Dan maar geen feestje.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, omdat ik jouw vriend ook nooit mag lenen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk puntjes? Wat wil het zeggen? Dat je eigenlijk nog meer wilt zeggen maar het lekker niet doet?
quote:
Met die puntjes bedoel je zeker stiekum de OP?quote:
Dank je.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Met die puntjes bedoel je zeker stiekum de OP?
Ik heb hem al voor je aangepast, kusjes.
Ik eet geen snoep.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef fyah het volgende:
Hoe eten jullie een mars? Pypen jullie hem ook? M'n neef vraagt dat.
ik pijp alleen calippo'squote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef fyah het volgende:
Ik pijp alleen cornetto's. Dan bijt ik de chocolade uit het onderste puntje eraf en zuig ik al het ijs naar binnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef fyah het volgende:
93% weggehaald,quote:Op woensdag 8 december 2010 18:10 schreef Chai het volgende:
wil je gratis en voor niets laten genieten.![]()
93% gewijzigd is niet per se dat er iets weg gehaald is he.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
93% weggehaald,
Post dan gewoon helemaal niet.
oddehhhquote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
93% weggehaald,
Post dan gewoon helemaal niet.
Wat een rebelse manier van ijs etenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik pijp alleen cornetto's. Dan bijt ik de chocolade uit het onderste puntje eraf en zuig ik al het ijs naar binnen.
Ik zweer nog steeds bij Festini, maar ik ben een gewoontemens.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
De beste ijsjes ter wereld zijn dit
Festini is waarschijnlijk wel gezonder.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zweer nog steeds bij Festini, maar ik ben een gewoontemens.
ondersteboven pussyjuice likkenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
De beste ijsjes ter wereld zijn dit
haha wacht watquote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ondersteboven pussyjuice likkenVOOR DE ECKTE VIRGINS
Euh? hier heb ikzelf echt iets helemaal verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
93% gewijzigd is niet per se dat er iets weg gehaald is he.Gewoon hoeveel tekens er anders zijn. Eerst stond er juist minder, dombo.
Wil je er nootjes bij?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik eet mijn ijs liever van jou af.
haha lol ok kusje x x spreek je snelquote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Hey het is half 7 tijd om te gaan gr gr
Ik sms je om half 7, bebehquote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef fyah het volgende:
[..]
haha lol ok kusje x x spreek je snel
geef die hivva maar, ik hossel.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wie voegt toe dan om te checken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.do itOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Van mij mag je, dan heb ik dibs op die keetjequote:
Deal, wanneer gaan we langs om "te protesteren"?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Van mij mag je, dan heb ik dibs op die keetje
hahah?!quote:
We wachten tot ze uitgezet is en troosten ze dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Deal, wanneer gaan we langs om "te protesteren"?
quote:
geil. maar ze heeft teveel R&R's gehad om haar nu nog eens te respectenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
chuck hierzo: http://www.saharmoetblijven.hyves.nl/
En toen kwam ik via beheerders op deze dr hyves:
http://keeetje-x.hyves.nl/
Maar ik mag dat niet in dat topic posten tegen klb regels volgens mij
wens dr beterschap op dr WWWquote:Op woensdag 8 december 2010 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
geil. maar ze heeft teveel R&R's gehad om haar nu nog eens te respecten
School: Stedelijk Gymnasium Leeuwardenquote:
gooi m'n 13jarige erinquote:
nooitquote:
quote:
de tovenaar?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind Merlyn wel echt spang, dat PV daar mee is gekomen, ongelooflijk
Zonder beugel wel spang volgens mij.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lijkt net alsof dr hoofd neit vastzit aan dr lichaam
Deze vind jij vast wel mooi:quote:
ken jij de top 10 wel?quote:
redelijk maar niet TOP NOTCHquote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ken jij de top 10 wel?merlyn:
[ afbeelding ]
haha ik ga kijken of mijn lion king neefjes haar kennen.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
School: Stedelijk Gymnasium Leeuwarden
WAT!?!?!
lolquote:Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze vind jij vast wel mooi:
[ afbeelding ]
Ze heet Marvin
LOL!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
redelijk maar niet TOP NOTCH
lol de vieste is zij juistquote:
nee oke van deze top 10 is ze wel top 5 denk ikquote:
Daar is haar gezicht juist weer veel minder. Beetje geitachtig.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
Misschien moeten we deez pic van romy gebruiken:
[ afbeelding ]
anders blijven mensen zeggen dat ze niet spang is
Ik vind de huidige pic van romy spanger :Squote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Lakitu het volgende:
Misschien moeten we deez pic van romy gebruiken:
[ afbeelding ]
anders blijven mensen zeggen dat ze niet spang is
ik heb niet echt een aparte voor rnb =$quote:Op woensdag 8 december 2010 19:24 schreef Otis2.0 het volgende:
laki ik zag dat je hotnewhiphop gebruikt? welke doe je voor die rnb ish dan G
kaolo watquote:Op woensdag 8 december 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb niet echt een aparte voor rnb =$
waarom haten op Maudquote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die foto die erin staat van Romy echt niks. En Maud ook niet.
die turk die op hun ass gespot isquote:Op woensdag 8 december 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
die huidige pic van RomyLOL!!!!!!!
Ik vind Maud ook niet maar CN en Laki zijn fan.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die foto die erin staat van Romy echt niks. En Maud ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |