quote:Op woensdag 8 december 2010 17:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, pas als ik je PM-metjes ga sturen om te vragen of je seks wilt ben ik dronken, dat gebeurt zelden, ik dacht een running gag gevonden te hebben, maar niemand snapt em.
Nee, Hosselen met Otis is hosselklas. Shoppen met Skylark is een cursus goedkoop huidcrème kopen.quote:
lol ynuhh heeft een harde acidtripquote:Op woensdag 8 december 2010 17:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Next level shit ze komen niet met boem bep me boem bep boem boem boem bep boem boem boem bep boem bep boem boem boem.
mensen die de flinke namen geen respect gevenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
lol ynuhh heeft een harde acidtrip
wie?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
mensen die de flinke namen geen respect geven.
Ja precies weet jequote:Op woensdag 8 december 2010 17:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Next level shit ze komen niet met boem bep me boem bep boem boem boem bep boem boem boem bep boem bep boem boem boem.
Nee sorry ik kijk dat niet, hoezo?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jammer he, ik moet zelfs zonnebanken, en sommige andere users begrijpen sarcasme niet, maar dat is ook wel weer lollig.
Wat vind jij van de serie House, MYV, of kijk je dat niet?
Misschien weet ik wel meer van jou dan jijzelfquote:
Er zijn zelfs mensen die dat daadwerkelijk doenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:40 schreef Skylark. het volgende:
Woow man, die smiley kun je na elke zin zetten.
Dan heb je nog maar 2 jaar om heel veel te veranderen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
De hoofdrolspeler, Hugh Laurie is geniaal, ik wil later ook zo zijn als ik 50 ben.
Dan moet je nog wel even studerenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
De hoofdrolspeler, Hugh Laurie is geniaal, ik wil later ook zo zijn als ik 50 ben.
Ik weet nog dat ik een keer gepypt werd en ze wilde daarna kusjes geven en dus ben ik daar niet vies vanquote:
Hoe duur was het?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer gepypt werd en ze wilde daarna kusjes geven en dus ben ik daar niet vies van
Kaaskusjes?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:43 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer gepypt werd en ze wilde daarna kusjes geven en dus ben ik daar niet vies van
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin om ongezond te eten, gewoon omdat het kan.
Zeg je in het weekend ook weleens.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:46 schreef Chai het volgende:
En nu gaat het pijn doen aan mijn kaken, dat '' :
Ongesteld?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ga Grieks eten halen! Souflaki-schotel of zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:45 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ga Grieks eten halen! Souflaki-schotel of zo.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
hij meent het niet, hij is dronkenquote:
Pubers...quote:Op woensdag 8 december 2010 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
hij meent het niet, hij is dronken
Wat is er mis met Grieks eten?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
hij meent het niet, hij is dronken
Mijn broekje ziet wel een beetje bruin, maar dat zag hij vorige week ook al.quote:
De Griek is te ver weg en bezorgd niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Grieks!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Haha Ludo kan niet spellen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn broekje ziet wel een beetje bruin, maar dat zag hij vorige week ook al.
[..]
De Griek is te ver weg en bezorgd niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |