abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89739986
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Kom maar op! :D
Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen. Of het moeten fake berichten zijn.
pi_89740004
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Als je date lelijker/minder mooi voor je neus stond dan je had verwacht is het dan meteen een dealbreaker, de date uitzitten en tot nooit meer?

Voor mij is het vooral een dealbreaker als er totaal geen chemie is. Dan kan ik iemand nog zo aardig / grappig / vulmaarin vinden, maar dan wordt het hem niet.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89740234
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Als je date lelijker/minder mooi voor je neus stond dan je had verwacht is het dan meteen een dealbreaker, de date uitzitten en tot nooit meer?

En wie is er wel eens op een date gegaan met iemand van een datingsite die kwa uiterlijk niet echt knap te noemen was (op de foto al) maar die bv wel een leuke benadering had?
Ik zit tot nu toe altijd de date uit.... over het algemeen is het gewoon gezellig.....

En ja ik date ook mensen die ik niet superrrrrrrrrrrrrrrknap noem, maar die zulke leuke berichtjes stuurde dat ik dacht naja.....mss is deze gewoon niet fotogeniek :Y
pi_89740269
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen. Of het moeten fake berichten zijn.
Ik wil ook wel ff keuren hoor :7
pi_89740375
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen.
Ik denk dat het met wat meer zelfvertrouwen helemaal goedkomt :Y
pi_89740836
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 18:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ga je me nu vertellen dat je romantisch bent? :') Ik ben niet arrogant, wel zelfverzekerd. Ik val ook op zelfverzekerde vrouwen, dus dat gaat er niet 'ten koste van', of iets dergelijks.

[..]

Haha, wat een onzin.
Nee, ik zeg dat ik temperamentvol ben en dus romatisch en jij nuchter dus arrogant. Je hoeft niet perse nuchter te zijn om zelfverzekerd over te komen, maar ik snap best dat je dat zo ziet(baron).

Maar ik hou er maar over op voor mijn aanvankelijke compliment omslaat in een belediging.
UITGESCHREVEN
pi_89741039
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat ik temperamentvol ben en dus romatisch en jij nuchter dus arrogant. Je hoeft niet perse nuchter te zijn om zelfverzekerd over te komen, maar ik snap best dat je dat zo ziet.

Maar ik hou er maar over op voor mijn aanvankelijke compliment omslaat in een belediging.
Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar. :o

Ik weet van 1 vrouw die hij zogenaamd zou gaan daten, dat dat helemaal niet het geval was. :o
Waarom, denk ik dan.....
pi_89741108
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Lamon het volgende:

[..]

Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar. :o

Ik weet van 1 vrouw die hij zogenaamd zou gaan daten, dat dat helemaal niet het geval was. :o
Waarom, denk ik dan.....
pi_89741480
quote:

[..]

Waarom, denk ik dan.....
Een soort kinderlijk sprookje over dat je vrouwen netjes moet behandelen en nooit het achterste van je tong moet laten zien, dan maar fantaseren of zoiets. Maar ja als ik hem vat beledig mijn eigen intelligentie dan niet of moet daar gewoon keihard om lachen.

Maar ik weet ondertussen ook wel dat zelfs de best of de best niet elke week een andere heeft. Ik heb met pick up artists in de klas gezeten die zelfs een onderneming begonnen zijn in vrouwen versieren, maar zelf door de mand vielen. Want oh het was zo makkelijk.

Het is gewoon niet te voorspellen, je kan een gelukkig jaar hebben en een jaar niks. Je kan alles een beetje gemiddelt hebben of je kan een week alles hebben en daarna weer niks.

[ Bericht 7% gewijzigd door picardmike op 09-12-2010 22:57:15 ]
UITGESCHREVEN
pi_89741695
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Leuk dat is alweer snel :) Zo te zien wilt zij ook graag een nieuwe afspraak maken!
Inderdaad, vind ik ook erg leuk :D
Maargoed ik ga maar niet te vroeg weer juichen :')
pi_89742212
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Inderdaad, vind ik ook erg leuk :D
Maargoed ik ga maar niet te vroeg weer juichen :')
Idd.. relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :Y
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:29:31 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89746845
quote:

[..]

Waarom, denk ik dan.....
Over wie heb je het dan precies? :o
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 10 december 2010 @ 00:34:00 #115
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89747007
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef picardmike het volgende:
Het is gewoon niet te voorspellen, je kan een gelukkig jaar hebben en een jaar niks. Je kan alles een beetje gemiddelt hebben of je kan een week alles hebben en daarna weer niks.
Dat is echt onzin. Als je gewoon een leuke vent bent kun je heel veel vrouwen krijgen, als je een engerd bent krijg je haast niemand.
pi_89748724
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
Neuken ? 8-)
Wisdom is the art of using knowledge
  vrijdag 10 december 2010 @ 02:07:33 #117
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89749164
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:42 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Neuken ? 8-)
Zelfverzekerd is iets anders dan onbeschoft :6
  vrijdag 10 december 2010 @ 07:53:24 #118
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89750927
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 00:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Als je gewoon een leuke vent bent kun je heel veel vrouwen krijgen, als je een engerd bent krijg je haast niemand.
Dat dus. Het is geen "random" spelletje waarbij iedereen af en toe een prijs wint.
Overal verstand van.
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:01:20 #119
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_89750989
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 07:53 schreef macondo het volgende:
Dat dus. Het is geen "random" spelletje waarbij iedereen af en toe een prijs wint.
Nee, inderdaad. A few winners, a whole lotta losers! :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:07:30 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89755243
Oke.. een 39 jarige man die reageert:
hoi
de lente, blauwe luchten, bloemetjes, warme zon op je huid...droom je mee?
tis nog lang geen lente en het is koud. samen eens fantaseren over de lente?
lijkt me leuk wat meer van je te weten. durf je?

uhm... :X
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:07:45 #121
141482 Q.
JurassiQ
pi_89755252
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
hoi

Huuuuuu! :'(!
For great justice!
pi_89755279
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
hoi

Hahahhahaha, ok wat moet je daarmee!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89755305
quote:
hoi

Leuk! Gefeliciteerd, O+
Wanneer komt de eerste kleine? O+

Dit is duidelijk liefde voor het leven. O+
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:09:47 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89755331
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:08 schreef J0ycie88 het volgende:

Hahahhahaha, ok wat moet je daarmee!
De prullenbak :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef Godtje het volgende:

Leuk! Gefeliciteerd, O+
Wanneer komt de eerste kleine? O+

Dit is duidelijk liefde voor het leven. O+
Heb je niet gezien dat ik had aangegeven geen kinderen te willen :P
pi_89755418
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De prullenbak :D

[..]

Heb je niet gezien dat ik had aangegeven geen kinderen te willen :P
De prullebak is wel een goed idee! Ooit ook eens zo'n berichtje gehad.. Heel gedicht.. Nee daar word ik toch niet warm van eerder heeel koud :P
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:39:04 #126
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89756490
quote:
hoi

Samen spuugbeestjes onderzoeken O+

Gewoon doen :Y

:{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89758679
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
1 keer en dat is ook direct 1 van de 2 dates geworden waarbij er niet geneukt werd...
Op de (spaarzame) foto's zag ze er uit als een halfbloed fotomodelletje :9.
In het echt zag ze er uit als een afgeleefde 40-er :{.

Direct ook gevraagd waarom de foto zo verschilde; "Die foto kwam uit een andere periode in m'n leven."
Tja, inderdaad enkele decénnia verschil ja...
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 10 december 2010 @ 13:20:11 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89760666
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

1 keer en dat is ook direct 1 van de 2 dates geworden waarbij er niet geneukt werd...
Op de (spaarzame) foto's zag ze er uit als een halfbloed fotomodelletje :9.
In het echt zag ze er uit als een afgeleefde 40-er :{.

Direct ook gevraagd waarom de foto zo verschilde; "Die foto kwam uit een andere periode in m'n leven."
Tja, inderdaad enkele decénnia verschil ja...
Ow dat is ook wel verschrikkelijk :X

Snap dat ook echt niet. Ja natuurlijk wil je een mooie foto kunnen plaatsen en veel reacties krijgen.Ze hopen dan natuurlijk dat ze de mannen met hun persoonlijkheid kunnen overwelmen waardoor ze het uiterlijk (Wat nu een stuk minder is) gaan vergeten.

Maar dat mooie droombeeld kunnen ze volgens mij ook vergeten :')
pi_89762651
Ik ben momenteel niet zo heel knap maar ik denk in de toekomst per jaar steeds knapper te worden. Daarom bij deze een foto van George Clooney ter indicatie wat jij over 15 jaar kan hebben als je nu met me gaat.
pi_89763121
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 14:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben momenteel niet zo heel knap maar ik denk in de toekomst per jaar steeds knapper te worden. Daarom bij deze een foto van George Clooney ter indicatie wat jij over 15 jaar kan hebben als je nu met me gaat.
:D
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:18:23 #131
57047 macondo
pi_89765167
Vraagje aan de vrouwen. Wáárom willen zoveel vrouwen plotseling onmiddellijk afspreken - eigenlijk zonder enige mailtjes etc? Heb twee mailtjes terug gestuurd, en ze stelt het al voor. Prima hoor, geen muurbloempje. Maar ik vind het persoonlijk wel erg neutraal. Ik ga echt niet verliefd worden door mailtjes, maar wil wel een date hebben waarvan ik vooraf denk "ze is gaaf, dit gaat wat worden!".

Ik wil nu helemaal niet afspreken, speelt al iets met iemand anders ten slotte.
Overal verstand van.
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:22:10 #132
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89765366
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef macondo het volgende:
Vraagje aan de vrouwen. Wáárom willen zoveel vrouwen plotseling onmiddellijk afspreken - eigenlijk zonder enige mailtjes etc? Heb twee mailtjes terug gestuurd, en ze stelt het al voor. Prima hoor, geen muurbloempje. Maar ik vind het persoonlijk wel erg neutraal. Ik ga echt niet verliefd worden door mailtjes, maar wil wel een date hebben waarvan ik vooraf denk "ze is gaaf, dit gaat wat worden!".

Hm ik heb geen idee. Bij mij is het altijd juist andersom dat een man na twee mailtjes al af wilt spreken en ik dan nog niet zeker weet of die leuk genoeg is.
Je kan het ook als compliment zien, dat vrouwen je leuk over vinden komen en daarom niet willen wachten. ;)
pi_89765888
quote:
Daar kan ik je geen antwoord op geven want dat doe ik zelf niet. Misschien omdat ze liever direct een indruk hebben van hoe je in het echt bent in plaats van hoe je online overkomt?

quote:
Waarom zoek je het dan op?
  vrijdag 10 december 2010 @ 15:40:52 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89766177
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef Lolaatje het volgende:

Om al wel vast het contact te hebben als het andere misgaat ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:06:47 #135
57047 macondo
pi_89767259
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:33 schreef Lolaatje het volgende:

Ho ho, ik reageer alleen maar op rp berichtjes, en nog met dagen vertraging ook. Zelf zoek ik niets meer op natuurlijk.

Maar eerlijk is eerlijk, aandacht sla ik alsnog niet af. En heb geen stabiele relatie of zo, dus inderdaad ook wat Cue zegt..
Overal verstand van.
pi_89769029
quote:

Ik heb daar alleen maar last van als ik met meerdere dames praat, dan willen ze ineens allemaal. Op het begin was ik daar nog eerlijk over, de ene liet ik weten dat ik met iemand anders in gesprek was en de andere liet ik weten dat ik voor haar gekozen had. Het rotte is dan wel dat de dames steeds lastigere vragen gaan stellen en gaan vissen of je met iemand anders praat, dan moet je gewoon glashard liegen(doen ze allemaal). maar ik voel me daar wel een beetje schuldig over al ik dat constant moet doen.

Maar andersom boeide de dames ook weinig, dus daar ben ik maar mee gestopt. En voor je het weet zegt diegene die wil daten het ook af omdat ze zenuwachtig is.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:58:53 #137
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_89769534
quote:
hoi

Gedichtjes scoren dus niet? ;)

Ben ook maar eens aan RP gegaan, maar ik vraag me wel af wat voor berichtjes vrouwen dan graag krijgen. Ik hou het meestal gewoon lekker simpel, kort refereren naar iets in hun profieltekst en dan gewoon of ze zin hebben om een keer een bak koffie willen drinken. Of dat ik ze beter wil leren kennen, allemaal vrij standaard dus. Ik heb ook niet bepaald veel zin om hele lange creatieve verhalen te schrijven bij zo'n eerste berichtje, want daar zitten vrouwen bij zo'n eerste bericht ook niet meteen op te wachten lijkt me?
It's about being boss, not being the boss...
pi_89769739
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:58 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Ben ook maar eens aan RP gegaan, maar ik vraag me wel af wat voor berichtjes vrouwen dan graag krijgen. Ik hou het meestal gewoon lekker simpel, kort refereren naar iets in hun profieltekst en dan gewoon of ze zin hebben om een keer een bak koffie willen drinken. Of dat ik ze beter wil leren kennen, allemaal vrij standaard dus. Ik heb ook niet bepaald veel zin om hele lange creatieve verhalen te schrijven bij zo'n eerste berichtje, want daar zitten vrouwen bij zo'n eerste bericht ook niet meteen op te wachten lijkt me?
Doe je goed, te lange berichten worden toch niet gelezen. Berichten met flauwe oneliners/grappen gaan direct de prullenbak in.
pi_89770248
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:58 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Tja ik vind het ook lomp. Hoewel het geen mooi gedicht is. Zou een datingsite wel over mooie gedichtjes en liefdesbrieven moeten gaan ipv dat nuchtere gedoe. Waarom moeten vrouwen meteen al persoonlijke verhaaltjes horen van mannen, terwijl 90% van de mannen liegen daarover?

Een beetje dweilen met de kraan open.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:27:16 #140
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_89770486
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:20 schreef picardmike het volgende:

[..]

Tja ik vind het ook lomp. Hoewel het geen mooi gedicht is. Zou een datingsite wel over mooie gedichtjes en liefdesbrieven moeten gaan ipv dat nuchtere gedoe. Waarom moeten vrouwen meteen al persoonlijke verhaaltjes horen van mannen, terwijl 90% van de mannen liegen daarover?

Een beetje dweilen met de kraan open.
Misschien dat je met een gedichtje al snel te geforceerd over komt? Ik denk dat vrouwen op datingsites toch liever hebben dat je meer nonchalant overkomt, dan draagt een gedicht niet echt bij aan dat beeld :)
It's about being boss, not being the boss...
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:28:16 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89770518
Dichten is voor homo's, vrouwen vallen daar toch niet op.
pi_89770763
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 02:07 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Zelfverzekerd is iets anders dan onbeschoft :6
sorry hoor , ik had een plaagbui :')
kusje :*
Wisdom is the art of using knowledge
pi_89770844
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:27 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Misschien dat je met een gedichtje al snel te geforceerd over komt? Ik denk dat vrouwen op datingsites toch liever hebben dat je meer nonchalant overkomt, dan draagt een gedicht niet echt bij aan dat beeld :)
Ik zou inderdaad niet met een gedichtje aan komen zetten. Tenzij het echt hilarisch is, wellicht zou ik dan nog flexibel zijn.
pi_89770887
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:28 schreef Silenus het volgende:
Dichten is voor homo's, vrouwen vallen daar toch niet op.
Casanova, romeo en dante waren dichters maar bepaalt geen homo.

Waarom kijken vrouwen wel altijd naar dit soort films en romans maar willen ze er niks van hebben, de logica ontgaat mij.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:43:15 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89771031
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Bepaald.

Romeo heeft nooit echt bestaan, Dante was lelijk en heeft weinig vrouwen gehosseld. Het is ook maar de vraag of Casanova zijn vrouwen regelde dankzij of ondanks zijn gedichten.
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:43:33 #146
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_89771047
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:39 schreef picardmike het volgende:

[..]

Waarom kijken vrouwen wel altijd naar dit soort films en romans maar willen ze er niks van hebben, de logica ontgaat mij.
Vrouwen willen ook altijd een sukkel die braaf thuis is met de kinderen maar intussen wippen met de buurman voor het sterke nageslacht. Tja..
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:45:13 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89771103
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Vrouwen willen ook altijd een sukkel die braaf thuis is met de kinderen maar intussen wippen met de buurman voor het sterke nageslacht. Tja..
Gechargeerd gezegd, ja. :P

Ik denk dat leuke vrouwen iig gewoon een stoere vent willen met een zacht randje. Dus wel een echte kerel die klust in het huis, een baan heeft en graag een biertje drinkt met z'n vrienden. En in het huis mag hij dan best een lief schatje zijn. Maar vrouwen vallen iig níet op dorks die in hun vrije tijd gedichtjes schrijven. :')
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:56:00 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89773568
er zit natuurlijk ook een verschil tussen of je gelijk 1 of ander romantisch gedicht stuurt als je iemand al een tijd lang spreekt en er ee klik is, of wanneer je het in een eerste bericht krijgt van iemand die je dus helemaal niet kent.

En waar vrouwen op vallen (macho/lief) dat is geheel afhankelijk van de vrouw natuurlijk, valt weinig over te zeggen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 18:57:33 #149
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89773636
Uiteraard, er zullen vast vrouwen zijn die het helemaal geweldig vinden om gedichtjes van vreemde mannen te ontvangen. Maar dat zijn waarschijnlijk suffe mutsen. :+
pi_89774144
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:57 schreef Silenus het volgende:
Uiteraard, er zullen vast vrouwen zijn die het helemaal geweldig vinden om gedichtjes van vreemde mannen te ontvangen. Maar dat zijn waarschijnlijk suffe mutsen. :+
Behalve als je het accent hebt van Julio Ingesias.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:08:15 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89774146
die geloven ook in de prins op het witte paard die ze komt redden uit de eenzaamheid en 3 kindjes wil :D
pi_89774322
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:08 schreef Cue_ het volgende:
die geloven ook in de prins op het witte paard die ze komt redden uit de eenzaamheid en 3 kindjes wil :D
Welke vrouw niet?
UITGESCHREVEN
pi_89774665
Voor het eerst iemand tegengekomen op RP die ik irl ken. Geinig. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')