Wat denk jij. Zomaar mn post aanpassen.quote:
geraped door 4 internetjongens danquote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haat maar, ik hou toch wel van jou.
[..]
Staat er CRAZY WOMAN op mijn voorhoofd?
inb4 ja
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
De kwantumtheorie stelt dat observatie de uitkomst van een experiment verandert.
Haha okquote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik wel dronken geweest zijn, ik zie alleen 2 keer brainwashen staan.
Selectief geheugen of zo.
Als ik m'n wow mount irl had dan was die kans er wel maar zonder ben ik te zwak.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
geraped door 4 internetjongens dan
als jullie laptop meenemen kunnen we wow lan doenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik m'n wow mount irl had dan was die kans er wel maar zonder ben ik te zwak.
Goed natuurlijk, met mij is het altijd goed.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef MYV het volgende:
[..]
Haha ok ^o^
iig, nee nog niet gebrainwasht
Hoe is het met je?
quote:
hahahaquote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik wel dronken geweest zijn
Of planten vs. zombies lan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
als jullie laptop meenemen kunnen we wow lan doen
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat denk jij. Zomaar mn post aanpassen.
Ik begreep dit.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
De kwantumtheorie stelt dat observatie de uitkomst van een experiment verandert.
Tof, ja met mij ook wel. Eindelijk even niks op de planning staan in weken dus even rustig aan doen in dit koude weerquote:Op woensdag 8 december 2010 17:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Goed natuurlijk, met mij is het altijd goed.
Met u?
lichaampjes? C_N misschien. de rest zijn mannen met massive lichamen.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:24 schreef Allure_ het volgende:
Ik krijg het heet van de gedachte dat jullie gebronste adonis lichaampjes naakt tegen elkaar aan liggen =$
lol watquote:
lolquote:Op woensdag 8 december 2010 17:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
lichaampjes? C_N misschien. de rest zijn mannen met massive lichamen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol
c_n is breder dan hun allemaal samen
ja =(quote:Op woensdag 8 december 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol
jij snapt het. maar jij bent ook de enige die met haar hoofd op mijn borstkas geslapen heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol
echt he.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Sok. het volgende:
Lamon met z'n psychose die altijd maar zegt dat ie dronken was
wtf nerdquote:
Sorry hoor, maar jij sliep op mijn borstkasquote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jij snapt het. maar jij bent ook de enige die met haar hoofd op mijn borstkas geslapen heeft.
En jij lag weer op mijn borstkas. Ik was de onderste steen van de borstkaspiramide.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
jij snapt het. maar jij bent ook de enige die met haar hoofd op mijn borstkas geslapen heeft.
Waarom was ik niet op dat feestje?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En jij lag weer op mijn borstkas. Ik was de onderste steen van de borstkaspiramide.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En jij lag weer op mijn borstkas. Ik was de onderste steen van de borstkaspiramide.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij sliep op mijn borstkas
Ik ookquote:
Jammer he, ik moet zelfs zonnebanken, en sommige andere users begrijpen sarcasme niet, maar dat is ook wel weer lollig.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:26 schreef MYV het volgende:
[..]
Tof, ja met mij ook wel. Eindelijk even niks op de planning staan in weken dus even rustig aan doen in dit koude weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef Skylark. het volgende:
DE KLB SC MVP AWARDS
En nu de uitslaglol, ninja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sociaal experimentje, snapje.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hetzelfde als met elk vrouwelijk persoon dat hier net begint te posten.
Nee, pas als ik je PM-metjes ga sturen om te vragen of je seks wilt ben ik dronken, dat gebeurt zelden, ik dacht een running gag gevonden te hebben, maar niemand snapt em.quote:
Shoppen met skylark is hosselklas?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef Mozy het volgende:
Ik heb enkele klassen hosselen gevolgd maar het ging way over my head toen ik een meisje moest aanspreken zonder aanleiding.
Next level shit ze komen niet met boem bep me boem bep boem boem boem bep boem boem boem bep boem bep boem boem boem.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:31 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik ookIk heb enkele klassen kwantumfysica gevolgd maar het ging way over my head toen de abstracte wiskunde kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |