee daten.
En laten we wel wezen, in een relatie zal je je vriendin toch voornamelijk naturel of anders "minder opgedirkt" zien.
Als ze voor haar schoonheid afhankelijk is van make-up, dan hoeft het van mij dus niet meer.
Want wie houd je in godsnaam voor de gek als je je ega alleen mooi vindt als ze zichzelf verkleed/geschminkt heeft?
En als een vrouw onder de modder/olie op een date zou verschijnen zou ze sowieso al niet meer stuk kunnen.
Eh, wat is de valerio-methode dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef picardmike het volgende:
Een andere methode is de "valerio" methode en daar kan silenus je wel wat over vertellen.
De grenzen van arrogantie opzoeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, wat is de valerio-methode dan?
Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Eh, wat is de valerio-methode dan?
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:03 schreef Neelix het volgende:
[..]
Met een camera voor de deur gaan staan en vragen of je mag blijven slapen?
Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Adan kan ik dus wel gewoon na het juichen bij mijn bro gaan daten!
Geen idee, opgelost in ieder geval.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
De vraag waarom je mijn username gebruikt voor een quote van een ander staat nog open overigens.
Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
De grenzen van arrogantie opzoeken.
Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.
Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 8 december 2010 22:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou ja, tenzij je een lelijke big bent dus.
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nogquote:Op woensdag 8 december 2010 22:42 schreef -Engel- het volgende:
In dat geval wil je niet met mij daten dus dat scheelt weer
Mijn ervaring van tot nu toe 3 dagen rp is dat 95% van de berichten meteen afvallen door heel uitlopende redenen. Ik heb geen ervaring met eerste berichten schrijven want dat is nog nooit nodig geweest maar iemand kan al op hele kleine dingen afknappen.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:41 schreef Aikara het volgende:
[..]
Nou ja, dat probeer ik in mn berichten ook redelijk duidelijk over te brengen (is tenslotte wie ik ben), maar dat leidt nog niet echt tot reacties...
Als je hier zelfverzekerd doet word je meteen afgezeken.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:39 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik noem het niet arrogant maar zelfverzekerd.
Wat trouwens wel meer mannen zouden mogen uitstralen. De meeste vrouwen vinden dat veel aantrekkelijker dan mieperige gedoe.
Ojaquote:Op woensdag 8 december 2010 22:45 schreef kastanova het volgende:
En dan vergeet je de rest van de criteria-lijst nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die werkt -als je het op die manier ziet- anders wel.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
De grenzen van arrogantie opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |