Gymnasiumquote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef tong80 het volgende:
Je kunt er eigenlijk niet eens kwaad om worden.
Befehl ist befehl.
Meelijwekkend figuur zo'n Leers.
geen mod zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef o.us het volgende:
Als ik het hele verhaal lees vind ik het ook pure onzin. Maar ja, wat doe je er aan?
TR?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef o.us het volgende:
Als ik het hele verhaal lees vind ik het ook pure onzin. Maar ja, wat doe je er aan?
Net zo erg. Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef BasEnAad het volgende:
Oh ja. En als ze op het VMBO zat was het niet erg...
quote:Dossier Sahar (14) nog eens bekeken
` Minister Leers voor Immigratie en
Asiel gaat op verzoek van de oppositie
nog eens kijken naar de situatie van
het Afghaanse meisje Sahar (14).Het
gezin,dat al tien jaar in Nederland
woont,is uitgeprocedeerd;verscheidene
asielverzoeken zijn afgewezen.
De oppositie in de Kamer vindt dat de
ouders en drie kinderen moeten kunnen
blijven,omdat de kinderen geïntegreerd
zijn.Volgens de oppositie krijgt Sahar
moeilijkheden in Afghanistan door haar
westerse levensstijl.
Leers wil geen valse hoop geven,maar is
bereid het dossier nog eens te bekijken
omdat de oppositie hem dat vraagt.
Dat, en mensen die hier al tien jaar wonen niet meer terugsturen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef SillyWalks het volgende:
In Nederland moeten we veel selectiever zijn wie we wel en niet toelaten. Slimme mensen die hard werken en geen criminele dingen doen, die wil je toch graag hebben?
Misschien zou de overheid wat aan haar eigen procedures en efficiëntie kunnen doen zodat mensen geen tien jaar hoeven te wachten op uitsluitsel.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Haar laten blijven schept een gevaarlijk precedent. Het zou een instructiebriefje aan asielzoekers zijn. Krijg een kind en blijf maar procedures rekken tot je een zogenaamd schrijnend geval bent.
Dat duurt vaak al jaren, dat is ook één van de problemen met dit soort gevallen. Met de komende bezuinigingen zal het er niet beter op worden verwacht ik.quote:Maximaal 1 aanvraag, en 1 x een herziening aan mogen vragen. Daarna is het toch echt opdonderen.
Dan moet daar maar wat extra geld heen, ik denk dat zoiets zichzelf makkelijk terugverdient.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat duurt vaak al jaren, dat is ook één van de problemen met dit soort gevallen. Met de komende bezuinigingen zal het er niet beter op worden verwacht ik.
Inderdaad. Ik dacht trouwens dat dat al lang verboden was, en dat asielzoekers binnen een paar jaar uitsluitsel zouden moeten krijgen, is dat dan niet zo?quote:Op woensdag 8 december 2010 18:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat, en mensen die hier al tien jaar wonen niet meer terugsturen.
Dat is dus dom. Dan bezuinig je dus in de rechtelijke macht, terwijl je aan de andere kant (opvang van die mensen jaren lang, zorgkosten etc.) meer geld moet uitgeven. Heel stom, maarja, dit gebeurt op tal van gebieden. Penny wise pound foolish.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat duurt vaak al jaren, dat is ook één van de problemen met dit soort gevallen. Met de komende bezuinigingen zal het er niet beter op worden verwacht ik.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:32 schreef tong80 het volgende:
'Jij begrijp ?' Zei mijn bedrijfsleider tegen een stage lopende Matrokkaanse student rechten.
quote:Tong80 413308 (gemiddeld 114 per dag)
quote:Susteren 3143 (gemiddeld 6 per dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |