Dan maar geen feestje.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, omdat ik jouw vriend ook nooit mag lenen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk puntjes? Wat wil het zeggen? Dat je eigenlijk nog meer wilt zeggen maar het lekker niet doet?
quote:
Met die puntjes bedoel je zeker stiekum de OP?quote:
Dank je.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Met die puntjes bedoel je zeker stiekum de OP?
Ik heb hem al voor je aangepast, kusjes.
Ik eet geen snoep.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef fyah het volgende:
Hoe eten jullie een mars? Pypen jullie hem ook? M'n neef vraagt dat.
ik pijp alleen calippo'squote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef fyah het volgende:
Ik pijp alleen cornetto's. Dan bijt ik de chocolade uit het onderste puntje eraf en zuig ik al het ijs naar binnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef fyah het volgende:
93% weggehaald,quote:Op woensdag 8 december 2010 18:10 schreef Chai het volgende:
wil je gratis en voor niets laten genieten.![]()
93% gewijzigd is niet per se dat er iets weg gehaald is he.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
93% weggehaald,
Post dan gewoon helemaal niet.
oddehhhquote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
93% weggehaald,
Post dan gewoon helemaal niet.
Wat een rebelse manier van ijs etenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik pijp alleen cornetto's. Dan bijt ik de chocolade uit het onderste puntje eraf en zuig ik al het ijs naar binnen.
Ik zweer nog steeds bij Festini, maar ik ben een gewoontemens.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
De beste ijsjes ter wereld zijn dit
Festini is waarschijnlijk wel gezonder.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zweer nog steeds bij Festini, maar ik ben een gewoontemens.
ondersteboven pussyjuice likkenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
De beste ijsjes ter wereld zijn dit
haha wacht watquote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ondersteboven pussyjuice likkenVOOR DE ECKTE VIRGINS
Euh? hier heb ikzelf echt iets helemaal verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
93% gewijzigd is niet per se dat er iets weg gehaald is he.Gewoon hoeveel tekens er anders zijn. Eerst stond er juist minder, dombo.
Wil je er nootjes bij?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik eet mijn ijs liever van jou af.
haha lol ok kusje x x spreek je snelquote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Hey het is half 7 tijd om te gaan gr gr
Ik sms je om half 7, bebehquote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef fyah het volgende:
[..]
haha lol ok kusje x x spreek je snel
geef die hivva maar, ik hossel.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wie voegt toe dan om te checken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.do itOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Van mij mag je, dan heb ik dibs op die keetjequote:
Deal, wanneer gaan we langs om "te protesteren"?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Van mij mag je, dan heb ik dibs op die keetje
hahah?!quote:
We wachten tot ze uitgezet is en troosten ze dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Deal, wanneer gaan we langs om "te protesteren"?
quote:
geil. maar ze heeft teveel R&R's gehad om haar nu nog eens te respectenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
chuck hierzo: http://www.saharmoetblijven.hyves.nl/
En toen kwam ik via beheerders op deze dr hyves:
http://keeetje-x.hyves.nl/
Maar ik mag dat niet in dat topic posten tegen klb regels volgens mij
wens dr beterschap op dr WWWquote:Op woensdag 8 december 2010 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
geil. maar ze heeft teveel R&R's gehad om haar nu nog eens te respecten
School: Stedelijk Gymnasium Leeuwardenquote:
gooi m'n 13jarige erinquote:
nooitquote:
quote:
de tovenaar?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind Merlyn wel echt spang, dat PV daar mee is gekomen, ongelooflijk
Zonder beugel wel spang volgens mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijkt net alsof dr hoofd neit vastzit aan dr lichaam
Deze vind jij vast wel mooi:quote:
ken jij de top 10 wel?quote:
redelijk maar niet TOP NOTCHquote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ken jij de top 10 wel?merlyn:
[ afbeelding ]
haha ik ga kijken of mijn lion king neefjes haar kennen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
School: Stedelijk Gymnasium Leeuwarden
WAT!?!?!
lolquote:Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze vind jij vast wel mooi:
[ afbeelding ]
Ze heet Marvin
LOL!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
redelijk maar niet TOP NOTCH
lol de vieste is zij juistquote:
nee oke van deze top 10 is ze wel top 5 denk ikquote:
Daar is haar gezicht juist weer veel minder. Beetje geitachtig.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
Misschien moeten we deez pic van romy gebruiken:
[ afbeelding ]
anders blijven mensen zeggen dat ze niet spang is
Ik vind de huidige pic van romy spanger :Squote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
Misschien moeten we deez pic van romy gebruiken:
[ afbeelding ]
anders blijven mensen zeggen dat ze niet spang is
ik heb niet echt een aparte voor rnb =$quote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Otis2.0 het volgende:
laki ik zag dat je hotnewhiphop gebruikt? welke doe je voor die rnb ish dan G
kaolo watquote:Op woensdag 8 december 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb niet echt een aparte voor rnb =$
waarom haten op Maudquote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die foto die erin staat van Romy echt niks. En Maud ook niet.
die turk die op hun ass gespot isquote:Op woensdag 8 december 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
die huidige pic van RomyLOL!!!!!!!
Ik vind Maud ook niet maar CN en Laki zijn fan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die foto die erin staat van Romy echt niks. En Maud ook niet.
Die is te oud. Ze kan al zelfstandig staan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Chai het volgende:
1 toekomstige lekkere chimi voor jullie.
[ afbeelding ]
freakquote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vind Maud ook niet maar CN en Laki zijn fan.
Wat is er mis met doorsnee?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
Wat hit iedereen op Merel dan, zij is echt het meest doorsnee van alle 10.
ze heeft swagquote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
gast kijk 1x wat ik in het verleden allemala heb gepost, maar ik krijg geen respect.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:27 schreef Lakitu het volgende:
Maar wij hoeven niet te zoeken nog hoor, laat chuck maar zoeken. Geen 1 is van hem. alleen commentaar
Niets, maar dan hoor je hier gewoon niet tussen.quote:
Eens. Renske en Pleun zijn leukerderder.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Chai het volgende:
Nog niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Splutje het volgende:
Kennen jullie deze chicks trouwens rl?
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Niets, maar dan hoor je hier gewono niet tussen.
Romy is mijn dochter.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Splutje het volgende:
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Splutje het volgende:
Omdat je uit Drenthe komt.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef Splutje het volgende:
Waarom kom ik sma's van dit kalibier nou nooit tegen tijdens het uitgaan
Meen je dit.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef Splutje het volgende:
wat?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
hahah Otis denkt kankerlaaiers waarom negeren jullie mijn post
hahaquote:
Nee grapje. Het is mijn zusje.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan was jij ook jong vruchtbaar zeg.
Misschien moet je wat minder kalibier drinken dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef Splutje het volgende:
Wat is hagga, is dat hetzelfde als agga? Weet ik, ik was gewoon benieuwd waar je vandaan kwam.quote:
Je bent gewoon niet straat.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:34 schreef Splutje het volgende:
Kanker wat een typfouten produceer ik vanavond
Kloptquote:
Die kwam ik wel een keer tegen trouwens, maar ze was met d'r boiquote:
KNGRTquote:
Stiekum op de ping.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Die kwam ik wel een keer tegen trouwens, maar ze was met d'r boi
Beter dan wat er in dat lijstje staat wordt het niet, ben ik bang.quote:
absolutely-innocent-princess-baby-girlquote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Dqod het volgende:
Kankertje geil, wie zou geven
[ afbeelding ]
walgelijk doe eens normaalquote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:38 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Princess ook nog es ehquote:Op woensdag 8 december 2010 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
absolutely-innocent-princess-baby-girl
Preuts hoor van jequote:
Ik hou van jonge meisjesquote:
Is het wederzijds?quote:
Deze is in ieder geval ouder dan BonnieB.quote:
Ik.. Maar.........................quote:
Wil je BonnieB niet zo verraden?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Deze is in ieder geval ouder dan BonnieB.
quote:
Moet je het er nou echt zo inwrijven dat ik ze eerst moet drogeren en/of dronken voeren voordat ze mee willen werken?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat maar...................?
AIVD is gebeld.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je het er nou echt zo inwrijven dat ik ze eerst moet drogeren en/of dronken voeren voordat ze mee willen werken?
Kom niet haten niggaquote:
Ja, dan moet jij het land uit HAHAHAHAHHAquote:
Ik moest lachenquote:
Zoiets heb ik ook van mezelf met Taylor Swift.quote:
Ik heb blond haar en blauwe ogen dus.. Nou.. Ja..quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan moet jij het land uit HAHAHAHAHHA
Ja, ik heb m ook op m'n kamer hangenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook van mezelf met Taylor Swift.
Ging jij het land maar uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dan moet jij het land uit HAHAHAHAHHA
van twilightquote:
Waarom dat nu weer?quote:
RACIST!!!quote:
Ik had het tegen Mozy.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb blond haar en blauwe ogen dus.. Nou.. Ja..
Ja dat snap ik, maar vroeg me af waar je het vandaan had en wie dat wijf is.quote:
realiteitquote:
4chan en geen idee wie die zeekoe isquote:Op woensdag 8 december 2010 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar vroeg me af waar je het vandaan had en wie dat wijf is.
Ik ook, alleen ik deed jou quotenquote:
Ik leef in een sprookjeswereldquote:
Ik ga hem ook aan A. geven voor kerstquote:Op woensdag 8 december 2010 19:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik heb m ook op m'n kamer hangen
Ik geef een kopie aan BonnieBquote:Op woensdag 8 december 2010 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ga hem ook aan A. geven voor kerst
quote:
quote:
What........... The.................quote:
Zullen we een andere SC gaan raiden dan?quote:
PUB?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zullen we een andere SC gaan raiden dan?
Ik zal jou eens op MSN doen.quote:
Ik voel seksuele spanningquote:
Jij bent een uitzonderingquote:Op woensdag 8 december 2010 20:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sorry... ik had eerst toestemming moeten vragen zeker?
ok. ik zonder mij nu even af van jullie...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ok. ik zonder mij nu even af van jullie...Oh gutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkze
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja. Enig, is het niet?quote:
haha heb je haar uitgenodigd?quote:
Die reactie van Rickoquote:
Beetje een katte kaquote:Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Lamon het volgende:
Wat heb jij een leuk koppie!
Is dat een goed begin? Hm....... Net alsof het alleen maar om een leuk koppie gaat. Maar aan de andere kant denk ik dat als de foto je niet aanstaat, je ook niet zo snel zal reageren, ook al is het profiel nog zo goed, toch?
Ik heb iets met vonkeltjes in ogen en die heb jij!
Zo erg eigenlijk. Ben mannen aan het keuren of ze wel lang genoeg zijn, roken, geen wilde reisplannen hebben naar verre oorden. Bleeeeeeeeeeuh.
Ook helemaal niks voor mij, want ik ben naar mijn idee naar iets "op zoek"(nou ja...op zoek??), wat lijkt op een speld in een hooiberg.
Zal even wat over mezelf vertellen, dan snap je het allemaal misschien een beetje.
Ik ben een alleenstaande moeder van een zoon van 10. De mooiste en liefste en leukste zoon die ik me maar kan wensen. Hij woont 6 van de 7 dagen in de week bij mij. En nee, hij is niet een nachtje weg in het weekend, maar gaat op de woensdag naar zijn vader (m.u.v. heel af en toe toch een extra nachtje in het weekend als ik er bij mijn ex om smeek:P).
Op woensdag volg ik een studie tot 's avonds laat. Ik ben mentor van 12 zeer moeilijk opvoedbare jongens in het speciaal onderwijs. Een super gave, energie slopende, maar ook energie gevende baan. Als ik links kijk, breken ze rechts de tent af.
Er is geen dag hetzelfde. Met mijn studie probeer ik de jongeren nog beter te kunnen begeleiden dan ik nu al doe.
Alleenstaande moeder, fulltime werken, studie. Dat was dat gedeelte.
Die van: druk, druk, druk....
In de zomer ga ik met mijn zoon naar de camping in Spanje. 3 weken bijkomen van het drukke jaar dat ik dan inmiddels achter de rug heb. Ik ben gebonden aan de schoolvakanties als ik op vakantie wil. Het onderwijs heeft het voordeel dat je alle schoolvakanties vrij bent, maar het nadeel dat je dus nooit buiten de schoolvakanties om weg kunt.
Zoveel mensen die aan mij vragen: Waarom ben jij nog vrijgezel???
Ik ben vrijgezel omdat ik een ontzettend druk leven heb. Daarnaast woont mijn zoon bij mij en dat weerhoudt me er steeds van om echt aan een relatie te denken.
Wij hebben het samen goed zoals het nu is.
Als er weer een man in mijn leven komt, dan zal dat natuurlijk ook gevolgen hebben voor mijn zoon.
Wij wonen al 6 jaar met z'n tweetjes en zijn zo gewend om ons gangetje te gaan.
Daarnaast denk ik: Wie zoekt nou een vrouw, met een kind van een ander, met een super druk leven?
Wat doe ik dan hier op Knuz? Ik heb soms gewoon zin in een leuke vent in mijn leven. Weer eens kriebels in mijn buik.
Samen een tekenfilm vertalen. Nee hoor, dit was een grapje.
Er reageren allerlei verschillende soorten mannen. Ze willen dan afspreken en dan denk ik: HELP! Ik kan het niet.
Zo eng om mijn leventje om te gooien. Al die verwachtingen...
En toen las ik in jouw profiel: Ja, ik date uiteindelijk in de hoop op een relatie, maar hou het liever ongedwongen zonder teveel te verwachten. Je merkt vanzelf wel of iets loopt.
Dat voelde zo goed!
En ook het humoristische, muzikale en creatieve is iets wat bij mij past.
Leven zonder humor en muziek is voor mij echt geen leuk leven. En het creatieve zit in mijn genen, al ben ik meer de bedenker dan de uitvoerder.
Ben zo benieuwd hoe het komt dat jij hier bent op Knuz?
Ross en Iba: "Ik ontmoette zo een leuk meisje in Wassenaar." "Met lang blond glazend haar" "Ze was heel rijk, daar woonde zij daar." "Waar?" "In Wassenaar!"
Ben je haar daar nooit tegengekomen?
Ik ben wel blond. Mijn haar glanst niet zo en ik ben ook niet rijk. Ik kom ook niet uit Wassenaar...
Toch wilde ik je dit berichtje (ehh...inmiddels bericht) sturen.
Ben ik toch net vorige week 34 geworden en zie ik dat jij 33 bent...
Age is voor mij just a number. Haha.
Lijkt me super leuk om iets van je te horen!
Liefs,
Lieve Prinses (zo heet ik omdat ik tijdens het inschrijven helemaal niet creatief was:P. En erger nog: nu reageren er allemaal mannen met: IK BEN JE PRINS. YEK!)
Zo goed en inhoudelijk, maar doe het NIET, lieg gewoon een beetje, want eerlijkheid werkt niet.
ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha heb je haar uitgenodigd?
Ik ken wel voor de katse kut, maar dat ook niet denk ikquote:Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik ken wel natte la... maar dat bedoeld ze vast niet
ik wens je veel succesquote:
Beetje een dominant persoon.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik ken wel natte la... maar dat bedoeld ze vast niet
Wat een taal weer...quote:Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken wel voor de katse kut, maar dat ook niet denk ik
Meer iemand die gewoon TE eerlijk is, ik juich het toe, maar het werkt niet helaas, dus dat zal ik haar ook moeten vertellen, met links naar FOK! en andere loser-sites.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje een dominant persoon.
Maar het betekent niet dat je hoeft te liegen. Alleen wat nuance kan geen kwaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Meer iemand die gewoon TE eerlijk is, ik juich het toe, maar het werkt niet helaas, dus dat zal ik haar ook moeten vertellen, met links naar FOK! en andere loser-sites.
Whihioquote:
Die komt zo uit Anal Destruction 12 gelopen of niet?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:45 schreef Salatrel het volgende:
nieuwe castmember van jersey shore is een grenade![]()
[ afbeelding ]
Een link naar dit topic lijkt me genoeg, om haar hoop voorgoed te verzieken.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar het betekent niet dat je hoeft te liegen. Alleen wat nuance kan geen kwaad.
Ik ken wel Club Analquote:Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die komt zo uit Anal Destruction 12 gelopen of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Als je een link stuurt denk ik niet dat ze er niets van begrijpt hoor. Of je moet echt naar jouw post linken.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een link naar dit topic lijkt me genoeg, om haar hoop voorgoed te verzieken.
Hard maar dan weet ze tenminste in wat voor wereld ze echt zal moeten overleven.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken wel Club AnalDat gaat toch gewoon over een groepje mensen die heel net en opgeruimd zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ken wel Club AnalMijn beeld van jou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ohh jij hebt m ook gezien?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat gaat toch gewoon over een groepje mensen die heel net en opgeruimd zijn?
Maar.. Maar.....quote:
quote:
Wat voor n beeld had je eigenlijk van me danquote:
Slordig en niet opgeruimd denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat voor n beeld had je eigenlijk van me dan![]()
Dat is m'n kamer ja.. Moet ik nog ff doenquote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Slordig en niet opgeruimd denk ik.
Ik zal jou eens ff... nee lamaarquote:Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is m'n kamer ja.. Moet ik nog ff doen
Noem je ons nou indirect ziek en gestoord.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Lamon het volgende:
Je bent te eerlijk, dat werkt niet. Als extreem voorbeeld van hoe ziek en gestoord mensen zijn deze link:
[KLB ANONIEM SC #4999] Tante Lien
Ik sta ingeschreven als Lamon.![]()
Dat beeld is nu in 1000 stukjes.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat voor n beeld had je eigenlijk van me dan![]()
Scherven brengen geluk.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat beeld is nu in 1000 stukjes.
Dat zal zij beoordelen nu.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem je ons nou indirect ziek en gestoord.![]()
![]()
Opruimen?quote:
Ja maar je moet dit ook niet serieus nemen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zal zij beoordelen nu.
Wel leuk om eens input te krijgen van mensen die deze site niet gebruiken.
NOESSquote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem je ons nou indirect ziek en gestoord.![]()
![]()
Vind je me nu vies?quote:Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat beeld is nu in 1000 stukjes.
Hahaha vetquote:
Leuk cadeautje.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Dqod het volgende:
Vind je me nu vies?
Ik keek m alleen maar omdat ik m kreeg van iemand hoor
Ik vond m eigenlijk een beetje tegenvallenquote:
Ja, je moet dit wel serieus nemen, omdat iedere mening 1000 maal herhaald wordt, anders zouden gebruikers daar niet zo fanatiek in zijn, dus ik geef enkel een spiegel weer van hoe mensen echt zijn, als alle normen verdwijnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar je moet dit ook niet serieus nemen.En waarschijnlijk snapt ze dat niet.
Oké, maar wat is er precies zo ziek en gestoord aan?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja, je moet dit wel serieus nemen, omdat iedere mening 1000 maal herhaald wordt, anders zouden gebruikers daar niet zo fanatiek in zijn, dus ik geef enkel een spiegel weer van hoe mensen echt zijn, als alle normen verdwijnen.
Gegeven paard...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond m eigenlijk een beetje tegenvallen
Veel gestamp, weinig wol........... Ofzo
En die lesboscenes waren gewoon stom
Waarom?quote:
Er was geen paard aanwezig.. Thank Godquote:
Vampierneigingenquote:
Nee, anders werd er wel gedacht.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er was geen paard aanwezig.. Thank God
Nee wacht.. Dat klopt niet volgens mij..quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er was geen paard aanwezig.. Thank God
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, anders werd er wel gedacht.
/ moeder van Dqod.
Dat is aan derden om te beoordelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, maar wat is er precies zo ziek en gestoord aan?
Oh?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is aan derden om te beoordelen.
Maar aangezien iedereen hier denkt dat ze normaal zijn, zou ik er niet teveel over nadenken. Ik hou wel van meningen buiten een klein ons-kent-ons groepje om.
Tja als een wijf van 34 mij niet normaal vindt, hecht ik daar zo ontzettend veel waarde aan.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is aan derden om te beoordelen.
Maar aangezien iedereen hier denkt dat ze normaal zijn, zou ik er niet teveel over nadenken. Ik hou wel van meningen buiten een klein ons-kent-ons groepje om.
Ja ik lees dat je zegt dat iedereen denkt hier normaal te zijn, dat lees ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je leest heus wel wat ik bedoel, en waarom niet iemand laten zien wat FOK! is, is toch leuk?
Ik heb verder trouwens niets gezegd over het kanker-gedeelte hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja als een wijf van 34 mij niet normaal vindt, hecht ik daar zo ontzettend veel waarde aan.
Sowieso is dit imo iets wat je online toch niet kunt beoordelen. En irl vinden mensen mij wel leuk en alles dus boeiend.
Oh god gelukkig maar, straks was ze ervan gaan huilen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb verder trouwens niets gezegd over het kanker-gedeelte hoor.
quote:
Heb ik je al wel eens verteld dat ik je geniaal vind?quote:
Terwijl het zo'n leuke opmerking was van een normaal persoon...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh god gelukkig maar, straks was ze ervan gaan huilen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n leuke opmerking was van een normaal persoon...
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk puntjes? Wat wil het zeggen? Dat je eigenlijk nog meer wilt zeggen maar het lekker niet doet?
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik je al wel eens verteld dat ik je geniaal vind?![]()
quote:
Moeilijk he, discussies voeren zonder iemand voor iets uit te maken?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]Trek je bek dan open laffe hond.
Vanwege je suggestieve zin met dubbele bodem. Zeg het dan gewoon.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moeilijk he, discussies voeren zonder iemand voor iets uit te maken?
Even uit interesse, wat maakt jou zo dapper om mij te bestempelen als laffe hond?
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Chriz2k het volgende:
What the fuck, ik zag net een Aziatische chick met ass.
Waarom kijken ze altijd zo blijquote:
Ik moest zo hard lachen dat er diarree uit mijn mond kwam.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
zoenen kan ook geven zijn jonghe haters
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom kijken ze altijd zo blij
Daar word ik juist depri van.. Net als met blije liedjes
JUIST de sad songs laten me beter voelen
AFFREUS.. 1 van m'n geitjes kwam zo aan d'r eindquote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat er diarree uit mijn mond kwam.
Kom maar bij mij thuis kijkenquote:
Ja maar die s gewoon cutequote:
quote:
Wacht ff, lieve Prinses, aangezien je dit leest registreer je even en leg even uit wat deze mensen mankeert. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Dqod het volgende:
Lamon.. Serieuze vraag.. Waarom moet je echt werkelijkwaar elke dag wel IEMAND tegen je in t harnas werken?
Ja bedankt, nu heb ik die in mijn hoofd.quote:
quote:
Het woordje prinses i.c.m mijn quote.. It freaks me outquote:Op woensdag 8 december 2010 21:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wacht ff, lieve Prinses, aangezien je dit leest registreer je even en leg even uit wat deze mensen mankeert. Alvast bedankt.
(En, nee, een Calippo pijpen snap ik ook niet helemaal.)
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
AFFREUS.. 1 van m'n geitjes kwam zo aan d'r eind
leik me lkkr geil om te doenquote:
NAAAMMMMMMMMMMMMM RUGNUMMERRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef Maisnon het volgende:
Chriz ik zag vandaag die clip met die sinasappelen waar je het over had
T is wel echt zo trouwensquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
!
[..]
leik me lkkr geil om te doen
[..]
NAAAMMMMMMMMMMMMM RUGNUMMERRRRRRRRRRRR
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bedankt, nu heb ik die in mijn hoofd.
Ff serieus eh, hahaha maar echt.. Ik kan beter tegen dit soort liedjesquote:
Ja nja ik weet niet zeker of het diarree was hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat anatomisch gezien mogelijk is.
Nee hoor, ik snap je. Vrolijke liedjes gaan me alleen maar irriteren terwijl sad songs me beter laten voelen iddquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff serieus eh, hahaha maar echt.. Ik kan beter tegen dit soort liedjes
Dan echt vrolijke liedjes.. Ik spoor niet, I know
Mooi, ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap je. Vrolijke liedjes gaan me alleen maar irriteren terwijl sad songs me beter laten voelen idd
Zo was het niet bedoeld, Knuz geeft aan om valse profielen te rapporteren, en ik zie niet in waarom iemand hier zich voor zou doen als een knappe 34-jarige vrouw, dus ik kwam ineens op het idee haar te vragen zich hier aan te melden.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het woordje prinses i.c.m mijn quote.. It freaks me out
quote:
Zover was ik al ja.......quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, Knuz geeft aan om valse profielen te rapporteren, en ik zie niet in waarom iemand hier zich voor zou doen als een knappe 34-jarige vrouw, dus ik kwam ineens op het idee haar te vragen zich hier aan te melden.
We missen nog een SC-milf, good thinking.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, Knuz geeft aan om valse profielen te rapporteren, en ik zie niet in waarom iemand hier zich voor zou doen als een knappe 34-jarige vrouw, dus ik kwam ineens op het idee haar te vragen zich hier aan te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |