Waarom?quote:
Er was geen paard aanwezig.. Thank Godquote:
Vampierneigingenquote:
Nee, anders werd er wel gedacht.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er was geen paard aanwezig.. Thank God
Nee wacht.. Dat klopt niet volgens mij..quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er was geen paard aanwezig.. Thank God
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, anders werd er wel gedacht.
/ moeder van Dqod.
Dat is aan derden om te beoordelen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, maar wat is er precies zo ziek en gestoord aan?
Oh?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is aan derden om te beoordelen.
Maar aangezien iedereen hier denkt dat ze normaal zijn, zou ik er niet teveel over nadenken. Ik hou wel van meningen buiten een klein ons-kent-ons groepje om.
Tja als een wijf van 34 mij niet normaal vindt, hecht ik daar zo ontzettend veel waarde aan.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is aan derden om te beoordelen.
Maar aangezien iedereen hier denkt dat ze normaal zijn, zou ik er niet teveel over nadenken. Ik hou wel van meningen buiten een klein ons-kent-ons groepje om.
Ja ik lees dat je zegt dat iedereen denkt hier normaal te zijn, dat lees ikquote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je leest heus wel wat ik bedoel, en waarom niet iemand laten zien wat FOK! is, is toch leuk?
Ik heb verder trouwens niets gezegd over het kanker-gedeelte hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja als een wijf van 34 mij niet normaal vindt, hecht ik daar zo ontzettend veel waarde aan.
Sowieso is dit imo iets wat je online toch niet kunt beoordelen. En irl vinden mensen mij wel leuk en alles dus boeiend.
Oh god gelukkig maar, straks was ze ervan gaan huilen.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb verder trouwens niets gezegd over het kanker-gedeelte hoor.
quote:
Heb ik je al wel eens verteld dat ik je geniaal vind?quote:
Terwijl het zo'n leuke opmerking was van een normaal persoon...quote:Op woensdag 8 december 2010 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh god gelukkig maar, straks was ze ervan gaan huilen.
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n leuke opmerking was van een normaal persoon...
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
Waarom gebruiken mensen eigenlijk puntjes? Wat wil het zeggen? Dat je eigenlijk nog meer wilt zeggen maar het lekker niet doet?
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik je al wel eens verteld dat ik je geniaal vind?![]()
quote:
Moeilijk he, discussies voeren zonder iemand voor iets uit te maken?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]Trek je bek dan open laffe hond.
Vanwege je suggestieve zin met dubbele bodem. Zeg het dan gewoon.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Moeilijk he, discussies voeren zonder iemand voor iets uit te maken?
Even uit interesse, wat maakt jou zo dapper om mij te bestempelen als laffe hond?
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:23 schreef Chriz2k het volgende:
What the fuck, ik zag net een Aziatische chick met ass.
Waarom kijken ze altijd zo blijquote:
Ik moest zo hard lachen dat er diarree uit mijn mond kwam.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
zoenen kan ook geven zijn jonghe haters
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom kijken ze altijd zo blij
Daar word ik juist depri van.. Net als met blije liedjes
JUIST de sad songs laten me beter voelen
AFFREUS.. 1 van m'n geitjes kwam zo aan d'r eindquote:Op woensdag 8 december 2010 21:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat er diarree uit mijn mond kwam.
Kom maar bij mij thuis kijkenquote:
Ja maar die s gewoon cutequote:
quote:
Wacht ff, lieve Prinses, aangezien je dit leest registreer je even en leg even uit wat deze mensen mankeert. Alvast bedankt.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:24 schreef Dqod het volgende:
Lamon.. Serieuze vraag.. Waarom moet je echt werkelijkwaar elke dag wel IEMAND tegen je in t harnas werken?
Ja bedankt, nu heb ik die in mijn hoofd.quote:
quote:
Het woordje prinses i.c.m mijn quote.. It freaks me outquote:Op woensdag 8 december 2010 21:30 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wacht ff, lieve Prinses, aangezien je dit leest registreer je even en leg even uit wat deze mensen mankeert. Alvast bedankt.
(En, nee, een Calippo pijpen snap ik ook niet helemaal.)
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
AFFREUS.. 1 van m'n geitjes kwam zo aan d'r eind
leik me lkkr geil om te doenquote:
NAAAMMMMMMMMMMMMM RUGNUMMERRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 8 december 2010 21:29 schreef Maisnon het volgende:
Chriz ik zag vandaag die clip met die sinasappelen waar je het over had
T is wel echt zo trouwensquote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
!
[..]
leik me lkkr geil om te doen
[..]
NAAAMMMMMMMMMMMMM RUGNUMMERRRRRRRRRRRR
quote:Op woensdag 8 december 2010 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bedankt, nu heb ik die in mijn hoofd.
Ff serieus eh, hahaha maar echt.. Ik kan beter tegen dit soort liedjesquote:
Ja nja ik weet niet zeker of het diarree was hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat anatomisch gezien mogelijk is.
Nee hoor, ik snap je. Vrolijke liedjes gaan me alleen maar irriteren terwijl sad songs me beter laten voelen iddquote:Op woensdag 8 december 2010 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff serieus eh, hahaha maar echt.. Ik kan beter tegen dit soort liedjes
Dan echt vrolijke liedjes.. Ik spoor niet, I know
Mooi, ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 8 december 2010 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snap je. Vrolijke liedjes gaan me alleen maar irriteren terwijl sad songs me beter laten voelen idd
Zo was het niet bedoeld, Knuz geeft aan om valse profielen te rapporteren, en ik zie niet in waarom iemand hier zich voor zou doen als een knappe 34-jarige vrouw, dus ik kwam ineens op het idee haar te vragen zich hier aan te melden.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het woordje prinses i.c.m mijn quote.. It freaks me out
quote:
Zover was ik al ja.......quote:Op woensdag 8 december 2010 21:40 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld, Knuz geeft aan om valse profielen te rapporteren, en ik zie niet in waarom iemand hier zich voor zou doen als een knappe 34-jarige vrouw, dus ik kwam ineens op het idee haar te vragen zich hier aan te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |