Ja.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
ja !!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Is het iemand al een keer voorgekomen dat je iemand ontmoette die er veel lelijker eruit zag in het echt dan op de foto?
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.quote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Zoiets is toch altijd je eigen fout?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Want?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zoiets is toch altijd je eigen fout?
Ok, ik heb me voor de gein eens aangemeld bij zo'n datingssite RP... Ik krijg meteen 8 berichten in 1 dag maar ik ben in het echt heel lelijk dus dit klopt gewoon niet,kan jij even oordelen of mijn foto uit een te fortuinlijke hoek is genomen? Ik stuur hem in PMquote:Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja. Eén keer. Mijn eigen fout ook. Ik had maar één foto gezien en die was duidelijk uit een heel fortuinlijke hoek genomen.
Niet om meer foto's vragen, als hij / zij "to good to be true" is pas afspreken als je hem / haar op de cam gezien hebt.quote:
Oja zeker welquote:Op donderdag 9 december 2010 21:47 schreef richard_prf het volgende:
Kom maar op!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok, ik heb me voor de gein eens aangemeld bij zo'n datingssite RP... Ik krijg meteen 8 berichten in 1 dag maar ik ben in het echt heel lelijk dus dit klopt gewoon niet,kan jij even oordelen of mijn foto uit een te fortuinlijke hoek is genomen? Ik stuur hem in PM
Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen. Of het moeten fake berichten zijn.quote:
Voor mij is het vooral een dealbreaker als er totaal geen chemie is. Dan kan ik iemand nog zo aardig / grappig / vulmaarin vinden, maar dan wordt het hem niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Als je date lelijker/minder mooi voor je neus stond dan je had verwacht is het dan meteen een dealbreaker, de date uitzitten en tot nooit meer?
Ik zit tot nu toe altijd de date uit.... over het algemeen is het gewoon gezellig.....quote:Op donderdag 9 december 2010 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Als je date lelijker/minder mooi voor je neus stond dan je had verwacht is het dan meteen een dealbreaker, de date uitzitten en tot nooit meer?
En wie is er wel eens op een date gegaan met iemand van een datingsite die kwa uiterlijk niet echt knap te noemen was (op de foto al) maar die bv wel een leuke benadering had?
Ik wil ook wel ff keuren hoorquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen. Of het moeten fake berichten zijn.
Ik denk dat het met wat meer zelfvertrouwen helemaal goedkomtquote:Op donderdag 9 december 2010 22:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als zelfs knappe chicks gaan reageren weet ik dat er iets niet klopt. In het echt negeren ze me als ik niet besta, onzichtbaar ben etc en dan praat ik over gemiddelde/lelijke vrouwen.
Nee, ik zeg dat ik temperamentvol ben en dus romatisch en jij nuchter dus arrogant. Je hoeft niet perse nuchter te zijn om zelfverzekerd over te komen, maar ik snap best dat je dat zo ziet(baron).quote:Op donderdag 9 december 2010 18:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat je romantisch bent?Ik ben niet arrogant, wel zelfverzekerd. Ik val ook op zelfverzekerde vrouwen, dus dat gaat er niet 'ten koste van', of iets dergelijks.
[..]
Haha, wat een onzin.
Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat ik temperamentvol ben en dus romatisch en jij nuchter dus arrogant. Je hoeft niet perse nuchter te zijn om zelfverzekerd over te komen, maar ik snap best dat je dat zo ziet.
Maar ik hou er maar over op voor mijn aanvankelijke compliment omslaat in een belediging.
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar.
Ik weet van 1 vrouw die hij zogenaamd zou gaan daten, dat dat helemaal niet het geval was.
Waarom, denk ik dan.....
Een soort kinderlijk sprookje over dat je vrouwen netjes moet behandelen en nooit het achterste van je tong moet laten zien, dan maar fantaseren of zoiets. Maar ja als ik hem vat beledig mijn eigen intelligentie dan niet of moet daar gewoon keihard om lachen.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Silenus liegt ook een hoop bij elkaar hoor, en hij is niet de enige op FOK!, dus het is niet zo bijzonder, maar het nut van die leugens ontgaat mij wel eens, hij is toch al 26 jaar.
Ik weet van 1 vrouw die hij zogenaamd zou gaan daten, dat dat helemaal niet het geval was.
Waarom, denk ik dan.....
Inderdaad, vind ik ook erg leukquote:Op donderdag 9 december 2010 20:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Leuk dat is alweer snelZo te zien wilt zij ook graag een nieuwe afspraak maken!
Idd.. relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Inderdaad, vind ik ook erg leuk
Maargoed ik ga maar niet te vroeg weer juichen
Over wie heb je het dan precies?quote:Op donderdag 9 december 2010 22:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waarom, denk ik dan.....
Dat is echt onzin. Als je gewoon een leuke vent bent kun je heel veel vrouwen krijgen, als je een engerd bent krijg je haast niemand.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:44 schreef picardmike het volgende:
Het is gewoon niet te voorspellen, je kan een gelukkig jaar hebben en een jaar niks. Je kan alles een beetje gemiddelt hebben of je kan een week alles hebben en daarna weer niks.
Neuken ?quote:Op woensdag 8 december 2010 22:52 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ach dat zijn er een aantal die daarover zeuren. Persoonlijk vind ik het 10x aantrekkelijker wanneer een man zelfverzekerd en een beetje arrogant overkomt dan als een huilebak.
Dat dus. Het is geen "random" spelletje waarbij iedereen af en toe een prijs wint.quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Als je gewoon een leuke vent bent kun je heel veel vrouwen krijgen, als je een engerd bent krijg je haast niemand.
Nee, inderdaad. A few winners, a whole lotta losers!quote:Op vrijdag 10 december 2010 07:53 schreef macondo het volgende:
Dat dus. Het is geen "random" spelletje waarbij iedereen af en toe een prijs wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |