Dan maar geen feestje.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ehm, omdat ik jouw vriend ook nooit mag lenen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk puntjes? Wat wil het zeggen? Dat je eigenlijk nog meer wilt zeggen maar het lekker niet doet?
quote:
Met die puntjes bedoel je zeker stiekum de OP?quote:
Dank je.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Met die puntjes bedoel je zeker stiekum de OP?
Ik heb hem al voor je aangepast, kusjes.
Ik eet geen snoep.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef fyah het volgende:
Hoe eten jullie een mars? Pypen jullie hem ook? M'n neef vraagt dat.
ik pijp alleen calippo'squote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef fyah het volgende:
Ik pijp alleen cornetto's. Dan bijt ik de chocolade uit het onderste puntje eraf en zuig ik al het ijs naar binnen.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:17 schreef fyah het volgende:
93% weggehaald,quote:Op woensdag 8 december 2010 18:10 schreef Chai het volgende:
wil je gratis en voor niets laten genieten.![]()
93% gewijzigd is niet per se dat er iets weg gehaald is he.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
93% weggehaald,
Post dan gewoon helemaal niet.
oddehhhquote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
93% weggehaald,
Post dan gewoon helemaal niet.
Wat een rebelse manier van ijs etenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik pijp alleen cornetto's. Dan bijt ik de chocolade uit het onderste puntje eraf en zuig ik al het ijs naar binnen.
Ik zweer nog steeds bij Festini, maar ik ben een gewoontemens.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
De beste ijsjes ter wereld zijn dit
Festini is waarschijnlijk wel gezonder.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zweer nog steeds bij Festini, maar ik ben een gewoontemens.
ondersteboven pussyjuice likkenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
De beste ijsjes ter wereld zijn dit
haha wacht watquote:Op woensdag 8 december 2010 18:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ondersteboven pussyjuice likkenVOOR DE ECKTE VIRGINS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |