quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg van die berichtjes van mannen die beginnen met "Ik zie dat jij veel moeite hebt gestoken in een mooi profiel en jezelf goed voor te stellen, dus in dit bericht zal ik hetzelfde doen" En dan een heel gelul over zichzelf. En dat terwijl ik echt een half leeg profiel heb.![]()
Kunnen die mannen niet iets minder duidelijk laten merken dat ze iedereen hetzelfde bericht sturen?
Helaas ik heb geen goldmember meer anders had ik het goede voorbeeld gegevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad altijd zo'n afknapper! Dan heb ik liever een berichtje van 2 zinnen dan zo'n copy paste bericht..
Stuur je RP profielnummer maar dan gooi ik een voorbeeld van hoe ik het ongeveer aanpak in je PM op fokquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Nog geen dag lid op RP, en heb 4 berichtjes waarvan 2 er me aanspreken omdat de andere boven de 35 zijn :p
En 12 van die toont interesse-berichten.. En ik heb zo niet de neiging om daar op te reageren, maar goed dat gaan we zo toch maar doen.
@Glenspey: Nu ben ik wel benieuwd naar jou goede voorbeeld haha! Je date van morgen al beter?Zo ja alvast veel plezier! (kan zijn dat ik een update gemist heb en het al lang gezegd is!)
Leuk man!quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Date van morgen gaat gewoon doorwe hebben er zin in
Goeie vraag... ik ga naar haar toe en zij zegt dat er niet veel te doen is...quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:56 schreef Thornado het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen als tweede date?
Ach ja, zolang ze haar slaapkamertje maar laat zien he.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goeie vraag... ik ga naar haar toe en zij zegt dat er niet veel te doen is...
Zal dus wel niks bijzonders worden... hoeft ook niet, als we het maar gezellig met elkaar hebben
Wat gek, ik herinner me toch echt een reactie op mijn RP van bovenstaand profiel kastanova..tot 2 keer toe zelfsquote:Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Wat gek, ik herinner me toch echt een reactie op mijn RP van bovenstaand profiel kastanova..tot 2 keer toe zelfs
Inhoudelijke berichten had ik het dan ook over...quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:50 schreef Fabeldiertje het volgende:
Wat gek, ik herinner me toch echt een reactie op mijn RP van bovenstaand profiel kastanova..tot 2 keer toe zelfs
Maar als ik het goed begrijp ben jij kastanova helemaal gevolgd tot aan fok?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Fabeldiertje het volgende:
keer of 50? Dat schat je hoog in kereltje. Maar ja, dat neuken op de eerste date is dan ook aan je voorbij gegaan bij mijen logischerwijs was ík degene die jóu beloonde voor je interesseberichtjes..zo is het goed, big
Dat.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp ben jij kastanova helemaal gevolgd tot aan fok?
Dat lijkt me sterk, zoveel bewijsdrang kan níemand hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat.
Volgens mij gaat het hier gewoon om een slechte kloon om kasta interessanter te maken
Ik dreigde gisteren ermee dat ik zijn andere kant uit de doeken zou doen op zijn geliefde forum,kasta beweerde dat ik dat toch niet zou doen..en uitdagingen neem ik aanquote:Maar als ik het goed begrijp ben jij kastanova helemaal gevolgd tot aan fok
Hij is het gewoon met je eens, voel je niet zo aangevallen. Maak je voor het eerst sinds de Napoleontische tijd geen spelfout in je post en dan doe je dit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef picardmike het volgende:
[..]
?? probeer je nu een neerlandicus te zijn ofzo??
Jij gemeenerd! Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
Ik dreigde gisteren ermee dat ik zijn andere kant uit de doeken zou doen op zijn geliefde forum,kasta beweerde dat ik dat toch niet zou doen..en uitdagingen neem ik aan
En toen, en toen, en toen... Uhuhquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Fabeldiertje het volgende:
Ik dreigde gisteren ermee dat ik zijn andere kant uit de doeken zou doen op zijn geliefde forum,kasta beweerde dat ik dat toch niet zou doen..en uitdagingen neem ik aan
Oeeehh!! Ist een foute man?! Wat woest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Fabeldiertje het volgende:
[..]
En zoveel foto's van een rooie heb ik niet eensquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zoveel bewijsdrang kan níemand hebben.
Heb je nu je zin Fabelding? Nu zijn we weer verplicht tot een trioquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oeeehh!! Ist een foute man?! Wat woest aantrekkelijk
Trio? Ziek in je hoofd! Ik deel nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je nu je zin Fabelding? Nu zijn we weer verplicht tot een trio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |