abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89691966
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:09 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]

Hossel haar ping dan C_N
haha heb je haar uitgenodigd?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:25:36 #202
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89692331
Ik ken trouwens ook een tante Lien u_u
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_89692575
Wat heb jij een leuk koppie!
Is dat een goed begin? Hm....... Net alsof het alleen maar om een leuk koppie gaat. Maar aan de andere kant denk ik dat als de foto je niet aanstaat, je ook niet zo snel zal reageren, ook al is het profiel nog zo goed, toch?

Ik heb iets met vonkeltjes in ogen en die heb jij!
Zo erg eigenlijk. Ben mannen aan het keuren of ze wel lang genoeg zijn, roken, geen wilde reisplannen hebben naar verre oorden. Bleeeeeeeeeeuh.
Ook helemaal niks voor mij, want ik ben naar mijn idee naar iets "op zoek"(nou ja...op zoek??), wat lijkt op een speld in een hooiberg.
Zal even wat over mezelf vertellen, dan snap je het allemaal misschien een beetje.

Ik ben een alleenstaande moeder van een zoon van 10. De mooiste en liefste en leukste zoon die ik me maar kan wensen. Hij woont 6 van de 7 dagen in de week bij mij. En nee, hij is niet een nachtje weg in het weekend, maar gaat op de woensdag naar zijn vader (m.u.v. heel af en toe toch een extra nachtje in het weekend als ik er bij mijn ex om smeek:P).
Op woensdag volg ik een studie tot 's avonds laat. Ik ben mentor van 12 zeer moeilijk opvoedbare jongens in het speciaal onderwijs. Een super gave, energie slopende, maar ook energie gevende baan. Als ik links kijk, breken ze rechts de tent af.
Er is geen dag hetzelfde. Met mijn studie probeer ik de jongeren nog beter te kunnen begeleiden dan ik nu al doe.
Alleenstaande moeder, fulltime werken, studie. Dat was dat gedeelte.
Die van: druk, druk, druk....

In de zomer ga ik met mijn zoon naar de camping in Spanje. 3 weken bijkomen van het drukke jaar dat ik dan inmiddels achter de rug heb. Ik ben gebonden aan de schoolvakanties als ik op vakantie wil. Het onderwijs heeft het voordeel dat je alle schoolvakanties vrij bent, maar het nadeel dat je dus nooit buiten de schoolvakanties om weg kunt.

Zoveel mensen die aan mij vragen: Waarom ben jij nog vrijgezel???
Ik ben vrijgezel omdat ik een ontzettend druk leven heb. Daarnaast woont mijn zoon bij mij en dat weerhoudt me er steeds van om echt aan een relatie te denken.
Wij hebben het samen goed zoals het nu is.
Als er weer een man in mijn leven komt, dan zal dat natuurlijk ook gevolgen hebben voor mijn zoon.
Wij wonen al 6 jaar met z'n tweetjes en zijn zo gewend om ons gangetje te gaan.
Daarnaast denk ik: Wie zoekt nou een vrouw, met een kind van een ander, met een super druk leven?

Wat doe ik dan hier op Knuz? Ik heb soms gewoon zin in een leuke vent in mijn leven. Weer eens kriebels in mijn buik.
Samen een tekenfilm vertalen. Nee hoor, dit was een grapje.
Er reageren allerlei verschillende soorten mannen. Ze willen dan afspreken en dan denk ik: HELP! Ik kan het niet.
Zo eng om mijn leventje om te gooien. Al die verwachtingen...
En toen las ik in jouw profiel: Ja, ik date uiteindelijk in de hoop op een relatie, maar hou het liever ongedwongen zonder teveel te verwachten. Je merkt vanzelf wel of iets loopt.
Dat voelde zo goed!
En ook het humoristische, muzikale en creatieve is iets wat bij mij past.
Leven zonder humor en muziek is voor mij echt geen leuk leven. En het creatieve zit in mijn genen, al ben ik meer de bedenker dan de uitvoerder.

Ben zo benieuwd hoe het komt dat jij hier bent op Knuz?

Ross en Iba: "Ik ontmoette zo een leuk meisje in Wassenaar." "Met lang blond glazend haar" "Ze was heel rijk, daar woonde zij daar." "Waar?" "In Wassenaar!"

Ben je haar daar nooit tegengekomen?
Ik ben wel blond. Mijn haar glanst niet zo en ik ben ook niet rijk. Ik kom ook niet uit Wassenaar...
Toch wilde ik je dit berichtje (ehh...inmiddels bericht) sturen.

Ben ik toch net vorige week 34 geworden en zie ik dat jij 33 bent...
Age is voor mij just a number. Haha.

Lijkt me super leuk om iets van je te horen!

Liefs,
Lieve Prinses (zo heet ik omdat ik tijdens het inschrijven helemaal niet creatief was:P. En erger nog: nu reageren er allemaal mannen met: IK BEN JE PRINS. YEK!)

Zo goed en inhoudelijk, maar doe het NIET, lieg gewoon een beetje, want eerlijkheid werkt niet. :o
pi_89692579
quote:
Die reactie van Ricko :')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_89692679
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Die reactie van Ricko :')
Tja, doe je niks aan.
pi_89692692
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:29 schreef Lamon het volgende:
Wat heb jij een leuk koppie!
Is dat een goed begin? Hm....... Net alsof het alleen maar om een leuk koppie gaat. Maar aan de andere kant denk ik dat als de foto je niet aanstaat, je ook niet zo snel zal reageren, ook al is het profiel nog zo goed, toch?

Ik heb iets met vonkeltjes in ogen en die heb jij!
Zo erg eigenlijk. Ben mannen aan het keuren of ze wel lang genoeg zijn, roken, geen wilde reisplannen hebben naar verre oorden. Bleeeeeeeeeeuh.
Ook helemaal niks voor mij, want ik ben naar mijn idee naar iets "op zoek"(nou ja...op zoek??), wat lijkt op een speld in een hooiberg.
Zal even wat over mezelf vertellen, dan snap je het allemaal misschien een beetje.

Ik ben een alleenstaande moeder van een zoon van 10. De mooiste en liefste en leukste zoon die ik me maar kan wensen. Hij woont 6 van de 7 dagen in de week bij mij. En nee, hij is niet een nachtje weg in het weekend, maar gaat op de woensdag naar zijn vader (m.u.v. heel af en toe toch een extra nachtje in het weekend als ik er bij mijn ex om smeek:P).
Op woensdag volg ik een studie tot 's avonds laat. Ik ben mentor van 12 zeer moeilijk opvoedbare jongens in het speciaal onderwijs. Een super gave, energie slopende, maar ook energie gevende baan. Als ik links kijk, breken ze rechts de tent af.
Er is geen dag hetzelfde. Met mijn studie probeer ik de jongeren nog beter te kunnen begeleiden dan ik nu al doe.
Alleenstaande moeder, fulltime werken, studie. Dat was dat gedeelte.
Die van: druk, druk, druk....

In de zomer ga ik met mijn zoon naar de camping in Spanje. 3 weken bijkomen van het drukke jaar dat ik dan inmiddels achter de rug heb. Ik ben gebonden aan de schoolvakanties als ik op vakantie wil. Het onderwijs heeft het voordeel dat je alle schoolvakanties vrij bent, maar het nadeel dat je dus nooit buiten de schoolvakanties om weg kunt.

Zoveel mensen die aan mij vragen: Waarom ben jij nog vrijgezel???
Ik ben vrijgezel omdat ik een ontzettend druk leven heb. Daarnaast woont mijn zoon bij mij en dat weerhoudt me er steeds van om echt aan een relatie te denken.
Wij hebben het samen goed zoals het nu is.
Als er weer een man in mijn leven komt, dan zal dat natuurlijk ook gevolgen hebben voor mijn zoon.
Wij wonen al 6 jaar met z'n tweetjes en zijn zo gewend om ons gangetje te gaan.
Daarnaast denk ik: Wie zoekt nou een vrouw, met een kind van een ander, met een super druk leven?

Wat doe ik dan hier op Knuz? Ik heb soms gewoon zin in een leuke vent in mijn leven. Weer eens kriebels in mijn buik.
Samen een tekenfilm vertalen. Nee hoor, dit was een grapje.
Er reageren allerlei verschillende soorten mannen. Ze willen dan afspreken en dan denk ik: HELP! Ik kan het niet.
Zo eng om mijn leventje om te gooien. Al die verwachtingen...
En toen las ik in jouw profiel: Ja, ik date uiteindelijk in de hoop op een relatie, maar hou het liever ongedwongen zonder teveel te verwachten. Je merkt vanzelf wel of iets loopt.
Dat voelde zo goed!
En ook het humoristische, muzikale en creatieve is iets wat bij mij past.
Leven zonder humor en muziek is voor mij echt geen leuk leven. En het creatieve zit in mijn genen, al ben ik meer de bedenker dan de uitvoerder.

Ben zo benieuwd hoe het komt dat jij hier bent op Knuz?

Ross en Iba: "Ik ontmoette zo een leuk meisje in Wassenaar." "Met lang blond glazend haar" "Ze was heel rijk, daar woonde zij daar." "Waar?" "In Wassenaar!"

Ben je haar daar nooit tegengekomen?
Ik ben wel blond. Mijn haar glanst niet zo en ik ben ook niet rijk. Ik kom ook niet uit Wassenaar...
Toch wilde ik je dit berichtje (ehh...inmiddels bericht) sturen.

Ben ik toch net vorige week 34 geworden en zie ik dat jij 33 bent...
Age is voor mij just a number. Haha.

Lijkt me super leuk om iets van je te horen!

Liefs,
Lieve Prinses (zo heet ik omdat ik tijdens het inschrijven helemaal niet creatief was:P. En erger nog: nu reageren er allemaal mannen met: IK BEN JE PRINS. YEK!)

Zo goed en inhoudelijk, maar doe het NIET, lieg gewoon een beetje, want eerlijkheid werkt niet. :o
Beetje een katte ka :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_89692804
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Beetje een katte ka :')
Een whut?

Ik ken dat woord niet. :)
pi_89692984
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

Een whut?

Het is een uitdrukking denk ik.
pi_89693003
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

haha heb je haar uitgenodigd?
ja.
pi_89693012
Ik ken wel natte la... maar dat bedoeld ze vast niet
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:37:40 #212
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89693037
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
Ik ken wel voor de katse kut, maar dat ook niet denk ik :@
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
pi_89693160
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef Mozy het volgende:

[..]

ja.
ik wens je veel succes _O_
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_89693208
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:33 schreef Lamon het volgende:

[..]

Een whut?

Beetje een dominant persoon.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_89693246
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef BobbyB het volgende:
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:37 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik ken wel voor de katse kut, maar dat ook niet denk ik :@
Wat een taal weer...
pi_89693343
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Beetje een dominant persoon.
Meer iemand die gewoon TE eerlijk is, ik juich het toe, maar het werkt niet helaas, dus dat zal ik haar ook moeten vertellen, met links naar FOK! en andere loser-sites. :o
pi_89693410
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef Lamon het volgende:

[..]

Meer iemand die gewoon TE eerlijk is, ik juich het toe, maar het werkt niet helaas, dus dat zal ik haar ook moeten vertellen, met links naar FOK! en andere loser-sites. :o
Maar het betekent niet dat je hoeft te liegen. Alleen wat nuance kan geen kwaad.
pi_89693447
nieuwe castmember van jersey shore is een grenade :{

woensdag 8 december 2010 @ 20:45:36 #219
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89693475
quote:
9s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

[..]

Wat een taal weer...
Whihio :@
pi_89693507
Ferb als mens:

_O_
pi_89693509
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:39 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

ik wens je veel succes _O_
ik save al haar picca's als ik binnenkom.
pi_89693640
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:45 schreef Salatrel het volgende:
nieuwe castmember van jersey shore is een grenade :{

[ afbeelding ]
Die komt zo uit Anal Destruction 12 gelopen of niet? :{
pi_89693704
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar het betekent niet dat je hoeft te liegen. Alleen wat nuance kan geen kwaad.
Een link naar dit topic lijkt me genoeg, om haar hoop voorgoed te verzieken. :)
Hard maar dan weet ze tenminste in wat voor wereld ze echt zal moeten overleven. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 20:51:02 #224
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89693752
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Die komt zo uit Anal Destruction 12 gelopen of niet? :{
Ik ken wel Club Anal :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89693755
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:50 schreef Lamon het volgende:

[..]

Een link naar dit topic lijkt me genoeg, om haar hoop voorgoed te verzieken. :)
Hard maar dan weet ze tenminste in wat voor wereld ze echt zal moeten overleven. :)
Als je een link stuurt denk ik niet dat ze er niets van begrijpt hoor. Of je moet echt naar jouw post linken.
pi_89693825
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Dqod het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat toch gewoon over een groepje mensen die heel net en opgeruimd zijn? :)
pi_89693847
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:51 schreef Dqod het volgende:

[..]

SPOILER
Mijn beeld van jou.. ;(
  woensdag 8 december 2010 @ 20:53:05 #228
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89693850
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:52 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat gaat toch gewoon over een groepje mensen die heel net en opgeruimd zijn? :)
Ohh jij hebt m ook gezien? :)
Goed verhaal was het eh?
  woensdag 8 december 2010 @ 20:53:22 #229
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89693868
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mijn beeld van jou.. ;(
Maar.. Maar..... :'(
pi_89693910
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Dqod het volgende:

[..]

;(
pi_89693916
Je bent te eerlijk, dat werkt niet. Als extreem voorbeeld van hoe ziek en gestoord mensen zijn deze link:

[KLB ANONIEM SC #4999] Tante Lien

Ik sta ingeschreven als Lamon. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 20:54:16 #232
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89693920
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:53 schreef Dqod het volgende:

[..]

Wat voor n beeld had je eigenlijk van me dan :o :@
pi_89693947
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Dqod het volgende:

[..]

Slordig en niet opgeruimd denk ik.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:55:16 #234
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89693968
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Slordig en niet opgeruimd denk ik.
Dat is m'n kamer ja.. Moet ik nog ff doen :@
pi_89693998
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef Dqod het volgende:

[..]

Dat is m'n kamer ja.. Moet ik nog ff doen :@
Ik zal jou eens ff... nee lamaar
pi_89694020
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Lamon het volgende:
Je bent te eerlijk, dat werkt niet. Als extreem voorbeeld van hoe ziek en gestoord mensen zijn deze link:

[KLB ANONIEM SC #4999] Tante Lien

Ik sta ingeschreven als Lamon. :)

Noem je ons nou indirect ziek en gestoord. :o :o :o
pi_89694031
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:54 schreef Dqod het volgende:

[..]

Dat beeld is nu in 1000 stukjes. :D
pi_89694079
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Scherven brengen geluk.
pi_89694153
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat zal zij beoordelen nu. :)
Wel leuk om eens input te krijgen van mensen die deze site niet gebruiken. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 20:58:49 #240
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89694172
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik zal jou eens ff... nee lamaar
Opruimen? :@
pi_89694196
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:58 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat zal zij beoordelen nu. :)
Wel leuk om eens input te krijgen van mensen die deze site niet gebruiken. :)
Ja maar je moet dit ook niet serieus nemen. :') En waarschijnlijk snapt ze dat niet.
  woensdag 8 december 2010 @ 20:59:36 #242
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89694208
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef Chai het volgende:

[..]

NOESS :@
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Vind je me nu vies? :'(
Ik keek m alleen maar omdat ik m kreeg van iemand hoor :@
pi_89694241

_O_
  woensdag 8 december 2010 @ 21:00:37 #244
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89694257
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]

_O_
Hahaha vet _O_
pi_89694263
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Dqod het volgende:

Vind je me nu vies? :'(
Ik keek m alleen maar omdat ik m kreeg van iemand hoor :@
Leuk cadeautje.

Whihio. :')
  woensdag 8 december 2010 @ 21:01:25 #246
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89694309
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Leuk cadeautje.

Whihio. :')
Ik vond m eigenlijk een beetje tegenvallen :@
Veel gestamp, weinig wol........... Ofzo :')

En die lesboscenes waren gewoon stom :@
pi_89694397
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja maar je moet dit ook niet serieus nemen. :') En waarschijnlijk snapt ze dat niet.
Ja, je moet dit wel serieus nemen, omdat iedere mening 1000 maal herhaald wordt, anders zouden gebruikers daar niet zo fanatiek in zijn, dus ik geef enkel een spiegel weer van hoe mensen echt zijn, als alle normen verdwijnen. :)
  woensdag 8 december 2010 @ 21:04:19 #248
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_89694483
Zo kijk ik nu:
pi_89694487
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:02 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ja, je moet dit wel serieus nemen, omdat iedere mening 1000 maal herhaald wordt, anders zouden gebruikers daar niet zo fanatiek in zijn, dus ik geef enkel een spiegel weer van hoe mensen echt zijn, als alle normen verdwijnen. :)
Oké, maar wat is er precies zo ziek en gestoord aan? :')
pi_89694564
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:01 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik vond m eigenlijk een beetje tegenvallen :@
Veel gestamp, weinig wol........... Ofzo :')

En die lesboscenes waren gewoon stom :@
Gegeven paard...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')