abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:56:41 #176
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_89785626
Ik zeg ook niet dat je waarschijnlijk wel meer reacties kan krijgen met een leukere profieltekst.
Dat is uiteraard niet van toepassing bij paiq.
Mijn reactie ging er om dat jij schreef dat gewoon gelijk stond aan saai.
Ik ga uiteraard niet mijn baan wijzigen om een leuke dame aan de haak te slaan, net zo min zou ik er over liegen. Ik doe mijn werk met veel plezier.

Waarom deze discussie begon was omdat er werd gezegd dat je het niet red op die sites als je gewoon bent. En dat vind ik best krom, zijn de mensen dan zo hard op zoek naar iemand die bijzonder is?
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_89786298
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef DragonFire het volgende:
Ik zeg ook niet dat je waarschijnlijk wel meer reacties kan krijgen met een leukere profieltekst.
Ik ga uiteraard niet mijn baan wijzigen om een leuke dame aan de haak te slaan, net zo min zou ik er over liegen. Ik doe mijn werk met veel plezier.

Waarom deze discussie begon was omdat er werd gezegd dat je het niet red op die sites als je gewoon bent. En dat vind ik best krom, zijn de mensen dan zo hard op zoek naar iemand die bijzonder is?
Geen idee, maar deze werkt ook weer als een trein:

"Humoristisch, spontaan, muzikaal, creatief, Ik hou van zon, buiten, actief zijn, muziek, films.
Ja, ik date uiteindelijk in de hoop op een relatie, maar hou het liever ongedwongen zonder teveel te verwachten. Je merkt vanzelf wel of iets loopt."
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:17:13 #178
96981 DragonFire
pi_89786543
Ow ja nee dat ben ik eigenlijk allemaal niet.
Mijn profiel is meer:
"Gemeen, voorspelbaar, asociaal, twee linker handen en eet het liefst elke dag patat."
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:21:22 #179
141482 Q.
JurassiQ
pi_89786748
Oh ja, ik moet mijn profiel ooit eens gaan herschrijven. Eigenlijk. :7
For great justice!
pi_89787111
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:56 schreef DragonFire het volgende:

Het ligt meer aan feit dat relatieplanet technisch gezien gewoon een slechte database is. Geen status vermeldingen, middelen van de site die met een simpel emailtje omzeilt kunnen worden.
Het is gewoon een stelletje vreemden in een database zetten en los laten op elkaar. Tja en door de angst die ontstaat zie je gewoon dat vrouwen niet willen reageren, reacties willen geven of de gewone man gaat ontzien.

Het is ook niet eens zozeer dat er te veel mannen op staan, want je kan namelijk geen standaart berichten sturen. Je kan er dus nooit meer dan 30 sturen, tenzij het je dagtaak is. Maar de slechte service van rp heeft er toe geleidt dan sommige mannen gewoon te veel onzin rond gaan sturen.

Maarja relatieplanet heeft een groot aanbod en op andere sites zoals okcupid kom je niks tegen en lexa is te irritant met reclame en te onoverzichtelijk door de buitenlandse members. De enige serieuze tegenhanger is paiq, maar daar is het aanbod laag en zijn de vrouwen niet al te knap.

Ik heb ook eens op knuz gekeken maar als je zoekt zie je al dat er bijna niemand komt.
UITGESCHREVEN
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:33:25 #181
96981 DragonFire
pi_89787324
Bij paiq is mijn grootste probleem dat alle leuke meiden die ik spreek te ver weg wonen.
Relatieplanet is wel wat jij zegt, zet een database op met profielen en laat elkaar maar een berichtje sturen. Sommige mannen sturen daardoor volgens mij elke vrouw een bericht in de hoop dat 1% reageert. Een beetje het spam idee dus.
pi_89788247
Op de laatste dag van mijn goldmember @ RP nog een msn adresje verkregen... toch nog maar even een mailtje naartoe sturen want we weten natuurlijk nog niet hoe zondag gaat verlopen...

Als ik de balans opmaak na 1 maand betaald lid dan heb ik het toch niet slecht gedaan:
- Ongeveer 25 vrouwen een bericht gestuurd.
- Van 8 vrouwen een positieve reactie terug.
- 4 vrouwen ook daadwerkelijk op msn gesproken/gemaild.
- Waar uiteindelijk 1 date uit is gekomen, waarmee ik over 2 nachtjes slapen als het goed is een 2e afspraakje heb :9
- En nog 1 vrouw op msn die ik dus nog niet gesproken heb... op de reservebank :P

Ik hoop dan ook dat ik mijn accountje voorlopig niet meer nodig heb. We shall see :W

[ Bericht 30% gewijzigd door GlenSpey op 11-12-2010 00:09:35 ]
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:58:06 #183
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89788683
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Raven_NL het volgende:

[..]

Relatie planet is fake :)
Stierepoep. Veel leuke vrouwen op relatieplanet. Alleen engerds als Lamon zien overal fake profielen en klonen, maar die hebben dan ook geestelijke hulp nodig. En medicijnen.

quote:
op PAIQ heb ik wel eens een leuke meid gevonden :) ook wat mee gaan drinken , maar de klik was er niet.
Zozo, cowboy. Je hebt ooit één date geregeld? Maakt je plotseling ervaringsdeskundige :')

quote:
betaalde datingsites zou ik niet doen ..
Ik wel. Gratis en consequentieloos geeft ook consequentieloze respons van vrouwen die het ook niet veel kan schelen. Betaalde sites als relatieplanet zuivert het kaf van het koren - die minimale donatie werpt de eerste drempel op.
Overal verstand van.
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:05:21 #184
96981 DragonFire
pi_89789042
Ja, je zou gelijk hebben als iedereen moet betalen.
Het is alleen op die sites zo dat er ook gratis leden op staan.
De meeste vrouwen betalen dus ook niet gezien zij toch wel berichtjes krijgen.
pi_89789091
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:58 schreef macondo het volgende:
Stierepoep. Veel leuke vrouwen op relatieplanet. Alleen engerds als Lamon zien overal fake profielen en klonen, maar die hebben dan ook geestelijke hulp nodig. En medicijnen.
Ik denk dat het zolangzamerhand tijd gaat worden voor een ban. :)
  zaterdag 11 december 2010 @ 00:09:39 #186
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_89789274
Dat vinden we allemaal, maar het is nu niet nodig om jezelf omlaag te halen Lamon.
Gourmetten of steengrillen?
pi_89789318
Laat maar, ik heb het even opgestuurd. :)
pi_89789939
Hier moet ik bij zijn.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89789997
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
Wiwiwiwiwi.
pi_89790480
Ben ik nog op tijd?
pi_89793244
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:12 schreef Lamon het volgende:
Geen idee, maar deze werkt ook weer als een trein:

"Humoristisch, spontaan, muzikaal, creatief, Ik hou van zon, buiten, actief zijn, muziek, films.
Ja, ik date uiteindelijk in de hoop op een relatie, maar hou het liever ongedwongen zonder teveel te verwachten. Je merkt vanzelf wel of iets loopt."
Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel:

Laten we het vooral niet moeilijker maken dan het is.
Ik heb simpelweg een te druk leven om me vol in een relatie te storten, dus ik ben eigenlijk puur op zoek naar een avond lol.
Elkaar hier leren kennen, kennismakingsgesprekje, klikt het => Afspreken, klikt het niet => next!

Keywords: Direct, Prettig Lichaam, Leuk Koppie, Intelligent, Humor, Easy Going.

Don'ts: Muurbloempjes, Niet-rokers, Passiviteit, Eindeloze nadenkers.
Do's: Ongecompliceerd, Intelligent, Prettig Lichaam, Impulsief, Relaxed.

Dus ik zou zeggen: doe je ding en tot vanavond dan!

Meest onverzorgde foto erbij die ik kon vinden (na 3 dagen niet douchen en/of slapen @ Werchter) en gaan :Y).

I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 11 december 2010 @ 04:19:26 #192
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89794244
Edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door love_sharon op 11-12-2010 14:16:23 ]
  zaterdag 11 december 2010 @ 10:37:04 #193
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89795732
@Kastanova, dat is al een stuk betere foto dan zo'n lullig plaatje in een lullig Nederlands achtertuintje in nieuwbouw wijk ;)

quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 00:10 schreef Lamon het volgende:
Keep us posted. Heb deze climax gemist toen ik ging slapen, maar spannend is het wel!

[ Bericht 57% gewijzigd door macondo op 11-12-2010 10:48:54 ]
Overal verstand van.
pi_89796064
Sta nog geen dag inschreven op RP.. En krijg allemaal van die toont interesse berichtje (en als het gewone berichtjes zijn zijn het hele oude mannen..) Waarom flanzen ze niet zelf een berichtje in elkaar! }:|
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89796162
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Sta nog geen dag inschreven op RP.. En krijg allemaal van die toont interesse berichtje (en als het gewone berichtjes zijn zijn het hele oude mannen..) Waarom flanzen ze niet zelf een berichtje in elkaar! }:|
Omdat men moet betalen om berichtjes te kunnen versturen...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_89796397
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Omdat men moet betalen om berichtjes te kunnen versturen...
Ah dat is de reden! of je moet die 3 dagen gratis hebben?
  zaterdag 11 december 2010 @ 11:25:23 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_89796576
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nog nooit een bericht aan vrouwen gestuurd, maar toch een behoorlijke gevulde inbox met onderstaand profiel:

Laten we het vooral niet moeilijker maken dan het is.
Ik heb simpelweg een te druk leven om me vol in een relatie te storten, dus ik ben eigenlijk puur op zoek naar een avond lol.
Elkaar hier leren kennen, kennismakingsgesprekje, klikt het => Afspreken, klikt het niet => next!

Keywords: Direct, Prettig Lichaam, Leuk Koppie, Intelligent, Humor, Easy Going.

Don'ts: Muurbloempjes, Niet-rokers, Passiviteit, Eindeloze nadenkers.
Do's: Ongecompliceerd, Intelligent, Prettig Lichaam, Impulsief, Relaxed.

Dus ik zou zeggen: doe je ding en tot vanavond dan!

Meest onverzorgde foto erbij die ik kon vinden (na 3 dagen niet douchen en/of slapen @ Werchter) en gaan :Y).

[ afbeelding ]
ik heb deze volgens mij wel eens gezien :D
pi_89796640
Ik krijg van die berichtjes van mannen die beginnen met "Ik zie dat jij veel moeite hebt gestoken in een mooi profiel en jezelf goed voor te stellen, dus in dit bericht zal ik hetzelfde doen" En dan een heel gelul over zichzelf. En dat terwijl ik echt een half leeg profiel heb. :')

Kunnen die mannen niet iets minder duidelijk laten merken dat ze iedereen hetzelfde bericht sturen? :')
pi_89796717
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg van die berichtjes van mannen die beginnen met "Ik zie dat jij veel moeite hebt gestoken in een mooi profiel en jezelf goed voor te stellen, dus in dit bericht zal ik hetzelfde doen" En dan een heel gelul over zichzelf. En dat terwijl ik echt een half leeg profiel heb. :')

Kunnen die mannen niet iets minder duidelijk laten merken dat ze iedereen hetzelfde bericht sturen? :')
Het valt inderdaad op ja.....
pi_89796775
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Myraela het volgende:

Dat is inderdaad altijd zo'n afknapper! Dan heb ik liever een berichtje van 2 zinnen dan zo'n copy paste bericht..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')