Geen idee, maar deze werkt ook weer als een trein:quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef DragonFire het volgende:
Ik zeg ook niet dat je waarschijnlijk wel meer reacties kan krijgen met een leukere profieltekst.
Dat is uiteraard niet van toepassing bij paiq.
Mijn reactie ging er om dat jij schreef dat gewoon gelijk stond aan saai.
Ik ga uiteraard niet mijn baan wijzigen om een leuke dame aan de haak te slaan, net zo min zou ik er over liegen. Ik doe mijn werk met veel plezier.
Waarom deze discussie begon was omdat er werd gezegd dat je het niet red op die sites als je gewoon bent. En dat vind ik best krom, zijn de mensen dan zo hard op zoek naar iemand die bijzonder is?
Het ligt meer aan feit dat relatieplanet technisch gezien gewoon een slechte database is. Geen status vermeldingen, middelen van de site die met een simpel emailtje omzeilt kunnen worden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef DragonFire het volgende:
Ik zeg ook niet dat je waarschijnlijk wel meer reacties kan krijgen met een leukere profieltekst.
Dat is uiteraard niet van toepassing bij paiq.
Mijn reactie ging er om dat jij schreef dat gewoon gelijk stond aan saai.
Ik ga uiteraard niet mijn baan wijzigen om een leuke dame aan de haak te slaan, net zo min zou ik er over liegen. Ik doe mijn werk met veel plezier.
Waarom deze discussie begon was omdat er werd gezegd dat je het niet red op die sites als je gewoon bent. En dat vind ik best krom, zijn de mensen dan zo hard op zoek naar iemand die bijzonder is?
Stierepoep. Veel leuke vrouwen op relatieplanet. Alleen engerds als Lamon zien overal fake profielen en klonen, maar die hebben dan ook geestelijke hulp nodig. En medicijnen.quote:
Zozo, cowboy. Je hebt ooit één date geregeld? Maakt je plotseling ervaringsdeskundigequote:op PAIQ heb ik wel eens een leuke meid gevondenook wat mee gaan drinken , maar de klik was er niet.
Ik wel. Gratis en consequentieloos geeft ook consequentieloze respons van vrouwen die het ook niet veel kan schelen. Betaalde sites als relatieplanet zuivert het kaf van het koren - die minimale donatie werpt de eerste drempel op.quote:betaalde datingsites zou ik niet doen ..
Ik denk dat het zolangzamerhand tijd gaat worden voor een ban.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef macondo het volgende:
Stierepoep. Veel leuke vrouwen op relatieplanet. Alleen engerds als Lamon zien overal fake profielen en klonen, maar die hebben dan ook geestelijke hulp nodig. En medicijnen.
Wiwiwiwiwi.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
Laat maar, ik heb het even opgestuurd.
Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel:quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef Lamon het volgende:
Geen idee, maar deze werkt ook weer als een trein:
"Humoristisch, spontaan, muzikaal, creatief, Ik hou van zon, buiten, actief zijn, muziek, films.
Ja, ik date uiteindelijk in de hoop op een relatie, maar hou het liever ongedwongen zonder teveel te verwachten. Je merkt vanzelf wel of iets loopt."
Keep us posted. Heb deze climax gemist toen ik ging slapen, maar spannend is het wel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
Laat maar, ik heb het even opgestuurd.
Omdat men moet betalen om berichtjes te kunnen versturen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Sta nog geen dag inschreven op RP.. En krijg allemaal van die toont interesse berichtje (en als het gewone berichtjes zijn zijn het hele oude mannen..) Waarom flanzen ze niet zelf een berichtje in elkaar!
Ah dat is de reden! of je moet die 3 dagen gratis hebben?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Omdat men moet betalen om berichtjes te kunnen versturen...
ik heb deze volgens mij wel eens gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel:
Laten we het vooral niet moeilijker maken dan het is.
Ik heb simpelweg een te druk leven om me vol in een relatie te storten, dus ik ben eigenlijk puur op zoek naar een avond lol.
Elkaar hier leren kennen, kennismakingsgesprekje, klikt het => Afspreken, klikt het niet => next!
Keywords: Direct, Prettig Lichaam, Leuk Koppie, Intelligent, Humor, Easy Going.
Don'ts: Muurbloempjes, Niet-rokers, Passiviteit, Eindeloze nadenkers.
Do's: Ongecompliceerd, Intelligent, Prettig Lichaam, Impulsief, Relaxed.
Dus ik zou zeggen: doe je ding en tot vanavond dan!
Meest onverzorgde foto erbij die ik kon vinden (na 3 dagen niet douchen en/of slapen @ Werchter) en gaan.
[ afbeelding ]
Het valt inderdaad op ja.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg van die berichtjes van mannen die beginnen met "Ik zie dat jij veel moeite hebt gestoken in een mooi profiel en jezelf goed voor te stellen, dus in dit bericht zal ik hetzelfde doen" En dan een heel gelul over zichzelf. En dat terwijl ik echt een half leeg profiel heb.![]()
Kunnen die mannen niet iets minder duidelijk laten merken dat ze iedereen hetzelfde bericht sturen?
Dat is inderdaad altijd zo'n afknapper! Dan heb ik liever een berichtje van 2 zinnen dan zo'n copy paste bericht..quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg van die berichtjes van mannen die beginnen met "Ik zie dat jij veel moeite hebt gestoken in een mooi profiel en jezelf goed voor te stellen, dus in dit bericht zal ik hetzelfde doen" En dan een heel gelul over zichzelf. En dat terwijl ik echt een half leeg profiel heb.![]()
Kunnen die mannen niet iets minder duidelijk laten merken dat ze iedereen hetzelfde bericht sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |