Als wat, klantenservice? Of mensen behouden en dat soort shit? anders is het alsnog kanker, dan is het gewoon callcenterquote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij een zorgverzekeraar telefoontjes aannemen, 10 ek per uur, allemaal studenten, zelf inplannen. HELLO.
ECHT HE. Vergeet niet dat we nog steeds met kindjes in deze SC zitten, Ynquote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zoenen is dus geven? Ik dacht geven echt seks hebben inhield.
Neen.quote:
quote:
nee jonge dat je hebt GEVEN en je hebt DOEN.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
zoenen kan ook geven zijn jonghe haters
Omdat jij nog nooit ekt gegeven hebt, kleine dworfquote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
nee zoenen is niet geven sorryquote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef MYV het volgende:
Haha Skylark, ik had jou volgens mij een award gegeven voor populairste fokker.
vind je jezelf ook een populaire fokker?
Ben je al gebrainwashed?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef MYV het volgende:
[..]
In dit geval was het een hallo-smiley.
Nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
Dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ECHT HE. Vergeet niet dat we nog steeds met kindjes in deze SC zitten, Yn![]()
![]()
.
in friesland misschienquote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nee jonge dat je hebt GEVEN en je hebt DOEN.
Mensen die bellen dat hun fotocamera in het water is gevallen in Spanje enzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als wat, klantenservice? Of mensen behouden en dat soort shit? anders is het alsnog kanker, dan is het gewoon callcenter
lol !quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat jij nog nooit ekt gegeven hebt, kleine dworf.
wat praat je over mi boy laki jonge DIRTY LITTLE HAMSTERquote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat jij nog nooit ekt gegeven hebt, kleine dworf.
dezequote:Op woensdag 8 december 2010 17:16 schreef Skylark. het volgende:
Okay, ik leg het nog een keer uit.
Gaan met/kussen = french kiss
Geven/neuken = neuken
neequote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Skylark. het volgende:
Hee Otis heb je al van CNs crib gehoord?
lolquote:Op woensdag 8 december 2010 17:18 schreef Allure_ het volgende:
In bepaalde boerendorpen in Brabant zeggen ze 'Hij vrijt nu met haar'. Vertaling: hij heeft een relatie met haar.
Maak kennis met mijn vuist dan, katjang pedisquote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat praat je over mi boy laki jonge DIRTY LITTLE HAMSTER
oeps ik wist niet dat jij hier ook was =$quote:
hooi daar kunnen niet 3 mensen slapen. behalve allemaal in mijn bed:$quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Skylark. het volgende:
Hee Otis heb je al van CNs crib gehoord?
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hooi daar kunnen niet 3 mensen slapen. behalve allemaal in mijn bed:$
Alsof dat nieuw is voor ons.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hooi daar kunnen niet 3 mensen slapen. behalve allemaal in mijn bed:$
ja als die andere 3 underage zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef Skylark. het volgende:
We kunnen best met 6 personen in dat bed.
Ik kruip gewoon bij Rv hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef Skylark. het volgende:
We kunnen best met 6 personen in dat bed.
deze chick durfde ons niet te meeten met carnaval toenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef Allure_ het volgende:
Jullie bluffen teveel. Ik wil actie zien.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja als die andere 3 underage zijn
quote:
Mevrouw Anoniem vindt ons bluffenquote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef Allure_ het volgende:
Jullie bluffen teveel. Ik wil actie zien.
Een vriend van mij krijgt 13,50 per uur voor tijdschriften lezen en zo nu en dan een even de kassa aanslingeren.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij een zorgverzekeraar telefoontjes aannemen, 10 ek per uur, allemaal studenten, zelf inplannen. HELLO.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kruip er ook gewoon nog bij hoor.
quote:
Haat maar, ik hou toch wel van jouquote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mevrouw Anoniem vindt ons bluffen. JA IK HAAT
.
Staat er CRAZY WOMAN op mijn voorhoofd?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
deze chick durfde ons niet te meeten met carnaval toen
Oh, dan zal ik wel dronken geweest zijn, ik zie alleen 2 keer brainwashen staan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:20 schreef MYV het volgende:
Jij begon toch altijd over dat mensen mij/jou hersenspoelen hier etc..?
Ik ben in de war lamon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |