Euh? hier heb ikzelf echt iets helemaal verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
93% gewijzigd is niet per se dat er iets weg gehaald is he.Gewoon hoeveel tekens er anders zijn. Eerst stond er juist minder, dombo.
Wil je er nootjes bij?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik eet mijn ijs liever van jou af.
haha lol ok kusje x x spreek je snelquote:Op woensdag 8 december 2010 18:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
.
Hey het is half 7 tijd om te gaan gr gr
Ik sms je om half 7, bebehquote:Op woensdag 8 december 2010 18:30 schreef fyah het volgende:
[..]
haha lol ok kusje x x spreek je snel
geef die hivva maar, ik hossel.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wie voegt toe dan om te checken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.do itOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Van mij mag je, dan heb ik dibs op die keetjequote:
Deal, wanneer gaan we langs om "te protesteren"?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Van mij mag je, dan heb ik dibs op die keetje
hahah?!quote:
We wachten tot ze uitgezet is en troosten ze dan.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Deal, wanneer gaan we langs om "te protesteren"?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |